loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 240 نظرات (0)

بازیگران ایرانی بالاخص زنان از کشور می روند تا به ظن خود با برداشتن حجاب بتوانند راهی متفاوت در مسیر بازیگری شان طی کنند و بتوانند تشنگی دیده شدنشان را فراموش کنند.

به نقل از هفته نامه چلچراغ - آرامه اعتمادی: ماجرای مهاجرت بازیگران به دنیای هالیوود شاید از نظر معیارهای جهانی رسیدن به شهرت، عجیب و غریب نباشد. چون بازیگران خارجی که برای رسیدن به پیشرفت از کشور خود دست کشیده اند و وارد آمریکا و ایالت لس آنجلس و آن استودیوهای معروف واقع شده در تپه های هالیوود شده اند، کم نیستند و اتفاقا برخی از آن ها بسیار هم موفق بوده اند، مثل سلما هایک مکزیکی، پنه لوپه کروز اسپانیایی، شارلیز ترون آفریقایی، کریستین بیل یا هیو هری که متولد بریتانیا هستند. میلا کونیس اکراینی، ناتالی پورتمن یهودی و کیفر ساسرلند کانادایی هم بازیگران دیگری هستند که از کشورهای دیگر وارد صنعت هالیوود شده اند. اما از آن جایی که معمولا ایران همیشه متفاوت ترین راه ها را تجربه کرده است، این ماجرا در این سرزمین شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


بازیگران ایرانی بالاخص زنان از کشور می روند تا به ظن خود با برداشتن حجاب بتوانند راهی متفاوت در مسیر بازیگری شان طی کنند و بتوانند تشنگی دیده شدنشان را فراموش کنند. آن ها در اولین قدم کشور ترکیه را برای بازیگری انتخاب کرده اند تا در بهترین حالت همچون بازیگران ترک در سریال هایی ضعیف و آب بندی شده بازی کنند.

صنعت سینما در ترکیه هرگز مثل ایران یا حتی هند و چین نتوانسته مقبولیت های جهانی داشته باشد و به غیر از نمونه های انگشت شماری مثل نوری بیگله جیلان و فاتح آکین کمتر کسی در دنیا آن ها را می شناسد. حالا بازیگران ایرانی با وجود این که شبکه های خارجی فارسی زبان با خیل مخاطبان رو به رو هستند، قید همه چیز را می زنند و برای رقم های ناچیز در مقابل تغییر سرنوشتشان تن به این کار می دهند.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


بسیاری از آن ها در اولین قدم بدون داشتن پشتوانه، مثل کسی که صاعقه ای به سرش خورده باشد، با حرکات عجیب و غریب، متفاوت عمل می کنند! این اتفاق هم باعث می شود تا یک شبه تبدیل شوند به شخصیت شناخته شده که یا مورد غیظ و غضب کاربران دنیای مجازی و مخاطبان قرار می گیرند، یا این که تحسین های بی پایانی برایشان ردیف می شود.

آن هایی که پیش از این در میان اهالی سینمای فرهیخته شاید محلی از اعراب نداشتند. چیزی شبیه به همان اتفاقی که با سال ها پیش برای خیلی از بازیگرانی افتاد که هرگز شایسته تحسین در مهارت بازیگری نبودند و تنها جایگاه خود را در میان هواداران خاص خود داشتند؛ مثل منوچهر وثوق، بیک ایمانوردی، شهناز تهرانی، یدالله شیراندامی، مرتضی عقیلی یا بهمن مفید، همایون بهادر و میری که اتفاقا بعضی از آن ها از ایران رفتند و در سرای دیگر هم بازیگری کردند و هرگز به آن چه خود و مردم طرفدارشان می پنداشتند، نرسیدند مثل تئاترها و فیلم هایی که برخی از آنان بازی کردند و نتیجه فاجعه بود.

 چون ذائقه ها تغییر کرده بود و مخاطبان می دانستند که با آن ها مثل سابق نیستند، یا این که هیچ وقت آن چه آن ها تصور می کردند نبوده اند و برخی هم به دولت جدید روی کار آمده خرده می گرفتند که اجازه بازی کردن از آن ها را سلب کرده بود. ولی آن چه مشخص بود، این است که به هر حال چیزی می لنگید!

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


بدون هیچ جهت گیری آن چه برای این بازیگران قدیمی و جدید و به تازگی کارگردانان اتفاق افتاده است، مسیر روشنی را پیش روی آن ها قرار نداده و نخواهد داد. این بازیگران ایرانی تنها تبدیل می شوند به نام داران و اسطوره هایی پوشالی که چند صباحی در آمار بالای جدول بورس قرار می گیرند و بعد از آن تاریخ آن ها را کم کم فراموش می کند. آن ها مسیری غلط را بر می گزینند و برای رسیدن به شهرتی که نتوانسته اند در ایران به دستش بیاورند، دست به دامن شبکه های رنگارنگ و درجه چندم تازه تاسیس شده، در خارج از کشور می شوند.

در بهترین حالت، کمتر کسی مخاطب پی گیر و دقیق کارهای آن ها می شود. مثلا چه کسی مشتاقانه پای برنامه های محمد حسینی می نشیند و با مزه پرانی های او می خندد و تحسینش می کند؟! یا فرشید منافی چند درصد شنونده دارد؟ چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی کجای سینمای ایران ایستاده بودند و مانی کسرائیان چند سال غایب بود؟ کسی اصلا نام صدف طاهریان را پیش از این شنیده بود؟! و جدیدا هم بازیگر دیگری به نام بهارک صالح نیا به این جمع اضافه شده است که تا به حال نامش هم شنیده نشده بود.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


فضای مجازی و دست به دست چرخیدن اخبار کشف حجاب آن ها و لایک های چندین هزار نفره در زیر عکس هایشان آن ها را قربانی لذت شهرت و محبوبیت می کند، غافل از این که این توجه ها در هنر نمی تواند ماندگار باشد و داغی خبر روزی سرد می شود. این ها درست برعکس راهی را که حتی یک ستاره آمریکایی یا دقیق تر، هالیوودی انتخاب می کند، رفتند.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


اکثر بازیگران بین المللی با انتخاب یک مدیر برنامه خوب و کاربلد با تسلط به بازیگری و مهارت های غیر از آن مثل زبان و فن بیان، مسیر مشخصی را در نظر می گیرند تا بتوانند گام های محکم و از پیش تعیین شده بردارند. اما متاسفانه یا خوشبختانه چکامه چمن ماه در تبلیغات پخش شده در این شبکه ها، به دلیل بازی ضعیف و فن بین سست تماشایی نیست.

در کنار آن ها هستند کسانی مثل همایون ارشادی یا پیمان معادی و حتی فاطمه معتمدآریا، مهناز افشار و بهرام رادان که مناسب موازین فرهنگی کشور برای بازی در فیلم های هالیوودی یا خارجی قدم برداشته اند و در فیلم هایی غیر ایرانی بازی کرده اند و مورد تحسین هم قرار گرفته اند.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


در دوره ای که فاطمه معتمدآریا ممنوع التصویر بود، می توانست با مهارت در بازیگری و تا حدی هم تسلط به زبان انگلیسی ایران را برای ادامه مسیر کاری اش ترک کند، ضمن این که او بیشتر از خیلی از کسانی که کشف حجاب کرده اند، در عرصه بین المللی شناخته شده است و حتما کارهای بهتری را می توانست انتخاب کند، اما با تمام سختی ها ایران را برای ادامه بازیگری انتخاب می کند.

 یا کارگردانی مثل عباس کیارستمی می داند که هویت کاری و فرهنگی اش به واسطه حضور در کشورش شکل گرفته است خود را به جهان معرفی کند، پس شاید ترک کردن اقلیمی که روزی در آن قدم به قدم برای شهره شدن زحمت کشیده است، کار عاقلانه ای به نظر نرسد.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


به جز یکی از بازیگران زن، سایر کسانی که از ایران رفته اند، هنرپیشه های رده چندمی بوده اند که هرگز در حرفه شان نتوانستند به سودایی که در سر داشته اند، برسند. نه تنها نمی توان نقش ماندگاری از آن ها را نام برد که متاسفانه حضور آن ها تاثیر کوچکی بر سینما و تلویزیون ایران نگذاشته است.

ما می خواهیم مشهور شویم، به قیمت مهاجرت (اسلایدشو)


این از هم گسیختگی ناگهانی و فرار پنهانی آنان در طولانی مدت نمی تواند موثر و قدمی رو به جلو محسوب شود که حتی بیشتر باعث دردسر همکارانشان در ایران می شود. با انتخاب این مسیر در میان بازیگرانی که تا قبل از مهاجرت، کمتر کسی حتی آن ها را به چهره می شناخته است، کار برای همکاران و دوستانشان در ایران سخت تر می شود و انگشت اتهام گروه های تندرو خیلی راحت به سمت آن ها نشانه می رود تا از هر حرکتی از کاهی کوه بسازند.

بازیگری که در این مسیر قدم بر می دارد، باید این را بداند که نه تنها در مقابل خودش متعهد است، که حتی در مقابل سینمای مریض احوال و لاجون ایران هم که روزی همین خرده شهرتش را به واسطه آن به دست آورده، مسئول است و با هر قدم می تواند زخمی عمیق تر بزند به بدنه آن.

آتیش بازدید : 157 نظرات (0)

پرستو صالحی بازیگر جوان کشور در حاشیه ی انتشار عکسی درباره ی طبیعی بودن یا نبودن گونه هایش نوشت تا ثابت کند گونه هایش پروتزی نیستند.

عکس پرستو صالحی در کنار دیگر بازیگران

پرستو صالحی بازیگر کشور مان عکس جدیدی از خودش منتشر کرده است تا ثابت کند که گونه هایش پروتز نیستند!

این بازیگر 38 ساله کشورمان درمورد گونه های پروتزی نوشت:

***

با دوستان هنرمند و مهربان بانوان معصومه كریمی، لاله اسكندری، گلاره عباسی

پی نوشت : دیگه تو عكسا نمی خندم بلكه بعضی دوستان تشخیص بدن گونه ی طبیعی و از غیر طبیعی رو..

گونه ی طبیعی فقط در حالت خنده برجستگیش زیاد میشه چون جزیی از عضلات صورته ولی پروتز اخم هم كنی اون برجستگی وجود داره...

جهت اطلاع گفتم كه بهتون فیك نندازن اورجینالش بهتره!!

عکس پرستو صالحی در کنار دوستانش

عکس پرستو صالحی در کنار دوستانش

آتیش بازدید : 139 نظرات (0)

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: متاسفم که برای خنداندن مردم رو به بیان برخی حرف ها می آوریم که ارزشی ندارد.

بهنام ابوالقاسم پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای ژوله عزیز...اگر قلیون همدم فوتبالیستاس همدم قشر شما خیلی چیزای دیگس که حتی اسمشون رو هم نمیشه آورد...فکر می کنید به سخره گرفتن فوتبالیستا و خواننده ها و ... برای امتیاز گرفتن و خندوندن مردم کار جالبیه؟؟؟ طنز تعریفی داره ..حداقل به اصول طنز پایبند باشین.

گفتنی است، امیر مهدی ژوله در برنامه خندوانه از قلیان به عنوان همدم فوتبالیست ها یاد کرد.

آتیش بازدید : 107 نظرات (0)

امیرمهدی ژوله در آخرین پست خود دقایقی پیش از اجرای استندآپ کمدی‌ در «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی به صفحه ژوله حمله کرده در کامنت‌های خود به او اهانت کردند.

آنها که از شوخی این کمدین با امیرتتلو ناراحت شده بودند، با نوشتن کامنت‌هایی با محتوای ناسزا و اهانت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

 

البته طرفداران اجرای مهدی ژوله نیز در کامنت‌هایی به او پیشنهاد دادند که این نوشته‌ها و این افراد را نادیده بگیرند.

آخرین پست ژوله تا این لحظه بیش از ۱۱ هزار لایک و ۹ هزار و ۲۵۶ کامنت داشته است.

آتیش بازدید : 116 نظرات (0)

پس از آنکه رامبد جوان عکسی از خود به همراه نگار جواهریان در اینستاگرام خود منتشر کرد با واکنش های متفاوتی از کاربران شبکه های مجازی مواجه شد.

پست جنجالی رامبد جوان در اینستاگرام

سرانجام  پست جنجالی رامبد جوان حذف گردید. او در همین راستا در آخرین پست اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرد و گفت:


پست اینستاگرامی رامبد جوانپست اینستاگرامی رامبد جوان

رفقا سلام.

١-دمتون گرم كه كمكهاتون از ٧٢ میلیون تومن گذشت.

٢-عكسى كه من از نگار و خودم و بهراد عزیز، چند شب پیش كه مراسم اختتامیه جشن خانه سینما بود در همین صفحه گذاشته بودم، خود اینستاگرام به خاطر بى ادبى و فحاشى و جنگى كه به خاطر مدافعین و مهاجمین این عكس صورت گرفت، پاك كرد. عده ى اندكى شلوغ كردن كه من ترسیدم و پست و عكس رو پاك كردم ولى شوخى كم نمكى بیشتر نبود.(امیدوارم این یه عده طفلكى یه روز از قضاوتهاى مسمومشون دست بكشن كه بتونن آرومتر زندگى كنن)

٣- با تمام این اوصاف همتونو دوست دارم و آرزو مى كنم از زندگیتون خوش و راضى باشین.

٤- دریافت كمكها رو تا جمعه شب ساعت ١٢ ادامه مى دیم.چون استقبال و حمایتتون درجه یك بوده.

٥-مى دونم باز یه عده مى خوان زیر این پست با تهوعهاشون سرگرم بشن ولى مهم نیست :)

٦- خنداننده هارو حمایت كنین در مسابقه خنداننده ى برتر.


سلفی مشترک نگار جواهریان و رامبد جوان

سلفی مشترک نگار جواهریان و رامبد جوان

آتیش بازدید : 82 نظرات (0)

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری از خودش در کنار شقایق دهقان حمایتش را از همسرش علام کرد.

