loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 145 نظرات (0)

سپاهان با برتری سه بر یک مقابل کارا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری دیدار کارا شیراز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد. کارا که برای رسیدن به این مرحله از سد استقلال اهواز لیگ‌برتری گذشته بود در این مرحله حریف سپاهان نشد و در پایان با نتیجه سه بر یک مقابل حریف قدرتمند خود بازنده شد تا بیش از این شگفتی‌ساز نشود.

برای سپاهان در این بازی مهدی شریفی در دقایق (11 و 23) و رسول نویدکیا در دقیقه 90 گلزنی کردند. علی چراغی بهترین گلزن مسابقات جام حذفی، تک گل تیمش را در دقیقه 51 به ثمر رساند.

آتیش بازدید : 72 نظرات (0)

رئیس کمیته داوران به خاطر اشتباه احمد صالحی در دیدار پرسپولیس عذرخواهی کرد.

فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سایپا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته ناظر بازی، صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد. توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورد اما داور فکر کرد این بازیکن توپ را با دست لمس کرده که تصمیم اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا این اشتباهات فقط علیه ماست، تصریح کرد: عذر‌خواهی می‌کنم، ما بهترین داور لیگ چهاردهم را برای این بازی انتخاب کردیم اما او به دلیل اشتباه در جای‌گیری و یا عدم تمرکز در لحظه تصمیم‌گیری، نتوانست در لحظه اعلام پنالتی نظر دهد. بالاخره این اتفاق رخ داده و داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد اما پرسپولیسی ‌ها خودشان هم در گلزنی کم دقت بودند. داور دو پنالتی برای آن‌ها گرفت اما نتوانستند یکی را گل کنند.

رئیس کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه احمد صالحی در طول بازی به جز یک مورد اشتباه دیگری نداشت، افزود: پنالتی‌های پرسپولیس به درستی اعلام شد اما او در صحنه موردنظر اشتباه داشت. با توجه به این تصمیم اشتباه و تاثیرگذاری آن در نتیجه بازی طبق آیین نامه او مورد جریمه قرار می‌گیرد و با او برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث می‌شود، داوران در بازی‌های پرسپولیس اشتباه سهوی کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این مشکل وجود دارد. قبل از بازی تذکرات لازم را می‌دهیم و انتظار داریم مشکلی پیش نیاید اما تا زمانی که انسان قضاوت کند، این مشکل وجود دارد. صالحی هم به جز آن صحنه مشکل دیگری نداشت.

اصفهانیان در واکنش به اظهارنظر یکی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه ممکن است داور بازی ملوان و پرسپولیس تحت تاثیر اشتباه احمد صالحی قرار بگیرد و ناخواسته به نفع پرسپولیس سوت بزند، تاکید کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. قضاوت هر بازی مربوط به آن بازی است. کمیته اخلاق و انضباطی هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کنند. کسی نباید درباره داوری صحبت کند.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

دست راست سپ بلاتر به دلیل تقلب در خلال برگزاری جام جهانی 2014 از سمت خود برکنار شد.

دیلی میل(Daily Mail) در خبری فوری از برکناری 'ژروم والکه' از دبیرکلی فیفا خبر داد. فیفا در بررسی که درباره اقدامات و دستاوردهای والکه در طول جام جهانی برزیل انجام داد، رای به برکناری او از سمت دبیرکلی فیفا داد تا التهاب قبل از انتخابات ریاست فیفا شروع شود.

فیفا در بیانیه ای اعلام کرده است که کمیته اخلاق این نهاد فعلا والکه را از سمت خود برکنار کرده است ولی تحقیقات درباره اقدامات او به پایان نرسیده است و در صورتی که تخلفات بیشتری از او اثبات شود ممکن است تحمل زندان و جریمه نقدی نیز در انتظار والکه باشد.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 77 نظرات (0)

رسانه صهیونیستی جوئیش آپدیت از اینکه پس از رفع تحریم‌های اقتصادی میلیون‌ها دلار وارد فوتبال ایران می‌شود ابراز نگرانی کرده است.

نگرانی رژیم صهیونیستی از اثر رفع تحریم‌ها در فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برای سال‌های متوالی بود که به فوتبال ایران از تحریم‌ها رنج می‌برد و تحریم‌های اقتصادی حتی سبب شد تا ایران به حق مالی خود در جام جهانی 2014نرسد که اکنون با رفع این موانع و توافق هسته‌ای ایران با آمریکا و 5کشور دیگر، باید منتظر ورود میلیون ها دلار پول مسدود شده ایران در فیفا بود.

بر اساس این گزارش: فوتبال در ایران محبوبترین ورزش است و بهترین تیم فوتبال آسیا اکنون می‌تواند با حامیان مالی خارجی به خوبی ارتباط پیدا کرده و نشانه‌های رونق در فوتبال ایران و افزایش بودجه مشاهده می‌شود.

آتیش بازدید : 56 نظرات (0)

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رسیدند.

 

     استقلال خوزستان و صبای قم در دیداری از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

    این مسابقه که از ساعت 18 و 45 دقیقه آغاز شد در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

    در نیمه اول استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این تیم را در نیمه اول فرشاد جانفزا دقیقه 36 برای تیمش به ثمر رساند.

    در نیمه دوم هم محمد قاضی از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 96 گلزنی کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسئ.

    شاگردان عبدالله ویسی با این تساوی 11 امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند و صبا هم با 7 امتیاز موقتا به رده پنجم صعود کرد.

    آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

    تیم العربی قطر که اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی را در خدمت خود دارد، مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.


    در این مسابقه که مقابل تیم الوکره تیم سال گذشته رضا قوچان نژاد برگزار می شد، العربی با مربی ایتالیایی اش جیان فرانکو زولا با یک گل به پیروزی رسید. اما نکته مهم این مسابقه اخراج اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی در دقیقه ۷۱ مسابقه بود.

    دژاگه که در اولین بازی العربی در این فصل لیگ ستارگان قطر ۲۰دقیقه به پایان مسابقه تیمش را ۱۰ نفره کرد تا شروع خوبی در این مسابقات نداشته باشد.

