loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 852 نظرات (3)

یکی از از کارمندان اخراجی من و تو با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه کننده برنامه «بفرمایید شام» به یک کودک و دو زن پرداخت.

 

 

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال افشاگری‌های دو تن از شرکت‌کنندگان مسابقات موسیقی شبکه «من و تو» درباره پشت پرده‌های این شبکه، معین سعیدی از کارمندان اخراجی آن با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه کننده برنامه «بفرمایید شام» این شبکه به یک کودک و دو زن شرکت‌کننده در این برنامه از زبان آنان پرداخت.

لینک مستقیم دانلود

 

 

 

منبع: گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان


آتیش بازدید : 311 نظرات (0)
alizadeh-bahman94-9

آوای ایرانیان: مدیر دفتر موسیقی صداوسیما با بیان اینکه رپ مرکبی است که صداوسیما از آن به درستی بهره گرفت، از تولید موسیقی رپ برای اولین بار در تلویزیون خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، دفتر موسیقی سازمان صداوسیما سه قطعه موسیقی رپ، پاپ و تلفیقی با مضامین انتخاباتی و انقلابی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و دو انتخابات پیش‌رو در اسفند ماه سال جاری تولید کرده است؛ این قطعات موسیقی در ایام فجر و انتخابات از آنتن‌های صداوسیما پخش می‌شوند.

محمد باقر معلم درباره تولید آثار جدید در سبک‌های رپ، پاپ و تلفیقی در دفتر موسیقی سازمان صداوسیما اظهار کرد: همیشه تولید سازمان صداوسیما با تولید بیرون تفاوت داشت و فاصله زیادی بین آن چیزی که سازمان تولید می‌کرد با نیاز روز مردم احساس می‌شد و به همین علت هم بسیاری از کارهای تولیدی صداوسیما در گذشته دیده نمی‌شدند.

او با بیان اینکه در گذشته در سازمان صداوسیما بیشتر تولید کارخانه‌ای اتفاق می‌افتاد، سخنانش را اینگونه ادامه داد: این کار از لحاظ فنی ایرادی نداشت، ولی شرایط موسیقی برخلاف جریان روز ایستا بود؛ دیگر موسیقی‌های صداوسیما مثل گذشته در میان مردم زمزمه نمی‌شدند. روزگار عوض شده و مردم دیگر مثل گذشته سه ماه را با یک قطعه موسیقی سپری نمی‌کنند.

مدیر دفتر موسیقی صداوسیما با اشاره به افزایش رسانه‌ها و افزایش تنوع‌طلبی مخاطبان اظهار کرد: صداوسیما تلاش دارد تا از مرکبی که در جامعه وجود دارد بهره بگیرد؛ چراکه اگر بتوانی از هر امکانی نهایت بهره‌ی درست را ببری، انگار جهان را بر نظم اولیه چیده‌ای؛ ما هم در دفتر موسیقی سازمان صداوسیما محتوای خودمان را در ظرف مورد استقبال مردم ریختیم. اگر آن چیزی که درست است عرضه شود دیگر چه فرقی می‌کند رپ، پاپ یا تلفیقی باشد؟

مدیر دفتر موسیقی صداوسیما

معلم با اشاره به سبک‌های جدید آثار تولیدی صداوسیما گفت: می‌توان امکانات جدید جامعه را حذف کرد یا می‌توان از آن بهره گرفت و درست استفاده کرد؛ اگر گزینه حذف را انتخاب کنیم در واقع هیچ چیزی دستمان را نمی‌گیرد و فقط صورت مساله را پاک کرده‌ایم ولی از طرفی هم می‌توان از آن امکانات به درستی بهره گرفت و پیشرفت کرد.

او تاکید کرد: محتوای آثار تولید شده توسط دفتر موسیقی سازمان صداوسما اگرچه در قالبی جدیی ارائه می‌شوند، اما محتوای آنها قابل دفاع است. این سه قطعه‌ای که این روزها قرار است از سازمان پخش شوند، هر کدام مضمون خودباوری دارند؛ اینکه باید خودمان را باورکنیم، چراکه اگر منتظر باشیم تا دستی از غرب یا شرق به کمکمان بیاید، همیشه ثابت می‌مانیم و هیچ‌گاه پیشرفت نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا

آتیش بازدید : 275 نظرات (0)

شب گذشته سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشور در اقدامی قابل تامل در شبکه بهایی من و تو حضور پیدا کرد.

 

خبرگزاری میزان: چند سالی با سیاست تساهل و تسامح و به کار گرفته شده توسط مسئولین ذیربط سیر حضور هنرمندان و همینطور برخی افراد مشهور در رسانه های معاند خارج از کشور و همینطور مصاحبه و همکاری با این شبکه های ضد انقلاب رو به افزایش است در همین راستا يكى از هنرمندان موسيقى سنتی كشور شب گذشته در شبکه بهایی فارسى زبان ظاهر شد. هنرمندی که با توجه به پیشینه کاری و اخلاقی مناسبش تصور نمی شود از پشت پرده شبکه ضد ایرانی من و تو با خبر باشد و البته این وظیفه مسوولین هم  هست که در مورد اهداف و کارکردهای اصلی این شبکه های ضد ایرانی به هنرمندان و چهره های سرشناس روشنگری کنند.

شب گذشته سالار عقيلى خواننده موسيقى سنتى که این روزها برای اجرای کنسرت خود در لندن به سر می‌برد در برنامه زنده تلويزيونى شبكه ضد انقلاب من و تو شرکت کرد که واکنش های گسترده ای در فضای مجازی داشته و باعث شگفتی و تعجب علاقه مندان این هنرمند کشورمان شده است.

گرچه یکی از نزدیکان عقیلی عنوان کرده است وی تنها بدلیل کنسرت های خارج از کشور خود در شبکه بهایی من و تو حضور داشته است، هنوز مشخص نيست سالار عقيلى با چه هدفى در اين شبكه حضور پيدا كرده و هنوز توضيحى در اين خصوص توسط اين هنرمند ارائه داده نشده است.

 


برخی منابع خبری به نقل از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده اند درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران؛ توضیحات لازم ارایه خواهد شد.

 تا این لحظه وزارت ارشاد موضع گیری رسمی ای در این مورد نداشته است.

این اولین باری نیست که هنرمندان موسیقی کشور در زمان حضور خود در انگلیس به بهانه توضیحات درباره کنسرت خود، به نوعی در دام شبکه های فارسی زبان لندن می افتند و مورد سوء استفاده این شبکه ها قرار می گیرند.

خبرنگار فرهنگى ميزان در حال پيگيرى اين اتفاق و دلايل آن است.

آتیش بازدید : 425 نظرات (0)

آوای ایرانیان:  سید محمد رضوی سرمایه گذار سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» نامه‌ای خطاب به محسن چاوشی نوشت و طی آن از هنر خواننده تیتراژهای سریال تقدیر و تشکر کرد. در نامه وی آمده است:با صدای تو نازنین برادر، مردم عاشقی را با وجودشان حس می‌کنند… با صدای تو نازنین برادر، مردم عشق را باز تعریف می‌کنند… و زیباتر بگویم با صدایت حس مشمئز‌کننده خیانت و هوس را از عفت و حیا جدا نمودی…

دیشب با عزیزی از ایرانیان خارج از کشور مقیم آمریکا در حال صحبت بودم ناخودآگاه بدونن اینکه بداند من یکی از سرمایه‌گذاران سریال فاخر «شهرزاد» هستم شروع به تمجید از آن مجموعه نمود، جای دارد از استاد عزیزم حسن فتحی و سهم بی‌نظیر برادران گلم سیدمحمد امامی شریک نازنین و تهیه‌کننده متعهد و سعید ملکان مجری طرح و هنرمندان عزیزمان سید شهاب‌الدین حسینی، مصطفی زمانی و استاد گرانقدر علی نصیریان، خانم علیدوستی، خانم ایزدیار و همه هنرمندان مجموعه که هر کدام ستارگان عرصه هنر هفتم هستند و این حقیر را یاری کردند سپاسگزاری نمایم، ولی نکته‌ای که برایم جالب بود و بارها و بارها به این حقیر می‌گویند هنر فاخر موسیقی و سبک خاص شما برادر عزیزیم به اتفاق سینا سرلک بزرگوار می‌باشد.

فیلم‌های متعددی ساخته می‌شوند ولی در شهرزاد برای اولین بار می‌توان گفت موسیقی دوبال پرواز یک سریال شد.

با صدای تو نازنین برادر، مردم عاشقی را با وجودشان حس می‌کنند… با صدای تو نازنین برادر، مردم عشق را باز تعریف می‌کنند… و زیباتر بگویم با صدایت حس مشمئز‌کننده خیانت و هوس را از عفت و حیا جدا نمودی… با صدایت گفتار حسن فتحی و نغمه ثمینی بزرگوار را به گوش همه عاشقان رساندی…

کجایی عزیزم؟ کجایی؟

این شد ضرب‌المثل سیاسیون، اقتصادیون، هنرمندان و همه مردم و این یعنی سبک زیبایت محسن عزیز…

چقدر زیباست که وقتی کلیپ «افسار» را می‌بینی اشک شوق و عشق با هم جاری می‌شود و تو معجزه‌گر این همنوایی هستی…

با تمام وجودم می‌گویم…

                              از طرف همه ایرانیان….

                                                         علی برکهالله ….

آتیش بازدید : 240 نظرات (0)

بازیگران ایرانی بالاخص زنان از کشور می روند تا به ظن خود با برداشتن حجاب بتوانند راهی متفاوت در مسیر بازیگری شان طی کنند و بتوانند تشنگی دیده شدنشان را فراموش کنند.

به نقل از هفته نامه چلچراغ - آرامه اعتمادی: ماجرای مهاجرت بازیگران به دنیای هالیوود شاید از نظر معیارهای جهانی رسیدن به شهرت، عجیب و غریب نباشد. چون بازیگران خارجی که برای رسیدن به پیشرفت از کشور خود دست کشیده اند و وارد آمریکا و ایالت لس آنجلس و آن استودیوهای معروف واقع شده در تپه های هالیوود شده اند، کم نیستند و اتفاقا برخی از آن ها بسیار هم موفق بوده اند، مثل سلما هایک مکزیکی، پنه لوپه کروز اسپانیایی، شارلیز ترون آفریقایی، کریستین بیل یا هیو هری که متولد بریتانیا هستند. میلا کونیس اکراینی، ناتالی پورتمن یهودی و کیفر ساسرلند کانادایی هم بازیگران دیگری هستند که از کشورهای دیگر وارد صنعت هالیوود شده اند. اما از آن جایی که معمولا ایران همیشه متفاوت ترین راه ها را تجربه کرده است، این ماجرا در این سرزمین شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


بازیگران ایرانی بالاخص زنان از کشور می روند تا به ظن خود با برداشتن حجاب بتوانند راهی متفاوت در مسیر بازیگری شان طی کنند و بتوانند تشنگی دیده شدنشان را فراموش کنند. آن ها در اولین قدم کشور ترکیه را برای بازیگری انتخاب کرده اند تا در بهترین حالت همچون بازیگران ترک در سریال هایی ضعیف و آب بندی شده بازی کنند.

صنعت سینما در ترکیه هرگز مثل ایران یا حتی هند و چین نتوانسته مقبولیت های جهانی داشته باشد و به غیر از نمونه های انگشت شماری مثل نوری بیگله جیلان و فاتح آکین کمتر کسی در دنیا آن ها را می شناسد. حالا بازیگران ایرانی با وجود این که شبکه های خارجی فارسی زبان با خیل مخاطبان رو به رو هستند، قید همه چیز را می زنند و برای رقم های ناچیز در مقابل تغییر سرنوشتشان تن به این کار می دهند.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


بسیاری از آن ها در اولین قدم بدون داشتن پشتوانه، مثل کسی که صاعقه ای به سرش خورده باشد، با حرکات عجیب و غریب، متفاوت عمل می کنند! این اتفاق هم باعث می شود تا یک شبه تبدیل شوند به شخصیت شناخته شده که یا مورد غیظ و غضب کاربران دنیای مجازی و مخاطبان قرار می گیرند، یا این که تحسین های بی پایانی برایشان ردیف می شود.

آن هایی که پیش از این در میان اهالی سینمای فرهیخته شاید محلی از اعراب نداشتند. چیزی شبیه به همان اتفاقی که با سال ها پیش برای خیلی از بازیگرانی افتاد که هرگز شایسته تحسین در مهارت بازیگری نبودند و تنها جایگاه خود را در میان هواداران خاص خود داشتند؛ مثل منوچهر وثوق، بیک ایمانوردی، شهناز تهرانی، یدالله شیراندامی، مرتضی عقیلی یا بهمن مفید، همایون بهادر و میری که اتفاقا بعضی از آن ها از ایران رفتند و در سرای دیگر هم بازیگری کردند و هرگز به آن چه خود و مردم طرفدارشان می پنداشتند، نرسیدند مثل تئاترها و فیلم هایی که برخی از آنان بازی کردند و نتیجه فاجعه بود.

 چون ذائقه ها تغییر کرده بود و مخاطبان می دانستند که با آن ها مثل سابق نیستند، یا این که هیچ وقت آن چه آن ها تصور می کردند نبوده اند و برخی هم به دولت جدید روی کار آمده خرده می گرفتند که اجازه بازی کردن از آن ها را سلب کرده بود. ولی آن چه مشخص بود، این است که به هر حال چیزی می لنگید!

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


بدون هیچ جهت گیری آن چه برای این بازیگران قدیمی و جدید و به تازگی کارگردانان اتفاق افتاده است، مسیر روشنی را پیش روی آن ها قرار نداده و نخواهد داد. این بازیگران ایرانی تنها تبدیل می شوند به نام داران و اسطوره هایی پوشالی که چند صباحی در آمار بالای جدول بورس قرار می گیرند و بعد از آن تاریخ آن ها را کم کم فراموش می کند. آن ها مسیری غلط را بر می گزینند و برای رسیدن به شهرتی که نتوانسته اند در ایران به دستش بیاورند، دست به دامن شبکه های رنگارنگ و درجه چندم تازه تاسیس شده، در خارج از کشور می شوند.

در بهترین حالت، کمتر کسی مخاطب پی گیر و دقیق کارهای آن ها می شود. مثلا چه کسی مشتاقانه پای برنامه های محمد حسینی می نشیند و با مزه پرانی های او می خندد و تحسینش می کند؟! یا فرشید منافی چند درصد شنونده دارد؟ چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی کجای سینمای ایران ایستاده بودند و مانی کسرائیان چند سال غایب بود؟ کسی اصلا نام صدف طاهریان را پیش از این شنیده بود؟! و جدیدا هم بازیگر دیگری به نام بهارک صالح نیا به این جمع اضافه شده است که تا به حال نامش هم شنیده نشده بود.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


فضای مجازی و دست به دست چرخیدن اخبار کشف حجاب آن ها و لایک های چندین هزار نفره در زیر عکس هایشان آن ها را قربانی لذت شهرت و محبوبیت می کند، غافل از این که این توجه ها در هنر نمی تواند ماندگار باشد و داغی خبر روزی سرد می شود. این ها درست برعکس راهی را که حتی یک ستاره آمریکایی یا دقیق تر، هالیوودی انتخاب می کند، رفتند.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


اکثر بازیگران بین المللی با انتخاب یک مدیر برنامه خوب و کاربلد با تسلط به بازیگری و مهارت های غیر از آن مثل زبان و فن بیان، مسیر مشخصی را در نظر می گیرند تا بتوانند گام های محکم و از پیش تعیین شده بردارند. اما متاسفانه یا خوشبختانه چکامه چمن ماه در تبلیغات پخش شده در این شبکه ها، به دلیل بازی ضعیف و فن بین سست تماشایی نیست.

