loading...
همه چی از همه جا
آتیش بازدید : 261 نظرات (0)

نیلوفر ابراهیمی همسر مجتبی میرزاجانپور گفت: این برد را به هواداران دانشگاه آزاد تقدیم می كنم.

 در مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان، دانشگاه آزاد در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و این بازی با برتری 3 بر صفر تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

نیلوفر ابراهیمی بازیكن تیم دانشگاه آزاد و همسر مجتبی میرزاجانپور درباره این دیدار گفت: اول این كه جا دارد به تک تک بازیكنان، مربی و كادرفنی خسته نباشید بگویم و این برد را به همه آن ها و هواداران تقدیم می كنم.

ما از لحاظ تاكتیكی خیلی خوب كار كردیم و آنالیزورهای ما آنالیز خوبی از تیم ذوب آهن داشتن و تمام حرف های مربی و آنالیزور را در زمین پیاده كردیم و نتیجه هم گرفتیم. ما به خاطر اهمیت و دشواری این بازی دو هفته تمرین سخت داشتیم.

وی همچنین درباره داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود ولی هنوز برای ارتقاء مخصوصا در بازی های حساس جا دارد.


منبع :‌ سیمرغ

آتیش بازدید : 130 نظرات (0)

برترین بازیکنان هر پست در مجموع 8 دیدار برگزار شده در جام جهانی والیبال مشخص شدند.

بازیکنان برتر هر پست بر اساس عملکرد انفرادی در مجموع 8 رقابت برگزار شده با اتمام مرحله دوم جام جهانی 2015 مشخص شدند. آمار برترین ها حاکی از آن است، که سید محمد موسوی با اختلاف قابل توجهی در صدر بهترین مدافعان مسابقات قرار گرفته است. همچنین میلاد عبادی پور که از ابتدای مسابقات در رده های اول تا سوم بهترین دریافت کننده قرار داشت، همچنان در صدر این جدول قرار دارد.

رده بندی بهترین های جام جهانی در پایان دور دوم:

* امتیازآورترین بازیکن

1- احمد عبدالهای (مصر - 164 امتیاز)

2- فاکوندو کنته(Facundo Conte) (آرژانتین – 156 امتیاز)

3- توماس ادگار(Thomas Edgar) (استرالیا – 145)
.
.
.

12- سید محمد موسوی (ایران – 100 امتیاز)

13- امیر غفور ( ایران – 98 امتیاز)

* بهترین مدافع

1- سید محمود موسوی (ایران – 0.81)

2- مکسول هولت(Maxwell Philip Holt) (آمریکا – 0.73)

3- سوله سباستین (آرژانتین – 0.70)

* بهترین اسپکر

1- ماکسیم میخایلف (روسیه – 59.15)

2- تیلور ساندر(Taylor Sander) (آمریکا – 58.46)

3- ایوان زایتسف(Ivan Zaytsev) (ایتالیا – 57.50)
.
.
.

9- امیر غفور (ایران – 53.55)

* بهترین سرویس

1- متئو اندرسون(Matthew John Anderson) (آمریکا – 0.77)

2- ماکسیم میخایلف (روسیه 0.69)

3- بارتوژ کورک(Bartosz Kurek) (لهستان – 0.60)
.
.
.

14- میلاد عبادی پور (ایران – 0.35)

* بهترین پاسور

1- هیدئومی فوکاتسو (ژاپن – 10.90)

2- میکاه کریستینسون(Micah Christenson) (آمریکا – 10.46)

3- لوسیانو (آرژانتین – 9.67)
.
.
.

5- سعید معروف (ایران – 8.29)

* بهترین توپ گیر

1- لوک پری (استرالیا – 2.45)

2- تاکشی ناگانو (ژاپن – 2.43)

3- ماسیمو کولاسی(Massimo Colaci) (ایتالیا – 2.23)
.
.
.

8- مهدی مرندی (ایران – 1.48)

* بهترین دریافت کننده

1- میلاد عبادی پور (ایران – 58.01)

2- محمد بداوی (مصر – 55.49)

3- بوسزک رافل (لهستان – 55.10)


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 145 نظرات (0)

سپاهان با برتری سه بر یک مقابل کارا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری دیدار کارا شیراز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد. کارا که برای رسیدن به این مرحله از سد استقلال اهواز لیگ‌برتری گذشته بود در این مرحله حریف سپاهان نشد و در پایان با نتیجه سه بر یک مقابل حریف قدرتمند خود بازنده شد تا بیش از این شگفتی‌ساز نشود.

برای سپاهان در این بازی مهدی شریفی در دقایق (11 و 23) و رسول نویدکیا در دقیقه 90 گلزنی کردند. علی چراغی بهترین گلزن مسابقات جام حذفی، تک گل تیمش را در دقیقه 51 به ثمر رساند.