    تک گل این بازی هم توسط بازیکن تیم الوکره وارد درواز خودی شد تا ۳ امتیاز این مسابقه به شاگردان زولا برسد.

     

    آتیش بازدید : 124 نظرات (0)

    طی امروز و دیروز نام نیلوفر اردلان را زیاد شنیده ایم، در این مطلب نگاهی داریم به زندگی این ورزشکار حرفه ای فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان که افتخارات بسیاری تا کنون کسب کرده است.

    فوتبال بانوان دیر شروع شد اما کسانی که به این ورزش علاقه داشتند آنقدر با دل و جان پشت هدفشان ایستادند که توانستند در کمترین زمان پله های پیشرفت را طی کنند. نیلوفر اردلان یکی از بازیکن های تیم ملی فوتسال است که در کنار بازی در این تیم، کاپیتانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران را هم بر عهده دارد و جزو سرآمدهای این رشته در کشور می باشد.

    وی از دوران کودکی به ورزش علاقه خاصی داشته و تابستان ها، در کلاس والیبال و بسکتبال ثبت نام می کرد. تابستان سال 75 زمانی که می خواست برای والیبال ثبت نام کند، متوجه شدکه در کنار والیبال، فوتسال هم هست و در رشته فوتسال نیز ثبت نام کرد. از همان زمان بازی در تیم فوتسال برای اردلان شروع شد و از سال 75 به طور رسمی فعالیت ورزشی خود را در سالن حجاب آغاز کرد.

    مشوق اصلی اردلان پدرش بود. اسماعیل اردلان در فوتبالیست شدن نیلوفر هم نقش زیادی داشته. فوتبالیست بودن پدر، دلیل اصلی راغب شدنش به فوتبال بود. علاقه شدید نیلوفر به فوتسال باعث شد که در همان دوران نوجوانی که تمام شهرستان ها و شهرهای توابع تهران تیم تشکیل دادند و بازی ها بین آنها شروع شد، همان دوره در نوجوانان کشوری مقام اول را به دست آورد و در بزرگسالان دوم شد. بعد از این بازی ها بهترین بازیکن های تهران و شهرستان ها برای تیم ملی انتخاب شد. تیم ملی سال 78 تشکیل شد و در سال 79 هم اولین دوره بازی کشورهای اسلامی بود که در آن دوره از مسابقات مقام اول را به دست آورد.

    وی در سال ۱۳۸۸ پیشنهاداتی برای بازی در باشگاه‌ های اماراتی داشت. باشگاه ابوظبی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با حقوق ماهیانه ۵ هزار دلار را به او پیشنهاد داد. ولی امارات اعتقاد داشت که باید بدون حجاب بازی کند و وی هم قبول نکرد. علاوه بر این گفتند که به فرزند و همسرش اقامت نمی دهند و فقط خودش می تواند در این کشور اقامت داشته باشد که وی هم نپذیرفت.

    حدود یک سال و چند ماه به خاطر بارداری از میادین ورزش دور بود اما به خاطر همت خود و تشویق های نزدیکانش انگیزه پیدا کرد تا دوباره به ورزش حرفه ای برگردد. اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتسال، نزدیک 5 سال است که مسئولیت مادر بودن هم به گردنش است؛ اردلان نه تنها در این مدت فوتسال را کنار نگذاشته که همزمان درس هم می‌ خواند. او دانشجوی دوره کارشناسی ارشد است و مدیریت در ورزش می‌ خواند.

    حال این روزها اتفاق عجیبی برای این ورزشکار بانوی کشورمان افتاده و وی به خاطر برخی مشکلات و مخالفت همسرش در آستانه از دست دادن رقابت های حساس قهرمانی آسیا قرار گرفته است.

    آتیش بازدید : 91 نظرات (0)

    سرمربی پرسپولیس می گوید هنوز به این سوال فکر نکرده که بین تیم ملی کشورش و پرسپولیس کدام را باید انتخاب کند.

     

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: فردا اولین بازی ما در جام حذفی خواهد بود. ما در لیگ و جام حذفی به دنبال بالاترین مکان هستیم و طبیعی است که در جام حذفی هم با شوق زیاد وارد می شویم و می دانیم که در ایران و همه جای جهان دیدارهای حذفی اهمیت خاص خودش را دارد و خیلی پیش می آید که گزینه های اول فوتبال در این جام برنده نمی شوند. به همین دلیل خودمان را آماده می کنیم تا غافلگیر نشویم و در کنار تمام احترامی که به پیکان می گذاریم به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

    وی ادامه داد: البته هنوز بازیکنان ملی پوش ما به تیم اضافه نشده اند و روز گذشته دبی بوده اند. آقای بنتسون هم دیشب به تهران آمدند اما امروز همگی جمع خواهیم شد و خواهیم دید که وضعیتمان چگونه خواهد بود. کسانی که در تهران بودند خیلی عالی کار کردند و از جدیت آنها در کارشان راضی هستم. بازیکنانی که در کورس رقابت برای بازی فردای ما نیستند، لوکا ماریچ است که بعد از مصدومیت تنها دو جلسه تمرین کرده و بنتسون هم نمی تواند به میدان برود چراکه درگیر مسائل شخصی است. حیدریه هم به دلیل مصدومیت ناشی از تیم ملی امید در این دیدار نمی تواند بازی کنند. با این حال رضاییان و عالیشاه و طارمی مشکلی ندارند و می توانند بازی کنند.

    او در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از پیکان دارد، گفت: بله بازی آخر آنها را دیده ام. به آن نظری که داشتم رسیدم. قبل از بازی فکر می کردم که این تیم خیلی سریع بعد از سقوط از لیگ برتر خودش را جمع کرده است و در لیگ یک قرار دارد و طبیعی است که انتظار یک بازی خیلی سخت داشته باشیم.

    سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی اش از این تیم عنوان کرد: وقتی درباره کرواسی صحبت می کنیم باید بگوییم آنها سرمربی خودشان را عوض کرده اند و طبیعی است که همواره در این موارد اسم من هم به میان بیاید. من مربی کروات هستم که بهترین نتایج را در کشورم داشته ام. طبیعی است که افکار عمومی به اسم من می پردازند. تا به حال کسی با من تماس نداشته است و دقیقا نمی دانم چه اتفاقی آنجا رخ می دهد.