در کنار آن ها هستند کسانی مثل همایون ارشادی یا پیمان معادی و حتی فاطمه معتمدآریا، مهناز افشار و بهرام رادان که مناسب موازین فرهنگی کشور برای بازی در فیلم های هالیوودی یا خارجی قدم برداشته اند و در فیلم هایی غیر ایرانی بازی کرده اند و مورد تحسین هم قرار گرفته اند.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


در دوره ای که فاطمه معتمدآریا ممنوع التصویر بود، می توانست با مهارت در بازیگری و تا حدی هم تسلط به زبان انگلیسی ایران را برای ادامه مسیر کاری اش ترک کند، ضمن این که او بیشتر از خیلی از کسانی که کشف حجاب کرده اند، در عرصه بین المللی شناخته شده است و حتما کارهای بهتری را می توانست انتخاب کند، اما با تمام سختی ها ایران را برای ادامه بازیگری انتخاب می کند.

 یا کارگردانی مثل عباس کیارستمی می داند که هویت کاری و فرهنگی اش به واسطه حضور در کشورش شکل گرفته است خود را به جهان معرفی کند، پس شاید ترک کردن اقلیمی که روزی در آن قدم به قدم برای شهره شدن زحمت کشیده است، کار عاقلانه ای به نظر نرسد.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


به جز یکی از بازیگران زن، سایر کسانی که از ایران رفته اند، هنرپیشه های رده چندمی بوده اند که هرگز در حرفه شان نتوانستند به سودایی که در سر داشته اند، برسند. نه تنها نمی توان نقش ماندگاری از آن ها را نام برد که متاسفانه حضور آن ها تاثیر کوچکی بر سینما و تلویزیون ایران نگذاشته است.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


این از هم گسیختگی ناگهانی و فرار پنهانی آنان در طولانی مدت نمی تواند موثر و قدمی رو به جلو محسوب شود که حتی بیشتر باعث دردسر همکارانشان در ایران می شود. با انتخاب این مسیر در میان بازیگرانی که تا قبل از مهاجرت، کمتر کسی حتی آن ها را به چهره می شناخته است، کار برای همکاران و دوستانشان در ایران سخت تر می شود و انگشت اتهام گروه های تندرو خیلی راحت به سمت آن ها نشانه می رود تا از هر حرکتی از کاهی کوه بسازند.

بازیگری که در این مسیر قدم بر می دارد، باید این را بداند که نه تنها در مقابل خودش متعهد است، که حتی در مقابل سینمای مریض احوال و لاجون ایران هم که روزی همین خرده شهرتش را به واسطه آن به دست آورده، مسئول است و با هر قدم می تواند زخمی عمیق تر بزند به بدنه آن.

آتیش بازدید : 434 نظرات (0)

در این مسابقه دو شرکت کننده اجرای خوب خودشان را به نمایش گذاشتند و مردم نیز با دیدن اجرای خوبشان به کسی که بهترین اجرا را داشته باشد رای میدهند.

 

ما در این پست نتایج زنده ی نظرسنجی را خواهیم نوشت

 

تعداد آرا تا الان:

۱٫امین حیایی: ۱٫۲۰۵٫۰۲۱

۲٫امیر مهدی ژوله: ۱٫۲۰۵٫۵۵۵

 

شما نیز می توانید در نظرات این پست به یکی از دو شرکت کننده ی بالا رای بدهید.

برای رای دادن یا اسم شرکت کننده یا شماره ی شرکت کننده را ذکر کنید و یا می توانید درباره ی اجرایشان نظر بدهید

 
آتیش بازدید : 157 نظرات (0)

پرستو صالحی بازیگر جوان کشور در حاشیه ی انتشار عکسی درباره ی طبیعی بودن یا نبودن گونه هایش نوشت تا ثابت کند گونه هایش پروتزی نیستند.

عکس پرستو صالحی در کنار دیگر بازیگران

پرستو صالحی بازیگر کشور مان عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است تا ثابت کند که گونه هایش پروتز نیستند!

این بازیگر 38 ساله کشورمان درمورد گونه های پروتزی نوشت:

***

با دوستان هنرمند و مهربان بانوان معصومه كریمی، لاله اسكندری، گلاره عباسی

پی نوشت : دیگه تو عكسا نمی خندم بلكه بعضی دوستان تشخیص بدن گونه ی طبیعی و از غیر طبیعی رو..

گونه ی طبیعی فقط در حالت خنده برجستگیش زیاد میشه چون جزیی از عضلات صورته ولی پروتز اخم هم كنی اون برجستگی وجود داره...

جهت اطلاع گفتم كه بهتون فیك نندازن اورجینالش بهتره!!

عکس پرستو صالحی در کنار دوستانش

عکس پرستو صالحی در کنار دوستانش

آتیش بازدید : 139 نظرات (0)

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: متاسفم که برای خنداندن مردم رو به بیان برخی حرف ها می آوریم که ارزشی ندارد.

بهنام ابوالقاسم پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای ژوله عزیز...اگر قلیون همدم فوتبالیستاس همدم قشر شما خیلی چیزای دیگس که حتی اسمشون رو هم نمیشه آورد...فکر می کنید به سخره گرفتن فوتبالیستا و خواننده ها و ... برای امتیاز گرفتن و خندوندن مردم کار جالبیه؟؟؟ طنز تعریفی داره ..حداقل به اصول طنز پایبند باشین.

گفتنی است، امیر مهدی ژوله در برنامه خندوانه از قلیان به عنوان همدم فوتبالیست ها یاد کرد.

آتیش بازدید : 107 نظرات (0)

امیرمهدی ژوله در آخرین پست خود دقایقی پیش از اجرای استندآپ کمدی‌ در «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی به صفحه ژوله حمله کرده در کامنت‌های خود به او اهانت کردند.

آنها که از شوخی این کمدین با امیرتتلو ناراحت شده بودند، با نوشتن کامنت‌هایی با محتوای ناسزا و اهانت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 

البته طرفداران اجرای مهدی ژوله نیز در کامنت‌هایی به او پیشنهاد دادند که این نوشته‌ها و این افراد را نادیده بگیرند.

آخرین پست ژوله تا این لحظه بیش از ۱۱ هزار لایک و ۹ هزار و ۲۵۶ کامنت داشته است.

آتیش بازدید : 147 نظرات (0)

امیر تتلو با انتشار پستی نسبت به اجرای امیر مهدی ژوله در برنامه‌ خندوانه که با نام او شوخی کرده بود, واکنش نشان داده است.

شوخی با امیر تتلو

در برنامه شب گذشته خندوانه امیرمهدی ژوله در بخشی که با خوانندگان شوخی می کرد, گفت که برای معروف شدن باید نامش را بذارد امیر ژوژولو که این موضوع با واکنش امیر تتلو همراه شده است.

امیر تتلو متن زیر را در صفحه شخصی اش منتشر کرد:

***

ميگن تو برنامه ى خندوانه به ما مثكه بى احترامى شده توسط يه آقايى به اسم ژوژولو !!

والا من اون برنامرو تا حالا نديدم و اين آقارم نميشناسم اما چيزايى كه الان راجبش فهميدم اينجوريه كه ميخوان يه كارى كنن كه مردم بخندن !!

خوب اگه با بى احترامى به ما مردم ميخندن بذار بخندن دمشونم گرم شكايتى ندارم

حساس نشين ، بذارين زندگيشونو بكنن به نظرم خوشحال كردن و خندوندن مردم كار مقدسيه البته اگه به خاطر نفع شخصى نباشه

برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های امیر تتلو کلیک کنید.

منبع: صفحه شخصی امیر تتلو

آتیش بازدید : 136 نظرات (0)

همایون رشادی در درامی عاشقانه به نام “علی و نینو” ساخته “آصف کاپادیا” فیلمساز هندی تبار متولد لندن در برابر “خالد ارگنچ” بازیگر ترک که بیش از هر چیز بخاطر ایفای نقش “سلطان سلیمان” شناخته می شود ایفای نقش کرده است.

فیلم جدید همایون ارشادی

همایون ارشادی بازیگر بااخلاق سینمای ایران که در سال های اخیر تجربیات بین المللی متفاوتی هم داشته و در آثاری چون “بادبادک باز”، “آگورا” و “سی دقیقه بعد از نیمه شب” بازی کرده است در تازه ترین تجربه بازیگری بین المللی خود با بازیگر کاراکتر “سلطان سلیمان” همبازی شده است.

ارشادی در درامی عاشقانه به نام “علی و نینو” ساخته “آصف کاپادیا” فیلمساز هندی تبار متولد لندن در برابر “خالد ارگنچ” بازیگر ترک که بیش از هر چیز بخاطر ایفای نقش “سلطان سلیمان” شناخته می شود ایفای نقش کرده است.

“علی و نینو” که محصول انگلستان است و با بودجه ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده است داستان دو نوجوان از طبقه مرفه اجتماع آذربایجان را در سالهای پیش از جنگ جهانی اول روایت می کند.


نمایی از پشت صحنه علی و نینونمایی از پشت صحنه علی و نینو

 

یک عاشقانه پردردسر

“علی” و “نینو” که اولی مسلمان است و دومی مسیحی در آذربایجان پیش از جنگ جهانی زندگی آرام خود را می گذرانند. این دو عاشق یکدیگرند و علیرغم بی میلی خانواده هایشان به دنبال فراهم آوردن شرایط ازدواجند.

البته که در نهایت با هم ازدواج می کنند و در همان اولین ماه های ازدواج است که تناقضات طرفین شکل می گیرد.

تفاوتهای فرهنگی مشکل ساز میشود

نینو به هنگام گذراندن ماه عسل درمی یابد که اختلافات اعتقادی او و همسرش علی بیشتر از آن است که فکرش را می کرد.

نینو در فرهنگی بزرگ شده که به روابط آزادانه اعتقاد دارد ولی علی متعلق به یک خانواده بسته است. علی از همسرش شمایل یک زن مطیع را می خواهد که فقط در خانه به رتق و فتق امور بپردازد اما نینو بانویی اجتماعیست که علاقه دارد به حضور در فعالیتهای اجتماعی.

امتداد تقابلات این زوج جوان به بروز جنگ جهانی اول می رسد و دیگر همه چیز در حادترین شرایط قرار می گیرد.


عکس همایون ارشادیعکس همایون ارشادی

 

ماه عسل در ایران

فیلمبرداری “علی و نینو” در آذربایجان و ترکیه انجام شده است. جالب است که در بخشی از فیلم شخصیت های اصلی داستان برای گذراندن ماه عسل به ایران سفر می کنند؛ البته که تمامی نماهای مربوط به ایران نیز در کشور آذربایجان فیلمبرداری شده است.

فیلمنامه این درام عاشقانه توسط “کریستوفر همپتون” و با گرته برداری از رمانی پرفروش نوشته “کوربان سعید” نوشته شده است.


خالد ارگنچ، آصف کاپادیا و آدام بکری

خالد ارگنچ، آصف کاپادیا و آدام بکری

 

بازیگرانی از ملیتهای مختلف؛ از فلسطین تا دانمارک و ایران

“آدام بکری” بازیگر فلسطینی تبار فیلم “عمر”(۲۰۱۳) و “ماریا والوردی” بازیگر اسپانیایی تبار که در “هجرت:خدایان و پادشاهان”(۲۰۱۴) ایفاگر “صفورا” بود نقش های اصلی فیلم یعنی علی و نینو را بازی می کنند.

“مندی پاتینکین” آمریکایی تبار و “کانی نیلسن” دانمارکی نقش های پدر و مادر نینو را ایفا می کنند.

قرار بود گلشیفه فراهانی هم باشد اما…

شاید بد نباشد بدانید که پیشتر قرار بود نقش “نینو” را گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی بازی کند اما در نهایت توافقات لازم میان او و گروه تولید به وجود نیامد.


نمایی از درگیری های جنگ جهانی اول در "علی و نینو"

 نمایی از درگیری های جنگ جهانی اول در "علی و نینو"

 

ارشادی پدری می کند

همایون ارشادی بازیگر ایرانی در این فیلم ایفاگر نقش پدر علی است که تقابلات او با فرزند و عروس اش بخش هایی دیدنی از درام را شکل می دهد.

“خالد ارگنچ” بازیگر ترک تبار نقش سلطان سلیمان هم ایفاگر کاراکتری است به نام “فاتح علی خان”.

دختر رییس جمهور آذربایجان تهیه کننده است
نکته جالب درباره “علی و نینو” آن است که “لیلا علی اف” دختر “الهام علی اف” رییس جمهور آذربایجان به عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه مشغول به فعالیت بوده است.

لیلا علی اف ویژگی اصلی رمان منبع برای اقتباس را فارغ از وجه عاشقانه زیبای داستان اهمیتی دانسته که نویسنده برای آذربایجان و گوناگونی فرهنگی مردم آذربایجان قائل شده است.


لیلا علی اف(نفر وسط) در نشست آغاز فیلمبرداری “علی و نینو”/سمت راست وی “آصف کاپادیا” کارگردان کار قرار دارد و سمت چپ وی “آدام بکری

 لیلا علی اف در نشست آغاز فیلمبرداری

 

کارگردان برنده بفتا

“آصف کاپادیا” کارگردان این فیلم پیشتر و بخاطر ساخت مستندی به نا “سِنا”(۲۰۱۰) برنده جایزه بفتا شده بود. او بخاطر ساخت درام “جنگجو”(۲۰۱۲) نیز برنده جایزه بفتای بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شده بود.

فیلم تازه کاپادیا مراحل نهایی پس از تولید را می گذراند و به زودی اکران رسمی آن آغاز خواهد شد.


منبع : cinemajournal.ir

آتیش بازدید : 116 نظرات (0)

پس از آنکه رامبد جوان عکسی از خود به همراه نگار جواهریان در اینستاگرام خود منتشر کرد با واکنش های متفاوتی از کاربران شبکه های مجازی مواجه شد.

پست جنجالی رامبد جوان در اینستاگرام

سرانجام  پست جنجالی رامبد جوان حذف گردید. او در همین راستا در آخرین پست اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرد و گفت:


پست اینستاگرامی رامبد جوانپست اینستاگرامی رامبد جوان

رفقا سلام.

١-دمتون گرم كه كمكهاتون از ٧٢ میلیون تومن گذشت.

٢-عكسى كه من از نگار و خودم و بهراد عزیز، چند شب پیش كه مراسم اختتامیه جشن خانه سینما بود در همین صفحه گذاشته بودم، خود اینستاگرام به خاطر بى ادبى و فحاشى و جنگى كه به خاطر مدافعین و مهاجمین این عكس صورت گرفت، پاك كرد. عده ى اندكى شلوغ كردن كه من ترسیدم و پست و عكس رو پاك كردم ولى شوخى كم نمكى بیشتر نبود.(امیدوارم این یه عده طفلكى یه روز از قضاوتهاى مسمومشون دست بكشن كه بتونن آرومتر زندگى كنن)

٣- با تمام این اوصاف همتونو دوست دارم و آرزو مى كنم از زندگیتون خوش و راضى باشین.

٤- دریافت كمكها رو تا جمعه شب ساعت ١٢ ادامه مى دیم.چون استقبال و حمایتتون درجه یك بوده.

٥-مى دونم باز یه عده مى خوان زیر این پست با تهوعهاشون سرگرم بشن ولى مهم نیست :)

٦- خنداننده هارو حمایت كنین در مسابقه خنداننده ى برتر.


