loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 72 نظرات (0)

رئیس کمیته داوران به خاطر اشتباه احمد صالحی در دیدار پرسپولیس عذرخواهی کرد.

فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سایپا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته ناظر بازی، صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد. توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورد اما داور فکر کرد این بازیکن توپ را با دست لمس کرده که تصمیم اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا این اشتباهات فقط علیه ماست، تصریح کرد: عذر‌خواهی می‌کنم، ما بهترین داور لیگ چهاردهم را برای این بازی انتخاب کردیم اما او به دلیل اشتباه در جای‌گیری و یا عدم تمرکز در لحظه تصمیم‌گیری، نتوانست در لحظه اعلام پنالتی نظر دهد. بالاخره این اتفاق رخ داده و داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد اما پرسپولیسی ‌ها خودشان هم در گلزنی کم دقت بودند. داور دو پنالتی برای آن‌ها گرفت اما نتوانستند یکی را گل کنند.

رئیس کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه احمد صالحی در طول بازی به جز یک مورد اشتباه دیگری نداشت، افزود: پنالتی‌های پرسپولیس به درستی اعلام شد اما او در صحنه موردنظر اشتباه داشت. با توجه به این تصمیم اشتباه و تاثیرگذاری آن در نتیجه بازی طبق آیین نامه او مورد جریمه قرار می‌گیرد و با او برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث می‌شود، داوران در بازی‌های پرسپولیس اشتباه سهوی کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این مشکل وجود دارد. قبل از بازی تذکرات لازم را می‌دهیم و انتظار داریم مشکلی پیش نیاید اما تا زمانی که انسان قضاوت کند، این مشکل وجود دارد. صالحی هم به جز آن صحنه مشکل دیگری نداشت.

اصفهانیان در واکنش به اظهارنظر یکی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه ممکن است داور بازی ملوان و پرسپولیس تحت تاثیر اشتباه احمد صالحی قرار بگیرد و ناخواسته به نفع پرسپولیس سوت بزند، تاکید کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. قضاوت هر بازی مربوط به آن بازی است. کمیته اخلاق و انضباطی هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کنند. کسی نباید درباره داوری صحبت کند.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 76 نظرات (0)

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید تیمش در بازی مقابل سایپا بار دیگر موقعیت‌های زیادی از دست داده است. او همچنین بابت این شکست از هواداران عذرخواهی کرد.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در نشست خبری پس از شکست مقابل سایپا اظهار کرد: قبل از هر چیزی به تیم مقابل بابت برد تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران عزیزمان بابت اینکه آن‌ها را مایوس کردیم عذرخواهی می‌کنم. امیدی که به برد داشتم به نتیجه نرسید. از طرف دیگر متاسفم وقتی یک بازی را می‌بازیم چهره بازیکنان‌مان اینقدر غمگین می‌شود. واقعا بابت این موضوع ناراحتم.

وی افزود: امروز بازی‌ای بود که فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم و تبدیل به گل نکردیم. به هر حال این مشکلی است که باید روی آن کار کنیم و از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. ما در واقع در مقابل یک بازی محکم و همین طور دوندگی بالای تیم حریف راهی نتوانستیم پیدا کنیم و توپ‌های بسیار زیادی را از دست دادیم که می‌توانستیم آن‌ها را رهبری کنیم. مواردی هم منجر به از دست دادن پنالتی شد و البته پنالتی هم حریف به دست آورد.

برانکو اضافه کرد: طبیعی است وقتی می‌خواهیم گل خورده را جبران کنیم با تمام قوا حمله می‌کنیم و این موضوع قدرت ضد حمله را به حریف می‌دهد. ما چاره‌ دیگری نداریم جز اینکه همچنان کار کنیم و کار کنیم و کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آنالیز تیم حریف هم گفت: ما در واقع آماده‌سازی‌مان برای این بازی بسیار خوب و مناسب بود. اما خب بازی در زمین داستان متفاوتی دارد و بازیکنان آن طور که باید در زمین مسابقه ظاهر نشدند. تکرار می‌کنم ما نتوانستیم توپ را به خوبی و با سرعت به گردش دربیاوریم تا بتوانیم حملات زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم و بازی محکم حریف را خنثی کنیم. به این ترتیب در همان ابتدای بازی خیلی از حرکات‌مان متوقف شد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس شادابی بازی‌های قبلی‌اش را نداشت گفت: قبول دارم که در سطح بازی‌های قبلی نبودیم. وقتی شرایط ایده‌آلی داشتیم بازی‌های تیم ملی به وجود آمد و از روند قبلی فاصله گرفتیم. در تیم ما پنالتی‌ها را مهدی طارمی می‌زند. او در هر تمرین پنالتی می‌زند. او اعتماد به نفس بالایی دارد و به همین خاطر پنالتی دوم را هم خودش زد.