    او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه یکی از مطبوعات کشورش عنوان کرده برانکو مربی به صرفه تری برای تیم ملی کشورش محسوب می شود، بیان کرد: این یک اظهار نظر است. طبیعی است که مربیان خوبی وجود دارند و قطعا مربیان خارجی ارزش خاص خودشان را دارند وقتی به کشوری دیگر می روند. حتی انگلستان که خواستگاه فوتبال است مربی خارجی مثل کاپلو را داشته است. طبیعی است که مربی بومی ارزان تر از مربی خارجی است. این در انگلیس، ایران، روسیه و کرواسی و همه جا صادق است.

    برانکو در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد جدی به او شود بین پرسپولیس و کرواسی کدام را انتخاب می کند، بیان کرد: نمی توانم به این سوال جواب دهم چراکه به آن فکر نکرده ام و همه چیز در حد حدس و گمان است.

    آتیش بازدید : 68 نظرات (0)

    کارشناسان فوتبال جهان در پایگاه فوتبال پولس عنوان کردند: تنها نیمار ستاره جوان بارسلونا می‌تواند رکورد علی دایی، برترین گلزن تاریخ جهان را بشکند.

    به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  کارشناسان فوتبال جهان عنوان کردند: باید قبول کرد که وین رونی با 50 گل زده، 59 گل با رکورد علی دایی فاصله دارد و با توجه به سن و سال رونی بعید به نظر می‌رسد که  وی بتواند رکورد این فوتبالیست قهار ایرانی را بشکند.

     

    همچنین میروسلاوکلوزه برترین گلزن تاریخ ادوار جام جهانی، با ثمر رساندن بیش از  70 گل ملی به تازگی از میادین ملی بازنشست شده و فرانس پوشکاش، پله، گردمولر،زلاتان ابراهیموویج و تیری آنری دیگر نمی‌توانند به گل‌های ملی علی دایی فکر کنند.

     

    این گزارش حاکی از آن است  که، نیمار ستاره برزیلی با 46 گل ملی در 67 بازی سرعت زیادی برای رسیدن به رکورد جاودانه علی دایی در پیش گرفته است.

     

    گفتنی است، بیشتر گل‌های علی دایی  به تیم هایی مانند پاکستان، گوام  و لائوس به ثمر رسیده است.

    آتیش بازدید : 66 نظرات (0)

    تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هند می‌رود.

    تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی یک بر یک مقابل ترکمنستان و پیروزی پرگل شش بر صفر مقابل گوام در ورزشگاه آزادی سه‌شنبه هفته جاری ساعت 18 به وقت ایران در ورزشگاه سری‌ کانتیراوا در شهر بنگلور هند مهمان تیم ملی فوتبال هند است تا دو تیم در سومین دیدار خود از گروه D مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر بروند.

    حاصل دو دیدار قبلی تیم ملی فوتبال هند دو شکست بوده و این تیم با تفاضل گل 2- در قعر جدول گروه D قرار دارد. ایرانی‌ها با انجام دو بازی، کسب 4 امتیاز و تفاضل گل 6+ در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند. در این گروه به ترتیب عمان با 6 امتیاز و تفاضل گل 3+ ، گوام با 6 امتیاز و تفاضل گل 4- ، ایران با 4 امتیاز و تفاضل گل 6+، ترکمنستان با یک امتیاز و تفاضل گل 3- و هند بدون امتیاز با تفاضل گل 2-، تیم‌های اول تا پنجم گروه D مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا هستند. این در حالی است که گوام و ترکمنستان سه بار و عمان، ایران و هند دو بار به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

    در این گروه سه‌شنبه هفته جاری ابتدا گوام میزبان عمان است و پس از آن هند از ایران پذیرایی می‌کند. تیم ملی فوتبال ایران شنبه هفته جاری پس از سفری 10 ساعته وارد هند شد. ملی‌پوشان در حالی که ساعت 22:30 از تهران به مقصد دوبی فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کردند در نهایت پس از توقفی سه ساعته در فرودگاه این شهر، ساعت 9 صبح به وقت محلی وارد شهر بنگلور شدند. این سفر حدود 4 ساعت از دوبی تا بنگلور به طول انجامید.

    از نکات جالب توجه این دیدار، حضور دانشجویان ایرانی بیشماری است که در این شهر مشغول به تحصیل هستند و به احتمال فراوان در دیدار ایران مقابل هند، تیم ملی فوتبال کشورمان را تنها نخواهند گذاشت.

    ورزشگاه سری‌ کانتیراوا (Sree Kanteerava Stadium)

    ورزشگاه سری کانتیراوا یک ورزشگاه چند منظوره در شهر بنگلور هند است. این ورزشگاه در سال 1997 ساخته شده و حدود 24 هزار نفر ظرفیت دارد.

    شهر بنگلور

    این شهر مرکز استان کارناتاکا در کشور هند است و 741 کیلومتر مربع وسعت دارد و جمعیت این شهر بیش از 6 میلیون و 200 هزار نفر است و یکی از شهرهای بزرگ کشور هند به شمار می‌آید. این شهر شهری دانشجویی در فلات دکن است و یکی از سرسبزترین و خوش و آب هواترین شهرهای هند به حساب می‌آید که به شهر باغ مشهور است.


    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 262 نظرات (0)

    سایت سازمان لیگ مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.

