loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 422 نظرات (0)

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که با همسر ایرانی بلاتر روبه‌رو شده و با او از راه دور سلام و علیکی هم داشته است.

علیرضا اسدی می‌گوید: «من اردیبهشت امسال در اجلاس بحرین و انتخابات ای‌اف‌سی بود که آقای بلاتر(Sepp Blatter) و همسرش را دیدم. ایشان فارسی صحبت می‌کرد. هم خودش و هم خواهرش. همسر خواهرشان هم یک پزشک بودند. البته به گمانم آقای کفاشیان بیشتر با آنها حرف زدند. به هر حال وقتی پای منافع ملی در میان است، باید از همه ابزارها استفاده کنیم تا سود ملی‌مان بیشتر شود.

این فرصت که یک فارسی‌زبان با رئیس فیفاست، می‌تواند برای رسیدن به زبان مشترک و همدلی بیشتر و استفاده بهتر از شرایط به ما کمک کند. خب ما در انتخابات قبلی فیفا با انتخاب درستمان، استفاده خوبی هم بردیم ولی حالا شرایط عوض شده و باید به فکر این باشیم که مناسباتمان را برای سهم ایران از آینده فیفا، برنامه‌ریزی کنیم.»

عکس همسر ایرانی سپ‌ بلاترعکس همسر ایرانی سپ‌ بلاتر


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 72 نظرات (0)

رئیس کمیته داوران به خاطر اشتباه احمد صالحی در دیدار پرسپولیس عذرخواهی کرد.

فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سایپا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته ناظر بازی، صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد. توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورد اما داور فکر کرد این بازیکن توپ را با دست لمس کرده که تصمیم اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا این اشتباهات فقط علیه ماست، تصریح کرد: عذر‌خواهی می‌کنم، ما بهترین داور لیگ چهاردهم را برای این بازی انتخاب کردیم اما او به دلیل اشتباه در جای‌گیری و یا عدم تمرکز در لحظه تصمیم‌گیری، نتوانست در لحظه اعلام پنالتی نظر دهد. بالاخره این اتفاق رخ داده و داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد اما پرسپولیسی ‌ها خودشان هم در گلزنی کم دقت بودند. داور دو پنالتی برای آن‌ها گرفت اما نتوانستند یکی را گل کنند.

رئیس کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه احمد صالحی در طول بازی به جز یک مورد اشتباه دیگری نداشت، افزود: پنالتی‌های پرسپولیس به درستی اعلام شد اما او در صحنه موردنظر اشتباه داشت. با توجه به این تصمیم اشتباه و تاثیرگذاری آن در نتیجه بازی طبق آیین نامه او مورد جریمه قرار می‌گیرد و با او برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث می‌شود، داوران در بازی‌های پرسپولیس اشتباه سهوی کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این مشکل وجود دارد. قبل از بازی تذکرات لازم را می‌دهیم و انتظار داریم مشکلی پیش نیاید اما تا زمانی که انسان قضاوت کند، این مشکل وجود دارد. صالحی هم به جز آن صحنه مشکل دیگری نداشت.

اصفهانیان در واکنش به اظهارنظر یکی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه ممکن است داور بازی ملوان و پرسپولیس تحت تاثیر اشتباه احمد صالحی قرار بگیرد و ناخواسته به نفع پرسپولیس سوت بزند، تاکید کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. قضاوت هر بازی مربوط به آن بازی است. کمیته اخلاق و انضباطی هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کنند. کسی نباید درباره داوری صحبت کند.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

علی کریمی در مراسم درگذشت مادر محمد بنا حضور یافت.

در این مراسم جمع زیادی از جامعه ورزش حضور داشتند و علی کریمی هم جزو حاضران بود. مراسم ترحیم مادر محمد بنا سرمربی سابق کشتی فرنگی ایران عصر پنجشنبه برگزار شد که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم حضور داشت.

همچنین چهره های شاخصی مانند منصور برزگر، محمد خادم، ابراهیم جوادی، محمدرضا یزدانی خرم، علیرضا حیدری، علی کریمی، امیر قلعه نویی، عباس جدیدی، مجید جلالی، حمید سوریان، حمیدرضا گرشاسبی، علیرضا رضایی، حمید بنی تمیم و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی برای همدردی با محمد بنا در این مراسم حاضر شدند.

علی کریمی در مراسم درگذشت مادر محمد بناعلی کریمی در مراسم درگذشت مادر محمد بنا

 

آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

دست راست سپ بلاتر به دلیل تقلب در خلال برگزاری جام جهانی 2014 از سمت خود برکنار شد.