مسابقات «خنداننده‌ی برتر» دو شب پیش وارد مرحله‌ی دوم شد. این مرحله با اجرای استندآپ کمدی علی مسعودی و شقایق دهقان آغاز شد. در این برنامه علی مسعودی خاطراتی را از مراحل آموزش رانندگی توسط پدرش نقل کرد و شقایق دهقان نیز نکاتی را درباره‌ی تفاوت‌های زنان و مردان با زبان طنز بازگو کرد.

پس از اتمام برنامه بحث‌ها درباره‌ی اجرای شقایق دهقان در فضای مجازی بالا گرفت. این بحث‌ها به صفحه‌ی اینستاگرام رامبد جوان هم کشید و مجری «خندوانه»  با انتشار عکسی از شقایق دهقان، نوشتار کوتاهی را درباره‌ی فضای ایجاد شده‌نوشت.

متن رامبد جوان بدین شرح است:

«خانوم‌‌ها آقایان سلام
دخترا پسرا سلام

تازه از كار جدا شدم. خواستم نظراتتون رو ببینم كه دیدم به به چه بساطیه!!!!

من دخالتى در تفكر و نظراتتون نمى كنم چون اینجا حق دارین خودتون رو بیرون بریزین و با هم بحث كنین.

ولى دلم نیومد اون تعداد از رفقامون كه دچار یك اشتباه فاحش شدن رو به نكته ى ظریف و حتا درشت اجرا و مضمون خانم دهقان نكنم.

تمام اجراى ایشون نقد و شوخى با همین نوع نگاه بدوى ما زنا و شما مردا... ما مردا و شما زناس.

خواستم اینو گفته باشم كه یه وقت فردا عمرى نبود، نگفته نرم اون دنیا!!:))

حالا ادامه بدین...١،٢،٣»

این بحث همچنان ادامه دارد و کامنت‌های پست اخیر رامبد جوان از 13 هزار عدد گذشته است.

.........................................................................................................................................................................

مهراب قاسم‌خانی با انتشار تصویری از خودش در کنار شقایق دهقان حمایتش را از همسرش علام کرد.


مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان

مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

« امشب مسابقه همسر جان و على مسعودیه و كمپین حمایت از شقایق دهقان با قدرت به كارش ادامه میده

پ.ن اول: باید اول از رامبد تشكر كنیم كه این بازى هیجان انگیز و باحال رو راه انداخت و پاى این نوع از كمدى رو به اینجا باز كرد.

پ.ن دوم: همونطور كه میبینید من به عنوان یك شوهر زن ذلیل مثل كوه پشت همسرم هستم... البته شاید توى عكس جلوى همسرم هستم، ولى خوب اندازه كوه كه هستم

پ.ن سوم: باز بعضى از دوستان نگران تبلیغات من نشن. بابا مردم شعور دارن و به خاطر حرف من راى نمیدن. این صفحه هم واقعاً اندازه اش در اون حد نیست كه تاثیرى روى آرا داشته باشه. همونطور كه دیدید از سروش حمایت كردم ولى امین با لودر از روى من و سروش با هم رد شد.»

او در ادامه نوشت: « من عكس شناسنامه ام رو یادم نرفته ولى شناسنامه ام تا یكى دو روز دیگه دستم نیست. بگیرمش بلافاصله عكسش رو میذارم. دندم هم نرم. تا من باشم روی تیم مقابل امین شرط‌بندی نکنم.»

قاسم‌خانی در حمایت از سروش صحت به هوادارانش قول داده بود اگر صحت موفق نشود از سد امین حیایی بگذرد، عکس شناسنامه‌اش را منشر کند.



منبع : صفحه شخصی رامبد جوان /khabaronline.ir

آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

شهرام قائدی بازیگر کشورمان عکس جدیدی از ظاهر متفاوت خود پس از ورزش و رژیم غذایی مناسب منتشر کرده است.

عکس جدید شهرام قائدی

شهرام قائدی جزء بازیگرانی بود که همواره از اضافه وزن رنج می برد. این بازیگر مدتی است که به کمک ورزش و رژیم های غذایی مناسب توانسته است وزن خود را کاهش داده و اندام مناسبی پیدا کند.

شهرام قائدی عکسی از خود که مقایسه او در گذشته و حال است را منتشر کرده و متن زیر را نوشته است:

***

هيچ تلاشی بی نتيجه نمی ماند،،،

دست بوس استاد نازنينم وحيد اكبر زاده و خانواده ی صبورم

خدايا شكرت

شهرام قائدی قبل و بعد از رژیم و ورزش

شهرام قائدی قبل و بعد از رژیم و ورزش



منبع: صفحه شخصی شهرام قائدی

 

آتیش بازدید : 84 نظرات (0)

سحر قریشی دو عکس جدید و آتلیه ای از خود منتشر کرده است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

عکس جدید سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر کشورمان که طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد عکس های جدیدی از چهره خود منتشر کرده است.

سحر قریشی علاوه بر عکس های زیر, متنی را نیز منتشر کرده است.

***

زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!

چون این زندگی کردن است ک بهترین های دیگر را برایم میسازد

بگذار هر چه از دست میرود برود؛

من آن را میخواهم ک ب التماس آلوده نباشد،

حتی زندگی را


عکس جدید سحر قریشی

عکس جدید سحر قریشی


عکس سحر قریشی

عکس سحر قریشی

 
آتیش بازدید : 119 نظرات (0)

مراسم رونمایی آلبوم گروه دارکوب با نام “نوکوب” شامگاه دوشنبه ۲۳ شهریور ۹۴ در هتل پارسیان آزادی برگزار گردید.

تصاویر هنرمندان در رونمایی از آلبوم گروه دارکوب

در این مراسم خوانندگان مطرح از جمله : احسان خواجه امیری,همایون شجریان,بابک جهانبخش و … برخی دیگر از اهالی موسیقی حضور داشتند.

همچنین اشکان خطیبی,حامد بهداد,گلاره عباسی,لاله اسکندری,هادی کاظمی,امیرعلی دانایی,پژمان جمشیدی, سام درخشانی,پرستو صالحی از بازیگران حاضر در این مراسم بودند.

عکس های این مراسم را میتوانید در ادامه در مشاهده نمایید:


حامد بهداد، اشکان خطیبی و پزمان جمشیدیحامد بهداد، اشکان خطیبی و پزمان جمشیدی
امیرعلی دانایی در رونمایی از آلبوم دارکوب
امیرعلی دانایی در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس لاله اسکندری در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس لاله اسکندری در رونمایی از آلبوم دارکوب
سلفی بابک جهانبخش در رونمایی از آلبوم دارکوب

سلفی بابک جهانبخش در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس گلاره عباسی در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس گلاره عباسی در رونمایی از آلبوم دارکوب
حامد بهداد و سام نوری
حامد بهداد و سام نوری
آرمان گرشاسبی در رونمایی از آلبوم دارکوب
آرمان گرشاسبی در رونمایی از آلبوم دارکوب
سام درخشانی و همایون شجریان در رونمایی از آلبوم دارکوب
سام درخشانی و همایون شجریان در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس رونمایی از آلبوم دارکوب
گروه دارکوب
گروه دارکوب
احسان خواجه امیری در رونمایی از آلبوم دارکوب
احسان خواجه امیری در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس پرستو صالحی و هادی کاظمی در رونمایی از آلبوم دارکوب
عکس پرستو صالحی و هادی کاظمی در رونمایی از آلبوم دارکوب

آتیش بازدید : 123 نظرات (0)

در فرهنگ فارسی عمید جلوی نام” پدر” نوشته شده است: مردی که فرزند داشته باشد و یا سرپرست و بزرگتر خانواده. همین دوجمله ی کوتاه سرشار از مسئولیت است (بزرگتر) بودن ،(سرپرست بودن) و مردی که (فرزند) دارد.

در فرهنگ فارسی عمید جلوی نام” پدر” نوشته شده است: مردی که فرزند داشته باشد و یا سرپرست و بزرگتر خانواده. همین دوجمله ی کوتاه سرشار از مسئولیت است (بزرگتر) بودن ،(سرپرست بودن) و مردی که (فرزند) دارد، پدر این همه هست و گاه هیچ نیست تو گویی مهربانی پدر” نامرئی” شده باشد، به یاد راوی داستان “گاوخونی” نوشته ی جعفر مدرس صادقی افتادم که میگفت ( آدمی که پدرش می میرد برای دیگران اهمیتی پیدا می کند تا پدرم نمرده بود حتا دختر عمه ام داخل آدم حسابم نمی کرد) پدر ها وقتی دورند وقتی نیستند.

آن مهربانی عمیق چشمهایشان بیشتر به خاطر می ماند، آن گره ی وسط ابروهایشان که انگار زور مسئولیت و فشار نگرانی توامان دلیل گره شده است، هر چه که صدایش می کنید: پدر، بابا، بابایی و یا…میدانی و میدانم که ستون زندگی همه ی ماست، این مقدمه ی کمی بی ربط و البته غمگین را برای دل خودم نوشتم ،ببخشید قرار نیست همه ی مقدمه ها با ساختار متن ارتباط تنگاتنگ داشته باشند ،متن پیش رو مروری بر پدر و پسر های سینماست …روز پدر برهمه ی پدرهای عمیقا مهربان با آن دستان سخاوتمندشان فرخنده باد…
کیمیایی – مسعود و پولاد
 

پدر و پسرهای سینمایی

شناخته شده ترین پدر و پسر سینمای ایرانی با اختلاف سنی در حدود ۴۰ سال ،پدر را که  همه می شناسند از کارگردان های موج نوی سینمای ایران در دهه ی ۴۰ و ۵۰ خورشیدی ،که خالق چند کاراکتر ماندگار نظیر: قیصر ،فرمان و…می باشد پدر هر چند که کیفیت سالهای قبل را ندارد، اما همچنان نامش گیشه را تکان میدهد، اما پسر که با ساخته های پدرش و به طور خاص (تجارت) آغاز کرد. حالا برای خودش وزنه ای شده است، او در(حکم)درخشید و بعد از آن با کارگردان های مختلف کار کرده است و فقط هم به سینما محدود نمانده است مخاطبین تلویزیون مجموعه های (مرگ تدریجی یک رویا ) و (ششمین نفر ) را از او به خاطر دارند همچنین طبق آخرین اخبار پولاد خان کیمیایی مشغول اولین تجربه ی کارگردانی اش میباشد.

ارجمند – انوشیروان و برزو

پدر و پسرهای سینمایی

پدر، که خیلی هم از مرگش نگذشته است بابازی در فیلمهایی نظیر: قاعده بازی ،دوئل ،تردید،کیفر و سریال هایی مثل امام علی (ع) به خوبی در ذهن مخاطبین ماندگار شده است،بازیگر مشهدی سینما و تلویزیون از سال ۱۳۶۲ بازیگری راشروع کرد، البته که هیچوقت به جایگاه برادرش (داریوش ارجمند ) نرسید، اما یاد و خاطرش ماندگار شده است ، پسر اما خیلی پرکار تر و متنوع تر فعالیت می کند حضور او در سریال های طنز باعث شده است، که عامه ی مردم به خوبی برزو ارجمند را بشناسند. همچنین حوزه ی فعالیت برزو خان فقط به بازیگری محدود نشده است ،برزو ارجمند گهگاهی می خواند و کارهایی که تا امروز ضبط کرده با استقبال مناسبی مواجه شده است.

کیارستمی – عباس و بهمن

پدر و پسرهای سینمایی

پدر، را می توان نامی ترین کارگردان ایرانی در محیط های بین المللی دانست ،با آن کاراکتر خاص و نگاه ویژه ای که در فیلمهایش دارد، جایگاه تثبیت شده ای در سینمای دنیا دارد .او با خلق آثاری چون: شیرین ،خانه دوست کجاست ،باد ما را خواهد برد و…گونه ای خاص از سینما را در سینمای ایران را نمایندگی می کند، کارگردان مطرح سینمای ایران که طی ادوار مختلف در اکران فیلمهایش ناکام بوده است.

امسال با فیلم (کپی برابر اصل )در غالب جشنواره ی بین المللی فجر به سینماهای تهران آمده است ، عباس آقا البته کارهای دیگری هم می کند از قبیل نویسندگی و نقاشی  و…در مورد پسر میتوان به مستند های متفاوت اشاره داشت نظیر :جواد (در رابطه با جواد یساری) و یا شبیه خوانی(در رابطه با تعزیه ) دو کمانچه ومرتضی ممیز و.. در مورد بهمن ،نکته ی قابل توجه این است که به خوبی از زیر سایه نام پدر
خارج شده است و به قولی او هویت مستقلی پیدا کرده است.

قریبیان – فرامرز و سام

پدر و پسرهای سینمایی

پدر، را میتوان متعلق به سینمای کیمیایی دانست، او با کیمیایی شروع کرد و بادرخشش در آثاری چون :ردپای گرگ ،بیگانه بیا ،گوزن ها …استعداد خود را به نمایش گذاشت، فرامرز قریبیان دوسال پیش با فیلم( گناهکاران )نشان داد، که در عرصه ی کارگردانی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

البته قبل تر هم با (چشمهایش) توانایی هایش را به رخ کشیده بود ،پسر یا همان “سام قریبیان” که در ۱۶ سالگی بازیگری راشروع کرده است، پس از تجربیاتی که در زمینه اجرا داشت با عزیمت به امریکا و تحصیل در زمینه ی سینما به ایران بازگشت و با نگارش چند فیلمنامه از جمله فیلمنامه ی گناهکاران درخشید. او با بازی در خط ویژه ، گردباد ، لاله ، نیم رخها و … طی سالیان اخیر در عرصه ی بازیگری فعال بوده است .