    در ادامه ارقام دستمزدهای صعودی بازیکنان استقلال و پرسپولیس و کادر فنی این تیم ها را به تومان مشاهده می کنید:

    استقلال

    آرش برهانی 750 میلیون تومان (یک فصل)

    امید ابراهیمی یک میلیارد و 200 میلیون (یک فصل)

    بهنام برزای 320 میلیون (2 فصل)

    جابر انصاری 750 میلیون (2 فصل)

    حنیف عمران زاده 900 میلیون (یک فصل)

    خسرو حیدری یک میلیارد و 200 میلیون (2 فصل)

    روزبه چشمی 380 میلیون (2 فصل)

    سجاد شهباززاده 800 میلیون (2 فصل)

    مجید حسینی یک میلیون تومان (2 فصل)

    سید مهدی رحمتی یک میلیارد و دویست میلیون (یک فصل)

    فرشید اسماعیلی 165 میلیون (3 فصل)

    کرار جاسم یک میلیارد و دویست میلیون (یک فصل)

    امین حاج محمدی 900 میلیون (2 فصل)

    محمدرضا خرسندنیا 400 میلیون (2 فصل)

    میثم مجیدی 400 میلیون (2 فصل)

    میلاد فخرالدینی 850 میلیون (یک فصل)

    وحید طالب لو 550 میلیون (2 فصل)

    یعقوب کریمی 650 میلیون (2 فصل)

    مهدی کربلایی 60 میلیون (2 فصل)

    محمد خلیلی 60 میلیون (3 فصل)

    علیرضا رمضانی 180 میلیون (3 سال)

    هرایر مگویان 690 میلیون (یک فصل)

    محسن کریمی 180 میلیون (3 فصل)

    امید نورافکن یک میلیون (2 فصل)

    ریوالدو باربوزا 850 میلیون (یک فصل)

    پروپیچ 952910 هزار (2 فصل)

    امیرحسین نجفی، محمدمهدی رجبی فر و میلاد شعبانلو بدون قرارداد (2 فصل)

    سیروس دین محمدی 85 میلیون (یک فصل)

    علی اصغر قربانعلی پور 100 میلیون (یک فصل)

    فرزاد مجیدی 65 میلیون (یک فصل)

    محمد نوازی 65 میلیون (یک فصل)

    پرویز مظلومی 700 میلیون (2 فصل)

    منصور پورحیدری 200 میلیون (یک فصل)

    حسین تراب پور 100 میلیون (یک فصل)

    مجید صالح 350 میلیون (یک فصل)

    مدد جباری 58 میلیون (یک فصل)

    حسین امانتی 30 میلیون (یک فصل)

    کاوه ستوده 78 میلیون (یک فصل)

    اکبر رضایی 55 میلیون (یک فصل)

    محمدحسین زرندی 50 میلیون (یک فصل)

    سیدعباس مهریزی 60 میلیون (یک فصل)

    مهدی نصرتی 32 میلیون (یک فصل)

    مهدی ارژنگی نیا 50 میلیون (یک فصل)

    بهرام افشارزاده، علی نظری جویباری و بهرام امیری بدون قرارداد

    دستمزد بازیکنان استقلال ، دستمزد بازیکنان ، دستمزد بازیکنان استقلال

     

    پرسپولیس

    امید عالیشاه 900 میلیون (یک فصل)

    ایمان صادقی 150 میلیون (2 فصل)

    بابک حاتمی 650 میلیون (2 فصل)

    علیرضا نورمحمدی 850 میلیون (یک فصل)

    فرشاد احمدزاده 550 میلیون (یک فصل)

    رامین رضائیان 950 میلیون (2 فصل)

    رضا خالقی فر 570 میلیون (2 فصل)

    سوشا مکانی 910 میلیون (یک فصل)

    علی علی پور 170 میلیون (2 فصل)

    کمال کامیابی نیا 700 میلیون (2 فصل)

    محسن بنگر 950 میلیون (یک فصل)

    محسن مسلمان 750 میلیون (2 فصل)

    محمد انصاری 200 میلیون (2 فصل)

    مهدی طارمی 800 میلیون (یک فصل)

    مهرداد کفشگری 650 میلیون (یک فصل)

    هادی نوروزی 800 میلیون (یک فصل)

    وحید حیدریه 200 میلیون (3 فصل)

    میلاد کمندانی 160 میلیون (یک فصل)

    احمد نوراللهی 460 میلیون (2 فصل)

    سید علی فاطمی 36 میلیون (2 فصل)

    مایکل اومانیا یک میلیارد و 180 میلیون (یک فصل)

    مرتضی قدیمی پور 35 میلیون (4 فصل)

    محمد رحمتی 35 میلیون (4 فصل)

    لوکا ماریچ 715 میلیون (یک فصل)

    ریکاردو بنسون 594 میلیون (یک فصل)

    کریم باقری 600 میلیون (یک فصل)

    قاسم عبدالصمدی یک میلیون و پانصدهزار تومان (یک فصل)

    محمود خوردبین 130 میلیون (یک فصل)

    میثم علی پور 80 میلیون (یک فصل)

    پندار خمارلو بدون مبلغ (یک فصل)

    آنده پانادیچ 300 میلیون (یک فصل)

    برانکو ایوانکوویچ یک میلیارد و 820 (یک فصل)

    ایگور پانادیچ 190 میلیون (یک فصل)

    اصغر نیک سیرت 60 میلیون (یک فصل)

    مصطفی قنبرپور 400 میلیون (یک فصل)

    محمد امام وردی و علی اکبر طاهری بدون قرارداد

    دستمزد بازیکنان پرسپولیس  ، دستمزد بازیکنان استقلال ، دستمزد بازیکنان پرسپولیس

     

    آتیش بازدید : 154 نظرات (0)

    محسن بنگر به همراه دخترش دریا به کنسرت موسیقی امین رستمی رفته بود و در پایان این تصویر را به یادگار گرفتند.

    محسن بنگر و دخترشمحسن بنگر و دخترش

    محسن بنگر متولد ۱۵ تیر ۱۳۵۸ در نور می‌باشد. بنگر سابقه‌ بازی در تیم‌های نساجی مازندران، شموشک نوشهر و سپاهان اصفهان را دارد. وی ۱۴ بازی ملی در کارنامه دارد.


    منبع:jamnews.ir

    آتیش بازدید : 74 نظرات (0)

    برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون سه بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان و سه بازیکن در اردوی تیم المپیک دارد و نیز یکی از بازیکنان این تیم به هندوراس سفر کرده است گفت: بازیکنانی که هم‌اکنون در اختیار تیم هستند در 4 نوبت در تمرین‌ها حضور داشتند و همان گونه که می‌دانید بازیکنان پرسپولیس در چند موج به تیم اضافه شده‌اند.