آتیش بازدید : 422 نظرات (0)

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که با همسر ایرانی بلاتر روبه‌رو شده و با او از راه دور سلام و علیکی هم داشته است.

علیرضا اسدی می‌گوید: «من اردیبهشت امسال در اجلاس بحرین و انتخابات ای‌اف‌سی بود که آقای بلاتر(Sepp Blatter) و همسرش را دیدم. ایشان فارسی صحبت می‌کرد. هم خودش و هم خواهرش. همسر خواهرشان هم یک پزشک بودند. البته به گمانم آقای کفاشیان بیشتر با آنها حرف زدند. به هر حال وقتی پای منافع ملی در میان است، باید از همه ابزارها استفاده کنیم تا سود ملی‌مان بیشتر شود.

این فرصت که یک فارسی‌زبان با رئیس فیفاست، می‌تواند برای رسیدن به زبان مشترک و همدلی بیشتر و استفاده بهتر از شرایط به ما کمک کند. خب ما در انتخابات قبلی فیفا با انتخاب درستمان، استفاده خوبی هم بردیم ولی حالا شرایط عوض شده و باید به فکر این باشیم که مناسباتمان را برای سهم ایران از آینده فیفا، برنامه‌ریزی کنیم.»

عکس همسر ایرانی سپ‌ بلاترعکس همسر ایرانی سپ‌ بلاتر


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 72 نظرات (0)

رئیس کمیته داوران به خاطر اشتباه احمد صالحی در دیدار پرسپولیس عذرخواهی کرد.

فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سایپا، اظهار کرد: متاسفانه طبق گفته ناظر بازی، صالحی در اعلام پنالتی به سود سایپا اشتباه کرد. توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورد اما داور فکر کرد این بازیکن توپ را با دست لمس کرده که تصمیم اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا این اشتباهات فقط علیه ماست، تصریح کرد: عذر‌خواهی می‌کنم، ما بهترین داور لیگ چهاردهم را برای این بازی انتخاب کردیم اما او به دلیل اشتباه در جای‌گیری و یا عدم تمرکز در لحظه تصمیم‌گیری، نتوانست در لحظه اعلام پنالتی نظر دهد. بالاخره این اتفاق رخ داده و داور نتوانست به درستی تصمیم بگیرد اما پرسپولیسی ‌ها خودشان هم در گلزنی کم دقت بودند. داور دو پنالتی برای آن‌ها گرفت اما نتوانستند یکی را گل کنند.

رئیس کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه احمد صالحی در طول بازی به جز یک مورد اشتباه دیگری نداشت، افزود: پنالتی‌های پرسپولیس به درستی اعلام شد اما او در صحنه موردنظر اشتباه داشت. با توجه به این تصمیم اشتباه و تاثیرگذاری آن در نتیجه بازی طبق آیین نامه او مورد جریمه قرار می‌گیرد و با او برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث می‌شود، داوران در بازی‌های پرسپولیس اشتباه سهوی کنند، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این مشکل وجود دارد. قبل از بازی تذکرات لازم را می‌دهیم و انتظار داریم مشکلی پیش نیاید اما تا زمانی که انسان قضاوت کند، این مشکل وجود دارد. صالحی هم به جز آن صحنه مشکل دیگری نداشت.

اصفهانیان در واکنش به اظهارنظر یکی از بازیکنان ملوان مبنی بر اینکه ممکن است داور بازی ملوان و پرسپولیس تحت تاثیر اشتباه احمد صالحی قرار بگیرد و ناخواسته به نفع پرسپولیس سوت بزند، تاکید کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. قضاوت هر بازی مربوط به آن بازی است. کمیته اخلاق و انضباطی هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کنند. کسی نباید درباره داوری صحبت کند.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

علی کریمی در مراسم درگذشت مادر محمد بنا حضور یافت.

در این مراسم جمع زیادی از جامعه ورزش حضور داشتند و علی کریمی هم جزو حاضران بود. مراسم ترحیم مادر محمد بنا سرمربی سابق کشتی فرنگی ایران عصر پنجشنبه برگزار شد که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم حضور داشت.

همچنین چهره های شاخصی مانند منصور برزگر، محمد خادم، ابراهیم جوادی، محمدرضا یزدانی خرم، علیرضا حیدری، علی کریمی، امیر قلعه نویی، عباس جدیدی، مجید جلالی، حمید سوریان، حمیدرضا گرشاسبی، علیرضا رضایی، حمید بنی تمیم و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی برای همدردی با محمد بنا در این مراسم حاضر شدند.