نوذری – منوچهر و ایرج

پدر و پسرهای سینمایی

جای خالی دوبلور ،مجری و بازیگر قدر سینما و تلویزیون خیلی به چشم می آید” منوچهر نوذری” که در ابتدا با صداپیشگی و فعالیت در رادیو فعالیت های هنری اش را آغاز کرده بود بعدتر با بازیگری در مجموعه ها و فیلم های مختلف شمایل ویژه ای از خود به نمایش گذاشت، اجرای( مسابقه ی هفته) و فعالیت طولانی در برنامه ی (جمعه ی ایرانی) از جمله یادگاری هایی است که او برای همیشه در تاریخ هنرایران جا گذاشته است، اما پسر رزمی کار او به رغم اینکه صدایی مناسب و چهره ای مطلوب دارد، هنوز تا جایگاه پدر فاصله ای بسیار دارد، هرچند در اجرا موفق بوده اما در بازیگری نکته ی خاصی تا امروز نشان نداده است ،بازی در مجموعه ای چون (کلانتر) و یا بازی در فیلم( آکواریوم) تجربیاتی به نسبت معمولی است که نوذری پسر مرتکب آن شده است.

سهیلی – سعید و ساعد

پدر و پسرهای سینمایی

کارگردان و فیلمنامه نویس و تهیه  کننده ی خراسانی سینمای ایران؛ فعالیت هنری اش هیچگاه دچار افت و خیز خاصی نشده است او پس از ساختن فیلمهایی مثل :مردی شبیه باران ،سنگ کاغذ قیچی و تجربیات عجیبی همچون :چارچنگولی ،با گشت ارشاد و کلاشینکف دیده شد ،پرفروش شدن آثار او و انتقادهایی که به هنجارشکنی های سینمای او شده است بحث های حاشیه ای زیادی ایجاد کرده ،اما سهیلی پسر که سال گذشته سال درخشش او بود، با آثاری همچون: چند متر مکعب عشق ،رخ دیوانه ،کلاشینکف، میخ خودش را در سینما کوبیده است او که با آثار پدر شروع کرده است ،حالا رفته رفته جزو امیدهای سینمای ایران به شمار میرود ساعد دانش آموخته ی گرافیک است.

به گزارش برترین ها : پدران و پسران دیگری هم بودند نظیر :ابراهیم و اسماعیل حاتمی کیا که اولی را می شناسید دومی هم در فیلمهای پدر عکاسی میکند ،فتحعلی اویسی و علیرضا اویسی که پسر جز چند تجربه ی محدود و البته خوانندگی مشترک با پدر کارنامه ی چندان چشمگیری نداشته است ،علی اکبر ثفقی و امیرثفقی که دومی همان ثفقی کارگردان است که این روزها (مردی که اسب شد) را روی پرده دارد که به کمک پدر تهیه کننده اش به حیات سینمایی اش ادامه می دهد،به این فهرست عبدالرضا و پندار اکبری ،کیانوش عیاری و مزدک عیاری ،منوچهر و حامد محمدی را هم می توان اضافه کرد اما به دلیل آنکه فعالیت های خیلی پر رنگ و چشمگیری نداشتند همین پاراگراف هم کارنامه ی آن ها را کفایت می کند.

پدر و پسرهای سینمایی

آتیش بازدید : 104 نظرات (0)

این شماره را شروع میکنیم با عکس های خوشتیپ های ایرانی در جشنواره فیلم ونیز که این روزها شبکه های اجتماعی را قُرُق کرده اند. نیکی کریمی و امیر آقایی با ظاهر آراسته ای که در مراسم اصلی جشنواره معتبر فیلم ونیز ایتالیا برای خود انتخاب کردند، نشان دادند که میتوان عجیب و غریب نپوشید و درخشید، و همچنین ثابت کردند حتماً لازم نیست با شلوارک و شلوار سندبادی در مراسم حاضر شوی تا سوژه شوی، با آراستگی و خوشتیپی هم می‌توان سوژه شد و صفحات شبکه های اجتماعی و همچنین دل ها را تسخیر کرد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی بسکتبالیست ها پس از قهرمانی در در یک رقابت در چین. با آرزوی درخشش آسمانخراش های کشورمان.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی مستر تستر یا همان حمید سپیدنام با داریوش خان ارجمند در فرودگاه مهرآباد. کاملاً مشخص است دو عزیز کاملاً اتفاقی یکدیگر را دیده اند، همچنین کاملاً مشخص است که داریوش ارجمند مستر تستر را اصلاً نشناخته است!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس هنری سیاه سفید عمار تفتی با ظاهر جدیدش که خیلی او را ممتاز تر از قبل کرده است. آفرین به این انتخاب هوشمندانه ای که به صورت هر کسی نمی آید.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس بدون شرح فریبا خانم کوثری که مثلاً خواسته جلوی دوربین “کول بازی” دربیاورد، ولی همانند تجربه های مشابه در سایر چهره های عزیزمان، موفق نبوده است!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس هنری مارال بنی آدم بازیگر با استعداد سینما و تئاتر در مقبره صائب تبریزی در اصفهان.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی فلامک جنیدی و همسر محترم در ماشینشان در حال بازگشت به تهران.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

چالش جدیدی که در صفحات چهره ها در شبکه های اجتماعی زیاد به چشم میخورد چالش «اهدای عضو» و یا ۱=۸ بود، به این ترتیب که چهره ها کارت ثبت نام برای اهدای اعضای خود را دریافت می‌کردند و با نوشتن ۱=۸ در کف دستشان سایر دوستان را به این چالش متفاوت دعوت می‌کردند. منظور از رابطه ۱=۸ هم این است که هر یک نفر با اهدای اعضای خود در شرایط ممکن، جان ۸ نفر را نجات خواهد داد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی بهاره رهنما با عزیزی که بالاخره نفهمیدیم خواهر بهاره است یا دوستش!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی رضا عنایتی و برادران عزیز در یک ضیافت. رضا جان هنوز دیر نشده، برادرانت را هم وارد فوتبال کن که تا ۳۰ سال آینده مهاجم موقعیت طلب لیگ ایران را تامین کنید، بعد از آن هم که پسرانتان فرا خواهند رسید!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی عمو تتل روی تخت بیمارستان و زیر سرم. تتلیتی ها نگران نباشند یک افت فشار معمولی
بود که با یک سرم قندی حل شد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس بدون شرح ساناز کاشمری در حال گرفتن ترمز. واقعاً به بحران سوژه رسیده ایم!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حسام نواب صفوی با این عکس از بازیگر نقش دکتر مصدق در سریال معمای شاه، باراک اوباما و توانایی هایش
را زیر سوال برد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

این هم سلفی از سامان جلیلی خواننده خوش صدای کشورمان برای عزیزانی که درخواست عکس از وی داشتند. سلفی در یک سالن بیلیارد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی عارف لرستانی با تابلویی از استاد شجریان که توسط خود ایشان و اعضای گروهش اختصاصی
برای عارف امضا شده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

بازیکن جوان پرسپولیس در حال آماده کردن خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

چارتاری ها باز در اوج هستند. آرمان گرشاسبی، احسان حائری، آرش فتحی و آیین احمدی فر روز گذشته با انتشار آلبوم جدیدشان که در روز اول با استقبال بینظیری هم مواجه شد، بار دیگر در مقابل رقیبان پاپ خوان و سنتی خوان خود عرض اندام کردند و محافل روشنفکری و کافه ها را با صدای گرم و ساز کوکشان همراه کردند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فقیهه سلطانی، رویا بختیاری و محمد حاتمی در کنار دو عزیزی که با وجود شرایط خاصشان برای آنها اجرا و هنرنمایی کردند.
با آرزوی سلامتی برای تمامی “کودکان ابدی”.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس بامزه صابر ابر با لیا خانم دختر مهناز افشار. عکسی که خود مهناز خانم زحمتش را کشده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی بازیکنان تیم ملی از هندوستان که برای بازی رسمی با تیم ملی این کشور به دهلی رفته اند. امیدواریم سلمان خان و جبارسینگ در ارنج تیم هند نقشی نداشته باشند، وگرنه بعید میدانم کسی زنده از زمین بازی خارج شود!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فرهاد مهادیان هر از چند گاهی عکسی از بدن ورزشکارش آپلود می‌کند، با این تفاوت که هر سری حجم بدنش نسبت به عکس قبل خیلی بزرگتر شده است، نگران فرهاد هستیم، چون با این روند تا سه عکس آینده خواهد ترکید!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

آقا کریم باقری یکی از با اخلاق ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در کنار پسرش.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

تینا آخوندتبار برای سگش در اینستاگرام صفحه ساخته است و با این متنِ لوس صفحه او را تبلیغ کرد. جالب است بدانید تا این لحظه ۲۰۰ نفر صفحه سگ تینا آخوندتبار را فالو کرده اند…

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

تنها نکته این سلفی حضور همزمان ژاوی و مسعود شجاعی در آن است. در حاشیه مراسم افتتاحیه لیگ ستارگان قطر.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

مرتضی پور علی گنجی و خانواده اش که از آن ها به عنوان همه دار و ندارش یاد کرده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حسین مهری لحظاتی پس از یک درگیری و خوردن یک کشیده که باعث شده است کمی سرش تکان بخورد و بلافاصله این جمله تکان دهنده از آن ساتع شود!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی هانیه توسلی و هم بازی های خردسالش در آخرین روز فیلمبرداری فیلم جدیدش.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

متین ستوده با یک عینک ته استکانی!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

پریناز ایزدیار با این سلفی تکراری از پخش سریال شهرزاد در ماه آینده خبر داد. بنظر میرسد بالاخره از شر سلفی های پشت صحنه این سریال رهایی یافته ایم!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حافظ ناظری با این عکس در کنار برانکو ایوانکویچ اعلام کرد که یک پرسپولیسی است. احتمالاً خیلی زود با مراجعه به نظرات و دایرکت اینستاگرامش از عنوان کردن این مسئله پشیمان خواهد شد. کلاً هنرمندان تیم مورد علاقه خود را رسانه ای نکنند خیلی بهتر است زیرا چگالی فحش در صفحه شان خیلی پایین می آید.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی امیرحسین آرمان و پوریا پورسرخ در بین دو ساختمان بلند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

جدیدترین شیرین کاری نفیسه روشن. پروردگارا این عوامل قندی و نمکی موجود را برای جامعه هنری ما حفظ بفرما!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس آتلیه ای علی انصاریان و خانواده محترم.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

هستی مهدوی فر در ویویی بسیار زیبا مربوط به یک کاخ معروف در سنپترزبورگ روسیه.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس هنری مستانه مهاجر در کنار پلکان های ردیفی چند خانه در یکی از کشورهای خارجی. لوکیشنی که مستانه مهاجر برای عکسش انتخاب کرده مربوط به یکی از ایالت های شمالی ایالات متحده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

مهدی مقدم، خواننده خوش صدایی که قدر خود را ندانست. نه قدر صدایش را، نه قدر تناسب اندامش را!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس آتلیه ای کوروش تهامی و همسر محترم. مطمئناً جناب عکاس میتوانست زاویه مناسب تری برای ثبت عکس پیدا کند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

پست بامزه مجید اخشابی که نشان داد بر خلاف ظاهر اتوکشیده ای که در رسانه ها از وی دیده ایم، خیلی هم شوخ و سوژه پرور است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

نمایی از کفِ افتخار و قدردانی دکتر ظریف و همسر محترم برای استاد فرشچیانِ تکرار نشدنی. با آرزوی سلامتی برای خالق آثار ماندگار «عصر عاشورا» و «شمس و مولانا».

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

حمایت سوشا مکانی از حمید حامی و دعوت از وی برای آمدن. خودش هم زود آمدن!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

امیر محمد زند، مجهز به یک «صدا خفه کن» نارنجی رنگ.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی مرنضی کاظمی با چمن خوب ورزشگاه آزادی. البته اگر کیلوهای اضافی هنرمندان و پیشکسوتان چیزی از آن باقی بگذارد!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی سعید معروف و رفیق روس اش. همین.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

آزاده صمدی در نمایی از تئاتر جدیدش. عکسی از مریم رضوی که عکس هایش حرف ندارد.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی ستاره ها در پشت صحنه یک پروژه تاریخی جدید. خوب شد شهرک سینمایی و خیابان لاله زار را داریم وگرنه خدا می‌دانست نصف بیشتر پروژه های تاریخی را قرار بود کجا فیلمبرداری کنیم! محمدرضا هدایتی، کوروش تهامی، نیما فلاح و رامین ناصر نصیر.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

برزو خان ارجمند و پسرش یک بار استخر روباز رفته اند و ما یک هفته است که داریم عکس های مربوط به شنا کردن عزیزان را لایک می‌کنیم. خوب شد محل زندگی برخی عزیزان جزایر هاوایی نیست!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

رویا میرعلمی در گریم سوگلی ناصر الدین شاه. کاملاً مشخص است گریمور محترم هیچ تصوری نسبت به زنان درباری دوران قاجار نداشته است، در آن دوره زن اگر سبیل نداشت و ابروهایش کمتر از پاچه بز بود کسی به رویش نگاه هم نمی‌کرد، چه برسد به این که سوگلی پادشاه مملکت شود! لطفا در تست گریم بازنگری شود!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس یادگاری علی منصوری با پلیس های آمریکایی. البته لازم به ذکر است هیکل پلیس های عزیز خیلی هم درشت و غیر عادی نیست، بلکه این کوچک بودن جثه علی است که این خطای دید را ایجاد کرده است!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

اندیشه فولادوند به دیدار ناصر ملک مطیعی رفته بود که این عکس را گرفت. خدا را شکر حال ناصر خان خوب است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عمو پورنگ در یک رودخانه.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس یادگاری آتیلا حجازی با مجسمه یک دزد دریایی در وین اتریش.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

ابوالفضل پورعرب، سعید سهیلی و جمشید خان هاشمپور در یک رستوران به صرف آبگوشت.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

شهره سلطانی و کمپینی که در بالا گفتیم.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

الناز خانم شاکردوست برای ادامه تحصیل در خارج از ایران تشریف دارند و عکس های ایشان با سر در دانشگاه و قفسه های کتابخانه گواه این موضع است. با آرزوی موفقیت. امیدواریم هر چه زودتر برگردید و رونق را به سوپرمارکت ها بازگردانید!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

پانته آ بهرام در نمایی از تئاتر «دریازدگی».