    وی ادامه داد: این اضافه شدن‌ها باعث شد تا مسائل تاکتیکی و تکنیکی تیم زمان‌بر باشد هرچند آنچه من از آن رضایت دارم این است که بازیکنان فشار را تحمل کردند و از عهده وظایفی که به آن‌ها محول شد برآمدند.


    گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
    seemorgh.com/sport
    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 93 نظرات (0)

    بازی تدارکاتی پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر یک نکته‌ جالب هم داشت.

    بازی تدارکاتی پرسپولیس علاوه‌ بر اشکالات همیشگی داوری در ورزشگاه درفشی‌فر یک نکته‌ جالب دیگر هم داشت. در بین دو نیمه دختر مدیرعامل حریف پرسپولیس، یعنی تیم بهمن جوان با لباس ورزشی وارد زمین شد و در کنار فرزند علی‌رضا نورمحمدی و دو پسر برای دقایقی به‌صورت دستگرمی مشغول فوتبال شد.

    این دختر آنچنان حرکات تکنیکی فوتبال و دریبل‌هایش را در زمین خوب و زیبا اجرا می‌کرد که هواداران حاضر در ورزشگاه هم او را تشویق می‌کردند.

    منبع:jamnews.ir

    آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

    آینده ای نزدیک یک بازی تاریخی دیگر به جمع بازی های بزرگ تیم ملی ایران اضافه می شود. بازی در برابر قهرمان جهان در خاک این کشور!

    به گزارش خبر آنلاین؛ بازی سال 2003 ایران و آلمان آنقدر خاطره خوب و شیرین به جا گذاشت و حالا سایت های آلمانی خبری را منتشر کردند که چهارشنبه این هفته در فرانکفورت رئیس فدراسیون ایران یعنی علی کفاشیان با رئیس فدراسیون آلمان دیدار دارد و قرار است در این دیدار برای بازی دوستانه ای بین تیم های ملی ایران و آلمان در کشور آلمان برنامه ریزی شود و توافق نامه امضاء کنند.

    کادرفنی تیم ملی چون بازی نهایی نشده از انجامش اطلاعی ندارند اما این بازی را فرصتی مناسب می دانند البته در صورت برگزاری : «ما فعلا چیزی نمی دانیم اما انشالله که این اتفاق بیقتد. مطمئنا اگر این بازی در زمان مناسبی برگزار شود، سراسر فایده برای ما است. چرا که بازی با تیم قهرمان جهان کمک ویژه ای به بیشتر آماده شدن ما دارد.» در هر حال باید دید عکس العمل کفاشیان درباره این خبر این بازی دوستانه چیست؟ بازی که اگر انجام شود، خاطرات شیرین گذشته از دیدار قبلی ایران و آلمان را یکبار دیگر زنده می کند.

    آتیش بازدید : 120 نظرات (0)

    رقم کمک های مالی هواداران پرسپولیس به این باشگاه مشخص شد.

    براساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت 72 ساعت از فراخوان باشگاه پرسپولیس برای کمک مالی هواداران به این باشگاه، رقمی در حدود 30 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شده است.

    این در حالی است که در دوره مدیریت محمد رویانیان در 6 ماه چنین مبلغی از سوی هواداران به باشگاه کمک نشد.



    منبع:jamnews.ir

    آتیش بازدید : 65 نظرات (0)

    سردار آزمون مهاجم جوان و آینده دار تیم ملی جمله ای روی دست خود نوشته است که نشان از اعتماد به نفس بالای او دارد.
     
    به گزارش خبر آنلاین، عملکرد بسیار درخشان سردار آزمون در بازی دیشب ایران و گوام از چشم هیچکس پنهان نماند. سردار و طارمی زوجی را تشکیل دادند که نبود قوچان نژاد اصلا حس نشد. مطمئنا در آینده کروش بیشتر از این زوج جوان و با انگیزه استفاده می کند. چرا که آنها جوان هستند و کروش بیشتر از هر کس دوست دارد بحث جوانگرایی در تیم ملی را به همه نشان دهد. سردار با درخشش در جام ملت های آسیا به یکی از مهره های اصلی تیم ایران تبدیل شد. این روزها انگیزه و اعتماد به نفس بالا در وجود آزمون موج می زند.

    او به عنوان جدید ترین خالکوبی خود، همانطور که در عکس می بینید روی دستش نوشته: «من را دوست داشته باش به خاطر کسی که هستم.» این جمله نشان می دهد سردار اعتماد زیادی به خود دارد و روز به روز به فکر بهتر شدن است.

    خالکوبی جدید سردار آزمون دردسرساز می‌شود؟

    آتیش بازدید : 84 نظرات (0)

    وب سایت نود نوشت: مرگ این کودک سوری که به همراه مادر و برادر دیگرش می خواستند از سوریه فرار کنند و به سمت اروپا بروند، جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

    تصاویر جسد این کودک در ساحل ترکیه توسط یک عکاس ترکیه ای شکار شد. عکاسی که گفته بود در حین عکاسی مرتب اشک می ریخته و خون در رگهایش منجمد شده بود.

    این تراژدی انسانی حالا جهان را تحت تاثیر قرار داده است. مخصوصا اینکه تصاویر از زمان زنده بودن کودک کرد اهل کوبانی سوریه منتشر شده است. تصاویر او کنار توپ فوتبال نشان می دهد که آیلان عاشق فوتبال بازی کردن هم بوده و به همین دلیل قلب بسیاری از فوتبالدوستان هم به درد آمده است.

    در این میان کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال قبل از بازی دوستانه مقابل فرانسه در صفحه اینستاگرامش نسبت به ماجرای پناهجویان در اروپا واکنش نشان داد و نوشت:« هیچ کس در تیم های ملی فوتبال بی تفاوت نسبت به بحران پناهجویان در اروپا و گسترش تصاویر تکان دهنده در رسانه ها نیست. همه فکر ما با این پناهجویان است.»

