loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 124 نظرات (0)

مشخصات محصول جدید هوآوی در حالی منتشر شده که از قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی برخوردار است.

مشخصاتی از محصول جدید کمپانی هوآوی

هوآوی در سال های اخیر تبدیل به یکی از کمپانی های فعالی شده که سلیقه کاربران خود را به خوبی شناخته و محصولات متفاوتی را تولید و روانه بازار فناوری کرده است. از میان محصولات متفاوت این کمپانی می توان به اسمارت فون Honor ۷i اشاره کرد. این اسمارت فون از ظاهری همانند محصولات میان رده هوآوی برخوردار است. وجه تمایز این اسمارت فون نسبت به سایر محصولات هوآوی را می توان در چرخش ۱۸۰ درجه ای دوربین سلفی آن دانست.

چندی پیش کمپانی Huawei به معرفی محصولی با نام Honor ۷ پرداخته بود اما اکنون مشخصاتی از محصول جدید این کمپانی با نام Huawei Honor ۷ Plus منتشر شده که قابل توجه است. Huawei Honor ۷ از مشخصات سخت افزاری مانند صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده Kirin-۹۳۵ و اندروید آبنبات چوبی برخوردار است.

نسخه معمولی این محصول دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است اما نسخه دیگر به رم ۴ گیگابایتی و همینطور ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی های محصولات Huawei Honor ۷، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و همینطور لرزش گیر اپتیکال است. دو نسخه Honor ۷ به رابط کاربری Emotion UI ۳.۰ و همینطور باطری ۳۲۸۰ میلی آمپری تجهیز شده اند. پیش بینی می شود، دو محصول Honor ۷ با قیمت هایی در حدود ۳۲۲ و ۴۳۵ دلار عرضه شوند.

اما عرضه محصول جدید در ادامه سری Huawei Honor بوده و Huawei Honor ۷ Plus نامگذاری شده است. اسمارت فون جدید مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ۱۰۸۰p بوده و از ابعاد ۱۵۱.۴ * ۷۶.۳ * ۷.۹ میلی متری برخوردار است.

هنوز اطلاعات دقیق تری راجع به این محصول منتشر نشده و تا زمان معرفی این محصول از سوی کمپانی Huawei باید منتظر ماند.

تصویری از Huawei Honor ۷ را ملاحظه می کنید :

عکس Huawei Honor ۷

عکس Huawei Honor ۷


منبع : mehrnews.com

آتیش بازدید : 67 نظرات (0)

بازهم نمی‏توان چنین قیمتی را برای آی‌فون 6‏اس قابل توجیه دانست و همین امر باعث شده تا شرکت اپل به یکی از پردرآمدترین شرکت‌های فعال در بازار گوشی‏های هوشمند تبدیل شود.

 قیمتی که شرکت بزرگ اپل برای گوشی‏های آی‌فون خود در نظر می‏گیرد، همواره بالاتر از سایر گوشی‏های هوشمند موجود در بازار است و همین امر، انتقادهایی را متوجه این شرکت می‏کند. حال این سوال مطرح می‏شود که قیمت تمام‏شده قطعاتی که اپل در این گوشی‏های هوشمند مورد استفاده قرار می‏دهد، چقدر است؟

در همین رابطه، شرکت Merrill Lynch که در بخش سرمایه‏گذاری بانکی فعالیت دارد، با به‌کارگیری گروهی از کارشناسان و متخصصان و بررسی قیمت اجزای این گوشی‏ها به‌طور مجزا، تحلیل جامعی را در خصوص قیمت قطعات مورد استفاده و همچنین فناوری 3D Touch در گوشی‏های آی‌فون ارائه کرده است.قیمت تمام‏ شده برای تامین قطعات و فناوری‌های به‌کار رفته در گوشی آی‌فون 6‏اس تنها 234 دلار برای این شرکت هزینه دارد.

در این بین، رادیوهای سلولی و سیلیکونی تقریبا نیمی از هزینه ‏های این گوشی را به خود اختصاص داده‏اند. اگر بخواهیم نگاهی جزئی‏تر به این هزینه‏ ها داشته باشیم، می‏توان گفت اپل مبلغ 25 دلار را برای پردازنده A9 با لیتوگرافی 19 نانومتری، 20 دلار برای حافظه داخلی 64 گیگابایتی، 36 دلار برای رادیوی سلولی و 22 دلار برای سنسور اثر انگشت هزینه می‏کند.