او درباره فرصت سوزی تیم هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم خستگی از تیم ملی تاثیر بسیار کمی در بازی امروز داشت. در کنار آن ما 20 روزی بازی لیگ تعطیل بود و خود این هم روی کیفیت تیم تاثیرگذار بود. من درک می‌کنم که خیلی‌ها دوست داشتند سوشا مکانی پنالتی را بزند اما ما مهدی طارمی را در نظر گرفتیم. قبول دارم که متاسفانه شانس‌های زیادی را از دست دادیم اما این بخشی از بازی است.

سرمربی پرسپولیس درباره داوری این دیدار نیز گفت: من درباره این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم اما من شنیدم که آن پنالتی هند نبود و توپ به سر بازیکن ما برخورد کرد. اگر این طور باشد می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد. اشتباهی که مسیر بازی را کاملا تغییر داد.

برانکو درباره اینکه وعده داده بود در انتهای فصل در بالای جدول خواهد بود گفت: ما انتظارمان این نیست که باخت‌هایمان ادامه داشته باشد بلکه انتظار داریم کیفیت‌مان روز به روز بهتر شود و هرچه سریع‌تر خودمان را به رده بالای جدول برسانیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه پشیمان نیستید که بازیکن باتجربه جذب نکردید گفت: واقعا پشیمان نیستم و از کار کردن با این تیم لذت می‌برم. قطعا تلاش‌هایمان نتیجه خواهد داد.

منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 74 نظرات (0)

وقتی استقلال تهران بر اساس قرعه‌کشی جام حذفی کشور به شهرداری سمنان می‌خورد و پرسپولیس باید به مصاف پیکان صدرنشین لیگ دسته اول برود...


زماني كه شاگردان برانكو در همان ابتداي ليگ بالاجبار دو مرتبه به استان خوزستان رفته و در اصفهان و تهران با تيم‌هاي مدعي سپاهان و ذوب‌آهن مصاف مي‌دهند. ظريفي مي‌گفت پرسپوليس بدشانس‌تر از سعيد عبدولي است كه چندان هم بيراه نبوده است.
پرسپوليس با پنالتي طارمي پيكان را برد و حالا با ملوان بازي مي‌كند.

و اما بد نيست اضافه كنيم پرسپوليس در صورت غلبه بر ملوان هم بايد دوباره با ذوب‌آهن اصفهان يكي از تيم‌هاي بابرنامه و زهردار فوتبال ايران بازي كند.

تصورش را بكنيد همين پرسپوليس چنانچه از سد ذوب‌آهن بگذرد، احتمالاً در مرحله نيمه‌نهايي بايد با سپاهان؛ ديگر تيم‌ قدرتمند اصفهاني مصاف بدهد. بدشانسي‌هاي پرسپوليس زماني تكميل مي‌شود كه بار ديگر يادآور شويم درست زماني كه پرسپوليس پس از چند شكست متوالي داشت روي غلتك مي‌افتاد و فولادخوزستان را در اهواز شكست داد، ليگ تعطيل شد تا وقفه‌اي در روند رو به رشد سرخپوشان به وجود بيايد.

البته اين يك روي سكه است. روي ديگر سكه، خودباوري جوانان باانگيزه پرسپوليس است. مهدي طارمي به يكي از اميدهاي بزرگ تيم ملي براي گلزني تبديل شده و رامين رضاييان و اميد عاليشاه هم نشان دادند مي‌توانند تعويض‌هاي طلايي باشند و دست كارلوس كروش را بگيرند.