    تحلیل های زیادی هم طی روزهای گذشته در روزنامه های معتبر جهانی منتشر شده که همه متفق القول می گویند انتشار تصاویر این کودک در صفحات اول روزنامه های معتبر جهان، می تواند به کمک پناهجویان هم بیاید و کشورهایی که می توانند پناهجو بپذیرند را مجاب کند که به آوارگان پناه بدهند. در روزهای دیروز عکسهای زمان زنده بودن ئالان روی صفحه یک قرار داشت.

    طرحها و کاریکاتورهای زیادی هم در این باره کشیده شده اند و اوج تراژیک بودن ماجرا را نشان می دهند.

    در آلمان هم بسیاری از بازیکنان بوندسلیگا نسبت به حضور پناهجویان واکنش مثبت نشان داده اند . باشگاه بایرن مونیخ در روزهای گذشته يك ميليون دلار به آوراره گان سوري كمك كرد و يك مدرسه فوتبال براي بچه هاي آواره عشق فوتبال تاسيس كرد.

    واکنش رونالدو به مرگ بچه سوری+عکس

    آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

    کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در پایان نشست مطبوعاتی با انتقاد از برخی شرایط ایجاد شده برای تیم ملی اعلام کرد اگر مسوولان فکر می کنند او مشکل تیم ملی است آمادگی ترک پستش به عنوان سرمربی تیم ملی را دارد.

    ورزش سه: سرمربی تیم ملی با انتقاد از اتفاقی که برای بازیکنان سرباز تیم ملی افتاده است گفت: ما دو سال با بختیار رحمانی و سروش رفیعی تمرین کردیم و حالا آنها را در اختیار نداریم. این همان اتفاقی است که ممکن است سال آینده برای سردار آزمون بیافتد یا دو سال بعد برای مهدی ترابی. ما هرگز زمان را نمی توانیم به دست بیاوریم، جام جهانی روسیه فرداست و این بازیکن ها بنا به دلایلی که همه می دانید و شاید بازگو کردنش باعث ناراحتی بشود در جمع ملی پوش ها حضور ندارند. من حاضرم اگر که فکر می کنید مشکل تیم ملی من هستم بی دردسر پست خودم را ترک کنم.

    وی ادامه داد: چیزی که ما می خواهیم ذره ای احترام است و نه چیز دیگری. اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید همه با هم متحد باشیم در غیر این صورت من آمادگی این را دارم که نیمکت تیم ملی ایران را تحویل فرد دیگری بدهیم.

    کی روش با این جمله نشست مطبوعاتی خود را به پایان رساند تا حتی با یک پیروزی 6 بر صفر هم اوضاع کاملا عادی نباشد.
    منبع : برترین ها
    آتیش بازدید : 81 نظرات (0)

    یک گشت کوتاه در صفحه اینستاگرام تعداد زیادی از فوتبالیست ها در ایام تعطیلات لیگ و قبل از شروع شدن تمرینات تیم ها نشان می داد که در این مدت آقایان فوتبالیست در سفرهایشان به خارج از کشور حسابی استراحت کرده و خودش گذرانده اند.

    مجله اینترنتی برترین ها



    هفته نامه همشهری جوان - سنا حیدریان: درآمد بالای فوتبالیست ها همیشه سوژه پربحثی برای رسانه ها و مردم عادی بوده است؛ درآمدهایی که باعث شده بیشتر فوتبالیست ها از ساکنان مناطق بالای شهر تهران و صاحب آخرین مدل ترین ماشین های وارد شده به ایران باشند، اما اینها تنها راه های خرج کردن پول های هنگفت جا به جا شده در فوتبال ایران نیست و فوتبالیست ها راه های دیگری هم برای استفاده از پول هایشان دارند.

    یک گشت کوتاه در صفحه اینستاگرام تعداد زیادی از فوتبالیست ها در ایام تعطیلات لیگ و قبل از شروع شدن تمرینات تیم ها نشان می داد که در این مدت آقایان فوتبالیست در سفرهایشان به خارج از کشور حسابی استراحت کرده و خودش گذرانده اند.در این میان اما تعدادی از فوتبالیست ها مجبور به خوشگذرانی شده و به اجبار مقصد سفرشان را ینگه دنیا و گشت و گذار در خیابان های نیویورک و کالیفرنیا تعیین کرده اند. این افراد، فوتبالیست هایی هستند که اقامت کشور آمریکا را دارند و حالا برای معتبر نگه داشتن گذرنامه آمریکایی شان باید حداقل سالی یک بار در آمریکا حضور داشته باشند.

    امیر قلعه نویی

    پای یک پزشک در میان است

     

    هرچند امیر قلعه نویی سال هاست گرین کارت آمریکا را دریافت کرده، اما موضوع اقامت آمریکایی او زمانی بیشتر از همیشه مطرح شد که او خبرنگاران را متهم به اجنبی پرستی کرد. همین لقب دادن قلعه نویی به خبرنگاران کافی بود تا مانور دادن روی اقامت آمریکای ژنرال مطرح شود. او که خودش به زندگی کردن در کنار اجنبی ها علاقه دارد.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    از اولین گروه فوتبالی هایی است که برای گرفتن اقامت آمریکا اقدام کرد و حالا گذرنامه آمریکایی دارد. قلعه نویی طی سال های اخیر سفرهای 15 روزه پرتکراری به آمریکا داشته و به واسطه همین سفرها موفق شده گرین کارت آمریکایی اش را دریافت کند؛ گرین کارتی که البته به واسطه دوست پزشکش و کمک ها او موفق به گرفتنش شده است.