دیلی میل(Daily Mail) در خبری فوری از برکناری 'ژروم والکه' از دبیرکلی فیفا خبر داد. فیفا در بررسی که درباره اقدامات و دستاوردهای والکه در طول جام جهانی برزیل انجام داد، رای به برکناری او از سمت دبیرکلی فیفا داد تا التهاب قبل از انتخابات ریاست فیفا شروع شود.

فیفا در بیانیه ای اعلام کرده است که کمیته اخلاق این نهاد فعلا والکه را از سمت خود برکنار کرده است ولی تحقیقات درباره اقدامات او به پایان نرسیده است و در صورتی که تخلفات بیشتری از او اثبات شود ممکن است تحمل زندان و جریمه نقدی نیز در انتظار والکه باشد.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 91 نظرات (0)

ملی پوش 59 کیلوگرمی کشتی فرنگی ایران، در مورد غیبت سه روزه‌اش می‌گوید: بیست روز از ویزایم مانده حالا برمی‌گردم!

به گزارش فرهنگ نیوز، محسن حاجي‌پور، او چند روزي به سوژه اول ورزش ايران بدل شد. كشتي‌گير 59 كيلوگرم كشتي‌فرنگي ايران كه ناگهان اردوي تيم‌ملي در لس‌آنجلس را ترك كرد و همه را در بي‌خبري گذاشت. محسن كه در وزن 59 کیلوگرم عضو تيم‌ملي كشتي‌فرنگي بود و با خوردن به قرعه بازي با رقيب اسرائيلي حذف شد، يكي از مدال‌داران آسيايي است و البته در رقابت با حميد سوريان، هميشه مرد شماره دو اين وزن بوده است. حاجي‌پور امروز ديگر در تهران است، اما چه شد كه اين اتفاق افتاد؟ حمید بني‌تميم، دبير فدراسيون كشتي در اين باره مي‌گويد: «هرچه بود تمام شد و شكر خدا او حالا در ايران است. خودش در فرودگاه حرف زده اما آنچه رخ داده از نظر ما تخلف است چون بي‌اجازه از سرپرست تيم‌ملي، براي چند روزي، اردو را ترك كرده بود».

اما چه شد كه حاجي‌پور از اردو رفت؟ خودش مي‌گويد براي ديدن اقوامش، چند روزي را با اجازه كادر فني در لس‌آنجلس مانده است اما حقيقت ماجرا چيزي ديگر بوده. حاجي‌پور كه از برخورد مسوولان فدراسيون در زير پا گذاشتن اصول انتخابي دلگير بوده، در آمريكا با چند جوان ايراني آشنا مي‌شود. او كه مطمئن بوده قرار نيست كشتي بگيرد، به توصيه اين دوستان جديد تصميم مي‌گيرد از بیست روز زماني كه تا تاريخ انقضاي پاسپورتش بوده استفاده كند و گشتي در لس‌آنجلس و كاليفرنيا بزند.

اين خواسته با مربيان تيم فرنگي در ميان گذاشته مي‌شود و بلافاصله با پاسخ منفي آنها، همه چيز تمام شده تلقي مي‌شود اما وقتي تيم به لس‌آنجلس مي‌رسد تا نوبت پرواز برگشت برسد، او خودش را به پرواز نمي‌رساند. تنها، پيامكي براي يكي از بچه‌هاي شمالي تيم مي‌فرستد و مي‌گويد نگرانش نباشند. اينكه همه چيز تحت كنترل است و او در پايان تاريخ ويزايش، بر مي‌گردد.

از همان لحظه مسوولان حراست وزارت ورزش و فدراسيون كشتي دست به كار مي‌شوند. در شرايطي كه اين روزها گرفتن پاسپورت آمريكايي براي ورزشكاران قهرمان اين قدري دشوار نيست و بيش از ششصد ورزشكار ايراني، اين پاسپورت و گرين كارت را دارند، پناهندگي به شكل دهه شصت در ورزش كاري منسوخ و البته زشت از نظر مردم محسوب مي‌شود. 

براي همين گروه ويژه‌اي مشغول مذاكره با اين كشتي‌گير جوان مي‌شوند تا به تهران برگردد. خيلي ساده تلاش‌هاي‌شان جواب مي‌دهد. كمي تهديد و كمي توصيه او را به اردوي تيم‌ملي ملحق مي‌كند و حالا او اينجا در تهران است. تصميمش البته برايش مشكلاتي به همراه مي‌آورد. 