همچنین، صفحه نمایش این گوشی تقریبا 74 دلار و سایر بخش‏ها همانند شاسی آلومینیومی و اتصالات داخلی این اسمارت‏فون نیز 33 دلار برای این شرکت آب می‏خورد. با این اوصاف، اپل تنها 234 دلار برای مدل 64 گیگابایتی آی‌فون 6‏اس هزینه می‏کند و با توجه به قیمت 750 دلاری این گوشی، می‏توان به این اختلاف قیمت در ساخت و فروش این اسمارت‏فون پی برد.

البته نباید سایر هزینه ‏هایی همانند توسعه و تحقیقات، بازاریابی و توزیع این گوشی بین کاربران را فراموش کرد.با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بازهم نمی‏توان چنین قیمتی را برای آی‌فون 6‏اس قابل توجیه دانست و همین امر باعث شده تا شرکت اپل به یکی از پردرآمدترین شرکت‌های فعال در بازار گوشی‏های هوشمند تبدیل شود.

منبع:اقتصاد نیوز

آتیش بازدید : 83 نظرات (0)

محصول جدید کمپانی سونی با نام «سونی اکسپریا زد ۵ Sony Xperia Z» با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و تراکم پیکسلی ۴۰۱ از ماه آینده وارد بازار فناوری خواهد شد.

گوشی سونی اکسپریا زد 5

کمپانی سونی در ماه های اخیر اسمارت فون های متنوع و متفاوتی را عرضه کرده که توانسته نگاه های مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

محصول جدید سونی که تا ماه آینده به بازار فناوری خواهد شد Sony Xperia Z5 نام دارد. این اسمارت فون دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی است که نسبت به محصولات پیشین سری Z مانند Sony Xperia Z۳ Plus و Sony Xperia Z۴ از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است.

از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و همینطور تراکم پیکسل ۴۰۱ppi اشاره کرد.

گوشی سونی اکسپریا زد  Sony Xperia Z 5

گوشی سونی اکسپریا زد  Sony Xperia Z 5


این محصول به سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده تا تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران و علاقه مندان به محصولات سونی قرار دهد.

سونی Xperia Z۵ برای رقابت با محصولات سایر کمپانی ها مانند اپل iPhone ۶s یا محصولات کمپانی سامسونگ مانند Galaxy S۶ edge و Galaxy Note ۵ در ماه آینده یعنی سپتامبر (شهریور ماه) وارد بازار فناوری خواهد کرد.

این اسمارت فون در حالی در ماه آینده عرضه خواهد شد که خبرهای دیگری نیز از محصولاتی مانند Sony Xperia S۶۰ و Sony Xperia S۷۰ یا محصول بدون حاشیه سونی Xperia C۵ Ultra منتشر شده است.

آتیش بازدید : 87 نظرات (0)

 بهینه کردن و افزایش و بهبود سرعت سیستم و ویندوز 10 با نرم افزاری که امشب گروه نرم افزاری سایت شبهای تنهایی برای شما دوستان آماده نموده است

 

 

Windows-10-Manager

 

Windows 10 Manager 1.0.2 Final

نام نرم افزاری قدرتمند که  کارش بهینه کردن و افزایش و بهبود سرعت سیستم و ویندوز می‌باشد و به سرعت می‌تواند کارهایی از قبیل سرعت راه اندازی ویندوز و خاموش کردن،پاکسازی‌هارد و حذف فایل‌های قدیمی‌سیستمی،تعمیر سیستم،رفع خطاها و بالابردن امنیت ویندوز ۱۰ را بهینه سازی می‌کند و باعث بهتر شدن عملکرد در این ویندوز می‌شود. نرم افزار Windows 10 Manager یک برنامه عالی در زمینه بهینه کردن ویندوز ۱۰ است و دارای ابزارهای بسیاری برای تمیز کردن رجیستری،و یکپارچه کردن‌هارد و registry را داراست.

 

Format File (H.s) نوع فایل : Exe

lock-File-H.s رمز فایل: فاقد رمز

Hajme File (H.s) حجم: 15  مگابایت

 دانلود از آپلودبوی 

 

آتیش بازدید : 307 نظرات (0)

مجموعه 20 عکس متحرک زیبا و جذاب با موضوعات مختلف که دارای گرافیک عالی بوده و در سایز 320×240 برای شما عزیزان آماده کرده ایم.اين اسکرین سیور ها از كيفيتي بالا برخوردارند.اميدواريم از اين اسکرین سیور هاي زيبا و جديد استفاده كافي را ببريد.