سلفی مشترک نگار جواهریان و رامبد جوان

سلفی مشترک نگار جواهریان و رامبد جوان

آتیش بازدید : 82 نظرات (0)

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری از خودش در کنار شقایق دهقان حمایتش را از همسرش علام کرد.

مسابقات «خنداننده‌ی برتر» دو شب پیش وارد مرحله‌ی دوم شد. این مرحله با اجرای استندآپ کمدی علی مسعودی و شقایق دهقان آغاز شد. در این برنامه علی مسعودی خاطراتی را از مراحل آموزش رانندگی توسط پدرش نقل کرد و شقایق دهقان نیز نکاتی را درباره‌ی تفاوت‌های زنان و مردان با زبان طنز بازگو کرد.

پس از اتمام برنامه بحث‌ها درباره‌ی اجرای شقایق دهقان در فضای مجازی بالا گرفت. این بحث‌ها به صفحه‌ی اینستاگرام رامبد جوان هم کشید و مجری «خندوانه»  با انتشار عکسی از شقایق دهقان، نوشتار کوتاهی را درباره‌ی فضای ایجاد شده‌نوشت.

متن رامبد جوان بدین شرح است:

«خانوم‌‌ها آقایان سلام
دخترا پسرا سلام

تازه از كار جدا شدم. خواستم نظراتتون رو ببینم كه دیدم به به چه بساطیه!!!!

من دخالتى در تفكر و نظراتتون نمى كنم چون اینجا حق دارین خودتون رو بیرون بریزین و با هم بحث كنین.

ولى دلم نیومد اون تعداد از رفقامون كه دچار یك اشتباه فاحش شدن رو به نكته ى ظریف و حتا درشت اجرا و مضمون خانم دهقان نكنم.

تمام اجراى ایشون نقد و شوخى با همین نوع نگاه بدوى ما زنا و شما مردا... ما مردا و شما زناس.

خواستم اینو گفته باشم كه یه وقت فردا عمرى نبود، نگفته نرم اون دنیا!!:))

حالا ادامه بدین...١،٢،٣»

این بحث همچنان ادامه دارد و کامنت‌های پست اخیر رامبد جوان از 13 هزار عدد گذشته است.

.........................................................................................................................................................................

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری از خودش در کنار شقایق دهقان حمایتش را از همسرش علام کرد.


مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان

مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

« امشب مسابقه همسر جان و على مسعودیه و كمپین حمایت از شقایق دهقان با قدرت به كارش ادامه میده

پ.ن اول: باید اول از رامبد تشكر كنیم كه این بازى هیجان انگیز و باحال رو راه انداخت و پاى این نوع از كمدى رو به اینجا باز كرد.

پ.ن دوم: همونطور كه میبینید من به عنوان یك شوهر زن ذلیل مثل كوه پشت همسرم هستم... البته شاید توى عكس جلوى همسرم هستم، ولى خوب اندازه كوه كه هستم

پ.ن سوم: باز بعضى از دوستان نگران تبلیغات من نشن. بابا مردم شعور دارن و به خاطر حرف من راى نمیدن. این صفحه هم واقعاً اندازه اش در اون حد نیست كه تاثیرى روى آرا داشته باشه. همونطور كه دیدید از سروش حمایت كردم ولى امین با لودر از روى من و سروش با هم رد شد.»

او در ادامه نوشت: « من عكس شناسنامه ام رو یادم نرفته ولى شناسنامه ام تا یكى دو روز دیگه دستم نیست. بگیرمش بلافاصله عكسش رو میذارم. دندم هم نرم. تا من باشم روی تیم مقابل امین شرط‌بندی نکنم.»

قاسم‌خانی در حمایت از سروش صحت به هوادارانش قول داده بود اگر صحت موفق نشود از سد امین حیایی بگذرد، عکس شناسنامه‌اش را منشر کند.



منبع : صفحه شخصی رامبد جوان /khabaronline.ir

آتیش بازدید : 138 نظرات (0)

آخرین اجرای مسابقه کمدین ها در مرحله اول بود. رامبد جوان در ابتدا ، شادی این قسمت را به همه کسانی که بلدند رفاقت کنند و در مشکلات دوستانشان را تنها نمی‌ گذارند، تقدیم کرد.

آخرین مسابقه خنداننده برتر

در ابتدای برنامه خندوانه در شب گذشته ، نادر سلیمانی و مهران غفوریان دو کمدینی بودند که برای قرعه‌کشی وارد صحنه شدند، مهران غفوریان از بدو ورودش شروع به خندیدن کرد، در حدی که رامبد جوان شاکی شد و البته با لبخند گفت: دیگه بسه، الان 10 دقیقه است که برنامه همینطوری گذشت. اما خنده های او باعث خنده حضار نیز شد.


کمدین های خندوانه

کمدین های خندوانه


بعد از یک رفت و برگشت نادر سلیمانی به روی سن آمد و شروع به تعریف کردن خاطره ای از حساسیتی که همسرش از ابتدای ازدواج تا همین چند وقت پیش روی دیده‌ شدن دندان‌های بالای او در زمان خندیدن داشت و گفت: از همان اول وقتی لباس نو می‌ گرفتم و با خوشحالی می‌ پرسیدم چطوره؟ او جواب می‌داد: خیلی خوبه، ولی دندونات چی؟! یک بازیگر باید دندوناش موقع حرف‌زدن و خنده سفید و معلوم باشد، و من هرچه می‎گفتم که مهم اینه دل سفید باشه، او نشنیده می‌ گرفت و این داستان همینطور ادامه داشت تا من به این برنامه آمدم و گفتم بگذار حالا یک بار به خاطر عشقم دندون بذارم. 


او در ادامه این صحبت ها، پشت به حاضران سریع دندان مصنوعی را که خیلی نامرتب و ترسناک بود در دهانش گذاشت ولی بعد گفت نه این اشتباه شد ،و باز برگشت و این دفعه با یک ردیف دندان مرتب و سفید برای مدتی به صحبت پرداخت و با اشاره به دریافت جایزه لبخند برتر خندوانه‌، افزود: از آن شب که مردم به خنده بی‌ دندان من رأی دادند، خانومم بعد از 20 سال گفت: من الان متوجه شدم که بازیگری کاری به دندان سفید ندارد و آدم باید دلش سفید باشد. به همین خاطر از اینکه این برنامه باعث شد تا بزرگترین مشکل ما حل شود، خیلی خوشحالم.


نادر سلیمانی در خندوانهنادر سلیمانی در خندوانه

 

سلیمانی در آخر از اینکه توانسته حتی برای همین 10 دقیقه خنده را به روی لب‌ های خیلی‌ها بیاورد، ابراز شادی کرد و گفت: من برای مسابقه نیامدم، بلکه آمدم تا برای 10 دقیقه درد و غم روی سینه خیلی از مردممون رو که قطعا ناراحتی‌ هایی کشیدند را بردارم.


سپس مهران غفوریان وارد صحنه شد و گفت که سه خاطره و یک زاپاس دارد، به عنوان خاطره اولش به سراغ یکی از اقوام مادریش به نام پرویز رفت و گفت: باور کنید از خودش اجازه گرفتم که اسمش را بگویم. پس از این معرفی خاطره‌اش را از این فامیل خانوادگی که درباره شیرکردن او توسط دوستانش برای رفتن به مسابقات کشتی بود را تعریف کرد و افزود: در پی همین جریان، پرویز تا مرحله استانی پیش رفت ولی در همان جا به شکل وحشتناکی متوقف شد؛ بعد از آن باز هم دوستان مهربان، او را به شرکت در مسابقات بوکس هدایت کردند که در این مورد دوباره در مرحله استانی شکستی بد که با رفتن به بیمارستان همراه بود، را متحمل شد.


عکس مهران غفوریان و نادر سلیمانی

عکس مهران غفوریان و نادر سلیمانی


او در آخر اعلام کرد که زاپاس را رو می‌کند و اظهار داشت: وقتی حدودا 10 ساله بودم، پدرم در نیروی هوایی بود و هر بار که می‌آمد چیزی همراه داشت؛ از جمله زیرسیگاری با فشنگ، خرج تانک و از این دست موارد، او خیلی سیگار می‌کشید و مدام از من زیرسیگاری می‌خواست، اصلا به همین دلیل تنبلی‌ام بود که با سیگار مخالفم؛ خلاصه من روزی یک بسته از سیگارهای او را برداشتم و داخل آن مقداری خرج تانک جا دادم، اما من پدرم رو نکشتم، اون به مرگ طبیعی رفت، و مدام منتظر بودم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد، ولی آن روز پدر از آن بسته استفاده نکرد تا اینکه فردا بعد از ظهر که همه دور هم بودیم سیگاری از آن بسته برداشت و با پک دوم ، روی صورت او منفجر شد و من فقط به تلویزیون نگاه می‌کردم، اگر خنده آخرم نبود هیچ‌کس متوجه موضوع نمی شد،البته این اتفاق باعث شد بابا که به سبیل‌هایش خیلی می‌نازید، مجبور به زدن آن‌ها شود و این خیلی اتفاق جالبی بود. 


در انتها مهران غفوریان برنام ههای آینده اش برای مراحل بعدی را بیان کرد و گفت : اگر  به مرحله بعدی رفتم، این‌ها را از من خواهید دید: ماجرای اولین سفر من به خارج، بازی کوتاه یک تیپ تلویزیونیم که دوستش دارید، خاطره ماشین‌کش‌رفتن از بابام و بعد تصادف، و خاطره رفتنم به کره ماه و برگشتم به کره زمین.

آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

شهرام قائدی بازیگر کشورمان عکس جدیدی از ظاهر متفاوت خود پس از ورزش و رژیم غذایی مناسب منتشر کرده است.

عکس جدید شهرام قائدی

شهرام قائدی جزء بازیگرانی بود که همواره از اضافه وزن رنج می برد. این بازیگر مدتی است که به کمک ورزش و رژیم های غذایی مناسب توانسته است وزن خود را کاهش داده و اندام مناسبی پیدا کند.

شهرام قائدی عکسی از خود که مقایسه او در گذشته و حال است را منتشر کرده و متن زیر را نوشته است:

***

هيچ تلاشی بی نتيجه نمی ماند،،،

دست بوس استاد نازنينم وحيد اكبر زاده و خانواده ی صبورم

خدايا شكرت

شهرام قائدی قبل و بعد از رژیم و ورزش

شهرام قائدی قبل و بعد از رژیم و ورزش



منبع: صفحه شخصی شهرام قائدی

 

آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

پس از جواد رضویان علیرضا خمسه اجرایی همراه با حضور دو خر! داشت. اجرای او که هیچ شباهت و سنخیتی با تعاریف استندآپ کمدی نداشت، به ظاهر طوفانی بود و انتظار می رفت اجرای سطح پایین رضویان را بپوشاند اما..

کاش برنامه سه شنبه شب خندوانه هیچ گاه پخش نمی شد؛ برنامه ای بسیار ضعیف با اجراهایی که در شأن هیچ مخاطبی نبود. آنقدر شیوه اجرای جواد رضویان ضعیف بود که دیروز او را مجبور به عذرخواهی کرد: «به نام حضرت حق؛ دوستان نازنینم از تک تک شما معذرت می خواهم.

مطمئن باشید در اولین زمان ممکن جبران می کنم ولی خواهش می کنم ازتون پیشکسوتی و سن و سال استاد خمسه رو فراموش نکنید. 10 تا از این مسابقات فدای یک لحظه لبخند شما عزیزان. من تا الان هر جایگاهی که پیش شما بزرگواران دارم به واسطه توکل به خداوند و دعای شا خوبان و احترام به بزرگتر بوده. پس به واسطه این برنامه، حقیر رو قضاوت نکنید. شیرین ترین لبخندها آرزوی من برای شما. یا حق.»

 

اما چطور خندوانه به اینجا رسید؟ بگذارید یک روز به عقب برویم. زمانی که غلامعلی حداد عادل میهمان خندوانه شد. برنامه خیلی خوب و به سبکی که باید، شروع شد؛ پرتاب حلقه که قرار بود یخ ورود میهمان سیاستمدار را همان لحظه ورود به برنامه آب کند؛ اتفاقا در این مورد رامبد جوان کاملا موفق بود.

شب تلخ خندوانه

اما اندکی که از برنامه گذشت و به ویژه با حضور جناب خان، دومینوی اشتباهات به راه افتاد. جناب خان گویی حداد را در گوشه رینگ یافته و مدت ها بوده که از شر واژگان مصوب فرهنگستان به ستوه آمده، شروع به تکه پرانی به حداد کرد. این کار آنقدر ادامه پیدا کرد که حداد به موضع تدافعی رفت و در عین ناباوری در برنامه ای که قرار بود خنده بر لبان مردم بنشاند گفت نمی دانم کدام «حرام لقمه»ای، کش لقمه و درازلقمه و ... را از قول فرهنگستان در جامعه شایعه کرده است.

ضرورتی ندارد که اینجا آموزه های ژورنالیستی روش های مصاحبه را بازخوانی کنیم و بگوییم، یکی از اصول ابتدایی در هر مصاحبه ای ایجاد فضای امن و آرام برای مصاحبه شونده است. اوج خطای برنامه در کادوی غافلگیرکننده جناب خان به حداد بود که او را با هدیه دادن «ماسک» شگفت زده کرد! حتما گردانندگان جناب خان انتظار داشتند مردم جنوب در حمایتش به خیابان ها بریزند که چه شجاعتی به خرج داده است و چه خوب یکی از سیاستمداران را غافلگیر کرده است تا همه دغدغه مردم جنوب را پیدا کنیم اما چیزی که در خندوانه بسیاری را شوکه کرد دادن ماسک به شخصی بود که بیشتر پست هایش فرهنگی است.

گیریم که ایشان در مجلس هستند. اگر معصومه ابتکار میهمان آن شب بود، هیچ کس خرده نمی گرفت ولی این حرکت تلخ آن هم در برنامه ای که قرار است مردم را بخنداند چه معنایی دارد. مگر در مجموعه های اشک آلود تلویزیونی، گریزهای طنز کار می شود؟

همین شکست رویه، روز بعد و در اجرای زشت و توهین آمیز جواد رضویان خودش را نشان داد. او بارها پیش از اجرا و در خود اجرایش اعلام کرد که هیچ گونه آمادگی برای اجرا نداشته است و گویی بر سر مردم منت گذاشته است که وقتی دو کار همزمان تلویزیونی و سینمایی دارد، چنین برنامه ای را پذیرفته که اجرا کند.

او نه فقط در زمانی که باید استندآپ کمدی اجرا می کرد، مردم را نخنداند بلکه شروع به موعظه و درس اخلاق کرد؛ گویی ایشان مراتب اخلاق را درنوردیده اند که تماشاگران در ساعات پایانی سه شنبه باید گوش به این پند و نصیحت ها بدهند.

پس از جواد رضویان علیرضا خمسه هم اجرایی همراه با حضور دو خر! داشت. اجرای او که هیچ شباهت و سنخیتی با تعاریف استندآپ کمدی نداشت، به ظاهر طوفانی بود و انتظار می رفت اجرای سطح پایین رضویان را بپوشاند اما او هم دقایقی بعد از آغاز اجرا، همان راه پند و موعظه البته از نوع احترام به خر و جایگاه خر و فواید خر را پیش گرفت.

 

اجرای خمسه بیشتر به طنازی های روحوضی شباهت داشت تا استندآپ کمدی شاید نباید سخت بگیریم. وقتی مشهورترین بازیگرهای ایرانی هم بعد از بازی در سریال های خانگی، متوجه شباهت کارشان با اثری شناخته شده نمی شوند و می گویند تاکنون ندیده اند، دوستان کمدین هم گویی این سال ها در هزارتوی خود بوده اند و در مقام قیاس قرار نگرفته بودند که عیارشان معلوم شود.