محروميت به‌خاطر سرپيچي از دستورات حداقل جريمه‌اي است كه دارد اما شايد جالب‌ترين واكنش به اين تصميم او را يكي از مسوولان فدراسيون كشتي، نشان می‌دهد: «راستش فكر نمي‌كنم الان ديگر اگر كسي بخواهد از ايران به كشور ديگري برود، نيازي به ترك اردو داشته باشد، مي‌تواند با مدال‌هايي كه دارد درخواست كند و از همين تهران برود. مگر اين همه قهرمان سرشناس گرين كارت نگرفته‌اند و حالا مي‌روند و مي‌آيند؟ او اگر مي‌خواست بماند، نيازي به ترك اردو نداشت و البته به نظرم واقعاً تصميمي براي پناهندگي نداشته و همين‌ها را خودش هم گفته است، اما بايد يادش باشد كه تخلفش براي ترك اردو، كار درستي نيست و پرونده‌‌اش به كميته انضباطي فدراسيون مي‌رود.»
منبع: خبرانلاین
آتیش بازدید : 83 نظرات (0)

استقلالی ها در عروسی

استقلال جوان به کی روش گفته که سجادشهباززاده را باید به تیم ملی دعوت کند. این روزنامه از حضور استقلالی ها در مراسم ازدواج دختر هنرپیشه معروف هم خبر داده است.

منظور استقلال جوان حضور برخی از استقلالی ها در مراسم ازدواج دختر داریوش ارجمند است.همچنین این روزنامه در صفحه نخست خود تیتر کرده است: سرمربیاستقلال اینستاگرامی ندارد.

آتیش بازدید : 60 نظرات (0)

یک سایت انگلیسی زبان مدعی شده که سرمربی تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل روسیه از کوره در رفته و با بازیکنانش، تند حرف زده است.

تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه، خودش نبود. برای یک مربی هم چیزی بدتر از این نیست که بازیکنانش روی بازی متمرکز نباشند و حتی در لحظه‌هایی که اشتباه می‌کنند،‌ احساس راحتی کنند.

بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست در 2 ست ابتدای بازی مقابل روسیه، همچنان به اشتباهات خود ادامه دادند و به جای اینکه عصبی یا ناراحت شوند، خیلی راحت بودند و می‌خندیدند.

اسلوبودان کواچ(Slobodan Kovač)، سرمربی صرب تیم ملی ایران از این رفتار شاگردانش مخصوصاً مجتبی میرزاجانپور عصبانی بود. او به میرزاجانپور گفت: «به چه چیزی می‌خندی؟ ما در حال باختن این ست هستیم و باید گریه کنیم.»

منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

گرت بیل به همراه نامزد غیر رسمی‌اش در یک رستوران در مادرید مشاهده شدند.

این ستاره ولزی تیم رئال مادرید و اما ریز جونز(Emma Rhys-Jones) به صرف ناهار به این رستوران آمدند. این زوج پس از پیوستن خواهر ریز جونز و لذت بردن از ناهارشان، با همدیگر رستوران را ترک کردند.

گرت بیل(Gareth Bale) و هم تیمی هایش در رئال مادرید(Real Madrid) به تمرینات بازگشته و خود را برای دیدار برابر شاختار(Shakhtar Donetsk) در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند.

عکس گرت بیل و نامزدشعکس گرت بیل و نامزدش

 

آتیش بازدید : 65 نظرات (0)

محسن مسلمان پس از تکذیب تصادفش، روز گذشته عملا نشان داد که سلامت ماشین او حقیقت دارد.

از روز جمعه قبل شایعه تصادف شدید محسن مسلمان به گوش رسیده بود. پس از خوب بودن اوضاع جسمانی مسلمان این شائبه مطرح شده بود که ماشین مسلمان دست دوستانش بوده است.

روز شنبه که پرسپولیس مسابقه داشت و خبری از ماشین محسن نبود. ولی در تمرین روز گذشته مشخص شد که در این موضوع حق با مسلمان بود. فرم ماشین محسن سالم بود. برعکس خودش که بدنش فرم ایده‌آل ندارد. مسلمان پس از نمایش اسفناک مقابل پیکان لیگ یکی که مجبور به عذرخواهی شد، در تمرین یکشنبه پرسپولیس هم اصلا خوب نبود.

محسن با ذخیره‌ها به تمرین پرداخت و در چند نوبت هم صدای برانکو(Branko Ivanković) را درآورد. مسلمان باید هر چه زودتر فرم ایده‌آلش را به مردم ثابت کند. همان طوری که در قضیه تصادفش نشان داد.