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

خدایا این تئاتر را از چهره های ما نگیر.

مه لقا باقری در پشت صحنه تئاتر «دو روی روایت نادری».

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس مهدی یراحی و رفیقش بدون هیچ مناسبتی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

از متن پست ایرج نوذری چنین برداشت میشود که ایشان قبلاً فوبیای کابین خلبان داشتنه اند ولی با مراجعه به آن جا ترسشان ریخته است، وگرنه ارتباط دیگری بین متن و عکس وجود ندارد!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس یادگاری ستاره با علی زند وکیلی پش از تماشای کنسرت ایشان. سام نوری، کارن همایونفر،
هنگامه قاضیانی و احسان کرمی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فتانه ملک محمدی و آناهیتا افشار در حال انتظار برای آماده شدن سفارش شمالی شان هستند. تشکر ویژه از دوست عزیزی که زحمت عکس را کشیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

علیک سلام، روز شما هم بخیر استاد. چه خبر از کلاس های بازیگری؟ از نمایندگی ال جی چه خبر؟! اسمارت فون ها خوب هستند؟!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

خندوانه در کنار تمامی خوبی هایی که دارد یک خوبی ویژه برای برخی کمدین ها داشت که سکوی پرتاب آنها برای مشهور شدن و افزایش فالوئر بود. کسانی مثل امیر کربلایی زاده و علی مسعودی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی علی اوجی، یکی از صاحب امتیاز های واژه سلفی در ایران در کنار آزاده زارعی، عارف لرستانی، فرمان فتحعلیان و دوست عزیزشان در آسانسور.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

واقعا سوال خوبی بود. چرا؟!

چرا بعضی ها سلفی چرت می‌اندازند؟!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

سلفی خوابالوی ستاره اسکندری که این روز ها در «دندون طلا» در حال درخشش است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

فرهاد اصلانی و تک بیتی که رکورددار حضور در زیر عکس هموطنان در اینستاگام است. طوری که قرار است
اینستاگرام در آپدیت جدیدش برای درج این جمله در زیر عکس ها یک ماژول (ابزار) ویژه اختصاص دهد که کاربران ایرانی
برای تایپ کردنش به زحمت نیافتند!

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران
سلفی مهتاب کرامتی و دوستش در فرودگاه بوشهر. خیلی کم پیش می آید مهتاب خانم دست به سلفی شوند و میتوان گفت این اولین بار است که سلفی گرفته اند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

عکس جالب بیژن بنفشه خواه از پدر و پسرش در کنار یکدیگر. با آرزوی سلامتی برای استاد رضا بنفشه خواه.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

به سلامتی حمیدرضا پگاه که وارد لوس بازی های امید حاجیلی نشده است و بدون اشاره
به هیچ احدی همان V را نشان داده است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

گویا بهنوش بختیاری پس از تماشای این تئاتر قرار دارد با دوستانش به سینما ۴ بعدی برود و از همین حالا عینک
مخصوص را به چشم زده است تا چشمانش به آن عادت کند.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

محمدرضا شریفی نیا و فاطمه گودرزی در یک جشنواره فیلم خارجی که از سایر عزیزان حاضر در عکس میتوان حدس زد
که جشنواره فیلمی در هند است.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اکران آلبوم موسیقی «در دنیای تو ساعت چند است». خیلی هم عالی.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

نیوشا ضیغمی و همسر محترم در کنار ناصر خان ملک مطیعی. تا همین چند سال پیش نصف همین
عزیزانی که چپ و راست با ناصر خان عکس یادگاری می اندازند اصلاً خبر نداشتند که ایشان در ایران هستند یا آمریکا!
تا اینکه خبر بستری شدن و بیماری ایشان آمد و شرایط طوری شد که گویا نداشتن عکس یادگاری با ایشان در بیمارستان
یک نوع عدم صلاحیت در اینستاگرام به حساب می آید. مطمئناً این روزها خود ناصر خان این فکر به ذهنش خطور کرده است که ای کاش هیچ وقت «ناصر ملک مطیعی» نبود.

اخبار,اخبارفرهنگی , عکس های بازیگران

آتیش بازدید : 137 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی با مجله گرازیا فرانسه مصاحبه داشته و عکس های مختلفی از گلشیفته فراهانی در این مجله به چاپ رسیده است.

عکس جدید گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی به تازگی مصاحبه ای با مجله گرازیا فرانسه grazia انجام داده است.

همچنین گلشیفته فراهانی عکس های مختلفی برای این مجله گرفته است که در ادامه مشاهده می کنید.


عکس گلشیفته فراهانی برروی جلد مجله گرازیا

عکس گلشیفته فراهانی برروی جلد مجله گرازیا


عکس گلشیفته فراهانی

عکس گلشیفته فراهانی


عکس جدید گلشیفته فراهانی

عکس جدید گلشیفته فراهانی


مصاحبه گلشیفته فراهانی با مجله گرازیا

مصاحبه گلشیفته فراهانی با مجله گرازیا

 
آتیش بازدید : 98 نظرات (0)

رامبد جوان به همراه نگار جواهریان در مراسم جشن خانه سینما حضور داشتند. در ادامه عکس رامبد جوان و نگار جواهریان را مشاهده می کنید.

عکس رامبد جوان و نگار جواهریان

مطمئنا پس از حضور مهناز افشار و همسرش, یکی از نکات قابل توجه مراسم جشن خانه سینما, دیده شدن رامبد جوان به همراه نگار جواهریان بود.

عکسی از این دو بازیگر در کنار یکدیگر گرفته شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.


رامبد جوان و نگار جواهریان در جشن خانه سینما

رامبد جوان و نگار جواهریان در جشن خانه سینما

 
آتیش بازدید : 68 نظرات (0)

اخبار فرهنگی و هنری - رامبد جوان و فاطمه معتمد آریا در جریان برگزاری جشن خانه سینما مدام از خود رفتارهای نامتعارف بروز دادند که سهم رامبد از این رفتارها مانند همیشه بیشتر بود.

جوان رامبد جوان و فاطمه معتمد آریا دو بازیگر سینمای ایران در جریان برگزاری جشن خانه سینما مدام با هم شوخی کردند، البته رامبد جوان به این گونه رفتارها مشهور می شود.

آتیش بازدید : 93 نظرات (0)

یما رامین‌فر را حالا دیگر تقریبا همه مردم ایران با نقش «هما» در سریال پایتخت می‌شناسند. هما، همان زنی که همه تلاش خود را می‌کرد تا خانواده پایدار و خوبی داشته باشد.

ریما رامین‌فر، همسر امیر جعفری در زندگی شخصی و خانوادگی هم موفق است. او حدود 20 سال است با جعفری زندگی می‌کند و یک پسر هم دارد. روزی که با او تماس گرفتم، مسافرت بود؛ شیراز و گفت قرار است بعد به کیش برود.

 

اما با هم قول و قرار گذاشتیم که در روز و ساعت مشخصی با او تماس بگیرم و درباره خانواده موفق صحبت کنم. رامین‌فر خوش قول است درست مثل اخلاق خوشش که به دل می‌نشیند.

شما خانواده خوبی دارید و با امیرجعفری یکی از زوج‌های موفق سینمایی را شکل داده‌اید. اما حتما شما هم شنید‌ه‌اید که زندگی زوج‌های جوان امروزی دیری نمی‌پاید و به جدایی می‌انجامد. به نظر شما چگونه می‌توان خانواده‌ پایداری داشت؟
درباره این موضوع حتما محققان و کارشناسان کار کرده‌اند و من نمی‌توانم نظر کارشناسی در این باره بدهم. اما این نگاه که من 20 سال خانواده‌ام را حفظ کرده‌ام اما گروهی نمی‌توانند این کار را انجام بدهند، آزارم می‌دهد. نمی‌توان حکم صادر کرد که اگر یک زو‌ج کنار هم مانده‌اند لزوما موفق هستند. به نظرم به تعداد آدم‌های دنیا، رابطه‌های متفاوت هم وجود دارد.

 

مهم این است که هر کسی در رابطه‌ای که هست احساس خوشحالی کند و رابطه‌اش کار کند. از بیرون قضاوت کردن، درست نیست. به همین دلیل نمی‌توانم بگویم رمز موفقیتم اینهاست. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که رابطه پدر و مادرم کار نکرد و آنها از هم جدا شدند و من بشدت از این جدایی آسیب دیدم، به همین دلیل از هر نوع تنشی پرهیز می‌کنم.

 

معتقدم وقتی ما بچه‌دار می‌شویم باید تلاش کنیم از هر‌گونه مشکلی که روحیه و زندگی او را دچار تشنج می‌کند، پرهیز کنیم. هیچ زوجی در دنیا وجود ندارند که خوشبخت مطلق باشند و به اصطلاح برای زندگی در کنار هم به دنیا آمده باشند. هر فردی با ایده‌آل‌های ذهنی وارد رابطه می‌شود، اما بعد متوجه می‌شود آن رابطه از ایده‌آل‌ها فرسنگ‌ها فاصله دارد.

با توجه به همه اینها، فقط می‌توانم به جوان‌ها توصیه کنم برای ازدواج عجله نکنند. شاید گروهی با این نظر من مخالف باشند، اما بهتر است برای ازدواج و تشکیل خانواده دخترها و پسرها به بلوغ فکری برسند و با اولین رابطه‌ای که برقرار می‌کنند، فکر نکنند همسر ایده‌آل خود را یافته‌اند. باید زمانی وجود داشته باشد تا طرفین یکدیگر را بشناسند چون در غیر این صورت خیلی زود سرخورده می‌شوند.

یادگیری مهارت‌های فردی هم مهم است این‌که ما یاد بگیریم در روابط چگونه عمل کنیم و چطور آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم.
دقیقا. اما واقعیت این است که ما هیچ آموزشی نمی‌گیریم. هیچ جا نیست به ما یاد بدهد که چگونه می‌توانیم روابط بهتری داشته باشیم یا چگونه صبورتر باشیم. حداقل خود من این آموزش‌ها را ندید‌ه‌ام. ما حتی بلد نیستیم بیاموزیم.

 

به نظرم هنوز در جامعه ما درباره یک رابطه صحبت کردن یک جور تابو است و گویا منعی درباره آن وجود دارد. فرزندان درباره روابط خود با والدین صحبت نمی‌کنند و پدر و مادرها هم ترجیح می‌دهند که اگر متوجه این موضوع شدند با سکوت از آن عبور کنند. برای همین است که نوجوانان و جوانان ما در روابطشان دچار مشکل می‌شوند و آسیب می‌بینند.

به نظر می‌رسد برای نسل امروز قبح برخی از مسائل شکسته شده و آنها مثل نسل گذشته پای یک سری مسائل نمی‌مانند؟
من نام این راه آنها را قبح‌شکنی نمی‌گذارم. نسل من از یک سری مسائل می‌ترسید، به همین دلیل نمی‌توانست در برخی موارد تصمیم درست بگیرد، اما اکنون شکل خواسته‌ها عوض شده و به نظر من نسل امروز با گذشته را نباید مقایسه و رفتار آنها را ارزش‌گذاری کرد.

اما نسل جوان امروز امنیت روانی و آرامش نسل گذشته را ندارد.
شاید این‌‌جوری باشد. اما ما و پدر و مادرهای ما هم خوب زندگی نکردند. خیلی‌ها به من و امیر می‌گویند، چه زوج خوشبختی! هم در عرصه کاری هم در زندگی خانوادگی، اما واقعیت این است که مردم از بیرون قضاوت می‌کنند.

 

شاید اگر کسی جای من یا امیر بود این زندگی ادامه پیدا نمی‌کرد. بنابراین بهتر است درباره زندگی دیگران قضاوت و ارزش‌گذاری نکنیم.

اما شما با همه تفاوت‌هایی که شاید با هم داشته باشید در کنار هم مانده‌اید. راز این درکنار هم ماندن، چیست؟
ما از همان اول اولویت‌هایمان را مشخص کردیم که چه چیزهایی ما را ناراحت یا خوشحال می‌کند. اولویت‌های ما با یکدیگر فرق می‌‌کند.

 

امیر پدر، رفیق و همکار خوبی است. به دلیل داشتن امتیازهای خوبش، بدی‌هایش را نادیده می‌گیرم. امیر هم حتما همین کار را با من می‌کند. من هم حتما نکات منفی زیادی دارم که او به خاطر خصلت‌های خوبم آنها را تحمل می‌کند. به نظرم جوان‌های امروزی این اولویت‌بندی را ندارند.

 

معتقدم همسر آدم سوپر قهرمان نیست که همه چیزهای خوب را داشته باشد و قرار نیست تو را به همه آرزو‌هایت برساند. ویژگی‌های خوب و بد در کنار هم هستند. زندگی روزهای بد زیاد دارد، اما انگار امروز تحمل آدم‌ها برای عبور از این سختی‌‌ها کم شده است. این سختی‌ها در همه مراحل و عرصه‌های زندگی هست و فقط مربوط به زندگی زن و شوهری نیست.

از تجربه ناموفق پدر و مادرتان گفتید و آسیبی که از آن دیدید، چگونه این تجربه بد را مدیریت کردید؟
اگر مادرم این مصاحبه را بخواند حتما می‌رنجد اما واقعیت این است که من هنوز دارم تاوان طلاقی را که 40 سال قبل رخ داده پس می‌دهم. هنوز هم از خیلی چیزها می‌ترسم.

 

برای همین تمام تلاش خود را می‌کنم تا پسرم از هر گونه تنش و درگیری دور باشد. همه سعی‌ام این است که پسرم را از هر گونه آسیبی که خودم آنها را تجربه کردم، محافظت کنم.

منبع- جام جم

آتیش بازدید : 448 نظرات (0)

جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، اهالی سینما و رسانه پنجشنبه نوزدهم شهریور ماه در کاخ سعدآباد برگزار شد

عکس های حاشیه ای بازیگران در آستانه روز ملی سینما

در طی این مراسم رامبد جوان ، عکسی از خود و نگار جواهریان را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که با حواشی زیادی همراه شد .