از حق نگذریم اجرای امیر مهدی ژوله و شقایق دهقان، جزو بهترین های دور اول استندآپ کمدی خندوانه بود؛ درست همان ها که به نام کمدین نمی شناختیم شان.



منبع : روزنامه هفت صبح

آتیش بازدید : 94 نظرات (0)

حبیب محبیان شش سالی است که به ایران بازگشته است در این مدت بارها مجلات ایرانی خواسته اند با او مصاحبه کنند اما تمام تلاش ها به شکست انجامیده و هیچ کس موفق نشده این خواننده سابقا لس آنجلسی را به حرف بیاورد.

اینکه چه شد حبیب محبیان برگشت و در این سال ها چه کرده است . یک مجله در شماره جدید خود به سراغ حبیب رفته است که می توانید در ادامه بخش هایی از این مصاحبه جذاب و افشاگرانه را بخوانید.

اولین گفتگو با حبیب پس از بازگشت به ایران

همین که می دانم همسرم کنارم هست و فرزندم ادامه تحصیل می دهد برایم کافی است. همین که همسرم از حضور در اینجا راضی است خوشحالم .

البته من هم تحت فشار هستم ولی نمی توانم همسرم را به خاطر خودم فدا کنم. تا هر زمانی که او بخواهد ایران می مانم. با اینکه از نظر کاری به مشکل برخوردم اما مسائل خانوادگی برایم در اولویت است. البته فکر می کنم برخی از دوستان از حضور من به عنوان یک پیشکسوت وحشت زده شده اند.

در ابتدای ورودم به ایران دیدار کوتاهی با آقای احمدی نژاد در دفترشان داشتم. دوستی که به دولت وقت نزدیک بود نامه ای از طرف من تنظیم کرد و پیش آقای احمدی نژاد برد .

بلافاصله آقای احمدی نژاد نامه را امضا کردند و به ارشاد رسید و سه روزه مجوز گرفتم بعد از آن یک شخصی که مایل به سرمایه گذاری بود من را برد پیش آقای مشایی. به چه دلیلی نمی دانم؟

ایشان هم گفتند اینجا وطن شما است اگر برگردید خوشحال می شویم. برخوردشان خیلی خوب بود. وقتی فهمیدند تا سال 62 ایران بودم برایشان جالب بود. منتها ......


منبع : مجله زندگی ایده آل

آتیش بازدید : 118 نظرات (0)

شب گذشته برنامه خندوانه با اجرای دو کمدین ، یعنی شقایق دهقان و علی مسعودی کار خود را آغاز کرد.

شقایق دهقان و علی مسعودی در خندوانه

در ابتدای برنامه خندوانه ، رامبد جوان از شقایق دهقان و علی مسعودی دعوت کرد تا به روی سن بیایند و طی قرعه کشی ، قرار شد اول شقایق دهقان مسابقه را اجرا کند . اما علی مسعودی که با هم گروهی سابقش ، امیر کربلایی‌ زاده، مربی کشتی و یکی از دوستانش که دان 4 جودو بود در استودیو حاضر شد، خطاب به شقایق دهقان گفت: من اصلا آمدم تا ایستاده ببازم، فقط رحم کن وشیرزاد را نیار.

بعد از یک رفت و برگشت دهقان وارد صحنه شد و درباره فرق هایی که بین آقایان و خانم ها هست صحبت کرد و گفت :بعضی از آقایان فکر می‌ کنند خانم‌ ها خیلی پیچیده‌ اند ولی واقعا اینطور نیست و منظورشون معلوم است، مثلا وقتی می‌ گویند: عزیزم میای بریم خرید، یعنی بیا بریم‌ خرید ! که اصلا هم پیچیده نیست.


عکس شقایق دهقان در خندوانهعکس شقایق دهقان در خندوانه

او در ادامه درباره سوال‌ هایی که فقط جنبه تزئینی دارند گفت: بعضی از این سوالات مثل من چاق شدم ؟ یا لباسم بهم میاد جزو این گروهند و معلوم است که در جواب باید بگویید: نه اصلا چاق نشدی و این هم چیز عجیبی نیست. او در ادامه بیان کرد که دیگر دوره دو دستگی زن و مرد گذشته و همه با هم برابرند، ولی خب واقعیت این است که تعداد خانم‌ های تحصیل کرده خیلی بیشتر از آقایان استد وگرنه به جز این فرقی ندارند،.

شقایق دهقان در ادامه با ذکر مثال‌ های جالبی‌‌، تفاوت‌ های دیگر خانم‌ ها و آقایان را توضیح داد، از جمله توانایی تشخیص رنگ،به این جا که رسید برای اثبات کمبود آقایان در این زمینه از جوان رنگ دو پیراهنی که همراه داشت را پرسید که نتیجه کرم و کرم پررنگ شد، اما وقتی از زن برادرش پرسید فهمیدند که جواب درست، خردلی و بژ بوده است، دهقان هم در این مورد گفت که به خاطر همین است که همه تیم‌ های معروف دنیا به سه رنگ آبی، قرمز و زرد هستند.


شقایق دهقان و علی مسعودیشقایق دهقان و علی مسعودی

او همچنین به تمایز‌های دیگر مثل شباهتی که با مبل هنگام دیدن فوتبال پیدا می‌کنند اشاره کرد و درادامه گفت: اگر اداره همه جا به ما خانم ها داده می شد، دیگر جنگی صورت نمی گرفت و نهایتا کشور‌ها مدتی با هم قهر می‌ کردند یا به کشوری دیگر می‌رفتند و پشت سر کشوری دیگر غیبت می‌کردند. در آخر نیز گفت : من هم امیدوارم که روزی برسد تا همه‌‌ مردان زندگی ما برای خودشون یک پا خانوم بشن!


پس از تشویق های تماشاچیان و رفتن دهقان ، علی مسعودی وارد صحنه شد. او در حالی که پیژامه به پا داشت و پشت پارچه‌ ای با همان طرح مخفی شده بود  برای لحظاتی با لهجه مشهدی از خاطره یکی بودن پارچه شلوار‌، سفره، چادر رنگی در خانواده‌ های قدیمی یاد کرد‌ و بعد به سراغ خاطره تعلیم رانندگی با پدرش رفت و گفت: برای این اتفاق تا 40 کیلومتری شهر مشهد رفتیم، ولی روز اول پدرم حدود 4 ساعت مدام فقط می‌ گفت اول آینه، بعد کلاج بعد دنده یک‌، بعد دو‌، این گذشت و به روز دوم رسید و این‌دفعه نزدیک همان 4 ساعت من پشت فرمان بودم ولی به دستور پدر جان فقط صدای استارات و دنده را به صورت فرضی در می‌ آوردم. تا اینکه گذشت و فردای آن روز به اصرار مادرم، پیکان را اینبار در 50 کیلومتری راندم و پدرم بازهم من را زد و گفت که تو رانندگی بلد بودی، پس چرا نگفتی؟پس بگو چرا بنزین ها زود به زود تمام میشد!


علی مسعودی در خندوانهعلی مسعودی در خندوانه

ماجرای علی مسعودی و پدرش ادامه پیدا کرد تا اینکه یکبار دعوای شدیدتری بین آن دو صورت گرفت و مسعودی از ترسش بعد از رفتن پدرش به سمت باغی برای آوردن چماق ،پایش را روی گاز می‌ گذارد و فرار می کند، ولی مدتی بعد متوجه می‌ شود که گله‌ ای سگ دنبال پدرش هستند، برای همین تصمیم می‌گیرد دور بزند تا او را نجات دهد، ولی یکدفعه فرمان از جایش در می‌آید و او در آخر طی کل کل با پدرش و پرتاب فرمان به داخل دره پابه فرار می‌ گذارد و به خانه می‌ رود، بی خبر از اینکه پدرش ناچار شده پیکان معروف را تا خانه هل بدهد. اجرای علی مسعودی بعد از تشویق زیاد تماشاگران و با کلی انرژی به پایان رسید .

 

آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

یک روز در خدمت حاج آقا بودم که فرمودند: آقا حمید چرا شما کارهایتان را چاپ نمی کنید؟ من به شوخی گفتم: آقا منتظر مقدمه ای هستم که شما بر کتاب بنویسید. ایشان جدی فرمودند: من برای هیچ کس این کار را نکردم، ولی برای شما این کار را انجام خواهم داد...

 

استاد حمید سبزواری، نامي جدايی ‌ناپذير از ادب انقلاب اسلامي به شمار مي‌رود. شاعری مبارز و انقلابي كه با سرودن بسياری از سرودهای ابتدای انقلاب نام خود را به عنوان بزرگ شاعر انقلاب به ثبت رسانده است.  او مهم‌ترین شعرهای مربوط به انقلاب اسلامی یا همان شعرهای انقلابی را سروده است، شعرهایی که هر کدام یادآور خاطرات انقلاب است؛ شعرهایی مانند: "خوش‌آمدی ای امام ما"، "این بانگ آزادی کز خاوران خیزد"، "برخیزید ای شهیدان"، "آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو"، "شهید مطهر"، "خمینی ای امام"، "خجسته باد این پیروزی" و ...؛ اما پيشكسوت شعر انقلاب اين روزها حال خوشی ندارد و در بی توجهی مسئولین در منزل خود دست به گریبان بیماری و آلزایمر است.

 

هرچند وی برای دیدار با مقام معظم رهبری در نیمه ماه رمضان امسال توانست حضور پیدا کند و شعر کوتاهی بخواند. هر چند در طول راه چند بار فراموش کرده بود که کجا می رود و فرزند وی به او یادآوری می‌کرده است.

  

مقام معظم رهبری در دیدار سالانه شاعران، پس از دیدن حمید سبزواری با صدای بلند صدا می‌زنند: آقای حمید... و این شاعر پیشکسوت با کمک بقیه آرام آرام نزدیک می‌شود و حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز می گویند: «بیایید ببوسمتون...» و این شاعر را در آغوش می‌کشند. و چنین توجهی از سوی رهبری نشان از اهمیت و اثرگذاری این شاعر انقلاب دارد.

 

 سبزواری چند سالپیش طی گفتگویی با خبرگزاری فارس با بیان خاطراتی از دیدار با مقام معظم رهبری از حضور ایشون در محافل ادبی هم یادی کرده و گفته بود: «مقام معظم رهبری در زمانی که رئیس جمهور کشور بودند وقتی متوجه این امر شدند که شب‌های شنبه در منزل بنده محفل ادبی برپا می‌شود، در این محفل حضور می‌یافتند. از زمانی هم که مقام معظم رهبری مسئولیت رهبری مسلمین جهان را بر عهده گرفتند، تا سال‌های متمادی شب‌های شنبه محافل ادبی در منزل ایشان برپا بود که جلسات بسیار خوب و پرباری بود.»

 

رهبر معظم انقلاب سال ها پیش مقدمه ی کتابهای سبزواری را به رشته تحریر در آورده اند. سبزواری در کتاب «حال اهل درد» این خاطره را ذکر کرده است و یکی از افتخارات خود را مقدمه نویسی مقام معظم رهبری بر کتاب خود می داند و در صفحه 195 در این باره می گوید:

 

یک روز در خدمت حاج آقا بودم که فرمودند: آقا حمید چرا شما کارهایتان را چاپ نمی کنید؟

 

من به شوخی گفتم: آقا منتظر مقدمه ای هستم که شما بر کتاب بنویسید.

 

ایشان جدی فرمودند: من برای هیچ کس این کار را نکردم، ولی برای شما این کار را انجام خواهم داد.

 

من در واقع می گویم یک چراغی در دلم روشن شد وقتی که ایشان این فرمایش را فرمودند، گفتم: الحمدالله.

 

رفتم اینها را جمع و جور کردم. بعد آن موقع آقای شمسایی در دفتر حاج آقا کار می کرد. به شمسایی گفتم که به حاج آقا یادآوری کنید. شما بگویید کتاب آماده است من مقدمه را می خواهم، دیدم شمسایی آمد و گفت که حاج آقا فرمودند شعرها را بدهید و من این دو کتاب شعر را دادم خدمت حاج آقا بردند، البته همه مرتب و آماده بود. ایشان یک مقدمه دو صفحه ای بر کتاب نوشتند و چون هر دو کتاب را من فرستاده بودم مقدمه ایشان زینت بخش هر دو کتاب شد. این یکی از نعمت های پروردگار بود که نصیب من شد، ان شالله ظل ایشان مستدام باشد و آن آرمانهایی که دارند، همه، جامه‌ی عمل بپوشند و مقدمه نویسی ایشان مقدمه ای شد برای برخورداری بیشتر از وجود ایشان.

 

متن کامل مقدمه رهبر انقلاب بر کتاب شعر استاد سبزواری که برای اولین بار در فضای مجازی منتشر می شود و حتی در پایگاه اینترنتی دفتر تنظیم و نشر آثار مقام معظم رهبری نیز موجود نیست، چنین است:

 

 

« بسم الله الرحمن الرحیم

 

انتشار آثار شاعر انقلابی و مخلص جناب آقای حمید سبزواری بی شک گامی در جهت غنی سازی گنجینه ادبیات انقلاب و عرضه آن به مشتاقان و هنرشناسان است. شعر دوران انقلاب باید بخش برجسته ای از اصیل ترین و صادقانه ترین شعر همه دوران تاریخ ایران به شمار آید.

 

شعر فارسی هر چند در عمر هزار و دویست ساله ی خود و در مقاطع گوناگون به والائی و تعالی شایسته ای نائل شده و نقطه های درخشانی که در ادبیات جهان می درخشند پدید آورده، لیکن هرگز به طور کامل از آمیختگی به انگیزه های غیر صمیمی و پیرایه های ناشایسته برای شعر و هنر، کاملا مبرا نبوده است و همین است که شعر فارسی را با وجود شاعران و شعرهایی که جز به صفا و حقیقت ناظر نبوده اند و البته تعداد چنین شاعران و شعرهایی نسبت به حجم شعر فارسی چندان زیاد نیست . از صورت مجموعه ای پاکیزه و بی غل و غش خارج ساخته و در آن فصول ناخوشایند و حتی تاسف انگیزی پدید آورده است.

 

شعر دوران انقلاب در میان همه ی مقاطع تاریخی طولانی، این ویژگی را دارد که تقریبا یکدست و کامل در جهت آرمانها و هدف های والا و سخنگوی احساسات و افکار جهت پیری های ملتی است که شاعر، از دل آن برخاسته و بدان وابسته است. شعر دوران انقلاب شعر زر و زور نیست. شعر احساسات سطحی و فردی و متوجه به آرزوها و امیال حقیر بشری نیست. زبان یک ملت و شرح حال یک امت است. انعکاسی از روح بزرگ جامعه ای است که یکپارچه در جهت هدف ها و آرمانهای الهی و انسانی گام برداشته و فداکاری کرده است. شعر هدف دار و سازنده مردمی است. شهر در بارها و میخانه ها و عشرتکده ها نیست. شعر صحنه ی عظم جهاد و سیاست و انقلاب و جهان نگری است. شعر خدایی است.

 

شاعر گرامی ما آقای حمید سبزواری از پیشکسوتان و پیشروان این راه است. زبان فاخر در شعر حمید، با مضمون انقلابی و مکتبی، آمیزه ای مطلوب و ارزنده پدید آورده و مجموعه شعر او در دیوان معاصر فارسی، فصل رغبت انگیز و شایسته ای گشوده است.

 

اینجانب از شاعر ارجمند بخاطر ارائه ی این مجموعه ی با ارزش شعری، به ادبیات مضبوط معاصر، صمیمانه تشکر می کنم و توفیق روز افزون ایشان را مسئلت می نمایم.