بی ام و محسن مسلمانبی ام و محسن مسلمان


منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 172 نظرات (0)

نیمار عکسی از خودش در کنار بئاتریس خواهر دوقلوی بوشار، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این روزها، نیویورک میزبان استعدادهای برتر ورزشی جهان از جمله نیمار(Neymar) ستاره تیم ملی برزیل و برخی ستاره های دنیای تنیس است. اما این دو ورزش شنبه شب با هم پیوند خوردند، زمانی که نیمار ستاره تیم ملی برزیل تصویری از خودش در کنار خواهران دوقلو و کانادایی بوشار(Eugenie Bouchard) در ورزشگاه رد باول آمریکا منتشر کرد.

بوشاربوشار
نیمار در کنار خواهر دوقلوی بوشارنیمار در کنار خواهر دوقلوی بوشار

بئاتریس(Beatrice) که برای تماشای مسابقات خواهرش اوژنی بوشار به آمریکا رفته بود، در آنجا با نیمار که برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کاستاریکا در نیویورک حضور داشت، ملاقات کرد.

خواهران دوقلو بوشارخواهران دوقلو بوشار

نیمار تنها 8 دقیقه برای تیم ملی کشورش بازی کرد، مسابقه ای که با نتیجه 0-1 به نفع برزیل به پایان رسید، نیمار 21 ساله پس از این هشت دقیقه با خوشحالی از زمین خارج شد، جایی که توانست عکس های بسیاری بگیرد و در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

آتیش بازدید : 75 نظرات (1)

ملی‌پوش وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: این که مطرح می‌شود من در آمریکا پناهنده شده‌ام به هیچ عنوان درست نیست و همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازمی‌گردم.

به گزارش افکارخبر، محسن حاجی‌پور درباره عدم بازگشتش همراه تیم ملی کشتی فرنگی به ایران و شایعاتی که در این باره ایجاد شد گفت: با اجازه و هماهنگی مسئولان فدراسیون کشتی چند روز بیشتر برای دیدار با دوستانم در آمریکا ماندم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رسانه‌های داخلی عنوان کردند که من به آمریکا پناهنده شده‌ام که به هیچ عنوان درست نیست. متاسفانه این رسانه‌ها جوسازی کردند و فضای بدی ایجاد شد؛ چطور ندانسته و ندیده و بدون تحقیق، براساس چه سندی از خودشان چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

حاجی‌پور تصریح کرد: من با اجازه مسئولان فدراسیون با توجه به اینکه تیم آزاد قرار بود دیرتر به ایران برگردد برای دیدار با دوستانم چند روز بیشتر در آمریکا ماندم و قرار شد همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران برگردم.

وی تاکید کرد: هیچ زمان به دنبال چنین هدفی نبوده و نیستم. چرا که آبروی خودم و ایران از هر چیزی مهم‌تر است و نمی‌خواهم بهانه دست بیگانگان دهم.

آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

تیم العربی قطر که اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی را در خدمت خود دارد، مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.


در این مسابقه که مقابل تیم الوکره تیم سال گذشته رضا قوچان نژاد برگزار می شد، العربی با مربی ایتالیایی اش جیان فرانکو زولا با یک گل به پیروزی رسید. اما نکته مهم این مسابقه اخراج اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی در دقیقه ۷۱ مسابقه بود.

دژاگه که در اولین بازی العربی در این فصل لیگ ستارگان قطر ۲۰دقیقه به پایان مسابقه تیمش را ۱۰ نفره کرد تا شروع خوبی در این مسابقات نداشته باشد.

تک گل این بازی هم توسط بازیکن تیم الوکره وارد درواز خودی شد تا ۳ امتیاز این مسابقه به شاگردان زولا برسد.

 

آتیش بازدید : 124 نظرات (0)

طی امروز و دیروز نام نیلوفر اردلان را زیاد شنیده ایم، در این مطلب نگاهی داریم به زندگی این ورزشکار حرفه ای فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان که افتخارات بسیاری تا کنون کسب کرده است.

فوتبال بانوان دیر شروع شد اما کسانی که به این ورزش علاقه داشتند آنقدر با دل و جان پشت هدفشان ایستادند که توانستند در کمترین زمان پله های پیشرفت را طی کنند. نیلوفر اردلان یکی از بازیکن های تیم ملی فوتسال است که در کنار بازی در این تیم، کاپیتانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران را هم بر عهده دارد و جزو سرآمدهای این رشته در کشور می باشد.

وی از دوران کودکی به ورزش علاقه خاصی داشته و تابستان ها، در کلاس والیبال و بسکتبال ثبت نام می کرد. تابستان سال 75 زمانی که می خواست برای والیبال ثبت نام کند، متوجه شدکه در کنار والیبال، فوتسال هم هست و در رشته فوتسال نیز ثبت نام کرد. از همان زمان بازی در تیم فوتسال برای اردلان شروع شد و از سال 75 به طور رسمی فعالیت ورزشی خود را در سالن حجاب آغاز کرد.