احمد نوراللهي هم از ستون‌هاي تيم اميد به شمار مي‌رود و ميلاد كمنداني نيز بازي‌هاي خوبي را در اردوي هلند به نمايش گذاشت. اين ۵ بازيكن جوان و باروحيه - ناشي از حضور در تيم ملي - سرمايه‌هاي كنوني پرسپوليس و برانكو محسوب مي‌شوند و اين نكته مثبتي در اين تيم پرطرفدار و مردمي است.
در اينكه پرسپوليس تاكنون بدشانس بوده، شكي نيست اما شانس هم در خانه افراد لايق را مي‌زند و به اعتقاد ما تيم برانكو شايستگي برخورداري از شانس را هم دارد.

نكته: معمولاً در كشورهاي صاحب فوتبال، رسم بر اين است كه تيم‌هاي بزرگ به منظور تبليغ و دلگرمي تيم‌هاي كوچكتر در جام حذفي مهمان هستند، منتهاي مراتب به نظر مي‌رسد در كشورمان عكس اين تفكر حاكم باشد. راستي كسي مي‌داند چرا در بازي‌هاي مرحله يك‌شانزدهم همه تيم‌هاي ليگ برتري جلوي تيم‌هاي كوچك ميزبان بودند؟!

آتیش بازدید : 91 نظرات (0)

سرمربی پرسپولیس می گوید هنوز به این سوال فکر نکرده که بین تیم ملی کشورش و پرسپولیس کدام را باید انتخاب کند.

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: فردا اولین بازی ما در جام حذفی خواهد بود. ما در لیگ و جام حذفی به دنبال بالاترین مکان هستیم و طبیعی است که در جام حذفی هم با شوق زیاد وارد می شویم و می دانیم که در ایران و همه جای جهان دیدارهای حذفی اهمیت خاص خودش را دارد و خیلی پیش می آید که گزینه های اول فوتبال در این جام برنده نمی شوند. به همین دلیل خودمان را آماده می کنیم تا غافلگیر نشویم و در کنار تمام احترامی که به پیکان می گذاریم به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

وی ادامه داد: البته هنوز بازیکنان ملی پوش ما به تیم اضافه نشده اند و روز گذشته دبی بوده اند. آقای بنتسون هم دیشب به تهران آمدند اما امروز همگی جمع خواهیم شد و خواهیم دید که وضعیتمان چگونه خواهد بود. کسانی که در تهران بودند خیلی عالی کار کردند و از جدیت آنها در کارشان راضی هستم. بازیکنانی که در کورس رقابت برای بازی فردای ما نیستند، لوکا ماریچ است که بعد از مصدومیت تنها دو جلسه تمرین کرده و بنتسون هم نمی تواند به میدان برود چراکه درگیر مسائل شخصی است. حیدریه هم به دلیل مصدومیت ناشی از تیم ملی امید در این دیدار نمی تواند بازی کنند. با این حال رضاییان و عالیشاه و طارمی مشکلی ندارند و می توانند بازی کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از پیکان دارد، گفت: بله بازی آخر آنها را دیده ام. به آن نظری که داشتم رسیدم. قبل از بازی فکر می کردم که این تیم خیلی سریع بعد از سقوط از لیگ برتر خودش را جمع کرده است و در لیگ یک قرار دارد و طبیعی است که انتظار یک بازی خیلی سخت داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی اش از این تیم عنوان کرد: وقتی درباره کرواسی صحبت می کنیم باید بگوییم آنها سرمربی خودشان را عوض کرده اند و طبیعی است که همواره در این موارد اسم من هم به میان بیاید. من مربی کروات هستم که بهترین نتایج را در کشورم داشته ام. طبیعی است که افکار عمومی به اسم من می پردازند. تا به حال کسی با من تماس نداشته است و دقیقا نمی دانم چه اتفاقی آنجا رخ می دهد.

او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه یکی از مطبوعات کشورش عنوان کرده برانکو مربی به صرفه تری برای تیم ملی کشورش محسوب می شود، بیان کرد: این یک اظهار نظر است. طبیعی است که مربیان خوبی وجود دارند و قطعا مربیان خارجی ارزش خاص خودشان را دارند وقتی به کشوری دیگر می روند. حتی انگلستان که خواستگاه فوتبال است مربی خارجی مثل کاپلو را داشته است. طبیعی است که مربی بومی ارزان تر از مربی خارجی است. این در انگلیس، ایران، روسیه و کرواسی و همه جا صادق است.