علی کریمی در مراسم درگذشت مادر محمد بناعلی کریمی در مراسم درگذشت مادر محمد بنا

 

آتیش بازدید : 71 نظرات (0)

دست راست سپ بلاتر به دلیل تقلب در خلال برگزاری جام جهانی 2014 از سمت خود برکنار شد.

دیلی میل(Daily Mail) در خبری فوری از برکناری 'ژروم والکه' از دبیرکلی فیفا خبر داد. فیفا در بررسی که درباره اقدامات و دستاوردهای والکه در طول جام جهانی برزیل انجام داد، رای به برکناری او از سمت دبیرکلی فیفا داد تا التهاب قبل از انتخابات ریاست فیفا شروع شود.

فیفا در بیانیه ای اعلام کرده است که کمیته اخلاق این نهاد فعلا والکه را از سمت خود برکنار کرده است ولی تحقیقات درباره اقدامات او به پایان نرسیده است و در صورتی که تخلفات بیشتری از او اثبات شود ممکن است تحمل زندان و جریمه نقدی نیز در انتظار والکه باشد.


منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 75 نظرات (0)

تیم ‌ملی والیبال ایران در هشتمین روز از جا‌م جها‌نی به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات رفته است.

به گزارش ایسنا، ملی پوشان والیبال ایران در هشتمین روز از جا‌م جها‌نی به مصاف چشم‌بادامی‌های ژاپن رفتند.

ژاپنی‌ها که میزبان ر‌قا‌بت‌های 2015 هستند با حمایت پرشور هو‌اد‌ا‌ران خود از این دیدار استقبال کردند. آن ها کوتاه قد ترین تیم مسابقات جام جهانی بودند.

تیم ‌ملی والیبال ایران که در سال‌های گذشته همواره ژاپن را شکست داده بود، در جام واگنر مقابل این تیم تسلیم شد.

والیبالیست‌های ایران انگیزه زیادی داشتند و برای اعتبار خود حریف آسیایی‌شان را شکست دهد. در مقابل ژاپنی‌ها دوست نداشتند در خانه مقابل تیم ‌ملی ایران تسلیم شوند.

تیم ‌ملی ایران با ترکیب مجتبی میرزاجانپور، سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، محمد موسوی و میلاد عبادی پور و مهدی مرندی با پیراهن‌های سفید کار را آغاز کرد.

این در حالی بود که ساعتی قبل از شروع این مسابقه اعلام شد که امیر غفور به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این دیدار به میدان برود و شهرام محمودی که از کمند مصدومیت رها شده است جایگزین او خواهد شد.

ست نخست ژاپن 25 - ایران 22

تیم ‌ملی والیبال ژاپن در این دیدار شروع خوبی داشت. مشخصات کادرفنی این تیم آنالیز مناسبی از وضعیت بازی‌های ایران دارد.

در مقابل بازیکنان تیم ‌ملی والیبال ایران نیز به کمک آبشاری قدرتی میرزاجانپور و حملات سرعتی عادل غلامی پایاپای حریف پیش می‌رفتند.

کادرفنی ایران تلاش کرده بود تا با ارسال سرویس‌های خوب دریافت‌های حریف را با مشکل مواجه کند که ژاپنی‌ها نتوانند با اتکای شیمیزوی با تجربه موفق باشند.

موسوی یک روز خوب را پشت سر می گذاشت و با سرویس های تماشایی خودش نظم تیمی حریف را بهم می ریخت.

بازی تا امتیازهای بالای 20 پایاپای دنبال می‌شد که کادرفنی تیم ملی والیبال ژاپن تقاضای وقت استراحت داد.

ست دوم ژاپن 25 - ایران 23

ملی پوشان ایران نمی خواستند براحتی تسلیم شوند. آن ها برای انتقام ست نخست پا به میدان گذاشتند.

بازی روی سرعت تدبیر اصلی تیم ایران بود. عادل غلامی و موسوی مدافعان و مهاجمان اصلی تیم ایران بودند. در مقابل شیمیزو مهار نشدنی نشان می داد.

دو تیم با اختلاف یکی دو امتیاز یکدیگر را تعقیب می کردند. تماشاگران ژاپنی یکصدا تیم خود را تشویق می کردند.

دو تیم تا وقت استراحت فتی دوم پایاپای هم پیش رفتند مهاجمان ایران خوب حمله می کردند اما ضعف ایران در دفاع کناری همچنان اجازه نمی داد فاصله امتیازها زیاد شود.

در حالی که دو تیم در امتیاز 22 برابر بودند، ایشیکاوا با یک سرویس ضعیف ایران را به امتیاز 23 رساند. مهدوی جای معروف به میدان رفت.