نگار جواهریان و رامبد جواننگار جواهریان و رامبد جوان

 

آتیش بازدید : 85 نظرات (0)

اخبار فرهنگی و هنری - فیلم سینمایی «مشدی عباد» به کارگردانی یدالله صمدی در صورت تامین بودجه وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.
در خلاصه داستان مشدی عباد آمده است: مشدی عباد پیرمردی ۶۰ ساله است که در شهری کوچک حجره دار است. او در شهر به عنوان فردی متمول شناخته می شود و ...

آتیش بازدید : 183 نظرات (0)

مراسم روز ملی سینما با حضور مهناز افشار و همسرش و جمعی از هنرمندان در کاخ سعدآباد برگزار شد.

تصاویر هنرمندان در کاخ سعدآباد

مراسم روز ملی سینما با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حجت الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی، جمعی از مدیران سینمایی و فرهنگی و اهالی سینما و رسانه پنجشنبه شب در کاخ سعد آباد برگزار شد.


مهناز افشار و همسرش در مراسم روز ملی سینمامهناز افشار و همسرش در مراسم روز ملی سینما

شامگاه پنجشنبه 19 شهریور ماه اهالی سینمای ایران به دعوت سازمان سینمایی در کاخ سعدآباد گرد هم آمدند و در مراسمی که با ضیافت شام همراه بود، روز ملی سینما را گرامی داشتند.


عکس مهناز افشار و همسرشعکس مهناز افشار و همسرش

 این مراسم در ساعت 21 و 15 دقیقه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اجرای زنده سرود ملی آغاز شد و تا ساعت 22 و 45 دقیقه ادامه داشت.


فاطمه معتمد آریا و شبنم مقدمی در جشن روز ملی سینمافاطمه معتمد آریا و شبنم مقدمی در جشن روز ملی سینما

در این مراسم هنرمندانی چون جمشید مشایخی، ناصر ملک‌مطیعی، داریوش اسدزاده، سعید راد، مسعود کیمیایی، فرشته طائرپور، فاطمه معتمدآریا، حمید فرخ‌نژاد، محمدرضا گلزار، عنایت بخشی، محمد علی سجادی، یدالله صمدی، علیرضا داودنژاد، مهناز افشار، ساره بیات، گوهرخیراندیش، علیرضا قربانی، دانیال حکیمی و... حضور داشتند.


عکس فاطمه معتمدآریا و همسرشعکس فاطمه معتمدآریا و همسرش
ناصر ملک مطیعی و سعید راد در مراسم جشن روز سینما
ناصر ملک مطیعی و سعید راد در مراسم جشن روز سینما
عکس ساره بیات
عکس ساره بیات
سلفی مهناز افشار و همسرش در جشن روز ملی سینما
سلفی مهناز افشار و همسرش در جشن روز ملی سینما
عکس مهناز افشار
عکس مهناز افشار
محمدرضا گلزار در مراسم روز ملی سینما
محمدرضا گلزار در مراسم روز ملی سینما
عکس بهنوش بختیاری در مراسم روز ملی سینما
عکس بهنوش بختیاری در مراسم روز ملی سینما
عکس رضا گلزار و مهناز افشار در مراسم روز ملی سینما
عکس رضا گلزار و مهناز افشار در مراسم روز ملی سینما
گوهر خیراندیش و دخترش در مراسم روز ملی سینما
گوهر خیراندیش و دخترش در مراسم روز ملی سینما

آتیش بازدید : 85 نظرات (0)

هفته نامه همشهری جوان: این سال ها تلویزیون سکوی پرتاب بازیگران زیادی به سینما بود، البته در سال های قبل که سریال های قوی تری تولید می شد، خروجی تلویزیون برای سینما بیشتر از حالا بود. آخرین بازیگری که با مطرح شدن در کارهای تلویزیونی پا به عرصه سینما گذاشته و تلاش کرده که با وسواس این کار انجام دهد، عباس غزالی است. در این بخش مروری گذرا داریم به بازیگرانی که بعد از مطرح شدن در تلویزیون تلاششان این بود که مسیرشان در سینما را درست انتخاب کنند.

لعیا زنگنه

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: در پناه تو

با چه فیلمی وارد سینما شد: راز مینا

مسیرش در سینما: با بازی در نقش مریم در پناه تو به اوج محبوبیت رسید و پیش بینی می شد در نیمه اول دهه 70 که دوباره سینما به سمت ستاره سازی رفته بود، بتواند ستاره جدید سینما باشد، اما یک انتخاب اشتباه در همان بدو ورود به سینا، پرونده اش را به نوعی مختومه کرد. او کارش را با یک فیلم ضعیف و زیر متوسط به نام «راز مینا» استارت زد؛ فیلمی که نه نظر منتقدان را برانگیخت و نه توانست توجه مخاطب عام را جلب کند.

شکست تجاری این فیلم به نوعی تکلیف سینماگران را با او مشخص کرد و معلوم شد که او نمی تواند ستاره جدید سینمای ایران باشد. از همین رو بود که بعد از «راز مینا» راهش را دوباره به سمت تلویزیون کج کرد و در ادامه هم نتوانست در فیلم شاخص بازی کند.


مریلا زارعی

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: هوای تازه

با چه فیلمی وارد سینما شد: روی خط مرگ


مسیرش در سینما: بازی در سریال آپارتمانی «هوای تازه» و همبازی شدن با نصرالله رادش که در آن سال ها در اوج محبوبیت خود بود ،کافی بود مریلا زارعی به چشم بیاید. او البته در ابتدای مسیرش در سینما انتخاب های خوب نداشت و یکی تا کار اولش کاملا در حوزه سینمای بدنه و تجاری بود، اما شانسی که آورد این بود که بازی اش به چشم تهمینه میلانی آمد و او را برای یکی از نقش های اصلی فیلم خود انتخاب کرد. زارعی از این فرصت استفاده کرد و موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد و آرام آرام به انتخاب اول کارگردانان مطرح سینما تبدیل شد. او در بازگشت به تلویزیون هم خیلی هوشمندانه عمل کرد و سریال های خوبی را انتخاب کرد.


رضا عطاران

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: ساعت خوش

با چه فیلمی وارد سینما شد: کلید ازدواج

مسیرش در سینما: عطاران بعد از چهره شدن در ساعت خوش، به همراه دیگر بازیگران این مجموعه در یک کمدی سطحی به نام «کلید ازدواج» بازی کردند که اتفاقا پرفروش هم شد، او در آن برهه چندان جدی گرفته نمی شد، بر همین اساس به تلویزیون برگشت و در حوزه کارگردانی فعالیت کرد و با ساخت سریال هایی مثل «خانه به دوش» و «متهم گریخت» دوباره مطرح شد. عطاران در آن سال ها لا به لای فعالیت های کارگردانی اش بازی در سینما را دوباره از سر گرفت. اما از سال 88 همکاریش را با تلویزیون قطع کرد و به شکل متمرکز بازی در سینما را پی گرفت. نتیجه هم خارق العاده بود. او حالا تنها بمب گیشه سینماست.


مصطفی زمانی

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: یوسف پیامبر

با چه فیلمی وارد سینما شد: آل


مسیرش در سینما: زمانی جزء بازیگران باهوشی است که خیلی سنجیده، کار در سینما را شروع کرد. با وجود محبوبیتی که برای بازی در نقش «یوزارسیف» به دست آورده بود با موجی از پیشنهادهای سینمایی و تلویزیونی رو به رو شد، اما از بین همه آنها بازی در فیلم «آل» را پذیرفت که تهیه کننده آن علی معلم بود و می دانست به واسطه حضور او فیلم از تبلیغات خوبی برخوردار خواهدشد و نظرها به سمت فیلم جلب خواهدشد. او در ادامه با حسن فتحی در «کیفر» بازی کرد و با همین دست فرمان به پیشنهادهای سینمایی اش جواب داد و توانست جایگاه و موقعیت خود را تثبیت کند. او در این مدت دیگر هیچ وقت به تلویزیون برنگشت.


ویشکا آسایش

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: امام علی (ع)

با چه فیلمی وارد سینما شد: ساحره


مسیرش در سینما: او بعد از بازی در سریال امام علی (ع) حسابی معروف شد، اما بعد از آن بازیگری را کنار گذاشت و برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت و وقتی برگشت فعالیت بازیگری اش را با داوود میرباقری و بازی در فیلم «ساحره» ادامه داد؛ فیلمی سخت که آسایش در آن در دو نقش بازی کرد که یکی از این نقش ها، نقش یک عروسک بود. آسایش بعد از آن در فیلم هایی مثل «عشق به اضافه دو» و «بلوغ» بازی کرد که اولی یک فیلم تجاری خوش ساخت بود و دومی هم جزء کارهای خوب مسعود جعفری جوزانی بود. این بازیگر در ادامه هم خیلی گزیده نقش هایش را انتخاب کرد تا اینکه با «ورود آقایان ممنوع» به سیمرغ بلورین هم رسید.


مهتاب کرامتی

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: مردان آنجلس

با چه فیلمی وارد سینما شد: مردی از جنس بلور


مسیرش در سینما: او بعد از سریال «مردان آنجلس» مورد توجه کارگردانان سینما قرار گرفت. اگرچه فیلم اول سینمایی اش «مردی از جنس بلور» فیلم قابل توجهی نبود، اما در ادامه انتخاب های هوشمندانه ای داشت و برای دومین یا سومین نقش سینمایی اش در فیلم «مرد بارانی» بود که کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او جزء بازیگرانی است که با وسواس نقش هایش را انتخاب می کند و معمولا در فیلم های ضعیف و سطح پایین بازی نمی کند. کرامتی بعد از حضور در سینما، حضورش را در تلویزیون بسیار محدود کرد و طی این سال ها فقط در سریال «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.


محمدرضا فروتن

از تلویزیون آمدم


با چه سریالی مطرح شد: سرنخ/ اپیزود تماشاخانه

با چه فیلمی وارد سینما شد: مرسدس


مسیرش در سینما: او قبل از بازی در اپیزود «سرنخ» کیومرث پوراحمد در تعدادی فیلم سینمایی از جمله «آخرین بندر» و «فاتح» در نقش های دوم و سوم بازی کرد و اصلا بازیگر شناخته شده ای نبود. تا اینکه با بازی در اپیزود تماشاخانه از مجموعه سرنخ به چشم آمد و کیمیایی برای مرسدس انتخابش کرد. فروتن بعد از مرسدس، انتخاب های سنجیده ای انجام داد و در فیلم های مطرح آن سال ها بازی کرد. ماحصل انتخاب های سنجیده اش کسب سیمرغ بلورین برای فیلم «قرمز» در سال 77 بود. او از نیمه دوم دهه 80 و با بالارفتن سنش کمی از حساسیت های اولیه اش کم کرد و در آثار متوسط و حتی ضعیف هم بازی کرد.

آتیش بازدید : 76 نظرات (0)

حتما شنیده اید که می گویند برای قضاوت کردن در مورد راه رفتن فردی، حتما باید کفش های او را به پا کنی، بسیاری از ما این جمله را می دانیم؛ اما کمتر به آن عمل می کنیم و از سویی، یکی از راحت ترین کارها برای ما قضاوت کردن است.

 لیلا بلوکات که این روزها با موسسه خیریه «مهر لیلا» حسابی بر سر زبان ها افتاده است می گوید در زندگی اش چوب این قضاوت ها را خورده است، اما به خار نیتی که داشته مورد لطف و عنایت خدا قرار گرفته است، می گوید با موسسه ای که به راه انداخته صرفا جهت کمک به افراد نیازمند را دارد و اگر به غیر از این بود صرفا جنبه تبلیغاتی و نمایشی داشت و نمی توانست این همه سال با عشق و علاقه آن را اداره کند و سایر افراد هم به موسسه او اعتماد نمی کردند.

لیلا بلوکات: به راحتی همدیگر را قضاوت می کنیم!


وقتی مهر لیلا پررنگ می شود

برخی فکر می کنند فعالیت خیرخواهانه من به دو، سه سال اخیر باز می گردد. در حالی که این طور نیست و این موضوع ریشه در سال های قبل دارد، منتهی از زمانی که به دلیل شرایط موجود تصمیم گرفتم موضوع خیریه را علنی کنم تا از این طریق، از سایر دوستان هم درخواست کمک کنم، عده ای تصور کردند فعالیت من در این حوزه به سال های اخیر باز می گردد.

در حالی که من سال هاست در این حوزه فعالیت می کنم، اما از یک جایی به بعد، حس کردم که یک دست صدا ندارد و من اگر بخواهم صرفا روی خودم و اطرافیانم برای کمک به سایرین حساب کنم، گامی طولانی و بلندی را در این راه بر نمی دارم، به همین خاطر از سایر دوستان هنرمند و ورزشکار دعوت کردم تا آنها هم در این مراسم ها حضور داشته باشند و حضور آنها باعث تشویق آنهایی می شود که می خواهند کمک کنند.

کمک هایی که با قلب است

خوشبختانه، در طول سال های اخیر، موسسه مهر لیلا هر روز بر اعتبارش، اضافه می شود و دوستان عزیز، من را شرمنده مهر و محبت شان قرار می دهند و با عشق و علاقه خاصی به افراد نیازمند کمک می کنند. در طول این سال ها، افراد خیر را به شکل مستقیم با نیازمندها مورد ارتباط قرار دادم، تا نقش واسطه در این زمینه کمرنگ شود و هر شخصی، هرنوع کمکی که می خواهد را بدون نفر سوم انجام دهد. شاید همین موضوع هم باعث شده که به لطف خدا ما توانستیم تا این حد اعتماد اهالی هنر و سایر دوستان را جلب کنیم و آنها با عشق و علاقه به افرادی که عضو مهر لیلا هستند کمک کنند و دوستان هم با قلب های شان کمک می کنند.