 

سید علی خامنه ای رئیس جمهوری اسلامی ایران»

 

 

همسر حمید سبزواری از مردم خواسته برای سلامتی و طول عمر این شاعر بزرگ انقلاب دعا کنند.

منبع: فردا نیوز

 

آتیش بازدید : 84 نظرات (0)

سحر قریشی دو عکس جدید و آتلیه ای از خود منتشر کرده است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

عکس جدید سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر کشورمان که طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد عکس های جدیدی از چهره خود منتشر کرده است.

سحر قریشی علاوه بر عکس های زیر, متنی را نیز منتشر کرده است.

***

زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!

چون این زندگی کردن است ک بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم ک ب التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را


عکس جدید سحر قریشی

عکس جدید سحر قریشی


عکس سحر قریشی

عکس سحر قریشی

 
آتیش بازدید : 74 نظرات (0)

شنیدم که لیلی سیه‌فام بود
ز چاقی حسابی بداندام بود
دو ماهی کِرم زد به رخسار خویش
به لیزر ز رخ برد آثارِ  ریش(!)
کمربند بر اِشکَمَش بست سفت
سه‌ماهی رژیم غذایی گرفت
چنانش رژیم و کِرِم داد  حال!
که شد لاغر و ماه، عین هلال
سپس شاد‌دل سوی مجنون شتافت
ولیکن از او التفاتی نیافت
بگفت:«این منم «های»! لیلای تو!
به او گفت:«خانم، مزاحم نشو!
مگر خود نداری برادر-پدر؟
برو پردۀ  شرم مردم مدر!
نگاری که از بنده دل برده بود
تپل بود، ضمناً سیه‌چرده بود!
برو ردّ کار خود ای پیرزن!
تو عنتر کجا و دل‌آرای من؟»
رخ پر کِرِم شد به آنی بنفش
درآورد از پای خود لنگه کفش
زدش ضربۀ سخت و  جانانه‌ای
که:«بی‌جنبه، الحق که دیوانه‌ای!»

حالا هي رژيم بگيرين

 

منبع : 4جوک

آتیش بازدید : 119 نظرات (0)

مراسم رونمایی آلبوم گروه دارکوب با نام “نوکوب” شامگاه دوشنبه ۲۳ شهریور ۹۴ در هتل پارسیان آزادی برگزار گردید.

تصاویر هنرمندان در رونمایی از آلبوم گروه دارکوب

در این مراسم خوانندگان مطرح از جمله : احسان خواجه امیری,همایون شجریان,بابک جهانبخش و … برخی دیگر از اهالی موسیقی حضور داشتند.

همچنین اشکان خطیبی,حامد بهداد,گلاره عباسی,لاله اسکندری,هادی کاظمی,امیرعلی دانایی,پژمان جمشیدی, سام درخشانی,پرستو صالحی از بازیگران حاضر در این مراسم بودند.

عکس های این مراسم را میتوانید در ادامه در مشاهده نمایید:


حامد بهداد، اشکان خطیبی و پزمان جمشیدیحامد بهداد، اشکان خطیبی و پزمان جمشیدی
امیرعلی دانایی در رونمایی از آلبوم دارکوب
امیرعلی دانایی در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس لاله اسکندری در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس لاله اسکندری در رونمایی از آلبوم دارکوب
سلفی بابک جهانبخش در رونمایی از آلبوم دارکوب

سلفی بابک جهانبخش در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس گلاره عباسی در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس گلاره عباسی در رونمایی از آلبوم دارکوب
حامد بهداد و سام نوری
حامد بهداد و سام نوری
آرمان گرشاسبی در رونمایی از آلبوم دارکوب
آرمان گرشاسبی در رونمایی از آلبوم دارکوب
سام درخشانی و همایون شجریان در رونمایی از آلبوم دارکوب
سام درخشانی و همایون شجریان در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس رونمایی از آلبوم دارکوب
گروه دارکوب
گروه دارکوب
احسان خواجه امیری در رونمایی از آلبوم دارکوب
احسان خواجه امیری در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس پرستو صالحی و هادی کاظمی در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس پرستو صالحی و هادی کاظمی در رونمایی از آلبوم دارکوب

آتیش بازدید : 56 نظرات (0)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی درپی انتشار خبر لغو کنسرت شهرام ناظری در تبریز، اعلام کرد: تا کنون برای برگزاری این کنسرت، مجوزی صادر نشده است که حالا لغو شود.

به گزارش ایسنا منطقه‌ی آذربایجان شرقی، علی‌اکبر صفی‌پور گفت: در چند روز اخیر، درخواستی از طرف یکی از شرکت‌های هنری مبنی بر برگزاری کنسرت شهرام ناظری گرفته شده که در مرحله بررسی و صدور مجوز است، البته تا کنون مجوزی صادر نشده است.

او اضافه کرد: در آینده نزدیک، کنسرت شهرام ناظری در تبریز برگزار خواهد شد.

منبع : ایسنا

آتیش بازدید : 65 نظرات (0)

محسن مسلمان پس از تکذیب تصادفش، روز گذشته عملا نشان داد که سلامت ماشین او حقیقت دارد.

از روز جمعه قبل شایعه تصادف شدید محسن مسلمان به گوش رسیده بود. پس از خوب بودن اوضاع جسمانی مسلمان این شائبه مطرح شده بود که ماشین مسلمان دست دوستانش بوده است.

روز شنبه که پرسپولیس مسابقه داشت و خبری از ماشین محسن نبود. ولی در تمرین روز گذشته مشخص شد که در این موضوع حق با مسلمان بود. فرم ماشین محسن سالم بود. برعکس خودش که بدنش فرم ایده‌آل ندارد. مسلمان پس از نمایش اسفناک مقابل پیکان لیگ یکی که مجبور به عذرخواهی شد، در تمرین یکشنبه پرسپولیس هم اصلا خوب نبود.

محسن با ذخیره‌ها به تمرین پرداخت و در چند نوبت هم صدای برانکو(Branko Ivanković) را درآورد. مسلمان باید هر چه زودتر فرم ایده‌آلش را به مردم ثابت کند. همان طوری که در قضیه تصادفش نشان داد.

بی ام و محسن مسلمانبی ام و محسن مسلمان


منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 123 نظرات (0)

در فرهنگ فارسی عمید جلوی نام” پدر” نوشته شده است: مردی که فرزند داشته باشد و یا سرپرست و بزرگتر خانواده. همین دوجمله ی کوتاه سرشار از مسئولیت است (بزرگتر) بودن ،(سرپرست بودن) و مردی که (فرزند) دارد.

در فرهنگ فارسی عمید جلوی نام” پدر” نوشته شده است: مردی که فرزند داشته باشد و یا سرپرست و بزرگتر خانواده. همین دوجمله ی کوتاه سرشار از مسئولیت است (بزرگتر) بودن ،(سرپرست بودن) و مردی که (فرزند) دارد، پدر این همه هست و گاه هیچ نیست تو گویی مهربانی پدر” نامرئی” شده باشد، به یاد راوی داستان “گاوخونی” نوشته ی جعفر مدرس صادقی افتادم که میگفت ( آدمی که پدرش می میرد برای دیگران اهمیتی پیدا می کند تا پدرم نمرده بود حتا دختر عمه ام داخل آدم حسابم نمی کرد) پدر ها وقتی دورند وقتی نیستند.

آن مهربانی عمیق چشمهایشان بیشتر به خاطر می ماند، آن گره ی وسط ابروهایشان که انگار زور مسئولیت و فشار نگرانی توامان دلیل گره شده است، هر چه که صدایش می کنید: پدر، بابا، بابایی و یا…میدانی و میدانم که ستون زندگی همه ی ماست، این مقدمه ی کمی بی ربط و البته غمگین را برای دل خودم نوشتم ،ببخشید قرار نیست همه ی مقدمه ها با ساختار متن ارتباط تنگاتنگ داشته باشند ،متن پیش رو مروری بر پدر و پسر های سینماست …روز پدر برهمه ی پدرهای عمیقا مهربان با آن دستان سخاوتمندشان فرخنده باد…
کیمیایی – مسعود و پولاد
 

پدر و پسرهای سینمایی

شناخته شده ترین پدر و پسر سینمای ایرانی با اختلاف سنی در حدود ۴۰ سال ،پدر را که  همه می شناسند از کارگردان های موج نوی سینمای ایران در دهه ی ۴۰ و ۵۰ خورشیدی ،که خالق چند کاراکتر ماندگار نظیر: قیصر ،فرمان و…می باشد پدر هر چند که کیفیت سالهای قبل را ندارد، اما همچنان نامش گیشه را تکان میدهد، اما پسر که با ساخته های پدرش و به طور خاص (تجارت) آغاز کرد. حالا برای خودش وزنه ای شده است، او در(حکم)درخشید و بعد از آن با کارگردان های مختلف کار کرده است و فقط هم به سینما محدود نمانده است مخاطبین تلویزیون مجموعه های (مرگ تدریجی یک رویا ) و (ششمین نفر ) را از او به خاطر دارند همچنین طبق آخرین اخبار پولاد خان کیمیایی مشغول اولین تجربه ی کارگردانی اش میباشد.

ارجمند – انوشیروان و برزو

پدر و پسرهای سینمایی

پدر، که خیلی هم از مرگش نگذشته است بابازی در فیلمهایی نظیر: قاعده بازی ،دوئل ،تردید،کیفر و سریال هایی مثل امام علی (ع) به خوبی در ذهن مخاطبین ماندگار شده است،بازیگر مشهدی سینما و تلویزیون از سال ۱۳۶۲ بازیگری راشروع کرد، البته که هیچوقت به جایگاه برادرش (داریوش ارجمند ) نرسید، اما یاد و خاطرش ماندگار شده است ، پسر اما خیلی پرکار تر و متنوع تر فعالیت می کند حضور او در سریال های طنز باعث شده است، که عامه ی مردم به خوبی برزو ارجمند را بشناسند. همچنین حوزه ی فعالیت برزو خان فقط به بازیگری محدود نشده است ،برزو ارجمند گهگاهی می خواند و کارهایی که تا امروز ضبط کرده با استقبال مناسبی مواجه شده است.

کیارستمی – عباس و بهمن

پدر و پسرهای سینمایی

پدر، را می توان نامی ترین کارگردان ایرانی در محیط های بین المللی دانست ،با آن کاراکتر خاص و نگاه ویژه ای که در فیلمهایش دارد، جایگاه تثبیت شده ای در سینمای دنیا دارد .او با خلق آثاری چون: شیرین ،خانه دوست کجاست ،باد ما را خواهد برد و…گونه ای خاص از سینما را در سینمای ایران را نمایندگی می کند، کارگردان مطرح سینمای ایران که طی ادوار مختلف در اکران فیلمهایش ناکام بوده است.

امسال با فیلم (کپی برابر اصل )در غالب جشنواره ی بین المللی فجر به سینماهای تهران آمده است ، عباس آقا البته کارهای دیگری هم می کند از قبیل نویسندگی و نقاشی  و…در مورد پسر میتوان به مستند های متفاوت اشاره داشت نظیر :جواد (در رابطه با جواد یساری) و یا شبیه خوانی(در رابطه با تعزیه ) دو کمانچه ومرتضی ممیز و.. در مورد بهمن ،نکته ی قابل توجه این است که به خوبی از زیر سایه نام پدر
خارج شده است و به قولی او هویت مستقلی پیدا کرده است.

قریبیان – فرامرز و سام

پدر و پسرهای سینمایی

پدر، را میتوان متعلق به سینمای کیمیایی دانست، او با کیمیایی شروع کرد و بادرخشش در آثاری چون :ردپای گرگ ،بیگانه بیا ،گوزن ها …استعداد خود را به نمایش گذاشت، فرامرز قریبیان دوسال پیش با فیلم( گناهکاران )نشان داد، که در عرصه ی کارگردانی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

البته قبل تر هم با (چشمهایش) توانایی هایش را به رخ کشیده بود ،پسر یا همان “سام قریبیان” که در ۱۶ سالگی بازیگری راشروع کرده است، پس از تجربیاتی که در زمینه اجرا داشت با عزیمت به امریکا و تحصیل در زمینه ی سینما به ایران بازگشت و با نگارش چند فیلمنامه از جمله فیلمنامه ی گناهکاران درخشید. او با بازی در خط ویژه ، گردباد ، لاله ، نیم رخها و … طی سالیان اخیر در عرصه ی بازیگری فعال بوده است .

نوذری – منوچهر و ایرج

پدر و پسرهای سینمایی

جای خالی دوبلور ،مجری و بازیگر قدر سینما و تلویزیون خیلی به چشم می آید” منوچهر نوذری” که در ابتدا با صداپیشگی و فعالیت در رادیو فعالیت های هنری اش را آغاز کرده بود بعدتر با بازیگری در مجموعه ها و فیلم های مختلف شمایل ویژه ای از خود به نمایش گذاشت، اجرای( مسابقه ی هفته) و فعالیت طولانی در برنامه ی (جمعه ی ایرانی) از جمله یادگاری هایی است که او برای همیشه در تاریخ هنرایران جا گذاشته است، اما پسر رزمی کار او به رغم اینکه صدایی مناسب و چهره ای مطلوب دارد، هنوز تا جایگاه پدر فاصله ای بسیار دارد، هرچند در اجرا موفق بوده اما در بازیگری نکته ی خاصی تا امروز نشان نداده است ،بازی در مجموعه ای چون (کلانتر) و یا بازی در فیلم( آکواریوم) تجربیاتی به نسبت معمولی است که نوذری پسر مرتکب آن شده است.

سهیلی – سعید و ساعد

پدر و پسرهای سینمایی

کارگردان و فیلمنامه نویس و تهیه  کننده ی خراسانی سینمای ایران؛ فعالیت هنری اش هیچگاه دچار افت و خیز خاصی نشده است او پس از ساختن فیلمهایی مثل :مردی شبیه باران ،سنگ کاغذ قیچی و تجربیات عجیبی همچون :چارچنگولی ،با گشت ارشاد و کلاشینکف دیده شد ،پرفروش شدن آثار او و انتقادهایی که به هنجارشکنی های سینمای او شده است بحث های حاشیه ای زیادی ایجاد کرده ،اما سهیلی پسر که سال گذشته سال درخشش او بود، با آثاری همچون: چند متر مکعب عشق ،رخ دیوانه ،کلاشینکف، میخ خودش را در سینما کوبیده است او که با آثار پدر شروع کرده است ،حالا رفته رفته جزو امیدهای سینمای ایران به شمار میرود ساعد دانش آموخته ی گرافیک است.

به گزارش برترین ها : پدران و پسران دیگری هم بودند نظیر :ابراهیم و اسماعیل حاتمی کیا که اولی را می شناسید دومی هم در فیلمهای پدر عکاسی میکند ،فتحعلی اویسی و علیرضا اویسی که پسر جز چند تجربه ی محدود و البته خوانندگی مشترک با پدر کارنامه ی چندان چشمگیری نداشته است ،علی اکبر ثفقی و امیرثفقی که دومی همان ثفقی کارگردان است که این روزها (مردی که اسب شد) را روی پرده دارد که به کمک پدر تهیه کننده اش به حیات سینمایی اش ادامه می دهد،به این فهرست عبدالرضا و پندار اکبری ،کیانوش عیاری و مزدک عیاری ،منوچهر و حامد محمدی را هم می توان اضافه کرد اما به دلیل آنکه فعالیت های خیلی پر رنگ و چشمگیری نداشتند همین پاراگراف هم کارنامه ی آن ها را کفایت می کند.

