loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 480 نظرات (1)

تجاوز به عنف یکی از خشن‌ترین جرایمی است که اغلب مرتکبان آن در بستر اختلالات روانی و ناهنجاری‌های دوران کودکی و نوجوانی، دست به این اقدام غیر‌انسانی زده‌اند. در یکی از موارد، آشنایی یک دختر هفده ساله با پسری نوزده ساله در مسیر مدرسه، آغازگر ماجرایی بود که با تجاوز به عنف ختم شد. […]

تجاوز به عنف یکی از خشن‌ترین جرایمی است که اغلب مرتکبان آن در بستر اختلالات روانی و ناهنجاری‌های دوران کودکی و نوجوانی، دست به این اقدام غیر‌انسانی زده‌اند.

http://saten.ir/wp-content/uploads/2014/03/tajavoz.jpg

در یکی از موارد، آشنایی یک دختر هفده ساله با پسری نوزده ساله در مسیر مدرسه، آغازگر ماجرایی بود که با تجاوز به عنف ختم شد. دختر هفده ساله در شعبه ۷۲ دادگاه کیفری تهران در باره روز حادثه گفت: «در راه مدرسه با «سجاد» آشنا شدم. او بارها سد راهم شده و به من درخواست دوستی داده بود. یک روز شماره تلفنش را گرفتم و دوستی ما آغاز شد. سجاد می گفت بزودی همراه خانواده اش به خواستگاری ام می آید. دانشجوی رشته کامپیوتر بود و می گفت پس از گرفتن مدرکش، جشن عروسی را برپا می کند. یکی از روزها سجاد با من تماس گرفت و مدعی شد پدر و مادرش می خواهند عروس آینده شان را ببینند و به این بهانه مرا به خانه اش دعوت کرد. آن روز به خانه سجاد که در منطقه اعیان نشین تهران بود، رفتم. جز او کسی در خانه نبود. با یک آبمیوه از من پذیرایی کرد و گفت بزودی پدر و مادرش از راه می رسند. پس از نوشیدن آبمیوه بی هوش شدم و وقتی به خود آمدم متوجه شدم سجاد مرا تسلیم نیت شوم خود کرده است، به همین دلیل برای شکایت از وی به دادگاه آمدم.» گاه چنین جرایمی با قتل پیوند می خورد. در یکی از این حوادث زن جوانی که توسط چهار مرد مورد تجاوز قرار گرفته بود، ساعاتی پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داد. او قبل از مرگ درباره روز حادثه گفته بود: «به عنوان مسافر سوار خودرویی شدم و پس از مدتی پی بردم سرنشینان آن قصد تجاوز به مرا دارند که مقاومت کردم. یکی از آنها با چاقو ضربه ای به گردنم زد و بعد که بی حال شدم، هر چهار نفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. در میانه راه، سه نفر پیاده شدند و راننده پراید که قرار بود مرا به بیمارستان برساند، در بیابان چادر ماشین را پهن کرد و بار دیگر مرا مورد آزار قرار داد و بعد همان جا رهایم کرد. کشان کشان خودم را کنار جاده رساندم و راننده آژانسی که داشت از آنجا رد می شد، مرا به کلانتری رساند». پلیس، چهار زن دیگر را که مورد تجاوز این افراد قرار گرفته بودند، شناسایی و شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران تمام متهمان را به جرم تجاوز به عنف و آدم ربایی به ده سال حبس و یک بار اعدام محکوم کرد و یکی از متجاوزان نیز به دلیل قتل زن جوان، علاوه بر اعدام به یک بار قصاص محکوم شد. پلیس آگاهی ناجا دو هفته پیش با ارائه آماری اعلام کرد: امسال در حوزه این جرایم کاهشی ۱۸ درصدی داشتیم ضمن این که رقم کشفیات این جرایم نیز ۸۸ درصد بود. بنا به اعلام پلیس آگاهی اغفال و فریب قربانی شایع ترین شیوه در حوزه جرایم جنسی است و البته در ۸ درصد این موارد نیز عمل مجرمانه همراه با فیلمبرداری بوده و مجرم قصد داشته با سوء استفاده از آن قربانی را تهدید کند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آریاتویز در تاریخ 1394/06/17 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما دوست عزیز
آریاتویز با هدف پرورش فکر و ذهن کودکان سایت خود را با موضوع معرفی اسباب بازی های فکری و روانشناسی کودک و بازی راه اندازی نمود.
از شما دعوت می شود از سایت ما دیدن فرمائید و با نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود ما را یاری نمائید.
در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با نام آریا تویز لینک کنید. با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,324
  • بازدید ماه : 6,907
  • بازدید سال : 32,182
  • بازدید کلی : 140,076