soft98



دانلود با لينك مستقيم با حجم 4 مگابايت

دانلود با لینک مستقیم ( Mirror )

دانلود با لینک مستقیم ( Mirror )

دانلود با لينك مستقيم ( لینک کمکی ( Mirror ) )

آتیش بازدید : 108 نظرات (0)

bandicamBandicam 2.3.2.851 یک برنامه برای ضبط و فیلم برداری از محیط بازی ها، ویدئوها و فعالیت های صورت گرفته بر روی دسکتاپ با کیفیت بالا می باشد.این برنامه قادر است تا صدا و ویدئو را با کیفیت بالا ضبط کند بدون اینکه منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص دهد. این برنامه با تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD کوچکترین جزئیات را نیز ثبت می کند. فایل های خروجی این برنامه را شما می توانید به راحتی در فضای اینترنت به اشتراک بگذارید.تصویر برداری از محیط صفحه نمایش که میتواند به صورت مشخص کردن فضاهای دلخواه یا تصویر برداری از محیط برنامه های خاص که از تکنولوژی گرافیکی Directx/OpenGl استفاده می کنند از دیگر قابلیت های پر استفاده این برنامه می باشد.

 

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 12 مگابايت به همراه keygen

لینک کمکی ( Mirror Link )

لینک کمکی ( Mirror Link )

لینک کمکی ( Multi Mirror Link )



دانلود با لینک مستقیم

 

آتیش بازدید : 94 نظرات (0)

بازی Warhammer 40000 Regicide یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Hammerfall Publishing طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC عرضه شده است . وارهمر ۴۰۰۰ یکی از وحشیانه ترین بازی های استراژیک در تمام دوران است . Regicide در تمامی مراحل توانایی های شما را به چالش می کشد . در این نسخه باید از تمامی استحکامات و تاکتیک های مختلف برای غلبه بر دشمن استفاده کنید . بازی از دو حالت مختلف تشکیل شده است . REGICIDE که بر برنامه ریزی و فرماندهی تعدادی از سپاهیان متمرکز شده است . آتش توپخانه را بر روی دشمن گشوده و از قدرت روانی خود برای درهم شکستن نیروهای دشمن بهره ببرید . در این بخش , بازی این اجازه را به شما می دهد تا ماموریت ها را به صورت تک و یا چند نفره به پایان رسانید . حالت دوم CLASSIC نام دارد که در بازی اصلی را شامل شده و هر حرکت مانند شطرنج می تواند عاقبت و پیروز میدان را مشخص کند . نبردها در میدان جنگ به طرز خشونت آمیزی پیگیری می شود . نژاد خود را انتخاب کرده و به نبرد با سایر بازیکنان آنلاین بپردازید . این تنها یک شروع است . جهان در حال فتح شدن است . این تنها یک نبرد نیست بلکه یک نسل کشی است .هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید .

Warhammer 40000 Regicide PC-CODEX

 

Warhammer 40000 Regicide pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

   

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista 

Processor: 2.4 GHz Dual Core (2.4 GHZ) 

Memory: 3 GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater 

DirectX: Version 9.0c 

Hard Drive: 4 GB available space 

Sound Card: DirectX Compatible 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Warhammer 40000 Regicide screenshots 01 small دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC Warhammer 40000 Regicide screenshots 02 small دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

Warhammer 40000 Regicide screenshots 03 small دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC Warhammer 40000 Regicide screenshots 04 small دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

Warhammer 40000 Regicide screenshots 05 small دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC Warhammer 40000 Regicide screenshots 06 small دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

 

source دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

CODEX Release

 

download دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC – دانلود به صورت تک لینک ۳.۳گیگابایتی از سرور تیزفایل

 

download دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Direct Link

 

آتیش بازدید : 82 نظرات (0)

سایت IGN از نگاه خود 10 بازی ترسناک تاریخ بازی های ویدئویی را انتخاب کرده که می توانید در زیر به ترتیب رتبه مشاهده کنید | بروز وب

Top 10 Lists Horror Game 10 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Silent Hill: 4 The Room

Top 10 Lists Horror Game 9 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Condemned

Top 10 Lists Horror Game 8 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Dead Space

Top 10 Lists Horror Game 7 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Resident Evil Remake

Top 10 Lists Horror Game 6 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Resident Evil 2

Top 10 Lists Horror Game 5 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Amnesia: The Dark Decsent

Top 10 Lists Horror Game 4 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Eternal Darkness

Top 10 Lists Horror Game 3 لیست 10 بازی ترسناک برتر

System Shock 2

Top 10 Lists Horror Game 2 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Fatal Frame 2

Top 10 Lists Horror Game 1 لیست 10 بازی ترسناک برتر

Silent Hill 2

منبع : دنیای بازی

آتیش بازدید : 88 نظرات (0)

اچ تی سی در حال ساخت اسمارت فون و گوشی جدیدی است که از چیپ ست ۱۰ هسته ای برخوردار بوده و پرچمدار جدید این کمپانی محسوب می شود.