لیلا بلوکات: به راحتی همدیگر را قضاوت می کنیم!



جرقه اولین کمک

از دوران کودکی ام عاشق کمک کردن به دیگران بودم. یادم است در دوران دبیرستانم متوجه شدم فردی برای تهیه جهیزیه اش دچار مشکل است. در آن مقطع از همکلاسی ها و سایر دوستان و آشنایان پول جمع کردم و برای آن فرد جهیزیه خریدیم. لذت این کمک، به قدری برایم شیریم بود که بعد از آن، تصمیم گرفتم به شکل جدی تری وارد این حوزه شوم.

دلم برای بازیگری تنگ شده است

این روزها دلم بیشتر از هرچیزی برای بازیگری تنگ شده است. نزدیک به دو سال است که هیچ کدام از پیشنهادهایی که داشتم من را برای بازی در کارهای تصویری ترغیب نکرده و همین موضوع باعث شده طی دو سال اخیر بیشتر به تئاتر رو بیاورم. هرچند حضور روی صحنه تئاتر هم برایم لذت بخش است اما دوست دارم که هرچه زودتر، بستر برای حضورم در یک کار تصویری خوب فراهم شود.

کسی نمی تواند من را قضاوت کند

متاسفانه این روزها ما عادت کردیم که به راحتی همدیگر را مورد نقد و قضاوت قرار دهیم و گاهی اوقات در این مورد هم نسبت به هم بی رحم می شویم و فراموش می کنیم، این قضاوت ها ممکن است دلشکستگی را هم به همراه بیاورد، بعد از این که موضوع کمک های خیریه من رسانه ای شد عده ای گفتند که لیلا بلوکات قصد برگزاری شو دارد و از این طریق می خواهد خودش را مطرح کند، در حالی که بیان این حرف ها، از نظر من خنده دار است، اگر من به دنبال رفتارهایی از این دست بودم، این ماجرا را این همه سال ادامه نمی دادم، به همان یک جشن خیریه ای که برگزار کرده بودم و در آن بسیاری از اهالی هنر و ورزش دعوت بودند، اکتفا می کردم.

 چرا که به اندازه کافی از آن فیدبک تبلیغاتی گرفته بودم. در حالی که بعد از برگزاری آن مراسم، ما تلاش مان را برای کمک به افراد نیازمند چند برابر کردیم.

لیلا بلوکات: به راحتی همدیگر را قضاوت می کنیم!


اولویت من، خانواده ام است

من فکر می کنم خانواده هر فردی نشان دهنده اصالت و ریشه های آن فرد است. شاید به همین خاطر هم هست که هیچ وقت، اهل پنهان کردم خانواده ام نبودم و همیشه با عشق و افتخار، آنها را همه جا با خودم بردم و به همه نشان شان داده ام.

 کسانی که در بستر سالم خانوادگی رشد پیدا کردند، تربیت درست تری دارند و به همان نسبت می توانند در جامعه تاثیر درست و عمیق تری را داشته باشند. خدا را هر روز به خاطر لطف بزرگی که به من داشته و یکی از بهترین خانواده ها را به من ارزانی کرده سپاسگزارم... من دو خواهر و یک برادر دارم که هرکدام از آنها در کنار پدر و مادرم بهترین و باارزش ترین هدیه های زندگی ام هستند.

به ازدواج فکر می کنم، ولی...

طبیعی است با این همه علاقه ام به خانواده، خودم هم به داشتن خانواده و تشکیل زندگی فکر می کنم اما موضوع ازدواج اولویت امروز زندگی من نیست هرچند که به این موضوع هم معتقدم که ازدواج جز آن دسته از موضوعاتی نیست که بتوان روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی وقت ها شرایطش که پیش آید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

آتیش بازدید : 70 نظرات (0)

تصاوير بازيگران در جشن روز ملی سینما

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، اهالی سینما و رسانه پنجشنبه نوزدهم شهریور ماه در کاخ سعدآباد برگزار شد. وزیر ارشاد در این مراسم گفت: سیاست کلی دولت حمایت از مجموعه فیلم های تولیدی است و تلاش می‌کنیم به تلاش سینماگران در ساخت یک فیلم ارج بنهیم اما در زمان نمایش دچار مشکلاتی هستیم و گاه نیاز به اصلاح یک فیلم و یا متوقف شدن یک اثر سینمایی می شود.


 
 
 
آتیش بازدید : 80 نظرات (0)

 

محمدرضا گلزار قرار است در یک فیلم هندی بازی کند. گلزار عکسی از خودش در کنار آمیتاب باچان منتشر کرده است!

عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار مدتی است که قرارداد جدیدی برای حضور در یک فیلم هندی بسته است.

گلزار ساعاتی پیش پوستری منتشر کرده است که در کنار آمیتاب باچان حضور دارد!

البته او هیچ توضیحی درمورد این عکس نداده است و مشخص نیست چنین عکسی واقعا وجود دارد یا خیر!!؟


عکس محمدرضا گلزار در کنار آمیتاب باچان

عکس محمدرضا گلزار در کنار آمیتاب باچان

آتیش بازدید : 94 نظرات (0)

صابر ابر در صفحه شخصی اش عکس جالبی از خودش در کنار دختر مهناز افشار , لیا قرار داده است که در ادامه مشاهده می کنید.

عکس صابر ابر و دختر مهناز افشار

صابر ابر بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خود به همراه دختر مهناز افشار , لیا منتشر کرده است.

صابر ابر با انتشار عکس زیر نوشت:

****

«در گوش ليا جانم يه چيز گفتم :

دعا كن برای روزهای خوب...

صدای تو بيواسطه به خدا ميرسد.

.....

خدا تو رو برای ما حفظ كنه....»


عکس صابر ابر در کنار دختر مهناز افشار

عکس صابر ابر در کنار دختر مهناز افشار

آتیش بازدید : 149 نظرات (0)

تصاویر مراسم فرش قرمز «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با حضور وحید جلیلوند، علی جلیلوند، امیر آقایی، نیکی کریمی و ابرتو باربرا در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز را مشاهده می کنید.

مراسم فرش قرمز فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت»

فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» ساخته وحید جلیلوند، تنها نماینده سینمای ایران در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز است.

مراسم فرش قرمز «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با  حضور وحید جلیلوند، علی جلیلوند، امیر آقایی، نیکی کریمی و ابرتو باربرا در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز برگزار شد.

نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، سحر احمدپور و ... در فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» بازی می کنند.
 
عکس های فرش قرمز فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» در جشنواره ونیز را ببینید:

عکس امیر آقایی، نیکی کریمی، وحید جلیلوند و ابرتو باربرا در فرش قرمز ونیز
عکس امیر آقایی، نیکی کریمی، وحید جلیلوند و ابرتو باربرا در فرش قرمز ونیز
عکس امیر آقایی، نیکی کریمی، وحید جلیلوند در فرش قرمز جشنواره ونیز
عکس امیر آقایی، نیکی کریمی، وحید جلیلوند در فرش قرمز جشنواره ونیز
عکس نیکی کریمی در فرش قرمز جشنواره ونیز
عکس نیکی کریمی در فرش قرمز جشنواره ونیز
عکس امیر آقایی در فرش قرمز جشنواره ونیز
عکس امیر آقایی در فرش قرمز جشنواره ونیز
632999_404.jpg
نیکی کریمی در فرش قرمز فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت"
امیر آقایی در فرش قرمز فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت"
امیر آقایی در فرش قرمز فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت"
عوامل فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت" در جشنواره فیلم ونیز
عوامل فیلم "چهارشنبه 19 اردیبهشت" در جشنواره فیلم ونیز




منبع :سیمرغ

آتیش بازدید : 70 نظرات (0)

نفیسه روشن گفت: ما خیلی نسلمان به خاطر بودن یک مدل زندگی و حضور یک سری نوستالژی ها و حتی روابطمان با یکدیگر فرق می کند. ماهم را قلبی نه چشمی دوست داشتیم و داریم.

خاطرات نفیسه روشن از خردسالی اش

به سراغ نفیسه روشن، بازیگر جوان سینما و تلویزیون رفتیم. خاطراتش را با هم ورق زدیم، خاطراتی پر از نوستالژی های بامزه کودکی از آدامس خرسی تا جوجه رنگی.

چقدر آدم خاطره بازی هستید؟

خیلی و اصولا هم چون عاشق گوش دادن به موسیقی و دوربین به دست هستم، ناخودآگاه دلم می خواهد خاطراتم را ثبت کنم. بعضی وقتها با شنیدن آهنگهایی یاد خاطراتی می افتم یا عکس هایی ثبت می کنم که همگی برای من یادآور خاطراتم هستند.

تا به حال دفتر خاطرات داشته اید؟

بچه بودم بله. دوره دبستان تا دبیرستان دفترچه خاطراتی داشتم که به کسانی که دوستشان داشتم می دادم تا برایم یادگاری بنویسند.

متولد چه سالی هستید؟

62

 

پس دهه شصتی محسوب می شوید، تا بحال توپ پلاستیکی دوپوسته کرده اید؟ اصلا اهل فوتبال بازی کردن بودید؟

بله جوجه رنگی هم داشتم و در حیاط خانه مادربزرگم با آن توپ های پلاستیکی راه راه بازی می کردیم. که یادم می آید هادی و هدی هم از این توپ ها داشتند. بعد که سوراخ می شد، دادش ها با چاقو پاره اش می کردند و روی یک توپ دیگر می کشیدند تا دیرتر پاره شود.

تا بحال توی پشه بند خوابیده اید؟

بله، تا دلتان بخواهد. خانه مادربزرگم حیاط صد و خورده ای متری داشت پر از درخت و یک حوض آبی که همیشه برای من خاطره انگیز است. بعضی وقتها مادربزرگ آنجا پشه بند نصب می کرد نه تنها بخاطر پشه ها بلکه برای اینکه سوسک ها هم موقع خواب سمتمان نیایند. من عاشق خوابیدن توی پشه بند بودم.

 

حتما قبلش هم حیاط را آب و جارو می کردند؟

دقیقا...

 

این روزها که اتفاق نیفتاده توی پشه بند بخوابید؟

نه اصلا، دیگر حتی ندیده ام.

دوست دارید الان این اتفاق بیفتد؟

خیلی، خیلی. درواقع خیلی دوست دارم جایی بروم که بتوانم پشه بند بزنم. حتی چند وقت پیش سکانسی در پایتخت دیدم که توی پشه بند بودند... خیلی دلم خواست...

رابطه تان با درس و مدرسه چطور بود؟ یا به عبارتی از دوران مدرسه چه خاطراتی دارید؟

من دوران دبستانم را خیلی دوست داشتم؛ برای اینکه مادرم برای اینکه به درس خواندن تشویقم کند ،مدام برایم جایزه می خرید. برایم دوران خیلی خوبی بود. دوره راهنمایی ام را اصلا دوست نداشتم. چون احساس می کردم معلق هستم. اصلا معلوم نبود این دوره می خواهد برای تو چه کاری انجام بدهد...

چیز خاصی انگار یاد نمی گرفتیم...

من نه خاطره ای از دوران راهنمایی دارم نه به یاد می آورم چیزی یاد گرفته باشم. فقط یادم می آید که دلم می خواست زودتر بگذرد. ولی دوره دبیرستانم را خیلی خیلی دوست داشتم.

به خاطر اینکه تعیین رشته کردیم و می دانستیم که می خوایم چه رشته ای را انتخاب کنیم و دوره پیش دانشگاهی برای من جزو بهترین ها بود. یعنی دوره پیش دانشگاهی برای من برابر با کلاس اول پر از خاطره بود. چون همه در شور و هیجان دانشگاه رفتن بودیم.

در چه رشته ای تحصیل کرده اید؟

حقوق خواندم.

پس از آنجاییکه حقوق خواندید و دوره دبیرستان را هم برابر با دبستان بسیار دوست داشتید پس ظاهرا شاگرد زرنگی بودید و به اصطلاح جزو بچه درس خوان ها بودید...

بله دقیقا... خیلی درسخوان بودم.

نیمکت چندم می نشستید؟

من به خاطر اینکه همیشه شیطنت کردن را خیلی دوست داشتم برخلاف اینکه می گفتند آخر کلاس مال تنبلهاست من همیشه عاشق این بودم که ته کلاس بنشینم.

که شیطنت کنید؟

بله دقیقا...

سر کلاس پیش آمده بود چیزی هم بخورید؟

نون و پنیر و خیار خوردیم با بچه ها آخر کلاس!

با آدامس خرسی چطورید؟

هنوز هم دوستش دارم چون نوستالژی از کودکی ام به همراه دارد. بچه که بودم خیلی از این آدامس ها می خوردم و عکس روی پوست آدامس را حتما روی دستم می چسباندم. ولی الان میخورم که گرد رویش را مزه مزه کنم و وقتی گرد تمام می شود برچسب را هم هنوز که هنوز است روی دستم می چسبانم و بعد هم پاکش می کنم.

آدامس خرسی را بیشتر به خاطر برچسب دوست داشتید یا مزه اش؟

بچه که بودم به خاطر برچسبش الان به خاطر مزه اش.

یک حرف نگفته؟

دلم می خواهد به این مطلب اشاره کنم که ما دهه پنجاه و شصتی ها به خاطر مدل خانه هایی که در آن ها بزرگ شدیم، به خاطر آب و جارویی که مادربزرگها بعدازظهرها انجام می دادند، به خاطر میوه های روی درخت حیاط خانه مادربزرگ، آب بازی های تابستان توی حوض، گلهای شمعدانی، صدای یاکریم ها، چای درست کردن روی سماور گوشه حیاط، جور دیگری بزرگ شدیم که با نسل دهه هفتاد و هشتاد خیلی فرق دارم.

ما خاطره هایمان را دوست داریم، مهر و عاطفه را دوست داریم اما احساس می کنم بچه های نسل های جدید، گل شمعدونی مثلا با گل محمدی برایشان هیچ فرقی ندارد.