برانکو در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد جدی به او شود بین پرسپولیس و کرواسی کدام را انتخاب می کند، بیان کرد: نمی توانم به این سوال جواب دهم چراکه به آن فکر نکرده ام و همه چیز در حد حدس و گمان است.

آتیش بازدید : 60 نظرات (0)

اخبار ورزشی - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما شاید روزی بتوانیم نتیجه دربی سال ۵۲ را تکرار کنیم و ۶ گل به استقلال بزنیم.

هادی نوروزی در گفت‌وگو  درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین فرا رسیدن 16 شهریور، سالگرد دربی تاریخی سال 52، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از شرایط تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در این روزها صحبت کن.
واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. در این روزها تمرینات پرفشار بدنسازی انجام دادیم، به‌طوری‌که بدن بازیکنان درد می‌گرفت. با این همه صبح و بعدازظهر تمرینات خوب و فشرده‌ای انجام دادیم و از فردا هم تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و آماده بازی با پیکان در جام حذفی می‌شویم.

به نظر می‌رسد قرعه پرسپولیس در جام حذفی نسبت به سایر حریفان سخت‌تر است و باید در اولین بازی به مصاف پیکان بروید.
ما به قرعه‌های سخت عادت کردیم. پرسپولیس در قرعه‌کشی‌ها شانس ندارد، اما ما واقعاً شرایط خوبی داریم و خارج از شوخی قرعه خوب و بد برای ما معنی نمی‌دهد. در جام حذفی فقط باید پیروز شد و ما به بردن فکر می‌کنیم.

خودت تجربه قهرمانی در جام حذفی را همراه با پرسپولیس داری. فکر می‌کنی پرسپولیس جام حذفی را باید جدی بگیرد یا لیگ برتر یا هر دو؟
به هر حال رسیدن به آسیا و کسب سهمیه در جام حذفی راحت‌تر است؛ چراکه با 6-5 بازی می‌توان قهرمان شد. ما جام حذفی را جدی می‌گیریم، اما از طرف دیگر لیگ برتر هم برای ما و هواداران‌مان بسیار مهم است.

 

پرسپولیس 7 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده و کاسه صبر هواداران‌مان لبریز شده است. مسلماً ما در حذف جام با همه توان به میدان می‌رویم.

با توجه به اینکه پرسپولیس از 15 امتیاز 5 هفته ابتدایی لیگ 11 امتیاز را از دست داده و تنها 4 امتیاز کسب کرده، فکر می‌کنی آیا هنوز می‌توان پرسپولیس را مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانست؟
قهرمان شدن به حرف نیست و به عمل است. ما برای موفقیت همه تلاش‌مان را می‌کنیم، از طرف دیگر 25 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و با توجه به اینکه تیم جوانی داریم این انتظار می‌رفت که در ابتدای لیگ کم‌تجربه باشیم، اما خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شویم و قطعاً تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده است.

چند روز است که با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کنی. فکر می‌کنی چه زمانی شرایطت ایده‌آل شود؟
ویروس قوی به بدنم وارد شده، به‌طوری‌که حتی نای راه رفتن هم نداشتم. بدن‌درد وحشتناک، تب و سرگیجه داشتم که فکر نمی‌کنم سرماخوردگی این طور باشد، البته هنوز هم با این ویروس درگیرم و امیدوارم که امروز که تمرین تعطیل است به شرایط خوبی برسم و از فردا با آمادگی کامل کنار سایر بازیکنان تمرین کنم.

در بازی پرسپولیس و بهمن جوان درحالی که تو در زمین بودی، اما محسن بنگر به‌عنوان کاپیتان برای مراسم ابتدای بازی پیش داور رفت. چه شد که تصمیم گرفتی بنگر کاپیتان باشد؟
خوشبختانه در پرسپولیس همه با هم دوست و رفیق هستند. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بازی می‌کنند و فرق نمی‌کند چه کسی کاپیتان باشد. در زمان شروع بازی با بهمن جوان کار پزشکی داشتم و از طرف دیگر هم داور عجله داشت که بازی آغاز شود و به همین دلیل به محسن بنگر گفتم که او به‌عنوان کاپیتان پیش داور برود، البته بنگر هم بازیکن بزرگ تیم و باتجربه است و خوشبختانه در تیم ما رفاقت حرف اول را می‌زند.