ایران به سختی توپ های برگشتی را دریافت می کرد. فرهاد قائمی که به جای میرزاجانپور به میدان رفته بود سعی داشت تا با فاصله از تور اسپک بزند و دفاع حریف را جا بگذارد. حتی بازبینی تصاویر ویدیویی هم نمی توانست کمکی به تیم ایران بکند. دریافت ناامی کننده عبادی پور موجب شد ایران 25 -23 ست دوم بازی را واگذار کند.

ست سوم ایران 25- ژاپن 18

ملی پوشان والیبال ایران نمی خواستند دست خالی از این میدان خداحافظی کنند . آن ها دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند. موسوی بسیار با غیرت و تعصب بازی می کرد و از بازیکنان می خواست تا با انگیزه بیشتری کار کنند.

سامان فائزی هم که به جای غلامی به میدان رفته بود در دفاع و حمله سرعتی موثر بود. ایران به کمک بازی خوب و هماهنگ در موج حمله اول از حریف 4 امتیاز پیش افتاد و برتری خود را حفظ کرد. ژاپنی اما سر تسلیم شدن نداشتند و همچنان برای هر امتیاز می جنگیدند.

شهرام محمودی با وجود مصدومیت و درد سعی داشت تابه هر ترتیب ممکن امتیاز بگیرد.

ایران باحاشیه امن ختلاف امتیازهای ایجاد شده همچنان تیم برتر میدان بود و راحت بازی می کرد. در مقابل چشم بادامی ها در مقب تماشاگران خود تحت فشار زیادی قرار داشتند.

در پایان این ست هم مهدوی برای کمک به دفاع روی تور بهتر به میدان رفت. ایران با اسپک زیبای شهرام محمودی 25-18 ست سوم بازی را برد.

ست چهارم ایران 25- ژاپن21

ملی پوشان ایران که بعد از پیروزی در ست قبل انگیزه و روحیه دو چندانی یافته بودند، با تمام توان بازی می کردند. شهرام محمودی با بازی تماشایی خود در ارسال سرویس های موجی و آبشار های فنی کاملا دریافت کننده های حریف را با مشکل رو برو کرده بود. سامان فائزی هم در این دیدار یکی از بهترین های تیم ایران بود که در کنار موسوی خیلی خوب می درخشید. ایران در ست چهارم در تمامی فاکتورها بی نقص و تیم برتر زمین بود. با وجود اینکه تماشاگران ژاپنی یکصدا تیم ملی کشور خود را تشویق می کردند، تیم ملی ایران با کمک دوبل های فرهاد قائمی و خط دفاعی مستحکم ست چهارم را 25 بر 21 برد. ایران خوب سرویس می زند و به همین دلیل هم در دفاع روی تور منسجم بود.

ست پنجم ایران 15- ژاپن12:

دو تیم با احتیاط بازی می کردند. هر اشتباه می توانست باخت یک تیم را به همراه داشته باشد. ژاپنی ها خوب سرویس نمی زدند و آمار خطای بالایی داشتند. اما تیم ایران با سرویس های خوب کاملا بر جریان بازی مسلط بود. شهرام محمودی درد داشت.

کاملا از چهره اش مشخص بود که با درد بازی می کند اما با آبشارها طلایی اش برای ایران امتیاز می گرفت. ایران با سه امتیاز اختلاف پیش افتده بود و در آستانه پیروزی قرار داشت.

ژاپنی ها با ریسک بالا کار می کردند و نمی توانستند کاری از پیش ببرند. کا با حساسیت بالایی دنبال می شد. شهرام محمودی از منطقه 2 ستاره بی چون و چرای تیم ایران بود که همه پاس ها را به امتیاز تبدیل می کرد. ایران در ست پنجم با امتیاز 15 بر 12 پیروز شد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای 25-22، 25-23، 18-25، 21-25 و 12-15 مقابل ژاپن پیروز شد. تیم ملی والیبال ایران باید در ادامه این مسابقات ساعت 12:30 دوشنبه 30 شهریور به مصاف استرالیا برود.

آتیش بازدید : 91 نظرات (0)

ملی پوش 59 کیلوگرمی کشتی فرنگی ایران، در مورد غیبت سه روزه‌اش می‌گوید: بیست روز از ویزایم مانده حالا برمی‌گردم!