مشوق اصلی اردلان پدرش بود. اسماعیل اردلان در فوتبالیست شدن نیلوفر هم نقش زیادی داشته. فوتبالیست بودن پدر، دلیل اصلی راغب شدنش به فوتبال بود. علاقه شدید نیلوفر به فوتسال باعث شد که در همان دوران نوجوانی که تمام شهرستان ها و شهرهای توابع تهران تیم تشکیل دادند و بازی ها بین آنها شروع شد، همان دوره در نوجوانان کشوری مقام اول را به دست آورد و در بزرگسالان دوم شد. بعد از این بازی ها بهترین بازیکن های تهران و شهرستان ها برای تیم ملی انتخاب شد. تیم ملی سال 78 تشکیل شد و در سال 79 هم اولین دوره بازی کشورهای اسلامی بود که در آن دوره از مسابقات مقام اول را به دست آورد.

وی در سال ۱۳۸۸ پیشنهاداتی برای بازی در باشگاه‌ های اماراتی داشت. باشگاه ابوظبی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با حقوق ماهیانه ۵ هزار دلار را به او پیشنهاد داد. ولی امارات اعتقاد داشت که باید بدون حجاب بازی کند و وی هم قبول نکرد. علاوه بر این گفتند که به فرزند و همسرش اقامت نمی دهند و فقط خودش می تواند در این کشور اقامت داشته باشد که وی هم نپذیرفت.

حدود یک سال و چند ماه به خاطر بارداری از میادین ورزش دور بود اما به خاطر همت خود و تشویق های نزدیکانش انگیزه پیدا کرد تا دوباره به ورزش حرفه ای برگردد. اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتسال، نزدیک 5 سال است که مسئولیت مادر بودن هم به گردنش است؛ اردلان نه تنها در این مدت فوتسال را کنار نگذاشته که همزمان درس هم می‌ خواند. او دانشجوی دوره کارشناسی ارشد است و مدیریت در ورزش می‌ خواند.

حال این روزها اتفاق عجیبی برای این ورزشکار بانوی کشورمان افتاده و وی به خاطر برخی مشکلات و مخالفت همسرش در آستانه از دست دادن رقابت های حساس قهرمانی آسیا قرار گرفته است.

آتیش بازدید : 97 نظرات (0)

مورینیو در مراسم مرد سال مجله GQ شرکت کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در مراسم مرد سال مجله GQ شرکت کرد. مورینیو(José Mourinho) و دختر نوجوانش ماتیلده(Matilde Mourinho) را در مراسم فرش قرمز مشاهده می‌کنید. سرمربی آبی‌ها در میان چهره‌های معروفی چون لوئیس همیلتون(Lewis Hamilton) و 'گری لینه‌کر' در این مراسم حضور داشت.

عکس مورینیو و دخترشعکس مورینیو و دخترش


منبع:bankvarzesh.com

آتیش بازدید : 67 نظرات (0)

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دلیل احضار اشکان دژاگه و سردار آزمون به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

هواداران فوتبال پس از پیروزی دلچسب تیم ملی مقابل گوام با خبری شوکه‌کننده مواجه شدند؛ احضار دو ستاره این بازی به کمیته اخلاق.
سردار آزمون و اشکان دژاگه که روی پنج گل تیم ملی تأثیر مستقیم گذاشتند به دلیل خالکوبی‌هایی که روی بدن خود داشتند و به دلیل گرما با پیراهن‌های آستین بلند، آنها را نپوشانده بودند از سوی علی‌اکبر محمدزاده فراخوانده شدند.
نکته جالب، دلیل احضار این دو بازیکن از زبان رئیس این کمیته است. محمدزاده در این خصوص توپ را به زمین رسانه‌ها انداخت و گفت: ما مجبور بودیم این بازیکنان را احضار کنیم چون فشار زیادی روی ما برای برخورد با این بازیکنان وجود داشت.
وی افزود: مردم معمولی و رسانه‌ها این فشار را به ما وارد کردند.بارها همکاران شما از من پرسیدند که آیا با این بازیکنان برخورد نمی کنید؟!
باید دید این دو بازیکن در آستانه دیدار با هند با محرومیت‌هایی روبه‌رو می‌شوند یا باز هم کمیته اخلاق، مصالح ملی را به اصول خود ترجیح می‌دهد.

منبع : خبرگزاری پارسینه


آتیش بازدید : 154 نظرات (0)

محسن بنگر به همراه دخترش دریا به کنسرت موسیقی امین رستمی رفته بود و در پایان این تصویر را به یادگار گرفتند.