امروز 16 شهریور سالگرد برد تاریخی و 6 گله پرسپولیس مقابل استقلال است. این روز چه چیزی را به تو یادآوری می‌کند؟
به هر حال این برد 6 گل، جزو خاطرات خوب پرسپولیسی‌هاست و هنوز هم همه از آن صحبت می‌کنند و حتی هواداران در عکس‌های یادگاری عدد 6 را نشان می‌دهند.

 

به هر حال آن بازی، یک بازی بزرگ و فراموش‌نشدنی است که همیشه در تاریخ ماندگار است.

 

من هم به نوبه خودم این روز را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و به‌عنوان یک پرسپولیسی از خوشحالی هواداران شاد هستم.

فکر می‌کنی باز هم پرسپولیس می‌تواند آن برد 6 بر صفر را تکرار کند؟
در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و پیش‌بینی چنین موضوعی سخت است. چیزی که مهم است، این است که بازی 6 تایی‌ها در تاریخ ماندگار است و شاید هم روزی ما این نتیجه را تکرار کردیم و دوباره 6 گل به استقلال زدیم.

زمانی که به‌عنوان هوادار فوتبال می‌دیدی، کدام دربی برایت خاطره‌انگیزتر بوده است؟
زمانی که فوتبالیست حرفه‌ای نبودم، کری می‌خواندم و حتی چند بازی را به استادیوم هم رفتم. یکی از دربی‌هایی که همیشه در یاد من می‌ماند همان بازی بود که مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود و پرسپولیس با 2 گل مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی استقلال را شکست داد. من از بچگی پرسپولیسی بودم و تا آخر عمرم هم پرسپولیسی می‌مانم.

منبع - فارس

آتیش بازدید : 262 نظرات (0)

سایت سازمان لیگ مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.

در ادامه ارقام دستمزدهای صعودی بازیکنان استقلال و پرسپولیس و کادر فنی این تیم ها را به تومان مشاهده می کنید:

استقلال

آرش برهانی 750 میلیون تومان (یک فصل)

امید ابراهیمی یک میلیارد و 200 میلیون (یک فصل)

بهنام برزای 320 میلیون (2 فصل)

جابر انصاری 750 میلیون (2 فصل)

حنیف عمران زاده 900 میلیون (یک فصل)

خسرو حیدری یک میلیارد و 200 میلیون (2 فصل)

روزبه چشمی 380 میلیون (2 فصل)

سجاد شهباززاده 800 میلیون (2 فصل)

مجید حسینی یک میلیون تومان (2 فصل)

سید مهدی رحمتی یک میلیارد و دویست میلیون (یک فصل)

فرشید اسماعیلی 165 میلیون (3 فصل)

کرار جاسم یک میلیارد و دویست میلیون (یک فصل)

امین حاج محمدی 900 میلیون (2 فصل)

محمدرضا خرسندنیا 400 میلیون (2 فصل)

میثم مجیدی 400 میلیون (2 فصل)

میلاد فخرالدینی 850 میلیون (یک فصل)

وحید طالب لو 550 میلیون (2 فصل)

یعقوب کریمی 650 میلیون (2 فصل)

مهدی کربلایی 60 میلیون (2 فصل)

محمد خلیلی 60 میلیون (3 فصل)

علیرضا رمضانی 180 میلیون (3 سال)

هرایر مگویان 690 میلیون (یک فصل)

محسن کریمی 180 میلیون (3 فصل)

امید نورافکن یک میلیون (2 فصل)

ریوالدو باربوزا 850 میلیون (یک فصل)

پروپیچ 952910 هزار (2 فصل)

امیرحسین نجفی، محمدمهدی رجبی فر و میلاد شعبانلو بدون قرارداد (2 فصل)

سیروس دین محمدی 85 میلیون (یک فصل)

علی اصغر قربانعلی پور 100 میلیون (یک فصل)

فرزاد مجیدی 65 میلیون (یک فصل)

محمد نوازی 65 میلیون (یک فصل)

پرویز مظلومی 700 میلیون (2 فصل)

منصور پورحیدری 200 میلیون (یک فصل)

حسین تراب پور 100 میلیون (یک فصل)

مجید صالح 350 میلیون (یک فصل)

مدد جباری 58 میلیون (یک فصل)

حسین امانتی 30 میلیون (یک فصل)

کاوه ستوده 78 میلیون (یک فصل)

اکبر رضایی 55 میلیون (یک فصل)