به گزارش فرهنگ نیوز، محسن حاجي‌پور، او چند روزي به سوژه اول ورزش ايران بدل شد. كشتي‌گير 59 كيلوگرم كشتي‌فرنگي ايران كه ناگهان اردوي تيم‌ملي در لس‌آنجلس را ترك كرد و همه را در بي‌خبري گذاشت. محسن كه در وزن 59 کیلوگرم عضو تيم‌ملي كشتي‌فرنگي بود و با خوردن به قرعه بازي با رقيب اسرائيلي حذف شد، يكي از مدال‌داران آسيايي است و البته در رقابت با حميد سوريان، هميشه مرد شماره دو اين وزن بوده است. حاجي‌پور امروز ديگر در تهران است، اما چه شد كه اين اتفاق افتاد؟ حمید بني‌تميم، دبير فدراسيون كشتي در اين باره مي‌گويد: «هرچه بود تمام شد و شكر خدا او حالا در ايران است. خودش در فرودگاه حرف زده اما آنچه رخ داده از نظر ما تخلف است چون بي‌اجازه از سرپرست تيم‌ملي، براي چند روزي، اردو را ترك كرده بود».

اما چه شد كه حاجي‌پور از اردو رفت؟ خودش مي‌گويد براي ديدن اقوامش، چند روزي را با اجازه كادر فني در لس‌آنجلس مانده است اما حقيقت ماجرا چيزي ديگر بوده. حاجي‌پور كه از برخورد مسوولان فدراسيون در زير پا گذاشتن اصول انتخابي دلگير بوده، در آمريكا با چند جوان ايراني آشنا مي‌شود. او كه مطمئن بوده قرار نيست كشتي بگيرد، به توصيه اين دوستان جديد تصميم مي‌گيرد از بیست روز زماني كه تا تاريخ انقضاي پاسپورتش بوده استفاده كند و گشتي در لس‌آنجلس و كاليفرنيا بزند.

اين خواسته با مربيان تيم فرنگي در ميان گذاشته مي‌شود و بلافاصله با پاسخ منفي آنها، همه چيز تمام شده تلقي مي‌شود اما وقتي تيم به لس‌آنجلس مي‌رسد تا نوبت پرواز برگشت برسد، او خودش را به پرواز نمي‌رساند. تنها، پيامكي براي يكي از بچه‌هاي شمالي تيم مي‌فرستد و مي‌گويد نگرانش نباشند. اينكه همه چيز تحت كنترل است و او در پايان تاريخ ويزايش، بر مي‌گردد.

از همان لحظه مسوولان حراست وزارت ورزش و فدراسيون كشتي دست به كار مي‌شوند. در شرايطي كه اين روزها گرفتن پاسپورت آمريكايي براي ورزشكاران قهرمان اين قدري دشوار نيست و بيش از ششصد ورزشكار ايراني، اين پاسپورت و گرين كارت را دارند، پناهندگي به شكل دهه شصت در ورزش كاري منسوخ و البته زشت از نظر مردم محسوب مي‌شود. 

براي همين گروه ويژه‌اي مشغول مذاكره با اين كشتي‌گير جوان مي‌شوند تا به تهران برگردد. خيلي ساده تلاش‌هاي‌شان جواب مي‌دهد. كمي تهديد و كمي توصيه او را به اردوي تيم‌ملي ملحق مي‌كند و حالا او اينجا در تهران است. تصميمش البته برايش مشكلاتي به همراه مي‌آورد. 

محروميت به‌خاطر سرپيچي از دستورات حداقل جريمه‌اي است كه دارد اما شايد جالب‌ترين واكنش به اين تصميم او را يكي از مسوولان فدراسيون كشتي، نشان می‌دهد: «راستش فكر نمي‌كنم الان ديگر اگر كسي بخواهد از ايران به كشور ديگري برود، نيازي به ترك اردو داشته باشد، مي‌تواند با مدال‌هايي كه دارد درخواست كند و از همين تهران برود. مگر اين همه قهرمان سرشناس گرين كارت نگرفته‌اند و حالا مي‌روند و مي‌آيند؟ او اگر مي‌خواست بماند، نيازي به ترك اردو نداشت و البته به نظرم واقعاً تصميمي براي پناهندگي نداشته و همين‌ها را خودش هم گفته است، اما بايد يادش باشد كه تخلفش براي ترك اردو، كار درستي نيست و پرونده‌‌اش به كميته انضباطي فدراسيون مي‌رود.»
منبع: خبرانلاین
آتیش بازدید : 77 نظرات (0)

رسانه صهیونیستی جوئیش آپدیت از اینکه پس از رفع تحریم‌های اقتصادی میلیون‌ها دلار وارد فوتبال ایران می‌شود ابراز نگرانی کرده است.

نگرانی رژیم صهیونیستی از اثر رفع تحریم‌ها در فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برای سال‌های متوالی بود که به فوتبال ایران از تحریم‌ها رنج می‌برد و تحریم‌های اقتصادی حتی سبب شد تا ایران به حق مالی خود در جام جهانی 2014نرسد که اکنون با رفع این موانع و توافق هسته‌ای ایران با آمریکا و 5کشور دیگر، باید منتظر ورود میلیون ها دلار پول مسدود شده ایران در فیفا بود.