پدر و پسرهای سینمایی

آتیش بازدید : 104 نظرات (0)

این شماره را شروع میکنیم با عکس های خوشتیپ های ایرانی در جشنواره فیلم ونیز که این روزها شبکه های اجتماعی را قُرُق کرده اند. نیکی کریمی و امیر آقایی با ظاهر آراسته ای که در مراسم اصلی جشنواره معتبر فیلم ونیز ایتالیا برای خود انتخاب کردند، نشان دادند که میتوان عجیب و غریب نپوشید و درخشید، و همچنین ثابت کردند حتماً لازم نیست با شلوارک و شلوار سندبادی در مراسم حاضر شوی تا سوژه شوی، با آراستگی و خوشتیپی هم می‌توان سوژه شد و صفحات شبکه های اجتماعی و همچنین دل ها را تسخیر کرد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی بسکتبالیست ها پس از قهرمانی در در یک رقابت در چین. با آرزوی درخشش آسمانخراش های کشورمان.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی مستر تستر یا همان حمید سپیدنام با داریوش خان ارجمند در فرودگاه مهرآباد. کاملاً مشخص است دو عزیز کاملاً اتفاقی یکدیگر را دیده اند، همچنین کاملاً مشخص است که داریوش ارجمند مستر تستر را اصلاً نشناخته است!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس هنری سیاه سفید عمار تفتی با ظاهر جدیدش که خیلی او را ممتاز تر از قبل کرده است. آفرین به این انتخاب هوشمندانه ای که به صورت هر کسی نمی آید.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس بدون شرح فریبا خانم کوثری که مثلاً خواسته جلوی دوربین “کول بازی” دربیاورد، ولی همانند تجربه های مشابه در سایر چهره های عزیزمان، موفق نبوده است!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس هنری مارال بنی آدم بازیگر با استعداد سینما و تئاتر در مقبره صائب تبریزی در اصفهان.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی فلامک جنیدی و همسر محترم در ماشینشان در حال بازگشت به تهران.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

چالش جدیدی که در صفحات چهره ها در شبکه های اجتماعی زیاد به چشم میخورد چالش «اهدای عضو» و یا ۱=۸ بود، به این ترتیب که چهره ها کارت ثبت نام برای اهدای اعضای خود را دریافت می‌کردند و با نوشتن ۱=۸ در کف دستشان سایر دوستان را به این چالش متفاوت دعوت می‌کردند. منظور از رابطه ۱=۸ هم این است که هر یک نفر با اهدای اعضای خود در شرایط ممکن، جان ۸ نفر را نجات خواهد داد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی بهاره رهنما با عزیزی که بالاخره نفهمیدیم خواهر بهاره است یا دوستش!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی رضا عنایتی و برادران عزیز در یک ضیافت. رضا جان هنوز دیر نشده، برادرانت را هم وارد فوتبال کن که تا ۳۰ سال آینده مهاجم موقعیت طلب لیگ ایران را تامین کنید، بعد از آن هم که پسرانتان فرا خواهند رسید!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی عمو تتل روی تخت بیمارستان و زیر سرم. تتلیتی ها نگران نباشند یک افت فشار معمولی
بود که با یک سرم قندی حل شد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس بدون شرح ساناز کاشمری در حال گرفتن ترمز. واقعاً به بحران سوژه رسیده ایم!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حسام نواب صفوی با این عکس از بازیگر نقش دکتر مصدق در سریال معمای شاه، باراک اوباما و توانایی هایش
را زیر سوال برد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

این هم سلفی از سامان جلیلی خواننده خوش صدای کشورمان برای عزیزانی که درخواست عکس از وی داشتند. سلفی در یک سالن بیلیارد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی عارف لرستانی با تابلویی از استاد شجریان که توسط خود ایشان و اعضای گروهش اختصاصی
برای عارف امضا شده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

بازیکن جوان پرسپولیس در حال آماده کردن خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

چارتاری ها باز در اوج هستند. آرمان گرشاسبی، احسان حائری، آرش فتحی و آیین احمدی فر روز گذشته با انتشار آلبوم جدیدشان که در روز اول با استقبال بینظیری هم مواجه شد، بار دیگر در مقابل رقیبان پاپ خوان و سنتی خوان خود عرض اندام کردند و محافل روشنفکری و کافه ها را با صدای گرم و ساز کوکشان همراه کردند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فقیهه سلطانی، رویا بختیاری و محمد حاتمی در کنار دو عزیزی که با وجود شرایط خاصشان برای آنها اجرا و هنرنمایی کردند.
با آرزوی سلامتی برای تمامی “کودکان ابدی”.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس بامزه صابر ابر با لیا خانم دختر مهناز افشار. عکسی که خود مهناز خانم زحمتش را کشده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی بازیکنان تیم ملی از هندوستان که برای بازی رسمی با تیم ملی این کشور به دهلی رفته اند. امیدواریم سلمان خان و جبارسینگ در ارنج تیم هند نقشی نداشته باشند، وگرنه بعید میدانم کسی زنده از زمین بازی خارج شود!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فرهاد مهادیان هر از چند گاهی عکسی از بدن ورزشکارش آپلود می‌کند، با این تفاوت که هر سری حجم بدنش نسبت به عکس قبل خیلی بزرگتر شده است، نگران فرهاد هستیم، چون با این روند تا سه عکس آینده خواهد ترکید!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

آقا کریم باقری یکی از با اخلاق ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در کنار پسرش.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

تینا آخوندتبار برای سگش در اینستاگرام صفحه ساخته است و با این متنِ لوس صفحه او را تبلیغ کرد. جالب است بدانید تا این لحظه ۲۰۰ نفر صفحه سگ تینا آخوندتبار را فالو کرده اند…

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

تنها نکته این سلفی حضور همزمان ژاوی و مسعود شجاعی در آن است. در حاشیه مراسم افتتاحیه لیگ ستارگان قطر.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

مرتضی پور علی گنجی و خانواده اش که از آن ها به عنوان همه دار و ندارش یاد کرده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حسین مهری لحظاتی پس از یک درگیری و خوردن یک کشیده که باعث شده است کمی سرش تکان بخورد و بلافاصله این جمله تکان دهنده از آن ساتع شود!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی هانیه توسلی و هم بازی های خردسالش در آخرین روز فیلمبرداری فیلم جدیدش.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

متین ستوده با یک عینک ته استکانی!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

پریناز ایزدیار با این سلفی تکراری از پخش سریال شهرزاد در ماه آینده خبر داد. بنظر میرسد بالاخره از شر سلفی های پشت صحنه این سریال رهایی یافته ایم!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حافظ ناظری با این عکس در کنار برانکو ایوانکویچ اعلام کرد که یک پرسپولیسی است. احتمالاً خیلی زود با مراجعه به نظرات و دایرکت اینستاگرامش از عنوان کردن این مسئله پشیمان خواهد شد. کلاً هنرمندان تیم مورد علاقه خود را رسانه ای نکنند خیلی بهتر است زیرا چگالی فحش در صفحه شان خیلی پایین می آید.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی امیرحسین آرمان و پوریا پورسرخ در بین دو ساختمان بلند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

جدیدترین شیرین کاری نفیسه روشن. پروردگارا این عوامل قندی و نمکی موجود را برای جامعه هنری ما حفظ بفرما!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس آتلیه ای علی انصاریان و خانواده محترم.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

هستی مهدوی فر در ویویی بسیار زیبا مربوط به یک کاخ معروف در سنپترزبورگ روسیه.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس هنری مستانه مهاجر در کنار پلکان های ردیفی چند خانه در یکی از کشورهای خارجی. لوکیشنی که مستانه مهاجر برای عکسش انتخاب کرده مربوط به یکی از ایالت های شمالی ایالات متحده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

مهدی مقدم، خواننده خوش صدایی که قدر خود را ندانست. نه قدر صدایش را، نه قدر تناسب اندامش را!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس آتلیه ای کوروش تهامی و همسر محترم. مطمئناً جناب عکاس میتوانست زاویه مناسب تری برای ثبت عکس پیدا کند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

پست بامزه مجید اخشابی که نشان داد بر خلاف ظاهر اتوکشیده ای که در رسانه ها از وی دیده ایم، خیلی هم شوخ و سوژه پرور است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

نمایی از کفِ افتخار و قدردانی دکتر ظریف و همسر محترم برای استاد فرشچیانِ تکرار نشدنی. با آرزوی سلامتی برای خالق آثار ماندگار «عصر عاشورا» و «شمس و مولانا».

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حمایت سوشا مکانی از حمید حامی و دعوت از وی برای آمدن. خودش هم زود آمدن!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

امیر محمد زند، مجهز به یک «صدا خفه کن» نارنجی رنگ.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی مرنضی کاظمی با چمن خوب ورزشگاه آزادی. البته اگر کیلوهای اضافی هنرمندان و پیشکسوتان چیزی از آن باقی بگذارد!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی سعید معروف و رفیق روس اش. همین.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

آزاده صمدی در نمایی از تئاتر جدیدش. عکسی از مریم رضوی که عکس هایش حرف ندارد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی ستاره ها در پشت صحنه یک پروژه تاریخی جدید. خوب شد شهرک سینمایی و خیابان لاله زار را داریم وگرنه خدا می‌دانست نصف بیشتر پروژه های تاریخی را قرار بود کجا فیلمبرداری کنیم! محمدرضا هدایتی، کوروش تهامی، نیما فلاح و رامین ناصر نصیر.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

برزو خان ارجمند و پسرش یک بار استخر روباز رفته اند و ما یک هفته است که داریم عکس های مربوط به شنا کردن عزیزان را لایک می‌کنیم. خوب شد محل زندگی برخی عزیزان جزایر هاوایی نیست!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

رویا میرعلمی در گریم سوگلی ناصر الدین شاه. کاملاً مشخص است گریمور محترم هیچ تصوری نسبت به زنان درباری دوران قاجار نداشته است، در آن دوره زن اگر سبیل نداشت و ابروهایش کمتر از پاچه بز بود کسی به رویش نگاه هم نمی‌کرد، چه برسد به این که سوگلی پادشاه مملکت شود! لطفا در تست گریم بازنگری شود!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس یادگاری علی منصوری با پلیس های آمریکایی. البته لازم به ذکر است هیکل پلیس های عزیز خیلی هم درشت و غیر عادی نیست، بلکه این کوچک بودن جثه علی است که این خطای دید را ایجاد کرده است!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

اندیشه فولادوند به دیدار ناصر ملک مطیعی رفته بود که این عکس را گرفت. خدا را شکر حال ناصر خان خوب است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عمو پورنگ در یک رودخانه.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس یادگاری آتیلا حجازی با مجسمه یک دزد دریایی در وین اتریش.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

ابوالفضل پورعرب، سعید سهیلی و جمشید خان هاشمپور در یک رستوران به صرف آبگوشت.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

شهره سلطانی و کمپینی که در بالا گفتیم.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

الناز خانم شاکردوست برای ادامه تحصیل در خارج از ایران تشریف دارند و عکس های ایشان با سر در دانشگاه و قفسه های کتابخانه گواه این موضع است. با آرزوی موفقیت. امیدواریم هر چه زودتر برگردید و رونق را به سوپرمارکت ها بازگردانید!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

پانته آ بهرام در نمایی از تئاتر «دریازدگی».

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

خدایا این تئاتر را از چهره های ما نگیر.

مه لقا باقری در پشت صحنه تئاتر «دو روی روایت نادری».

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس مهدی یراحی و رفیقش بدون هیچ مناسبتی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

از متن پست ایرج نوذری چنین برداشت میشود که ایشان قبلاً فوبیای کابین خلبان داشتنه اند ولی با مراجعه به آن جا ترسشان ریخته است، وگرنه ارتباط دیگری بین متن و عکس وجود ندارد!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس یادگاری ستاره با علی زند وکیلی پش از تماشای کنسرت ایشان. سام نوری، کارن همایونفر،
هنگامه قاضیانی و احسان کرمی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فتانه ملک محمدی و آناهیتا افشار در حال انتظار برای آماده شدن سفارش شمالی شان هستند. تشکر ویژه از دوست عزیزی که زحمت عکس را کشیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

علیک سلام، روز شما هم بخیر استاد. چه خبر از کلاس های بازیگری؟ از نمایندگی ال جی چه خبر؟! اسمارت فون ها خوب هستند؟!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

خندوانه در کنار تمامی خوبی هایی که دارد یک خوبی ویژه برای برخی کمدین ها داشت که سکوی پرتاب آنها برای مشهور شدن و افزایش فالوئر بود. کسانی مثل امیر کربلایی زاده و علی مسعودی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی علی اوجی، یکی از صاحب امتیاز های واژه سلفی در ایران در کنار آزاده زارعی، عارف لرستانی، فرمان فتحعلیان و دوست عزیزشان در آسانسور.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

واقعا سوال خوبی بود. چرا؟!

چرا بعضی ها سلفی چرت می‌اندازند؟!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی خوابالوی ستاره اسکندری که این روز ها در «دندون طلا» در حال درخشش است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فرهاد اصلانی و تک بیتی که رکورددار حضور در زیر عکس هموطنان در اینستاگام است. طوری که قرار است
اینستاگرام در آپدیت جدیدش برای درج این جمله در زیر عکس ها یک ماژول (ابزار) ویژه اختصاص دهد که کاربران ایرانی
برای تایپ کردنش به زحمت نیافتند!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران
سلفی مهتاب کرامتی و دوستش در فرودگاه بوشهر. خیلی کم پیش می آید مهتاب خانم دست به سلفی شوند و میتوان گفت این اولین بار است که سلفی گرفته اند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس جالب بیژن بنفشه خواه از پدر و پسرش در کنار یکدیگر. با آرزوی سلامتی برای استاد رضا بنفشه خواه.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

به سلامتی حمیدرضا پگاه که وارد لوس بازی های امید حاجیلی نشده است و بدون اشاره
به هیچ احدی همان V را نشان داده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

گویا بهنوش بختیاری پس از تماشای این تئاتر قرار دارد با دوستانش به سینما ۴ بعدی برود و از همین حالا عینک
مخصوص را به چشم زده است تا چشمانش به آن عادت کند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

محمدرضا شریفی نیا و فاطمه گودرزی در یک جشنواره فیلم خارجی که از سایر عزیزان حاضر در عکس میتوان حدس زد
که جشنواره فیلمی در هند است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اکران آلبوم موسیقی «در دنیای تو ساعت چند است». خیلی هم عالی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

نیوشا ضیغمی و همسر محترم در کنار ناصر خان ملک مطیعی. تا همین چند سال پیش نصف همین
عزیزانی که چپ و راست با ناصر خان عکس یادگاری می اندازند اصلاً خبر نداشتند که ایشان در ایران هستند یا آمریکا!
تا اینکه خبر بستری شدن و بیماری ایشان آمد و شرایط طوری شد که گویا نداشتن عکس یادگاری با ایشان در بیمارستان
یک نوع عدم صلاحیت در اینستاگرام به حساب می آید. مطمئناً این روزها خود ناصر خان این فکر به ذهنش خطور کرده است که ای کاش هیچ وقت «ناصر ملک مطیعی» نبود.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

آتیش بازدید : 137 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی با مجله گرازیا فرانسه مصاحبه داشته و عکس های مختلفی از گلشیفته فراهانی در این مجله به چاپ رسیده است.

عکس جدید گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی به تازگی مصاحبه ای با مجله گرازیا فرانسه grazia انجام داده است.

همچنین گلشیفته فراهانی عکس های مختلفی برای این مجله گرفته است که در ادامه مشاهده می کنید.


