loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 84 نظرات (0)

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری از خودش در کنار شقایق دهقان حمایتش را از همسرش علام کرد.

مسابقات «خنداننده‌ی برتر» دو شب پیش وارد مرحله‌ی دوم شد. این مرحله با اجرای استندآپ کمدی علی مسعودی و شقایق دهقان آغاز شد. در این برنامه علی مسعودی خاطراتی را از مراحل آموزش رانندگی توسط پدرش نقل کرد و شقایق دهقان نیز نکاتی را درباره‌ی تفاوت‌های زنان و مردان با زبان طنز بازگو کرد.

پس از اتمام برنامه بحث‌ها درباره‌ی اجرای شقایق دهقان در فضای مجازی بالا گرفت. این بحث‌ها به صفحه‌ی اینستاگرام رامبد جوان هم کشید و مجری «خندوانه»  با انتشار عکسی از شقایق دهقان، نوشتار کوتاهی را درباره‌ی فضای ایجاد شده‌نوشت.

متن رامبد جوان بدین شرح است:

«خانوم‌‌ها آقایان سلام
دخترا پسرا سلام

تازه از كار جدا شدم. خواستم نظراتتون رو ببینم كه دیدم به به چه بساطیه!!!!

من دخالتى در تفكر و نظراتتون نمى كنم چون اینجا حق دارین خودتون رو بیرون بریزین و با هم بحث كنین.

ولى دلم نیومد اون تعداد از رفقامون كه دچار یك اشتباه فاحش شدن رو به نكته ى ظریف و حتا درشت اجرا و مضمون خانم دهقان نكنم.

تمام اجراى ایشون نقد و شوخى با همین نوع نگاه بدوى ما زنا و شما مردا... ما مردا و شما زناس.

خواستم اینو گفته باشم كه یه وقت فردا عمرى نبود، نگفته نرم اون دنیا!!:))

حالا ادامه بدین...١،٢،٣»

این بحث همچنان ادامه دارد و کامنت‌های پست اخیر رامبد جوان از 13 هزار عدد گذشته است.

.........................................................................................................................................................................

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری از خودش در کنار شقایق دهقان حمایتش را از همسرش علام کرد.


مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان

مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

« امشب مسابقه همسر جان و على مسعودیه و كمپین حمایت از شقایق دهقان با قدرت به كارش ادامه میده

پ.ن اول: باید اول از رامبد تشكر كنیم كه این بازى هیجان انگیز و باحال رو راه انداخت و پاى این نوع از كمدى رو به اینجا باز كرد.

پ.ن دوم: همونطور كه میبینید من به عنوان یك شوهر زن ذلیل مثل كوه پشت همسرم هستم... البته شاید توى عكس جلوى همسرم هستم، ولى خوب اندازه كوه كه هستم

پ.ن سوم: باز بعضى از دوستان نگران تبلیغات من نشن. بابا مردم شعور دارن و به خاطر حرف من راى نمیدن. این صفحه هم واقعاً اندازه اش در اون حد نیست كه تاثیرى روى آرا داشته باشه. همونطور كه دیدید از سروش حمایت كردم ولى امین با لودر از روى من و سروش با هم رد شد.»

او در ادامه نوشت: « من عكس شناسنامه ام رو یادم نرفته ولى شناسنامه ام تا یكى دو روز دیگه دستم نیست. بگیرمش بلافاصله عكسش رو میذارم. دندم هم نرم. تا من باشم روی تیم مقابل امین شرط‌بندی نکنم.»

قاسم‌خانی در حمایت از سروش صحت به هوادارانش قول داده بود اگر صحت موفق نشود از سد امین حیایی بگذرد، عکس شناسنامه‌اش را منشر کند.



منبع : صفحه شخصی رامبد جوان /khabaronline.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 409
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,254
  • بازدید ماه : 8,498
  • بازدید سال : 33,773
  • بازدید کلی : 141,667