    احمدرضا عابدزاده

    رضایت از امکانات آمریکایی


    برخلاف تعدادی از فوتبالیست ها که علاقه ای به علنی کردن اقامت آمریکایی شان ندارند، احمدرضا عابدزاده از فوتبالیست هایی است که درباره اقامت آمریکا و داشتن گرین کارتش خیلی راحت صحبت می کند. او زیاد به آمریکا سفر می کند و و حتی مدت طولانی در این کشور زندگی کرده است. عابدزاده که چند بار برای انجام فعالیت های فوتبالی در ایران اقداماتی انجام داده بود، وقتی با بی مهری مواجه شده، بلافاصله ایده هایش را در آمریکا پیاده کرده.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    او در مورد مدرسه دروازه بانی که قرار بود در ایران راه اندازی کند و بعد همان مدرسه در آمریکا افتتاح شد، می گوید: « از قبل، همه کارها هماهنگ شده بود تا برای بچه های 7 تا 16 سال کلاس آموزشی داشته باشیم. حتی لوازمی را که دلم خواست و مورد نیاز بود، خریدم تا کارها را انجام بدهیم، ولی متاسفانه دیدم ارتباط خوبی که باید با ورزش وجود داشته باشد، وجود ندارد. من هم گفتم پس دور باشم بهتر است. در آمریکا هم زمین دارم، هم وسایلم را. همین طور هوا خوب است و شرایط برای همکاری مناسب کارهایی را که ایرانی ها دوست ندارند انجام دهند با آمریکایی ها انجام می دهم.»


    علی دایی

    به دنبال بهانه برای خداحافظی


    علی دایی سال هاست که گرین کارت آمریکا دارد و تا به حال چند بار خبرهای جدی درباره کوچ ناگهانی او به آمریکا شنیده شده است. حتی گفته می شد یکی از بازی های دوستانه تیم ملی ایران در زمان مربیگری دایی، به این خاطر که همزمان با زمان حضور او در آمریکا برای کارهای اداری شده بود، لغو شده است. او در سال دو بار به ینگه دنیا می رود و دوستانش می گویند دلخوری های فوتبالی او باعث شده که چندباری تصمیم بگیرد برای همیشه به آمریکا برود.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    دایی حتی گاهی در محافل دوستانه به این موضوع اشاره کرده. اما آن را حتمی ندانسته است. علی دایی در صورت خروج از ایران، ساکن لس آنجلس آمریکا خواهدشد، لس آنجلس شهری است که می گویند دایی علاقه زیادی به زندگی در آن دارد.


    محمد محمدی

    بیزینس فوتبالی در آمریکا

    محمد محمدی، دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس هم از چهره های است که مدت ها برای از بین نرفتن امتیاز اقامتش در آمریکا به این کشور رفت و آمد داشت. با این حال محمدی توانست دوره پنج ساله برای تثبیت اقامت و دریافت گذرنامه آمریکایی خود و خانواده اش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


     او در طول فعالیت فوتبالی اش در ایران، سختی ها و هزینه ها دو بار سفر در سال به آمریکا را به جان خرید و بلافاصله بعد از پایان دوران فوتبالش برای همیشه به آمریکا مهاجرت کرد. او در حال حاضر در اورنج کانتی آمریکا زندگی می کند و شرایطی هم برای ادامه فعالیت های فوتبالی اش در این کشور فراهم کرده است. او در آمریکا مدرسه فوتبالی راه انداخته و از این راه بیزینس مورد علاقه اش را دنبال می کند.


    افشین پیروانی

    پیروانی اولین فوتبالیست شهروند آمریکا


    افشین پیروانی اولین فوتبالیستی بود که برای دریافت اقامت آمریکایی اقدام کرد. هرچند او در بحبوحه روی بورس بودن بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 98 موفق به دریافت گرین کارتش شد، اما خود او مدعی است که از طریق فوتبال گرین کارتش را نگرفته و به قول خودش اولین فوتبالیستی است که توانسته شهروند آمریکا شود.

     کاپیتان و سرمربی اسبق پرسپولیس در این خصوص می گوید: من از ارتباط های ورزشی استفاده نکردم و به دلیل اینکه همسرم در آنجا تحصیل می کرد، توانستم گرین کار بگیرم. زمانی که به جام جهانی رفتیم من گرین کارت داشتم، تقریبا 15 سالی می شود.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    بعد از آن بود که بقیه فوتبالیست ها برای شهروندشدن در آمریکا اقدام کردند.» پیروانی در پاسخ به انتقاداتی که به شهروند آمریکا شدن بعضی از فوتبالیست ها وارد شده هم می گوید: «این یک مساله شخصی است و ارتباطی به کسی ندارد. هرکس دنبال پیشرفت خودش و خانواده اش است. من این را قبول ندارم که مثلا می گویند اسمش بد است و نباید گرین کارت گرفت. شاید خیلی ها دوست داشته باشند بگیرند و این مسائل نباید ارتباطی به کسی داشته باشد.


    وحید طالب لو

    به دنبال گرین کارت


    وحید طالب لو هم از چهره هایی است که ظاهرا برای دریافت گرین کارت اقدام رده است. او پیش از شروع فصل و در ابتدای حضور پرویز مظلومی در استقلال، همراه با خانواده اش سفری به آمریکا داشت که این سفر از سوی برخی نزدیکانش اقدام برای دریافت گرین کارت آمریکا عنوان شد. این اتفاق در حالی افتاد که طالب لو دفعه قبل که بحث حضورش در آمریکا مطرح شده بود، در مصاحیه ای اعلام کرده بود: «مگر جرم است؟ من یک سفر خانوادگی درام و می خواهم به آمریکا بروم. فکر نمی کنم این موضوع مشکلی داشته باشد.»

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    با توجه به تکرار چندباره سفرهای طالب بو به آمریکا این شایعه قوت می گیرد که او اقدامات لازم برای دریافت گرین کارت را کرده و شاید او هم بعد از پایان دوران فوتبالش احتمالا ایران را ترک کند.


    آرش برهانی

    بازنشستگی در آمریکا

    شنیده ها در مورد برهانی حاکی از این است که او اقدامات لازم برای اقامت در آمریکا را انجام داده و حتی برنامه ریزی اش بر سپری کردن دوران بازنشستگی در آمریکاست. او حتی در تعطیلات پیش از لیگ امسال سفری به آمریکا داشت و در صفحه اینستاگرامش مدام عکس هایی را از حضورش در آمریکا منتشر می کرد.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


     با این حال به نظر می رسد او قصد ندارد علاقه اش را به ادامه زندگی در آمریکا علنی کند. او فصل گذشته هم به دلیل سفر به آمریکا قید همراهی با استقلال در سفر به کیش را زد تا سفر اجباری اش را به آمریکا برای از بین نرفتن امتیاز اقامتش در این کشور به سرانجام برساند. البته شنیده می شود که برهانی بستگانی هم در آمریکا دارد که در هر بار سفر به آمریکا دیداری هم با آنها تازه می کند.