محسن بنگر و دخترشمحسن بنگر و دخترش

محسن بنگر متولد ۱۵ تیر ۱۳۵۸ در نور می‌باشد. بنگر سابقه‌ بازی در تیم‌های نساجی مازندران، شموشک نوشهر و سپاهان اصفهان را دارد. وی ۱۴ بازی ملی در کارنامه دارد.


منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 67 نظرات (0)

یک مربی فوتبال به خاطر ارتکاب مسائل غیر اخلاقی و بعد از پیگیری‌های به عمل آمده، به زندان افتاده و ممنوع الفعالیت شده است.

پس از شکایت‌های صورت گرفته از یک مربی تیم‌های پایه به خاطر سوء استفاده جنسی از یک بازیکن و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی، این مربی تحت پیگیری قرار گرفت و سپس بعد از اثبات اتهامش، روانه زندان شد.

حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران با تایید این خبر گفت: گزارش‌هایی از این دست محرمانه به حساب می‌آید ولی موردی داشتیم که یک مربی در یک مدرسه فوتبال مرتکب مسائل غیر اخلاقی شده بود که به سرعت به این اقدام زننده او رسیدگی شد.

شیرازی ادامه داد: این اتفاق در مدرسه فوتبالی رخ داد که از طرف هیات فوتبال مجوز نداشت. چنین اتفاقاتی در مدارسی که مجوز دارند رخ نمی‌دهد. بعد از زندانی شدن این مربی، به ما اعلام شد که وی ممنوع الفعالیت شده و دیگر حق فعالیت در فوتبال را ندارد.

منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 173 نظرات (0)

عادل فردوسی پور با توجه به نامه وکیل بابک زنجانی از این فرد بازداشت شده عذرخواهی کرد.

عادل فردوسی پور ، بابک زنجانی ، وکیل بابک زنجانی


وکیل زنجانی به این خاطر که او هنوز جرمش اثبات نشده از فردوسی پور در خواست کرده بود که بابت این حرفش عذرخواهی کند.

عادل هم به خاطر مسائل حقوقی که ممکن بود پیش بیاید، عذرخواهی خود از بابک زنجانی را اعلام کرد.

آتیش بازدید : 129 نظرات (0)

بحث بر سر درگذشت بیت الله عباسپور همچنان ادامه دارد.

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که به عنوان شناسنامه بین المللی ورزش ایران هم معرفی می شود چندی پیش به دلیل بیماری واسکولیت درگذشت.

خانواده این قهرمان پس از این اتفاق صریحا اعلام داشتند که دنیس جیمز(Dennis James) بدنساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل هایی که در اختیار عباسپور قرار داده مقصر مرگ او در 36 سالگی است. دنیس جیمز به شدت این موضوع را تکذیب می کند و می گوید حتی یک نخود هم به عباسپور نداده اما همچنان گفته می شود دنیس جیمز که از سال 2012 با بیت الله عباسپور دوست بوده عامل بیماری خطرناک او بوده است.

جیمز در گفت و گوی مفصلی که انجام داده می گوید: «اولین بار 'بیتو' را در مسابقات فیبو 2012 آلمان دیدم. در آن سال برای حضور او در مسابقات مشکل ویزا و بلیط هواپیما پیش آمده بود و درست یک ساعت قبل از مسابقه به محل رقابت ها رسیده بود. این اولین تجربه رقابت بیتو در کلاس حرفه ای بود. خاطرم هست بعد از دور صبح مسابقه با هم حرف زدیم و من به او گفتم که بدن خیلی خوب و با استعدادی دارد. در همان نگاه اول چیزی که در بیتو توجه مرا به خود جلب کرد استعداد فوق العاده ای داشت بود. بدنش فرم زیبایی داشت و خودش را روی سکو خوب نشان می داد».

مقصر مرگ بیت الله عباسپور                              مقصر مرگ بیت الله عباسپور


منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 314 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو دوست دارد که ۸۰ الی ۹۰ سال عمر کند. روزنامه الموندو دیپورتیو در گزارشی تصویری چهره رونالدو در ۸۰ سالگی را به تصویر کشید.

کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) ستاره پرتغالی رئال مادرید(Real Madrid) چند روز پیش تاکید کرد که از مردن در جوانی بسیار می‌ترسد و دوست دارد که در کنار خانواده‌اش با رفاه و آرامش زندگی کند و ۸۰ تا ۹۰ سال روزگار به سر برد.