محمدحسین زرندی 50 میلیون (یک فصل)

سیدعباس مهریزی 60 میلیون (یک فصل)

مهدی نصرتی 32 میلیون (یک فصل)

مهدی ارژنگی نیا 50 میلیون (یک فصل)

بهرام افشارزاده، علی نظری جویباری و بهرام امیری بدون قرارداد

دستمزد بازیکنان استقلال ، دستمزد بازیکنان ، دستمزد بازیکنان استقلال

 

پرسپولیس

امید عالیشاه 900 میلیون (یک فصل)

ایمان صادقی 150 میلیون (2 فصل)

بابک حاتمی 650 میلیون (2 فصل)

علیرضا نورمحمدی 850 میلیون (یک فصل)

فرشاد احمدزاده 550 میلیون (یک فصل)

رامین رضائیان 950 میلیون (2 فصل)

رضا خالقی فر 570 میلیون (2 فصل)

سوشا مکانی 910 میلیون (یک فصل)

علی علی پور 170 میلیون (2 فصل)

کمال کامیابی نیا 700 میلیون (2 فصل)

محسن بنگر 950 میلیون (یک فصل)

محسن مسلمان 750 میلیون (2 فصل)

محمد انصاری 200 میلیون (2 فصل)

مهدی طارمی 800 میلیون (یک فصل)

مهرداد کفشگری 650 میلیون (یک فصل)

هادی نوروزی 800 میلیون (یک فصل)

وحید حیدریه 200 میلیون (3 فصل)

میلاد کمندانی 160 میلیون (یک فصل)

احمد نوراللهی 460 میلیون (2 فصل)

سید علی فاطمی 36 میلیون (2 فصل)

مایکل اومانیا یک میلیارد و 180 میلیون (یک فصل)

مرتضی قدیمی پور 35 میلیون (4 فصل)

محمد رحمتی 35 میلیون (4 فصل)

لوکا ماریچ 715 میلیون (یک فصل)

ریکاردو بنسون 594 میلیون (یک فصل)

کریم باقری 600 میلیون (یک فصل)

قاسم عبدالصمدی یک میلیون و پانصدهزار تومان (یک فصل)

محمود خوردبین 130 میلیون (یک فصل)

میثم علی پور 80 میلیون (یک فصل)

پندار خمارلو بدون مبلغ (یک فصل)

آنده پانادیچ 300 میلیون (یک فصل)

برانکو ایوانکوویچ یک میلیارد و 820 (یک فصل)

ایگور پانادیچ 190 میلیون (یک فصل)

اصغر نیک سیرت 60 میلیون (یک فصل)

مصطفی قنبرپور 400 میلیون (یک فصل)

محمد امام وردی و علی اکبر طاهری بدون قرارداد

دستمزد بازیکنان پرسپولیس  ، دستمزد بازیکنان استقلال ، دستمزد بازیکنان پرسپولیس

 

آتیش بازدید : 74 نظرات (0)

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در جمع خبرنگاران با اشاره به این که تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون سه بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان و سه بازیکن در اردوی تیم المپیک دارد و نیز یکی از بازیکنان این تیم به هندوراس سفر کرده است گفت: بازیکنانی که هم‌اکنون در اختیار تیم هستند در 4 نوبت در تمرین‌ها حضور داشتند و همان گونه که می‌دانید بازیکنان پرسپولیس در چند موج به تیم اضافه شده‌اند.

وی ادامه داد: این اضافه شدن‌ها باعث شد تا مسائل تاکتیکی و تکنیکی تیم زمان‌بر باشد هرچند آنچه من از آن رضایت دارم این است که بازیکنان فشار را تحمل کردند و از عهده وظایفی که به آن‌ها محول شد برآمدند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 120 نظرات (0)

رقم کمک های مالی هواداران پرسپولیس به این باشگاه مشخص شد.

براساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت 72 ساعت از فراخوان باشگاه پرسپولیس برای کمک مالی هواداران به این باشگاه، رقمی در حدود 30 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شده است.

این در حالی است که در دوره مدیریت محمد رویانیان در 6 ماه چنین مبلغی از سوی هواداران به باشگاه کمک نشد.



منبع:jamnews.ir

درباره ما
بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,346
  • بازدید ماه : 6,929
  • بازدید سال : 32,204
  • بازدید کلی : 140,098