بر اساس این گزارش: فوتبال در ایران محبوبترین ورزش است و بهترین تیم فوتبال آسیا اکنون می‌تواند با حامیان مالی خارجی به خوبی ارتباط پیدا کرده و نشانه‌های رونق در فوتبال ایران و افزایش بودجه مشاهده می‌شود.

آتیش بازدید : 76 نظرات (0)

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید تیمش در بازی مقابل سایپا بار دیگر موقعیت‌های زیادی از دست داده است. او همچنین بابت این شکست از هواداران عذرخواهی کرد.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در نشست خبری پس از شکست مقابل سایپا اظهار کرد: قبل از هر چیزی به تیم مقابل بابت برد تبریک می‌گویم و همین طور از هواداران عزیزمان بابت اینکه آن‌ها را مایوس کردیم عذرخواهی می‌کنم. امیدی که به برد داشتم به نتیجه نرسید. از طرف دیگر متاسفم وقتی یک بازی را می‌بازیم چهره بازیکنان‌مان اینقدر غمگین می‌شود. واقعا بابت این موضوع ناراحتم.

وی افزود: امروز بازی‌ای بود که فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم و تبدیل به گل نکردیم. به هر حال این مشکلی است که باید روی آن کار کنیم و از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. ما در واقع در مقابل یک بازی محکم و همین طور دوندگی بالای تیم حریف راهی نتوانستیم پیدا کنیم و توپ‌های بسیار زیادی را از دست دادیم که می‌توانستیم آن‌ها را رهبری کنیم. مواردی هم منجر به از دست دادن پنالتی شد و البته پنالتی هم حریف به دست آورد.

برانکو اضافه کرد: طبیعی است وقتی می‌خواهیم گل خورده را جبران کنیم با تمام قوا حمله می‌کنیم و این موضوع قدرت ضد حمله را به حریف می‌دهد. ما چاره‌ دیگری نداریم جز اینکه همچنان کار کنیم و کار کنیم و کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آنالیز تیم حریف هم گفت: ما در واقع آماده‌سازی‌مان برای این بازی بسیار خوب و مناسب بود. اما خب بازی در زمین داستان متفاوتی دارد و بازیکنان آن طور که باید در زمین مسابقه ظاهر نشدند. تکرار می‌کنم ما نتوانستیم توپ را به خوبی و با سرعت به گردش دربیاوریم تا بتوانیم حملات زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم و بازی محکم حریف را خنثی کنیم. به این ترتیب در همان ابتدای بازی خیلی از حرکات‌مان متوقف شد.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس شادابی بازی‌های قبلی‌اش را نداشت گفت: قبول دارم که در سطح بازی‌های قبلی نبودیم. وقتی شرایط ایده‌آلی داشتیم بازی‌های تیم ملی به وجود آمد و از روند قبلی فاصله گرفتیم. در تیم ما پنالتی‌ها را مهدی طارمی می‌زند. او در هر تمرین پنالتی می‌زند. او اعتماد به نفس بالایی دارد و به همین خاطر پنالتی دوم را هم خودش زد.

او درباره فرصت سوزی تیم هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم خستگی از تیم ملی تاثیر بسیار کمی در بازی امروز داشت. در کنار آن ما 20 روزی بازی لیگ تعطیل بود و خود این هم روی کیفیت تیم تاثیرگذار بود. من درک می‌کنم که خیلی‌ها دوست داشتند سوشا مکانی پنالتی را بزند اما ما مهدی طارمی را در نظر گرفتیم. قبول دارم که متاسفانه شانس‌های زیادی را از دست دادیم اما این بخشی از بازی است.

سرمربی پرسپولیس درباره داوری این دیدار نیز گفت: من درباره این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم اما من شنیدم که آن پنالتی هند نبود و توپ به سر بازیکن ما برخورد کرد. اگر این طور باشد می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد. اشتباهی که مسیر بازی را کاملا تغییر داد.

برانکو درباره اینکه وعده داده بود در انتهای فصل در بالای جدول خواهد بود گفت: ما انتظارمان این نیست که باخت‌هایمان ادامه داشته باشد بلکه انتظار داریم کیفیت‌مان روز به روز بهتر شود و هرچه سریع‌تر خودمان را به رده بالای جدول برسانیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه پشیمان نیستید که بازیکن باتجربه جذب نکردید گفت: واقعا پشیمان نیستم و از کار کردن با این تیم لذت می‌برم. قطعا تلاش‌هایمان نتیجه خواهد داد.

منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 101 نظرات (0)

آمریکا 3 - ایران یک؛

تکمیل ناکامی والیبال ایران با شکست مقابل صدرنشین تیم مسابقات

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در جام جهانی 2015 برابر آمریکا مغلوب شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم ملی والیبال ایران امروز، پنجشنبه 26 شهریور از ساعت 7:40 به وقت تهران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 به میزبانی سالن اوساکا موسینی پال سنترال برابر آمریکا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 20 ، 19 بر 25 ، 22 بر 25 و 21 بر 25 به سود آمریکا تمام شد.

 

آمریکایی ها پیش از این تنها یک ست باخته داشتند که آن هم مقابل ژاپن، میزبان مسابقات بود و به این ترتیب آمریکایی ها مقتدرترین تیم مسابقات هستند.

 

کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع مسابقه عبادی پور، معروف، موسوی، غلامی، میرزاجانپور، امیر غفور و مهدی مرندی را انتخاب کرد. در حالی که تیم ایران دو امتیاز از حریف خود پیش بود این آمریکایی ها بودند که به امتیاز 8 بر 7 رسیدند تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند.

 

زمانی که ایران در امتیاز 15 بر 13 از حریف پیش افتاد، جان اسپرو درخواست وقت استراحت کرد. در امتیاز 23 بر 18 مهدوی جایگزین معروف شد و بعد از یک امتیاز معروف به جای خود بازگشت. ست اول را تیم ایران با نتیجه 25 بر 20 به سود خود تمام کرد. در این ست ملی پوشان ایران در دفاع روی تور عملکرد خیلی خوبی داشتند.

 

برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب تیم ایران ایجاد نشد. تیم ایران ست دوم را هم خوب شروع کرد و توانست در امتیاز 8 بر 6 به وقت استراحت فنی اول برود. در امتیاز 10 بر 8 و زمانی که آمریکایی دو امتیاز بالاتر از ایران قرار گرفتند کواچ، درخواست وقت استراحت کرد تا وقفه ای در روند امتیازگیری حریف ایجاد کند.

 

در امتیاز 16 بر 14 به سود آمریکا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند، این اختلاف امتیاز در حالی بود که تیم ایران خوب بازی می کرد و لحظاتی بازی می توانست مساوی هم باشد. در امتیاز 22 بر 19 به سود آمریکا کواچ دو تعویضه انجام داد و مهدوی و محمودی را جایگزین غفور و معروف کرد.

 

دو سرویس پشت سرهم و خوب از اندرسون و عدم دریافت خوب در زمین ایران موجب شد تا ست دوم با نتیجه 25 بر 19 به سود شاگردان اسپرو تمام شود.

 

در ست سوم سامان فائزی به ترکیب اصلی اضافه شد تا به عنوان سرعتی زن برای ایران بازی کند. در امتیاز 14 بر 13 به سود آمریکا فرهاد قائمی جایگزین میرزاجانپور شد تا در دریافت به تیم ایران کمک کند.

 

دو تیم در امتیاز 15 به تساوی رسیدند، اما آمریکایی ها با کسب یک امتیاز دیگر خود را 16 امتیازی کردند و تیم ها را به وقت استراحت فنی دوم فرستادند. در امتیاز 19 بر 19 مهدوی جایگزین معروف شد تا در دفاع روی تور به تیم ایران کمک کند، اما میرزاجانپور سرویس خود را مستقیماً به بیرون زد تا مهدوی باز هم جای خود را به معروف بدهد.

 

در امتیاز 22 بر 20 به سود آمریکا کواچ درخواست وقت استراحت کرد تا آخرین نکات را به ملی پوشان گوشزد کند. این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود آمریکا تمام شد تا بازی به ست چهارم برود.

 

ست چهارم را هم سامان فائزی به عنوان سرعتی زن تیم اصلی تیم ایران آغاز کرد. سرویس های مهار نشدنی کریستنسن، پاسور آمریکا اختلاف دو تیم را زیاد کرد و آمریکایی ها 10 بر 7 از ایران پیش افتادند و کواچ مجبور شد درخواست وقت استراحت کند.

 

بازیکنان ایران در امتیاز 11 بر 10 موفق شدند اختلاف را کم کنند، اما موتور امتیاز گیری آمریکایی ها روشن شده بود و بازهم اختلاف در امتیاز 14 بر 10 به سود آمریکا زیاد شد.

 

در ادامه هم بازیکنان ایران تلاش زیادی کردند تا اختلاف را کم کنند و حتی مهدوی هم جایگزین معروف شد تا شاید تغییرات در تیم ایران به سود تیم باشد، اما آمریکایی ها عملکرد بهتری مخصوصا در سرویس داشتند. کواچ تغییرات پی در پی در تیم ایران ایجاد کرد و با گرفتن وقت استراحت و درخواست ویدئوچک می خواست تا خللی در روند امتیازگیری آمریکا به وجود بیاورد، اما در پایان شاگردان اسپرو موفق شدند این ست را هم با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کنند.