خانه آپارتمانی با ویلا یا خانه حیاط دار و حوض دار برایشان هیچ فرقی ندارد. شاید صدای حتی یاکریم عصبی و ناراحتشان کند و از حوالی شان دورش کنند اما ما مواظبش بودیم که تخم هم بذاره و جوجه اش هم دربیاید.

ما خیلی نسلمان به خاطر بودن یک مدل زندگی و حضور یک سری نوستالژی ها و حتی روابطمان با یکدیگر فرق می کند. ماهم را قلبی نه چشمی دوست داشتیم و داریم. من الان هم به یاد نوستالژی خانه مادربزرگم یک حوض کوچک برای بالکنم خریده ام که پر از شمعدانی و پرنده است. دوست دارم و دلم هوای آن حال و هوا را می کند. چون خیلی لذت و صفا داشت. این کاش برگردیم به آن روزها... به تهران قدیم.

انگار هم نسلان ما این روزها چیزهایی را کم و گم دارند...

من به خاطر حرفه بازیگری و بودنم در جامعه و برخوردهای بسیار با آدمها، می بینم که واقعا دهه پنجاه و شصت همگی علائق مشابهی مثل عشق به خانه مادربزرگ، سفره های سرتاسری توی حایط و خنده هایی که شاید کل کوچه را بر می داشت، همیاری و کمک همسایه ها به هم و... را دارند.

 

هیچ وقت جوجه رنگی هم داشتید؟

بله، جوجه رنگی هم داشتم و هر موقع مادر می خرید مخصوصا رنگ سرخابیش را برایم می خرید. دور گردن جوجه ام نخ می بستم که هیچ وقت فرار نکند و با نخ بیرون می بردمش.

وقتی می مرد چکار می کردید؟

من یادم می آید یک بار کوچک بودم یکی از جوجه رنگی های من را گربه خورد و هیچ وقت یادم نمی رود که با هزار جور نقشه و کلک نشستم، فکر کردم، نقشه چیدم و گربه را دستگیر کردم و سبیلهایش را چیدم! فقط به دلیل اینکه جوجه من را خورده بود. ولی الان رفتارم با حیوانات خیلی فرق کرده و بیش از اندازه دوستشان دارم.

غذایی هست که قبلا بیشتر می خوردید و این روزها هوس کنید؟

بله، آبگوشت... آبگوشت هایی که مادربزرگم همیشه بار می کرد و بویش کل خانه و حیاط را بر می داشت. بخاطر انحصار وراثت مادربزرگم مجبور به فروش آن خانه باصفا و آپارتمان نشینی شد و مریض شد.

چون خاطراتش را از او متاسفانه گرفتند و دیگر توانایی پختن آن مدل آبگوشت را ندارد. من هر موقع هوس می کنم جایی را در میدان راه آهن پیدا کره ام که همان حال و هوا را برای من تداعی می کند و می روم دیزی می خورم.

پس به این نتیجه هم می توانیم برسیم که خیلی داریم ظالمانه با خاطراتمان برخورد می کنیم یا می کنند...

دقیقا همینطور است. متاسفانه فکر هیچکدام از بزرگترهایمان هم نیستیم.

و جمله آخر...

زندگی شهد گل است، میخوردش زنبور زمان، آنچه می ماند عسل خاطره هاست.


منبع : ماهنامه زیر و بم

آتیش بازدید : 77 نظرات (0)

اخبار فرهنگی و هنری - در این تصویر محمدرضا گلزار در کنار بازیگری با گریم صدام دیکتاتور معدوم عراق دیده می‌شود.

علی احمد‌زاده کارگردان فیلم «مادر قلب اتمی» تصویری از این فیلم را منتشر کرده که به گفته‌ی خودش قرار بوده تا زمان اکران لو نرود. در این تصویر محمدرضا گلزار در کنار بازیگری با گریم صدام دیکتاتور معدوم عراق دیده می‌شود.


احمدزاده که این عکس را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، از اکران فیلم «مادر قلب اتمی» در جشنواره‌ی زوریخ خبرداده و نوشته: «قرار بود تا زمان اکران، این عکس و این کاراکتر لو نرود، اما انگار شرایط برای من نامعلوم تر از این حرف‌هاست.»


اشاره احمدزاده به سرونشت این فیلم است که نه در جشنواره فجر سال گذشته پذیرفته شده و نه اقدامی برای اکران آن صورت گرفت. در این فیلم بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، محمدرضا گلزار، مهرداد صدیقیان و اشکان اشکانی به ایفای نقش می‌پردازند.
این فیلم 8، 10 و 12 مهر در جشنواره‌ی زوریخ اکران خواهد داشت.

فیلم مادر قلب اتمی

 

این فلیم اگرچه در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشد، اما در جشنواره فیلم برلین حضور داشت.
پیش از این اعلام شده بود که داستان فیلم دوم احمد زاده درباره‌ی دو دختری است که از خانه بیرون می‌آیند و مجبورند یک شب تا صبح را در بیرون از خانه سپری کنند. پیش از این اشاره‌ای به حضور صدام یا شخصیتی با این چهره در فیلم نشده بود. احمدزاده پیش از این فیلم «مهمونی کامی» را ساخته بود که این فیلم هم نه در جشنواره‌ی فیلم فجر پذیرفته شد و نه به اکران عمومی درآمد.


منیع - خبرآنلاین

آتیش بازدید : 92 نظرات (0)

لیلا بلوکات عکس های جدیدی که مربوط به پیاده روی شبانه و بولینگ بازی با دوستانش می باشد را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

عکس لیلا بلوکات

لیلا بلوکات عکس های جدیدی منتشر کرده است که مربوط به فعالیت هایش در کنار دوستانش می باشد.

عکس اول مربوط به پیاده روی شبانه لیلا بلوکات و دوستانش و عکس دوم مربوط به بولینگ بازی کردن لیلا بلوکات می باشد.

***

سلام شب خوش
پياده روی شبانه

پیاده روی شبانه لیلا بلوکات

پیاده روی شبانه لیلا بلوکات

 

سلام به دوستانم
بولينگ يه بازی خوب كنار همه خوبان


لیلا بلوکات و دوستانش و بازی بولینگ

لیلا بلوکات و دوستانش و بازی بولینگ

 

منبع: صفحه شخصی لیلا بلوکات

آتیش بازدید : 80 نظرات (0)

تصاویری از مراسم یادبود علی طباطبایی شروع می‌کنیم. برخلاف مراسم تشییع وی، همه خود را به میدان فاطمی رسانده بودند تا در مراسم ختم زنده یاد طباطبایی شرکت کنند. مراسمی در خور یادبود یک جوان هنرمند. حبیب محبیان ویژه ترین چهره حاضر در مراسم بود و هوادارانی که در جلوی مسجد تجمع کرده بودند را به کمال ذوق زدگی رساند. "مرد تنهای شب" فقط در مراسم ختم هنرمندان جوان شرکت می‌کند و مانند برخی از عزیزان که دغدغه مجوز دارند و برای موجه و مجاز نشان دادن خودشان در هر جایی آفتابی میشوند، اصلاً در فکر این چیز ها نیست. امیدواریم این آخرین مراسم ختمی باشد که حبیب در آن حضور پیدا کرده است و از این به بعد ایشان را در مراسم شادی و جشن ها ببینیم.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)


سحر قریشی با چهره ای مغموم که خیلی کم او را در این حالت دیده ایم.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



هیچ کسی نمیتوانست درد های یک پدر را آرام کند، حتی دلداری های سیدجواد رضویان هم کارگر نبود. با آرزوی سلامتی و صبر برای سید کمال طباطبایی.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



جناب افشانی با دو بادیگاردِ «گولاخ» در مراسم شرکت کرد تا همچنان ارزش های خود را در چشم مردم فرو کند!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



برادران سلوکی در مراسم. مهدی به سختی جلوی اشک های خود را گرفته بود.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



رضا فیاضی با وجود مشکلاتی که خودش داشت در مراسم حضور پیدا کرد.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



حسین یاری یکی دیگر از چهره های ویژه مراسم.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



و بالاخره مرد همیشه حاضر در مراسم هایی که منعی برای حضور هیچ کس در آن جا نیست!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)


حمیده عباسعلی در کنار افتخاراتی که برای کشورش وخودش آورده است. امیدواریم تعداد تابلوهای افتخارات حمیده در آینده چندین برابر شود.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



شیما محمدی و مرجانه گلچین در یک مراسم در تالار حافظ. در مراسمی از مراسم هایی که هیچگاه پایانی نخواهند داشت...


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



گزاره خبریِ آناهیتا دری در دفتر کودکی هایش. باید ریشه این خبر را از پدر این دو عزیز یعنی ضیاالدین خان دری بپرسیم!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



عکس آتلیه ای متفاوت ترانه علیدوستی.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



نیوشا ضیغمی در اقداممی خیرخواهانه در کنار کودکان یک موسسه خیریه در نمایشگاه نقاشی به نفع این عزیزان شرکت کرد.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



آزاده زارعی و سپند امیرسلیمانی در یک پردیس سینمایی. گویا اخیرا از تسبیح به عنوان آویز گردن خانم ها استفاده می‌شود، باید صحت و سقمش را از آزاده زارعی پرسید!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



دوستانی که نگران هانیه غلامی بودند از نگرانی دربیایند، هم خودشان و هم ابروی مبارک در صحت کامل به سر می‌برند!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



امیر مهدی ژوله هم حس شیرین پدر بودن را به دنیا آمدن گندم خانم تجربه کرد. تبریک بی پایان به استاد عزیزم. مطمئناً همانطور که استاد فوق العاده ای هستی، پدر فوق العاده ای هم خواهی بود.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



علی اوجی و همکاران پس از اجرای تئاتر کمدی «شام آخر». مانداتا سوری، سعید، کمند و سپند امیرسلیمانی، عارف لرستانی، آزاده زارعی و سوزان عزیزی. نویسنده این کمدی فرهاد آئیش است و کارگردانش عارف لرستانی.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



پدر و پسر در استخر.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



حسام نواب صفوی در هفته گذشته کلی سر و صدا به پا کرد، دلیلش هم دعوای وی با یکی از مجری های محبوبِ آن ورِ آبی بود. ماجرا از این قرار بود که مجری مذکور، با استناد به پست های اینستاگرامی حسام نواب صفوی درباره بازی اش در فیلم سینمایی زندگی نامه الویس پریسلی به کارگردانی «باز لورمان» کارگردان بزرگ استرالیایی، که خیلی هم روی حضورش در این فیلم  تاکید داشته و بار ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد کرده، با آقای لورمان در برنامه اش مصاحبه کرد و جناب لورمان با بیان اینکه اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و هنوز فیلم در مراحل ابتدایی ساخت است و اصلاً هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده، تمام ادعاهای یک سال اخیر حسام را زیر سوال برد. طبیعتاً حسام نواب صفوی هم از این قضیه خیلی شاکی شده بود و پاسخی ایرانی وار به این برنامه و مجری اش داد: شکایت! توضیحات زیر هم راجع به همین موضوع است.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



عکس یادگاری شیوا ابراهیمی با ژاله صامتی و دختر نازنینش در پشت صحنه تئاتر «پپرونی برای دیکتاتور».


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



نازنین بیاتی در یک مکان عمومی گرفتار دوربین یکی از پاپاراتزی های وطنی شد و با یک لبخند از دوربین عکاس استقبال کرد.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



ماریه ماشااللهی بازیگر سینما و تئاتر با این تصویر زمستانی اولین نفری بود که فاز عکس های چهره ها را از تابستان به زمستان تغییر داد. البته یک مقدار عجله داشت وگرنه هنوز برای این عکس ها دیر نشده است! بر سر واقعی بودن یا نبودن برف ها بحث نمیکنیم.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



مریم جان سقف خواسته های ما از شما این است که او را نخوری!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



سلفی فلور نظری با سهی بانو ذوالقدر که پس از درخشش در بازیگری سعی در تکرار موفقیتش در کارگردانی دارد.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



عکس دیده نشده بازیگر زن ایرانی در کنار استخر! +عکس

همین تیتر بالا تا حالا کلی بازدید روانه سایت های زرد و قهوه ایِ وب کرده است.

ممنون از سوگل طهماسبی.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



سلفی خواهران هنرمند کاشمری و دوستشان در سالن میلاد.

جااان؟؟ چی شده؟؟!

دوستان همین الآن خبر رسید که قیمت مسواک و خمیردندان به شکل عجیبی گران شده است، تا گران تر نشده بخرید و انبار کنید!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



امیر نوری در حرم امام رضا (ع). استتاری که امیر نوری برای شناخته نشده در مشهد انجام داده بن لادن و صدام در دوران قایم باشک بازیشان انجام نداده بودند!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



سحر دولتشاهی و باران کوثری با چشمانی خیس در مراسم بدرقه پیکر استاد ایرج کریمی. روحش شاد.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



سیدعلی صالحی و یغما گلرویی در سال های دور.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



محمدرضا هدایتی با لباس محلی سیستان و بلوچستان در برنامه با حمایت از رود هامون که دست کمی از رود های دیگر کشورمان ندارد و بی آب است.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



عکسی کمتر دیده شده از شهرزاد کمال زاده و عشقش! شهرزاد جان این عشق شما قبلاً عشقِ نفیسه روشن هم بوده است، در انتخاب هایت دقت کن حداقل طرف آشنا نباشد!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



سلفی امیر قنادی در حال ریلکس کردن.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)



سلفی زیبای پندار اکبری و برادرش با یک رنگین کمان زیبا.


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (154)

منبع : برترین ها

آتیش بازدید : 120 نظرات (1)

برترین ها: همچون روال هفته‌های گذشته، سرویس چهره‌های پرتال برترین‌ها نگاهی دارد به زندگی سلبریتی های جهان از قاب سلفی. گفتار امروز را به بررسی سلفی‌های سلنا گومز، خواننده جوان آمریکایی اختصاص دادیم تا وی را از نگاه خودش، نگاه کنیم. با ما همراه باشید.