    مجید ساعدی فر

    چهره فعال در فوتبال و مالک برند «مجید» یکی از افرادی است که کار اقامت تعدادی از فوتبالی ها از جمله امیر قلعه نویی، علی دایی و احمدرضا عابدزاده را انجام داده است. به همین دلیل شایعات جالبی در مورد ارادت قدیمی سرمربی سابق استقلال به ساعدی فرد شنیده می شود. برای مثال عده ای معتقدند قلعه نویی برای اینکه پاسخ آن محبت ساعدی فرد را داده باشد از پیکسل آرم «مجید» روی لباس هایش در تمام مسابقات استفاده می کند و ارادت خاصی به این برند دارد.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    از سوی دیگر، شنیده ها از نقش داشتن فردی به نام خراسانی هم حکایت دارند که یکی از ایرانی های سرشناس در حوزه حمل و نقل در کالیفرنیا به حساب می آید او ظاهرا پیگیر اقدامات فوتبالیست ها و ورزشکاران زیادی برای حضور در آمریکاست.


    غیرفوتبالی هایی با اقامت آمریکا

    در بین غیرفوتبالی ها سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال هم از مهم ترین چهره هایی است که گرین کارت آمریکا گرفته است.

    ورزشکاران ایرانی که گرین کارت دارند!


    او حتی در سفر تیم ملی والیبال به آمریکا هیچ اقدامی برای گرفتن ویزا انجام نداد و همراه تیم برای گرفتن ویزای سفر به سفارت آمریکا نرفت. چون یک دو سال است گرین کارتش را گرفته و برای ورود به آمریکا نیازی به ویزا ندارد.

     

    منبع: برترین ها

    آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

    در دیدارهای دوستانه‌ای که برگزار شد آرژانتین و آمریکا حریفان‌شان را شکست دادند و مکزیک متوقف شد.

    با توجه به تعطیلی لیگ‌های فوتبال، بازی‌های ملی در حال برگزاری هستند. تیم‌هایی که در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 بازی ندارند، در دیدارهای دوستانه‌ای به مصاف حریفان رفتند.

    تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری تدارکاتی مقابل بولیوی به میدان رفت که موفق شد با نتیجه پرگل هفت بر صفر به برتری برسد. در این دیدار، ازکوئل لاوتزی(Ezequiel Lavezzi) در دقیقه‌های 5 و 41، سرخیو آگوئرو(Sergio Agüero) 33 و 60، لیونل مسی(Lionel Messi) 67 و 76 و آنخل کوریا(Ángel Correa) 84 برای آلبی سلسته گلزنی کردند. آرژانتین در دیدار بعدی خود نیز در دیداری دوستانه روز چهارشنبه این هفته مقابل مکزیک به میدان خواهد رفت.

    تیم ملی فوتبال آمریکا هم با دو گلی که جوزی آلتیدور(Jozy Altidore) در دقیقه‌های 59 و 69 وارد دروازه حریف کرد در مقابل تنها گل دنیل چاوز(Daniel Chávez) در دقیقه 20 برای پرو موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد.

    نتیجه سایر دیدارهای دوستانه به شرح زیر است:

    ونزوئلا صفر - هندوراس 3

    پاناما صفر - اروگوئه یک

    مکزیک 3 - ترینیداد و توباگو 3


    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 66 نظرات (0)

    رسانه های فوتبالی روسیه درخشش سردار آزمون در تیم ملی ایران را پوشش دادند و از این بازیکن ایرانی به عنوان علی دایی آینده فوتبال ایران خبر دادند.

    سردار آزمون بازیکن جوان ایرانی که یکی از استعدادهای برتر فوتبالی در ایران محسوب می شود در چند سال گذشته توانسته با درخشش در روبین کازان(Rubin Kazan) و روستوف(Rostov) نامی برای خود دست و پا کند و در تیم ملی ایران نیز به خوبی گلزنی کند.

    در حالی که همه علاقه مندان به فوتبال منتظر بودند تا آزمون را در تیمی بزرگ ببینند این بازیکن فعلا ترجیح داده است تا قبل از جام جهانی 2018 در روسیه باقی بماند. او تاکنون طی 11 بازی ملی 7 گل برای ایران به ثمر رسانده است و می تواند با ادامه این روند سال ها به مهاجم اول تیم ملی ایران تبدیل شود و نام علی دایی را زنده کند. این بازیکن ایرانی در بازی با گوام موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد و همکاری خوبی در گل های بعدی ایران داشته باشد تا بهترین بازیکن میدان شود.

    پایگاه ایرنتی championed روسیه با تمجید از این بازیکن جوان نوشت: آزمون یکی از ستاره های آخر هفته فوتبال جهان بود که توانست در تیم ملی کشورش بدرخشد و پاسخ اعتماد کی روش(Carlos Queiroz) را بدهد. این مربی پرتغالی بعد از جام جهانی تغییر و تحولات زیادی ایجاد کرده است که یکی از آن ها بازی دادن به سردار آزمون مهاجم روستوف بوده است که این بازیکن نیز با گلزنی و بازی های خوب خود به خوبی پاسخ کی روش را داده است.

    روزنامه گاتزتا روسیه نیز با تمجید از این بازیکن جوان نوشت: قدرت سردار آزمون تنها به پا خلاصه نمی شود و او روی ضربات سر نیز تبحر ویژه ای دارد و این موضوع را بار دیگر در تیم ملی ایران نشان داد. او با این روند می توانند مانند علی دایی شود چرا که اکثر توانایی های دایی را دارد.

    سردار آزمون این فصل در تیم روستوف بازی می‌کند و بلافاصله بعد از بازی با هند راهی روسیه خواهد شد تا تیمش را در بازی های لیگ روسیه همراهی کند.


    منبع:isna.ir

    درباره ما
    بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,335
  • بازدید ماه : 6,918
  • بازدید سال : 32,193
  • بازدید کلی : 140,087