عکس گلشیفته فراهانی برروی جلد مجله گرازیا

عکس گلشیفته فراهانی برروی جلد مجله گرازیا


عکس گلشیفته فراهانی

عکس گلشیفته فراهانی


عکس جدید گلشیفته فراهانی

عکس جدید گلشیفته فراهانی


مصاحبه گلشیفته فراهانی با مجله گرازیا

مصاحبه گلشیفته فراهانی با مجله گرازیا

 
آتیش بازدید : 98 نظرات (0)

رامبد جوان به همراه نگار جواهریان در مراسم جشن خانه سینما حضور داشتند. در ادامه عکس رامبد جوان و نگار جواهریان را مشاهده می کنید.

عکس رامبد جوان و نگار جواهریان

مطمئنا پس از حضور مهناز افشار و همسرش, یکی از نکات قابل توجه مراسم جشن خانه سینما, دیده شدن رامبد جوان به همراه نگار جواهریان بود.

عکسی از این دو بازیگر در کنار یکدیگر گرفته شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.


رامبد جوان و نگار جواهریان در جشن خانه سینما

رامبد جوان و نگار جواهریان در جشن خانه سینما

 
آتیش بازدید : 94 نظرات (0)

اوایل سال 1389 بود که رضا رشیدپور مجری با سابقه صداوسیما از بازگشت «حبیب محبیان» خواننده مشهور ترانه «من مرد تنهای شبم» خبر داد. وی که قبل از تحویل سال به ایران بازگشته بود، پس از مدتی دوباره به آمریکا برگشت.

سرانجام آلبوم حبیب محبیان چه شد؟

شاید در آن زمان هیچکس فکر نمی‌کرد که وی دوباره به ایران بازگردد اما رضا رشیدپور از بازگشت «حبیب» خبر داد و اینکه اولاً وی تنها نیست و خانواده خود را به همراه آورده است و ثانیاً «محمد» پسر حبیب - که وی نیز خواننده است - به همراه پدر بازگشته و ثالثاً اینکه حبیب اولین آلبوم خود را بعد از انقلاب در تهران ضبط می‌کند و اکنون نیز در استودیو برای کارهای ضبط به سر می‌برد.

این خبر در میان اهالی طرفدار موسیقی موجی به همراه داشت. این موج از آنان از این جهت بود که بازگشت حبیب به ایران می‌توانست این نوید را به هوادارانش بدهد که او علاوه بر تهیه آلبوم می‌تواند در تهران یا یکی از شهرهای دیگر ایران کنسرت نیز برگزار کند. حبیب نیز از همان موقع که به ایران آمد عزم خود را جزم کرد که به فعالیت‌های موسیقایی خود ادامه دهد؛ به همین دلیل هنوز مدت کوتاهی از ورودش به ایران نگذشته بود که درخواست خود برای دریافت مجوز انتشار آلبوم را ارائه کرد و حتی اعلام کرد که می‌خواهد در ورزشگاه آزادی تهران کنسرت برگزار کند و ادعا کرد که این کنسرت اگر 10 شب هم برگزار شود، ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی خالی نمی‌شود.

همان زمان اسفندیار رحیم مشایی (رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد) در واکنش به حضور حبیب در ایران گفت: «اینکه یک ایرانی بخواهد فعالیتی در داخل و خارج از کشور داشته باشد، مطابق چارچوب و قوانین آزاد است و مشکلی ندارد. فعالیت هنری در همه بخش‌ها از جمله موسیقی برای همه هنرمندان در داخل و خارج از کشور آزاد است و برگشت به ایران برای کسی مشکلی ندارد.»

مدت‌ها گذشت اما انگار قرار نبود فعالیت‌های موسیقی حبیب محبیان در ایران قانونی شود، چراکه با وجود خواست و اعلام قبلی حبیب، «محمد میرزمانی» مدیرکل وقت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگونه اعطای مجوز به این خواننده را رد کرد.

وی در بهمن 1391 در این‌باره گفت: «ما به آلبوم حبیب محبیان نه مجوز داده‌ایم و نه کارهای ایشان مجوز گرفته است، با مجوز ما هم، کاری از ایشان منتشر نشده است.»

اما پیش‌تر در سال 89 یعنی زمانی که میرزمانی به سمت مدیرکلی دفتر موسیقی منصوب نشده بود، علی ترابی، سرپرست وقت این دفتر در مورد اعطای مجوز به آلبوم این خواننده گفته بود: «حبیب محبیان درخواست انتشار آلبوم دارد، نه برگزاری کنسرت. حبیب محبیان درخواست خود برای دریافت مجوز انتشار آلبوم را ارائه کرده است. مدتی قبل ایشان برای انتشار یک آلبوم موسیقی در داخل کشور؛ درخواستی برای دفتر موسیقی ارشاد نوشته‌اند، اما صحبتی از برگزاری کنسرت در داخل کشور نبوده است. برای اعطای مجوز به این آلبوم نیز همچون آلبوم‌های دیگر و براساس برنامه اداری؛ مطابق ضوابط عمل خواهیم کرد و درخواست ایشان در حال بررسی است.»

وی در پاسخ به این پرسش که "علاوه بر ضوابط معمول اعطای مجوز، در این بررسی چه موارد دیگری مورد توجه دفتر موسیقی برای اعطای مجوز است؟" عنوان کرده بود: «دفتر موسیقی در زمان اعطای مجوزبه آلبوم‌ها مشخصاً موسیقی و شعر آثار را بررسی می‌کند؛ البته درخصوص صلاحیت‌ افراد نیز از مراجع ذی‌صلاح استعلام خواهد کرد. بررسی این آلبوم نیز در چارچوب‌های قانونی دفتر موسیقی انجام می‌شود و روال متفاوتی نخواهد داشت. حال باید دید آیا مراجع ذی‌صلاح صلاحیت این خواننده را تایید خواهند کرد یا نه.»

شاه‌آبادی: خواننده لس‌آنجلسی مجوز ندارد

بهمن سال 91، ماه پرخبری برای حبیب بود، چراکه همان زمان معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز درباره صدور مجوز برای آلبوم خواننده لس‌آنجلسی اظهارنظر کرد. حمید شاه‌آبادی در این زمینه گفت: هیچ مجوزی برای خواننده‌ای که مدتی است به ایران بازگشته ندادیم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

وی ادامه داد: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچگاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی‌کند. بنابراین آنچه گفته و شنیده شده، شایعه است. برای خود من هم توجه برخی از سایت‌ها به این موضوع جای تعجب دارد.

وی افزود: شایعات برخی سایت‌ها برای رسیدن به اهداف دیگری است وگرنه وزارت ارشاد از مدت‌ها پیش با چنین درخواستی روبه رو بوده و تا کنون با آن موافقت نکرده است.

حبیب: انتشار آلبومم در ایران کاملا جدی است

سه هفته پیش ازآنکه مدیرکل وقت دفتر موسیقی وزارت ارشاد نسبت به اعطای مجوز به حبیب واکنش نشان دهد یک قطعه دوصدایی با صدای حبیب و «سمیر زند» (خواننده جوان داخلی) منتشر شد که موجب شد گمانه‌زنی‌ها برای انتشار رسمی آلبوم حبیب در ایران بیشتر و بیشتر شود؛ موضوعی که درفاصله کمتر از یک ماه موجبات واکنش میرزمانی را فراهم آورد.

همان زمان یکی از خبرگزاری‌ها برای روشن شدن وضعیت آلبوم و همچنین کنسرت حبیب در ایران به سراغ این خواننده رفت و این اولین گفت‌وگوی رسمی این خواننده با یک رسانه معتبر در ایران بود. در آن گفت‌وگو این پرسش مطرح شد که «موضوع انتشار آلبوم شما در داخل کشور چقدر صحت دارد؟ صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی در این یکی - دو ساله مطرح شده است. خودتان خیلی واضح در این‌باره صحبت می‌کنید؟ واقعا مذاکره‌ای با مقامات مسئول در این راستا صورت گرفته است؟» که حبیب پاسخ داد: «انتشار آلبومم در ایران کاملاً جدی است. شاید کمی زمانش طولانی شده باشد اما مذاکرات صورت گرفته و جلسات فراوانی برگزار شده است. مقامات ارشد، موافقت خود را حتی به صورت مکتوب به من اعلام کرده‌اند و از آن لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد. این مدارک همه مستند و موجود است و مشکلی نیست.»

وی در ادامه سخنانش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «پس این همه تاخیر در انتشار اثر، چه دلیل خاصی می‌تواند داشته باشد؟» اظهار کرد: «به خاطر وجود برخی افراد شخصی و غیر دولتی که انگیزه‌های مالی عجیب و غریبی را سعی داشتند با من محقق کنند، کار کمی عقب افتاده؛ انتشار آلبوم منظورم است. در حال حاضر هم نسخه نهایی آلبوم در حال میکس و مسترینگ است و منتظر یک اتفاق یا موقعیت خوب هستیم که بعد از انجام مراحل مجوز، آلبوم را در داخل کشور منتشر کنیم.»

حبیب در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این پرسش که «عده‌ای در اوایل حضور شما سعی کردند بازگشتتان را به نام خودشان ثبت کنند. آیا شما با میل خودتان به ایران برگشتید یا در این بین پای فرد خاصی از مقامات دولتی یا غیر دولتی در میان بوده است؟» نیز گفت: «من فقط به خاطر عشقم به ایران و مردم ایران به کشورم برگشته‌ام و هیچ مقام و فرد خاصی در این تصمیم دخیل نبوده است. من زندگی کردن در کنار هموطنانم را انتخاب کردم و فعالیت هنری برای هموطنانم حس خوبی را به سمت من متصاعد می‌کرد که همین باعث شد، تصمیم به بازگشت بگیرم. علاقه و خواست خانواده‌ام هم برای بازگشت به ایران در این تصمیم من بی‌تأثیر نبوده است.»

صدور مجوز ترانه‌های «حبیب»

اواخر فروردین سال 93 بود که اولین مجوز برای حبیب صادر شد؛ اما نه برای آلبوم و برگزاری کنسرت، بلکه این مجوز برای انتشار مجموعه ترانه‌های «حبیب محبیان» در قالب یک کتاب در ایران صادر شد؛ کتابی که برگزیده‌ای از آثار و ترانه‌های «حبیب» در همه سال‌های فعالیتش را تشکیل داده بود و با عنوان «مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرد و اردیبهشت آن سال در نمایشگاه کتاب ارائه شد.

ماجرای دستگیری و آزادی حبیب

پس از گفت‌وگو و اظهارنظر حبیب درباره مصر بودن وی برای ادامه فعالیت‌های هنری و موسیقایی، تنها اتفاق خوبی که افتاد، صدور مجوز کتاب وی بود. در طول این مدت موضوع صدور مجوز آلبوم و کنسرت حبیب به سکوت کامل خبری رفت و به جز فعالیت‌ها و نوشته‌های فیسبوکی کسی از حبیب خبری نداشت. این سکوت خبری تا تیرماه سال 93 به طول انجامید. در آن روزها ناگهان خبر رسید که در حین ضبط یک ویدئو کلیپ در جاده ماسوله دستگیر شده است. ماجرا از این قرار بود که این خواننده در جاده ماسوله و شهرک تاریخی ماسوله در حال تولید یک ویدئو کلیپ بوده که بازداشت شده و به واسطه همراه نداشتن مجوزهای مربوطه برای ضبط فیلم، در نهایت این خواننده با تودیع قرار وثیقه متناسب آزاد شد.

توضیح سخنگوی وزارت ارشاد درباره مجوز آلبوم حبیب

چهار ماه پس از تیر سال 93 حبیب محبیان یکبار دیگر آفتابی شد و آن زمانی بود مرتضی پاشایی درگذشت. هنگامی که خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ از دنیا رفت در تاریخ 27 آبان ماه حبیب محبیان خواننده مشهور ایرانی به منزل او رفت و با دیدار از پدر و مادر وی به آنها تسلیت گفته و آنها را دلداری داده و این اتفاق تلخ را به جامعه هنر و ملت ایران تسلیت گفت. گرچه مرگ مرتضی پاشایی حادثه‌ای غم‌انگیز بود اما موجب شد که موضوع حبیب دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد؛ چراکه چند ماه بعد یعنی در بهمن 93 موضوع مجوز آلبوم موسیقی حبیب در نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد مطرح شد و حسین نوش‌آبادی درمورد این موضوع توضیحاتی ارائه کرد.

نوش‌آبادی در آن نشست در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره‌ دلایل مجوز ندادن به آلبوم حبیب محبیان (خواننده) و اینکه آیا علت این مسأله را می‌توان در دوره رئیس‌جمهور سابق جستجو کرد؟ گفت: ارائه‌ آثار و آلبوم‌های هنری ربطی به اینکه در چه دولتی اثر تصویب شده باشد ندارد، بلکه آنچه که ملاک است ارائه اثر در شرایط حاضر و قوانین جاری است. طبیعی است که رسیدگی و صدور مجوز به آلبوم‌های موسیقی، در چارچوبی که قوانین به ما اجازه می‌دهد، خواهد بود؛ بنابراین آلبومی که بدون اشکال و در راستای فرهنگ بومی و هنری کشور و قابل عرضه است، حتما درخصوص صدور مجوز آن اقدام خواهد شد.

«حبیب» در مراسم ختم بازیگر جوان

در این تشدد آرا درباره صدور مجوز و عدم صدور مجوز برای انتشار آلبوم حبیب به قول ترانه اش در«مرد تنهای شب» واقعا تنها مانده بود وتکلیفش را نمی دانست، بنابراین باز هم سکوت اختیار کرد. آخرین باری که حبیب محبیان دوباره آفتابی شد بعدازظهر روز جمعه گذشته 13 شهریور در مراسم ختم مرحوم علی طباطبایی بازیگر سینما بود. او این‌بار نیز برای حضور در یک مراسم غم‌انگیز به عرصه آمد و با حضور خود نشان داد که چقدر مشتاق به هنر و اهالی هنر و هنرمندان است.

حبیب در طول چند سالی که به ایران آمد نشان داد که مردی هنردوست است؛ مردی که حتی حاضر است چند سال برای صدور یک مجوز صبر کند و منتطر بماند. انگار پس از چند سال ما هم باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بالاخره مرد تنهای شب می‌تواند پس از سال‌ها حضور در ایران مجوز تهیه آلبوم و برقراری کنسرت را بدست آورد؟ موضوعی که تحققش با اتفاقات اخیری که در زمینه لغو کنسرت‌ها رخ داده است نه بعید بلکه بسیار سخت به نظر می‌رسد.

منبع : روزنامه آفتاب یزد

آتیش بازدید : 68 نظرات (0)

اخبار فرهنگی و هنری - رامبد جوان و فاطمه معتمد آریا در جریان برگزاری جشن خانه سینما مدام از خود رفتارهای نامتعارف بروز دادند که سهم رامبد از این رفتارها مانند همیشه بیشتر بود.

جوان رامبد جوان و فاطمه معتمد آریا دو بازیگر سینمای ایران در جریان برگزاری جشن خانه سینما مدام با هم شوخی کردند، البته رامبد جوان به این گونه رفتارها مشهور می شود.

آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

 

«محمدرضا خانزاده» مدیر موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» دقایقی قبل، از کنسرت جدید بهنام صفوی خبر داد.

کنسرت بهنام صفوی در برج میلاد

در حدود سه ماه پیش خواننده ی «عشق من باش» موضوعی را فاش کرد که دو سال از افشای آن امتناع کرده بود؛ «بهنام صفوی» با تومور مغزی ای دست و پنجه نرم می کرد که حالا بعد از گذراندن یک پروسه ی درمانی موفق، از حال جسمانی خوبی برخوردار است.

«محمدرضا خانزاده» مدیر موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» دقایقی قبل، از کنسرت جدید بهنام صفوی خبر داد.