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی


سلنا گومز، خواننده جوان این روزهای امریکا، سلبریتی میلیونری هست که معتاد شبکه‌های اجتماعی و به خصوص سلفی گرفتن می‌باشد. سلنا، مانند لیدی گاگا علاقه زیادی به سلفی گرفتن درست زمانی که از خوب بلند می‌شود دارد. سلفی گرفتن سلبریتی های دنیای هنر و موسیقی در رختخواب با عروسک و حتی بدون آرایش، یکی از داغ‌ترین سوژه‌های خبری نشریات و پرتال‌های اینترنتی هنری به شمار می‌رود که اینستاگرام و فیس بوک، نقش زیادی در عمومی سازی آن دارد.

سلنا گومز، خواننده و بازیگر بیست و سه ساله امروز امریکاست که به خاطر آلبوم‌های موسیقی پاپ، شهرت و اعتبار بین المللی کسب کرد. در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱، سلنا با خوانندهٔ کانادایی "جاستین بیبر" در جشن اسکار "ونتی فر" حضور یافت و بعد از چندین ماه گمانه زنی‌ها وجود رابطهٔ عاشقانه بین این دو نفر تأیید شد. این زوج به سرعت مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفتند و توسط آن‌ها به "جلنا" (ج برگرفته از "جاستین" و لنا برگرفته از "سلنا") معروف شدند. سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ میلادی سفیر یونیسف شد. او جوان‌ترین سفیر یونیسف است. در اولین کار او در یونیسف برای کمک کردن به کودکان به غنا سفر کرد. وی در یونیسف برنامه‌ها و کنسرت‌های خیریه اجرا کرده است.

البته سلنا گومز فقط در اینستاگرام فعالیت ندارد و فعالیتش در فیس بوک و به ویژه درتوییتر هم بااستقبال گسترده مخاطبانش همراه شده است. توییتر ایشان در نشانی https://www.twitter.com/selenagomez صدها هزار مخاطب دارد. حذف یکی از تصاویرش در اینستاگرام، چند روزی هست که سوژه رسانه‌های غربی شده است. اطلاعات تکمیلی را در Mirror دنبال کنید.

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(جدیدترین سلفی فانتزی سلنا گومز با گریمورهایش)


سلنا، علاقه زیادی برای ارتباط با طرفدارانش از طریق شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام دارد. وی ظرف دو سال اخیر، بیش از 900 پست در صفحه شخصی‌اش منتشرکرده است که 43 میلیون فالوور کسب کرده است.

آخرین خبرها از فعالیت‌های هنری این خواننده جوان را می‌توان از طریق صفحه اینستاگرامش دنبال کرد که جدیدترین تصویرش که با 2 میلیون لایک همراه شد، تصویرش با تیلور سویفت در کنسرت اخیر هست.

به هر حال، سلنا گومز یکی از جوان‌ترین سلبریتی های جوان هالیوود هست که برگ‌هایی از زندگی روزانه‌اش در قاب سلفی، با میلیون‌ها مخاطب همراه شده است که اگر نگوییم بی نظیر هست، بلکه در میان سلبریتی های امروزی هنر و ورزش، کم نظیر هست.

دیدار با سلنا گومز در قاب سلفی‌هایش در ادامه می‌آید.

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با گریمور مشهورش)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی 
(سلفی در هواپیما به سمت لندن)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز در جشنواره والت دیزنی)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی 
(سلفی سلنا گومز با جاستین بیبر)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با یک طرفدار در یک کشتی تفریحی)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی 
(سلفی سلنا گومز با داوید هانر، بازیگر سریال‌های تلویزیونی در آمریکا)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز روبروی آینه اتاق خواب)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی 
(سلفی سلنا گومز برای برند آدیداس)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی 
(سلنا گومز و Cara Delevingne پاریس 2014)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با یکی از طرفداران در ساحل میامی)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی خانم گومز با پپسی کولا!)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با Harmony Korine.)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا با الکساندر جیمی)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با همکلاسی هایش در آمریکا)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با Shay Mitchell در دوبی)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز در مراسم Good Morning America)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با تیلور سویفت)

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با Ryan Seacrest در برنامه تلویزیونی on Air)

زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلفی سلنا گومز با مادرش)


سلنا گومز، همواره سوژه کاریکاتوریست‌های رسانه‌ها بوده است و کاریکاتورهای ایشان همواره درنشریات هنری و سبک زندگی منتشر می‌شود که 3 مورد  از آن در تصویر زیر ارائه شده است. برخی از کاریکاتوریست‌ها، ذهنیت طراحی خود را برای کشیدن کاریکاتور خانم گومز، شکلک‌هایی می‌دانند که وی در زمانی که سلفی می‌گیرد، روبروی قاب دوربین دارد.

 زندگی خصوصی سلنا گومز در قاب سلقی
(سلنا گومز و کاریکاتورهای الهام گرفته از سلفی‌هایش)


همواره روزهای زوج با سلفی سلبریتی های امروز دنیا، همراه سرویس چهره‌های برترین‌ها باشید و نظرات خود را درباره سلفی‌ها، زیر هر گفتار ارائه کنید.

منبع : برترین ها

آتیش بازدید : 102 نظرات (0)

 

آنجلینا جولی بازیگر موفق و محبوب هالیوودی در جوانی در کلاس های بازیگری حضور داشته است. عکس هایی از حضور آنجلینا جولی در کلاس بازیگری را مشاهده خواهید کرد.

عکس آنجلینا جولی

بازیگر سرشناس سینمای هالیوود پیش از به شهرت رسیدن، در کلاس‌های بازیگری توانایی خود را در به تصویر کشیدن احساسات انسانی تقویت می کند.

آنجلینا جولی نیز مانند بسیاری از بازیگران بزرگ تاریخ سینما برای دست‌یافتن به مهارت در بازیگری در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرده است. او در این کلاس‌ها مشغول فراگیری توانایی به تصویر کشیدن احساسات متفاوت انسان، همچون شادی، خشم و اندوه بوده، تا بعدها این توانایی را بر پرده سینما به نمایش بگذارد.

به تازگی فیلمی از حضور این بازیگر در کلاس‌های بازیگری در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر او را در حال تمرین بازیگری نشان می‌دهد.


عکس آنجلینا جولی

عکس آنجلینا جولی


عکس آنجلینا جولی در کلاس بازیگری

عکس آنجلینا جولی در کلاس بازیگری

 

او در این فیلم یک جمله را با نمایش احساسات متفاوت بیان می‌کند. بر اساس گزارش‌ها این فیلم مربوط به زمانی است که جولی تنها 25 سال سن داشته است.

این بدان معناست که این عکس‌ها اندکی پیش از حضور این بازیگر در فیلم «دختر : از هم‌گسیخته» محصول سال 1999 گرفته شده‌اند. او برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.


منبع: khabaronline.ir

آتیش بازدید : 69 نظرات (0)

گویا تاریخ مصرف محمدحسینی تمام شده است و برای بازگشت به ایران واسطه‌تراشی می‌کند.او مدتی پیش در گفت‌وگویی رسانه‌ای، از ابتلای خود به افسردگی خبر داد.

حسینی دچار افسردگی شد

یک روزنامه درباره پشیمانی مجری سابق تلویزیون نوشت: مجری سابق صدا و سیما که چند سال پیش فریب وعده و وعید برخی رسانه‌های ضدانقلاب را خورد و از کشور رفت، حالا پشیمان شده و برای چندمین‌بار خواستار بازگشت به ایران شده است.

«م.ح» [محمدحسینی]که پس از نمک‌نشناسی نسبت به رسانه‌ ملی و مردم ایران از ایران به دوبی رفت، ابتدا در یک شبکه درجه سوم، مسابقه‌ای مبتذل اجرا کرد که از شدت ضعف تعطیل شد.

سپس به قبرس رفت و مدتی نقش تبلیغات‌چی بنگاه‌های ملکی ایرانی را بازی کرد.

پس از آن از آمریکا پناهندگی گرفت و در شبکه‌های بهایی و سلطنت‌طلب، شروع به انکار ارزش‌های دینی و اهانت به عناصر متدین نمود.

او با عناصر فراری ضدانقلاب عکس یادگاری گرفت و برای حفظ موقعیت خود علیه انقلاب مصاحبه کرد.

حالا گویا تاریخ مصرف وی تمام شده است و برای بازگشت به ایران واسطه‌تراشی می‌کند.او مدتی پیش در گفت‌وگویی رسانه‌ای، از ابتلای خود به افسردگی خبر داد.


منبع : روزنامه کیهان

آتیش بازدید : 161 نظرات (0)

مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی درحالی برگزار شد که مادر علی طباطبایی کفن پسرش را بوسید.

مراسم تشییع علی طباطبایی

مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی، بازیگر جوان کشورمان، صبح دیروز برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی، بازیگر جوان کشورمان، که سراسر غم و اندوه و احساس بود با عزاداری دردناک مادر و مادر بزرگ او همراه بود.


مادر علی طباطبایی درحال بوسیدن کفن پسرش

مادر علی طباطبایی درحال بوسیدن کفن پسرش

 

منبع: khabaronline.ir

آتیش بازدید : 104 نظرات (0)

سپیده خداوردی بازیگر کشورمان عکس جدیدی از پسرش سانیار منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

عکس فرزند سپیده خداوردی

سپیده خداوردی عکس جدیدی از پسرش منتشر کرده است.

سپیده خداوردی که مدتی پیش مادر شد عکس جدیدی از پسرش سانیار را منتشر کرد.

خداوردی متولد سال 1360 بوده و 34 سال سن دارد و به عنوان بازیگر و نوازنده فعالیت می کند.


عکس سانیار فرزند سپیده خداوردی

عکس سانیار فرزند سپیده خداوردی

 


منبع: صفحه شخصی سپیده خداوردی

آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران همیشه جزء سوالاتی بوده که هیچوقت بیان نشده است. نگاهی می کنیم به حدود دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران!

دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران

میزان دستمزد بازیگران مشهور سینمای ایران همیشه مبهم بوده و هیچ ارگان و رسانه‌ای رسما مبالغ دستمزد این بازیگران را اعلام نمی‌کند.

این در حالی است که در دیگر کشورهایی که صنعت سینما در آنها توسعه یافته است، شفافیت مالی به‌ویژه در مورد دستمزدهای بازیگران و ستاره‌های سینما وجود دارد و برای مثال در هالیوود میزان دستمزد بازیگران در هر یک از فیلم‌هایی که بازی می‌کنند «به صورت رسمی» و از طریق نهادها و رسانه‌های معتبر اعلام می‌شود.

در ایران با وجود دولتی بودن اکثر آثار و تولیدات به‌ویژه تولیدات بزرگ سینمایی، جای خالی شفافیت مالی به‌خوبی خود را نشان می‌دهد و حتی در چنین آثاری نیز هیچگونه اطلاعات مالی مربوط به پروژه سینمایی درباره دستمزدها اعلام نمی‌شود. برای مثال در مورد فیلم محمد رسول‌الله (ص)، همین اتفاق روی داد و نه تنها در مورد دستمزد عوامل و بازیگران بلکه حتی در مورد هزینه کل پروژه اطلاعات و آمار مشخص و واحدی اعلام نشد. آمارهای اعلام‌شده عموما متفاوت بود و تقریبا هر کسی از مسئولان مربوط رقمی را بیان می‌کرد؛ معمولا رقمی مابین 80 تا 120 میلیارد تومان! از همین‌رو است که معمولا در بیان میزان دستمزد بازیگران در سینمای ایران می‌گویند «فاش شدن» اما در هالیوود می‌گویند اعلام دستمزد! تفاوت این دو اصطلاح مبنای بسیاری دیگر از تفاوت‌ها نیز هست.

گمانه‌زنی درباره دستمزد برخی از ستاره‌های سینمای ایران، کار دشواری نیست. اگرچه شاید نتوان میزان دقیق دریافتی‌ها را حدس زد اما با توجه به نشانه‌هایی که وجود دارد، می‌توان نرخ تقریبی بازی یک ستاره در یک فیلم سینمایی را محاسبه کرد.

در صنعت سینما به صورت متر و معیار، چند شاخص وجود دارد که دستمزد بازیگرها براساس آنها تعیین می‌شود:‌ تجربه، توانمندی‌های بازیگر، شهرت و محبوبیت، سختی و دشواری نقش، مکان فیلمبرداری، نیاز به تغییرهایی همچون لاغری، چاقی و ... در بازیگر برای ایفای نقش و ... . اما این همه موارد نیست. به این معنی که عموما بازیگران معمولا بر اساس محبوبیتشان در گیشه فروش دستمزد تعیین می‌کنند و در واقع یک بازیگر محبوب از یک بازیگر توانمند گران‌قیمت‌تر است حتی اگر بازیگر توانمند از دیگر شاخص‌های تعیین دستمزد نیز برخوردار باشد.

با این همه اطلاعات مربوط به دستمزد بازیگران هنوز هم مبتنی بر حدس و گمان است. جدول زیر در بردارنده نزدیک‌ترین گمانه‌زنی‌ها درباره دستمزد برخی از بازیگران سینما در ایران است اما یادآوری می‌کنیم که سندیت این اطلاعات مبتنی بر تخمین‌های دقیق است نه اطلاعات دقیق. این رقم‌ها برای حضور در یک فیلم سینمایی با حدود یک ماه زمان فیلمبرداری محاسبه شده است.


آمار دستمزد بازیگران سینمای ایران

آمار دستمزد بازیگران سینمای ایران

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

آتیش بازدید : 137 نظرات (0)

به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، بهنوش بختیاری با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اش نوشت: همراه با مردم گل مشهد..سلفی..و همچنین تشکر که تعدادی از شمابه کمپین حمایت از ترنسها..و کمپین سبز محیط زیست من پیوستید.

سلفی جالب بهنوش بختیاری با مردم مشهد! + عکس

تعداد صفحات : 2

درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,345
  • بازدید ماه : 6,928
  • بازدید سال : 32,203
  • بازدید کلی : 140,097