روزنامه الموندو دیپورتیو پرتغال در گزارشی تصویری چهره این بازیکن پرتغال را از آغاز طفولیت تا سن ۸۰ سالگی به تصویر کشید. دیدن صورت رونالدو در سنین بالا جالب و چه بسا برای خود او و هوادارانش هم خنده‌دار باشد.

این بازیکن پرتغالی از معدود بازیکنانی در دنیای فوتبال است که به سلامت بدن خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. او هرگز از مشروبات الکلی استفاده نمی‌کند. رونالدو سه بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است اما در فصلی که گذشت هر چند خود او عملکرد خوبی داشت اما رئال مادرید نتوانست قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد و این باعث می‌شود که او شانسی برای کسب توپ طلا در مقایسه با مسی(Lionel Messi) که سه جام را به دست آورد نداشته باشد.

عکس کریستیانو رونالدو در ۸۰ سالگیعکس کریستیانو رونالدو در ۸۰ سالگی



منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 77 نظرات (0)

حضور تماشاگران زن سعودی در ورزشگاه، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به تب و تاب انداخت.

به طور معمول جریان یک مسابقه فوتبال، نتیجه بازی و دلایل پیروزی یک تیم بر دیگری، مشغولیت اصلی گزارشگران و منتقدان ورزشی و همچنین کسانی است که درباره بازی در شبکه‌های اجتماعی اظهار نظر می‌کنند.

اما در حاشیه بازی اخیر تیم‌های سعودی النصر و الهلال که در لندن برگزار شد، نبردی از نوع دیگر برپا شد. دلیل آن هم درگیری یا آشوب ایجاد شده توسط تماشاگران نبود، بلکه دلیل آن این بود که برای نخستین بار در تاریخ ورزش، زنان سعودی توانستند بازی را نه از مانیتورهای تلویزیون، بلکه با حضور در ورزشگاه دنبال کنند. آن‌ها در استودیوم حاضر شدند و به گرمی تیم محبوبشان را تشویق کردند.

این بازی در استادیوم «لوفتوس رود» لندن برگزار شد. اما برای نخستین بار است که در تاریخ سوپر جام سعودی، زنان در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

حضور تماشاگران زن سعودی در ورزشگاهحضور تماشاگران زن سعودی در ورزشگاه

حضور تماشاگران زن سعودی در ورزشگاه، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به تب و تاب انداخت. جامعه سعودی نیز به دو بخش تقسیم شد؛ بخشی که به شدت با حضور زن سعودی در ورزشگاه به شدت مخالفت کرده و آن را خرق عادت‌ها، سنت‌ها و ارزش‌ها دانستند و گروهی دیگر، این حضور را حقی طبیعی دانسته که شایسته این همه انتقاد نیست.



منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 87 نظرات (0)
 

لوئیس فیگو و فابیو کاناوارو که برای دیدار امروز مقابل ستارگان ایران، به تهران سفر کردند، یک سلفی در کنار هم در اینستاگرام منتشر کردند.

به گزارش جماران، برندگان توپ طلا در سال‌های 2000 و 2006، امروز مقابل ستارگان ایران در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت. کاناوارو عکس زیر را در اینستاگرامش قرار داد و نوشت:" در کنار دوستم لوئیس فیگو، برنده ی توپ طلا"

منبع: ورزش سه

آتیش بازدید : 72 نظرات (0)

عادل فردوسی پور عصر روز جمعه به همراه تیم فوتبال رسانه روزش به ورزشگاه سهند خزانه رفت تا در دیداری برابر تیم شهدای این منطقه به میدان برود.
 
این دیدار که با استقبال حدود دو هزار نفر مواجه شده بود دردسرهایی برای فردوسی پور داشت. حجم استقبال از او برای گرفتن عکس و امضا آنقدر زیاد بود که در پایان مسابقه او مجبور شد با یک دستگاه آمبولانس از ورزشگاه خارج شود. این تصویر را تابناک ورزشی منتشر کرده است.

فرار عادل فردوسی‌پور با آمبولانس +(تصویر)

آتیش بازدید : 65 نظرات (0)

سردار آزمون مهاجم جوان و آینده دار تیم ملی جمله ای روی دست خود نوشته است که نشان از اعتماد به نفس بالای او دارد.
 
به گزارش خبر آنلاین، عملکرد بسیار درخشان سردار آزمون در بازی دیشب ایران و گوام از چشم هیچکس پنهان نماند. سردار و طارمی زوجی را تشکیل دادند که نبود قوچان نژاد اصلا حس نشد. مطمئنا در آینده کروش بیشتر از این زوج جوان و با انگیزه استفاده می کند. چرا که آنها جوان هستند و کروش بیشتر از هر کس دوست دارد بحث جوانگرایی در تیم ملی را به همه نشان دهد. سردار با درخشش در جام ملت های آسیا به یکی از مهره های اصلی تیم ایران تبدیل شد. این روزها انگیزه و اعتماد به نفس بالا در وجود آزمون موج می زند.