گوشی موبایل اچ تی سی

اخبار متعددی مبنی بر عرضه محصول جدید کمپانی تایوانی HTC با عنوان Aero با پردازنده ۱۰ هسته ای MediaTek Helio X۲۰ منتشر شده بود اما این محصول با نام جدید  One A۹ وارد بازار فناوری خواهد شد. اسمارت فونAero یا A۹ با نام One A۹ معرفی خواهد شد.

اما این محصول هنوز به طور رسمی از سوی کمپانی HTC معرفی نشده و باید تا روزهای پایانی سال جاری منتظر رونمایی رسمی این محصول بود. این اسمارت فون جزو معدود اسمارت فون های این کمپانی است که به چیپ ست  ۱۰ هسته ای تجهیز شده است.

این اسمارت فون از مشخصات سخت افزاری مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع Quad HD و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم و دوربین اصلی مجهز به عکسبرداری RAW برخوردار است. اما هنوز مشخصات دقیق تری درباره دوربین های این محصول اعلام نشده است.

One A۹ با قیمتی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به پشتیبانی از اندروید ۶.۰ و همینطور باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری را اشاره کرد.

این اسمارت فون از طریق اپراتور امریکایی AT&T در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اسمارت فون هایی که از چیپ ست Helio X۲۰ برخوردارند تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهند شد.  One A۹ نیز تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار فناوری خواهد شد.

تصاویر متعددی نیز درباره این محصول منتشر شده اما به درستی مشخص نیست که این تصاویر متعلق به محصول جدید HTC باشند.

منبع: mehrnews.com

 

 

آتیش بازدید : 363 نظرات (0)

در چند روز آینده گوشی های جدید آیفون با نام آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس عرضه خواهد شد که تغییراتی نسبت به گوشی های دیگر آیفون دارند.

مشخصات گوشی جدید آیفون 6

عکس های جدیدی که از امکانات و ظاهر گوشی آیفون ۶ اس در اینترنت منتشر شده نشان می دهد که این گوشی دارای دوربینی جدید و نمایشگر به روز شده‌ای است.

این گوشی‌ها قرار است ظرف چند روز آینده رسما عرضه شوند و اسامی آنها احتمالا آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس خواهد بود.

دوربین جلویی این گوشی ها بزرگتر شده و لذا ممکن است بر دقت آنها هم افزوده شده باشد. آیفون ۶ و ۶ پلاس که فعلا در بازار موجود هستند از دوربین جلویی ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی با دقت  f/2.2 برخوردارند. میزان دریافت نور توسط دوربین های یاد شده ۸۱ درصد بیشتر از دوربین های قبلی آیفون است.


گوشی های جدید آیفون 6

گوشی های جدید آیفون 6

 

انتظار می رود این تغییرات گرفتن عکس های سلفی را با کیفیت بیشتر ممکن کرده و همین طور دقت و وضوح عکس ها را هم بیشتر کند.

همچنین گفته می شود گوشی بزرگتر آیفون ۶ اس از دوربین بزرگتر ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است که می تواند تصاویر ویدیویی با دقت ۴k تهیه کند. آیفون ۶ فعلی دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است. همچنین به طور قطع مدل های تازه آیفون به فناوری force touch مجهزند که باعث می شود با فشردن نمایشگر با شدت و ضعف های مختلف بتوان فرامین متنوعی را اجرا کرد.


منبع: 7sobh.com

آتیش بازدید : 86 نظرات (0)

دانلود مجموعه برنامه های هک WiFi برای اندروید

در این پکیج مجموعه پنج برنامه هک وای فای برای سیستم عامل اندروید آماده کردیم که کاملترین مجموعه در اینترنت هست و بسیاری این مجموعه رو به قیمت بالایی میفروشند.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

نکته بعضی از این نرم افزار ها ممکن است نیاز به روت داشته باشند

دانلود مجموعه برنامه های هک WiFi برای اندروید

 

 

 

درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,326
  • بازدید ماه : 6,909
  • بازدید سال : 32,184
  • بازدید کلی : 140,078