وی گفت: “خدا رو شکر حال بهنام صفوی بهتر شده و دوره ی درمان را آغاز کرده است. دکتر های او بالاخره به ما اجازه ی برگزاری یک کنسرت برای بهنام را دادند، با آرزوی سلامتی برای بهنام صفوی عزیز.”


عکس بهنام صفویعکس بهنام صفوی

 

همچنین «بهنام صفوی» در این باره روی صفحه ی اینستاگرام خود نوشت: ” خیلی خوشحالم که بعد از این مدت پزشک معالجم برای یک سانس اجازه دادند تا بتوانم کنسرت برگزار کنم و در کنار شما باشم. مطمئن هستم که در کنار شما با انرژی خوبتان این کنسرت را با قدرت اجرا خواهم کرد. تشکر می کنم از مسئولین وزارت ارشاد و شهرداری تهران که برای این کنسرت سالن برج میلاد را در اختیارم قرار دادند. ”

۱۷ مهر ماه، پس از مدت ها هواداران «بهنام صفوی» او را روی صحنه خواهند دید و فروش بلیت این برنامه از ساعت 22 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

گفتنی است اجرای این کنسرت پس از مدت ها از جشنواره ی موسیقی فجر، در برج میلاد تهران انجام خواهد گرفت و از نکات جالبی است که نشان از یک اجرای پاپ در این سالن دارد.

باید دید که این موضوع می تواند سبب بازگشت کنسرت های پاپ به سالن برج میلاد تهران باشد یا خیر؟

آتیش بازدید : 93 نظرات (0)

یما رامین‌فر را حالا دیگر تقریبا همه مردم ایران با نقش «هما» در سریال پایتخت می‌شناسند. هما، همان زنی که همه تلاش خود را می‌کرد تا خانواده پایدار و خوبی داشته باشد.

ریما رامین‌فر، همسر امیر جعفری در زندگی شخصی و خانوادگی هم موفق است. او حدود 20 سال است با جعفری زندگی می‌کند و یک پسر هم دارد. روزی که با او تماس گرفتم، مسافرت بود؛ شیراز و گفت قرار است بعد به کیش برود.

 

اما با هم قول و قرار گذاشتیم که در روز و ساعت مشخصی با او تماس بگیرم و درباره خانواده موفق صحبت کنم. رامین‌فر خوش قول است درست مثل اخلاق خوشش که به دل می‌نشیند.

شما خانواده خوبی دارید و با امیرجعفری یکی از زوج‌های موفق سینمایی را شکل داده‌اید. اما حتما شما هم شنید‌ه‌اید که زندگی زوج‌های جوان امروزی دیری نمی‌پاید و به جدایی می‌انجامد. به نظر شما چگونه می‌توان خانواده‌ پایداری داشت؟
درباره این موضوع حتما محققان و کارشناسان کار کرده‌اند و من نمی‌توانم نظر کارشناسی در این باره بدهم. اما این نگاه که من 20 سال خانواده‌ام را حفظ کرده‌ام اما گروهی نمی‌توانند این کار را انجام بدهند، آزارم می‌دهد. نمی‌توان حکم صادر کرد که اگر یک زو‌ج کنار هم مانده‌اند لزوما موفق هستند. به نظرم به تعداد آدم‌های دنیا، رابطه‌های متفاوت هم وجود دارد.

 

مهم این است که هر کسی در رابطه‌ای که هست احساس خوشحالی کند و رابطه‌اش کار کند. از بیرون قضاوت کردن، درست نیست. به همین دلیل نمی‌توانم بگویم رمز موفقیتم اینهاست. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که رابطه پدر و مادرم کار نکرد و آنها از هم جدا شدند و من بشدت از این جدایی آسیب دیدم، به همین دلیل از هر نوع تنشی پرهیز می‌کنم.

 

معتقدم وقتی ما بچه‌دار می‌شویم باید تلاش کنیم از هر‌گونه مشکلی که روحیه و زندگی او را دچار تشنج می‌کند، پرهیز کنیم. هیچ زوجی در دنیا وجود ندارند که خوشبخت مطلق باشند و به اصطلاح برای زندگی در کنار هم به دنیا آمده باشند. هر فردی با ایده‌آل‌های ذهنی وارد رابطه می‌شود، اما بعد متوجه می‌شود آن رابطه از ایده‌آل‌ها فرسنگ‌ها فاصله دارد.

با توجه به همه اینها، فقط می‌توانم به جوان‌ها توصیه کنم برای ازدواج عجله نکنند. شاید گروهی با این نظر من مخالف باشند، اما بهتر است برای ازدواج و تشکیل خانواده دخترها و پسرها به بلوغ فکری برسند و با اولین رابطه‌ای که برقرار می‌کنند، فکر نکنند همسر ایده‌آل خود را یافته‌اند. باید زمانی وجود داشته باشد تا طرفین یکدیگر را بشناسند چون در غیر این صورت خیلی زود سرخورده می‌شوند.

یادگیری مهارت‌های فردی هم مهم است این‌که ما یاد بگیریم در روابط چگونه عمل کنیم و چطور آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم.
دقیقا. اما واقعیت این است که ما هیچ آموزشی نمی‌گیریم. هیچ جا نیست به ما یاد بدهد که چگونه می‌توانیم روابط بهتری داشته باشیم یا چگونه صبورتر باشیم. حداقل خود من این آموزش‌ها را ندید‌ه‌ام. ما حتی بلد نیستیم بیاموزیم.

 

به نظرم هنوز در جامعه ما درباره یک رابطه صحبت کردن یک جور تابو است و گویا منعی درباره آن وجود دارد. فرزندان درباره روابط خود با والدین صحبت نمی‌کنند و پدر و مادرها هم ترجیح می‌دهند که اگر متوجه این موضوع شدند با سکوت از آن عبور کنند. برای همین است که نوجوانان و جوانان ما در روابطشان دچار مشکل می‌شوند و آسیب می‌بینند.

به نظر می‌رسد برای نسل امروز قبح برخی از مسائل شکسته شده و آنها مثل نسل گذشته پای یک سری مسائل نمی‌مانند؟
من نام این راه آنها را قبح‌شکنی نمی‌گذارم. نسل من از یک سری مسائل می‌ترسید، به همین دلیل نمی‌توانست در برخی موارد تصمیم درست بگیرد، اما اکنون شکل خواسته‌ها عوض شده و به نظر من نسل امروز با گذشته را نباید مقایسه و رفتار آنها را ارزش‌گذاری کرد.

اما نسل جوان امروز امنیت روانی و آرامش نسل گذشته را ندارد.
شاید این‌‌جوری باشد. اما ما و پدر و مادرهای ما هم خوب زندگی نکردند. خیلی‌ها به من و امیر می‌گویند، چه زوج خوشبختی! هم در عرصه کاری هم در زندگی خانوادگی، اما واقعیت این است که مردم از بیرون قضاوت می‌کنند.

 

شاید اگر کسی جای من یا امیر بود این زندگی ادامه پیدا نمی‌کرد. بنابراین بهتر است درباره زندگی دیگران قضاوت و ارزش‌گذاری نکنیم.

اما شما با همه تفاوت‌هایی که شاید با هم داشته باشید در کنار هم مانده‌اید. راز این درکنار هم ماندن، چیست؟
ما از همان اول اولویت‌هایمان را مشخص کردیم که چه چیزهایی ما را ناراحت یا خوشحال می‌کند. اولویت‌های ما با یکدیگر فرق می‌‌کند.

 

امیر پدر، رفیق و همکار خوبی است. به دلیل داشتن امتیازهای خوبش، بدی‌هایش را نادیده می‌گیرم. امیر هم حتما همین کار را با من می‌کند. من هم حتما نکات منفی زیادی دارم که او به خاطر خصلت‌های خوبم آنها را تحمل می‌کند. به نظرم جوان‌های امروزی این اولویت‌بندی را ندارند.

 

معتقدم همسر آدم سوپر قهرمان نیست که همه چیزهای خوب را داشته باشد و قرار نیست تو را به همه آرزو‌هایت برساند. ویژگی‌های خوب و بد در کنار هم هستند. زندگی روزهای بد زیاد دارد، اما انگار امروز تحمل آدم‌ها برای عبور از این سختی‌‌ها کم شده است. این سختی‌ها در همه مراحل و عرصه‌های زندگی هست و فقط مربوط به زندگی زن و شوهری نیست.

از تجربه ناموفق پدر و مادرتان گفتید و آسیبی که از آن دیدید، چگونه این تجربه بد را مدیریت کردید؟
اگر مادرم این مصاحبه را بخواند حتما می‌رنجد اما واقعیت این است که من هنوز دارم تاوان طلاقی را که 40 سال قبل رخ داده پس می‌دهم. هنوز هم از خیلی چیزها می‌ترسم.

 

برای همین تمام تلاش خود را می‌کنم تا پسرم از هر گونه تنش و درگیری دور باشد. همه سعی‌ام این است که پسرم را از هر گونه آسیبی که خودم آنها را تجربه کردم، محافظت کنم.

منبع- جام جم

آتیش بازدید : 67 نظرات (0)

حسین علیزاده با تحلیل وضعیت فعالیت جوانان عرصه موسیقی تاکید کرد مقامات مسئول به ویژه آنهایی که جایگاه سیاسی دارند حق توهین به هنرمندان را ندارند.

حسین علیزاده نوازنده صاحب‌نام تار و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی  در پاسخ به اینکه چرا وجود بخش «استعدادهای درخشان» جشنواره موسیقی فجر و رویدادهای نظیر آن تاثیری در روند استعدادیابی، پرورش و معرفی هنرمندان نوپای موسیقی ایران برای ورود به عرصه های حرفه ای نداشته است، توضیح داد: اصولا وقتی جشنواره ای برگزار می شود این سیاستگذاری های درست و اصولی است که می تواند راه درست را برای ما هنرمندان و فضای موسیقی به وجود آورد. اینکه می گویم «ما» یعنی همه افرادی که در حوزه موسیقی فعالیت می کنند و به طور کلی با دولتی ها فرق زیادی داریم.

وی افزود: متاسفانه فضا به گونه‌ای است که وقتی می‌خواهیم درباره یک موضوع مهمی چون جشنواره ها و معایب آن صحبت کنیم، برخی اوقات برداشت های سیاسی از این صحبت‌ها و نقدها می شود. وقتی خود موسیقی تکلیف روشنی در ایران ندارد بنابراین درباره اینکه چرا استعدادهای درخشان موسیقی کشور فقط در جشنواره‌ها عرض اندام می کنند و بعد از آن به فراموشی سپرده می شوند نیز موضوعی نیست که بتوانیم به صورت دقیق آن را آسیب‌شناسی کنیم.

استاد علیزاده تاکید کرد: اگر ما به هویت ملی‌مان در دنیا اهمیت بدهیم و با ابتکار زیاد و در نظرگرفتن حضور همین استعدادهای درخشان موسیقی نسبت به برگزاری فستیوال ها و جشنواره های بین المللی با کیفیت در حوزه موسیقی همت کنیم قطعا اتفاقات خوبی برای کلیت جامعه موسیقی کشور می افتد. همین فستیوال موسیقی «موغام» کشور آذربایجان گوشه ای از یک فعالیت موسیقایی موثر است که مسئولان آذربایجانی برای معرفی فرهنگ خود آن را برگزار کرده اند و قطعا هنرمندان جوان و مستعد این کشور در آن حضور دارند و به جهانیان معرفی می شوند.

عضو شورای عالی خانه موسیقی توضیح داد: به طور حتم چهره های جوان بسیار زیادی در حوزه موسیقی سنتی ایران وجود دارند که می توانیم هنر تک تک آنها را به دنیا عرضه کنیم، اما متاسفانه روند فعالیت ها به گونه ای است که هر زمان این استعدادهای درخشان موسیقی بروز پیدا می‌کنند به مرور توجه به آنها کمتر می شود و آنها فقط با تکیه بر تلاش های فردی است که وارد عرصه های جدی تر حوزه موسیقی می شوند؛ موضوعی که سیاستگذاران هر جشنواره ای باید به آن توجه ویژه کنند. سوال مهم این است که چرا این جوانان بعد از برگزاری جشنواره ها دیگر فضایی برای عرض اندام ندارند؟

علیزاده با اشاره به اینکه یک هنرمند جوان وقتی وارد فضایی مانند جشنواره موسیقی جوان و یا جشنواره موسیقی فجر می شود باید احساس کند کاری که کرده برای مسئولان هم اهمیت دارد، بیان ککرد: جوانان مستعد عرصه موسیقی باید احساس کنند که مسئولان فرهنگی می خواهند راه ورود آنها را به عرصه های حرفه ای باز کنند. اما این هنرمندان جوان با هزاران امید در اختتامیه و یا حین برگزاری جشنواره ها مرتب از جانب مسئولان تشویق می شوند و این امید می رود که آنها موسیقیدان ها و نوازنده های خوبی شوند ولی در نهایت می‌بینیم راه برای آنها بسته می شود. این را کسی می گوید که ۳۷ سال است در حوزه موسیقی خون دل خورده و این نکته بسیار عجیبی است که باید روی آن بحث جدی شود.

این نوازنده پیشکسوت تار در بخش پایانی صحبت های خود گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که نباید به هنرمندان آن توهین شود. هر مسئولی که امکانات سیاسی دارد نباید به فضای کاری هنرمندان به ویژه اهالی موسیقی توهین کند. هیچ کس در هیچ مقامی حق توهین به هنرمندان را ندارد. بار دیگر تاکید می‌کنم که ما ابتدا جوانان را تشویق می کنیم اما بعد راه را بر آنها می‌بندیم و این مساله مهمی است که بعد از ۳۷ سال فعالیت در موسیقی درباره چرایی آن به پاسخ مشخصی نرسیده‌ام.

منبع " خبر آنلاین

آتیش بازدید : 73 نظرات (0)

سابقه‌ی « خنداننده‌ی برتر» هفته‌ی گذشته با رقابت گروه پنجم و ششم از کمدین‌ها ادامه یافت.

رای امین حیایی در خندوانه

در هفته‌‌ی سوم از رقابت‌ها امین حیایی و سروش صحت پنجشنبه شب و سپند امیر سلیمانی و سجاد افشاریان جمعه شب استندآپ کمدی اجرا کردند.

 امین حیایی در رقابت با سروش صحت رکورد جدیدی را ثبت کرد و موفق شد در مدت زمان کوتاهی بیش از یک میلیون رای به دست آورد. شمار آرای امین حیایی تا این لحظه از یک میلیون و 450 هزار گذشته است و رقیب او، سروش صحت 287 هزار رای دارد.

گروه ششم از کمدین‌ها  نیز جمعه شب به رقابت پرداختند. در این گروه از کمدین ها سپند امیر سلیمانی و سجاد افشاریان با هم رقابت می‌کنند. افشاریان که تا این لحظه 800 هزار رای دارد، با اختلاف حدودا 550 هزارتایی از رقیبش سپند امیر سلیمانی فاصله گرفته است. امیر سلیمانی 229 هزار رای دارد.

رقابت کمدین‌ها سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی این هفته در « خندوانه» ادامه دارد.

 

آتیش بازدید : 448 نظرات (0)

جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، اهالی سینما و رسانه پنجشنبه نوزدهم شهریور ماه در کاخ سعدآباد برگزار شد

عکس های حاشیه ای بازیگران در آستانه روز ملی سینما

در طی این مراسم رامبد جوان ، عکسی از خود و نگار جواهریان را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که با حواشی زیادی همراه شد .

نگار جواهریان و رامبد جواننگار جواهریان و رامبد جوان

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,391
  • بازدید ماه : 6,974
  • بازدید سال : 32,249
  • بازدید کلی : 140,143