او به عنوان جدید ترین خالکوبی خود، همانطور که در عکس می بینید روی دستش نوشته: «من را دوست داشته باش به خاطر کسی که هستم.» این جمله نشان می دهد سردار اعتماد زیادی به خود دارد و روز به روز به فکر بهتر شدن است.

خالکوبی جدید سردار آزمون دردسرساز می‌شود؟

آتیش بازدید : 84 نظرات (0)

وب سایت نود نوشت: مرگ این کودک سوری که به همراه مادر و برادر دیگرش می خواستند از سوریه فرار کنند و به سمت اروپا بروند، جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

تصاویر جسد این کودک در ساحل ترکیه توسط یک عکاس ترکیه ای شکار شد. عکاسی که گفته بود در حین عکاسی مرتب اشک می ریخته و خون در رگهایش منجمد شده بود.

این تراژدی انسانی حالا جهان را تحت تاثیر قرار داده است. مخصوصا اینکه تصاویر از زمان زنده بودن کودک کرد اهل کوبانی سوریه منتشر شده است. تصاویر او کنار توپ فوتبال نشان می دهد که آیلان عاشق فوتبال بازی کردن هم بوده و به همین دلیل قلب بسیاری از فوتبالدوستان هم به درد آمده است.

در این میان کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال قبل از بازی دوستانه مقابل فرانسه در صفحه اینستاگرامش نسبت به ماجرای پناهجویان در اروپا واکنش نشان داد و نوشت:« هیچ کس در تیم های ملی فوتبال بی تفاوت نسبت به بحران پناهجویان در اروپا و گسترش تصاویر تکان دهنده در رسانه ها نیست. همه فکر ما با این پناهجویان است.»

تحلیل های زیادی هم طی روزهای گذشته در روزنامه های معتبر جهانی منتشر شده که همه متفق القول می گویند انتشار تصاویر این کودک در صفحات اول روزنامه های معتبر جهان، می تواند به کمک پناهجویان هم بیاید و کشورهایی که می توانند پناهجو بپذیرند را مجاب کند که به آوارگان پناه بدهند. در روزهای دیروز عکسهای زمان زنده بودن ئالان روی صفحه یک قرار داشت.

طرحها و کاریکاتورهای زیادی هم در این باره کشیده شده اند و اوج تراژیک بودن ماجرا را نشان می دهند.

در آلمان هم بسیاری از بازیکنان بوندسلیگا نسبت به حضور پناهجویان واکنش مثبت نشان داده اند . باشگاه بایرن مونیخ در روزهای گذشته يك ميليون دلار به آوراره گان سوري كمك كرد و يك مدرسه فوتبال براي بچه هاي آواره عشق فوتبال تاسيس كرد.

واکنش رونالدو به مرگ بچه سوری+عکس

آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در پایان نشست مطبوعاتی با انتقاد از برخی شرایط ایجاد شده برای تیم ملی اعلام کرد اگر مسوولان فکر می کنند او مشکل تیم ملی است آمادگی ترک پستش به عنوان سرمربی تیم ملی را دارد.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی با انتقاد از اتفاقی که برای بازیکنان سرباز تیم ملی افتاده است گفت: ما دو سال با بختیار رحمانی و سروش رفیعی تمرین کردیم و حالا آنها را در اختیار نداریم. این همان اتفاقی است که ممکن است سال آینده برای سردار آزمون بیافتد یا دو سال بعد برای مهدی ترابی. ما هرگز زمان را نمی توانیم به دست بیاوریم، جام جهانی روسیه فرداست و این بازیکن ها بنا به دلایلی که همه می دانید و شاید بازگو کردنش باعث ناراحتی بشود در جمع ملی پوش ها حضور ندارند. من حاضرم اگر که فکر می کنید مشکل تیم ملی من هستم بی دردسر پست خودم را ترک کنم.

وی ادامه داد: چیزی که ما می خواهیم ذره ای احترام است و نه چیز دیگری. اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید همه با هم متحد باشیم در غیر این صورت من آمادگی این را دارم که نیمکت تیم ملی ایران را تحویل فرد دیگری بدهیم.

کی روش با این جمله نشست مطبوعاتی خود را به پایان رساند تا حتی با یک پیروزی 6 بر صفر هم اوضاع کاملا عادی نباشد.
منبع : برترین ها
درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,361
  • بازدید ماه : 6,944
  • بازدید سال : 32,219
  • بازدید کلی : 140,113