 

داورانی از روسیه و مصر قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند و سعید درخشنده ناظر مسابقه بود.

 

تیم ملی والیبال ایران فردا در هشتمین مسابقه خود در این رقابت ها از ساعت 14:50 به وقت ایران مقابل ژاپن، میزبان مسابقات قرار می گیرد.

 

آتیش بازدید : 83 نظرات (0)

استقلالی ها در عروسی

استقلال جوان به کی روش گفته که سجادشهباززاده را باید به تیم ملی دعوت کند. این روزنامه از حضور استقلالی ها در مراسم ازدواج دختر هنرپیشه معروف هم خبر داده است.

منظور استقلال جوان حضور برخی از استقلالی ها در مراسم ازدواج دختر داریوش ارجمند است.همچنین این روزنامه در صفحه نخست خود تیتر کرده است: سرمربیاستقلال اینستاگرامی ندارد.

آتیش بازدید : 93 نظرات (0)

تیم های والیبال ایران و ایتالیا در چارچوب مسابقات جام جهانی والیبال به مصاف هم رفتند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دور از دور دوم جام جهانی والیبال به مصاف ایتالیا رفت. ملی‌پوشان ایران پیش از این از پنج بازی نخست خود دو برد مقابل ونزوئلا و تونس و سه باخت مقابل آرژانتین، لهستان و روسیه در کارنامه داشتند. ایتالیا اما در پنج بازی نخست خود چهار برد کسب کرد. آنها کانادا، استرالیا، مصر و ژاپن را شکست دادند و تنها مقابل آمریکای مدعی مغلوب شدند.

ست اول 25 بر 19 ایتالیا

ایتالیایی ها خیلی خوب این ست را شروع کردند و با اختلاف امتیازی زیاد، 7 بر 2 توانستند جلو بیفتند. تیم ملی والیبال ایتالیا با برتری 8 بر 3 به استراحت فنی اول رفت. ملی پوشان ایران تلاش زیادی می کردند تا با کارهای سرعتی فاصله امتیازی را کاهش دهند اما بازیکنان ایتالیا با اسپک های قدرتی و خوبشان فاصله امتیازی را حفظ کردند تا برتری 16 بر 11 به استراحت فنی دوم بروند.

قائمی با سرویس های خوبش و با دفاع های عالی موسوی ایران توانست ایتالیا را در امتیاز 21 نگه دارد و با سه امتیاز پیاپی نتیجه را 21 بر 19 کند تا فاصله امتیازی بسیار کم شود. زایتسف(Ivan Zaytsev) با سرویس و اسپک های خوبش بازهم فاصله امتیازی را افزایش داد و نتیجه را 25 بر 19 کرد. تیم ملی والیبال ایتالیا با این نتیجه پیروز این ست شد.

ست دوم 25 بر 23 ایتالیا

ملی پوشان ایران برخلاف ست اول در این ست پایاپای ایتالیایی ها پیش می رفتند و یکی در میان امتیاز کسب می کردند. ایتالیا با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفت. بازیکنان ایران در دریافت و حمله ناموفق عمل کردند همین امر باعث شد تا ایتالیا فاصله امتیازی را افزایش دهد و نتیجه را 11 بر 7 کنند.

ملی پوشان ایران از اشتباه ایتالیایی ها نهایت استفاده را بردند و با دفاع های روی تور توانستند در نتیجه 13 بازی را برابر کنند. با سرویس خوب موسوی ایران 15 بر 14 از ایتالیا جلو افتاد و در ادامه با نتیجه 16 بر 15 به استراحت فنی دوم رفت.

دو تیم تا امتیاز 19 گام به گام هم پیش می رفتند اما بازیکنان ایران با دفاع های خوب توانستند 21 بر 19 از ایتالیا جلو بیفتند. زایتسف بار دیگر ستاره ایتالیایی ها شد و در نتیجه 21 بازی را برابر کرد. اشتباه بازیکنان ایران در اسپک باعث شد تا ایتالیا در این ست هم پیروز شود و نتیجه 25 بر 23 به سود ایتالیایی ها شود.



این خبر لحظه به لحظه به روزرسانی می شود...


آتیش بازدید : 60 نظرات (0)

یک سایت انگلیسی زبان مدعی شده که سرمربی تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل روسیه از کوره در رفته و با بازیکنانش، تند حرف زده است.

تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه، خودش نبود. برای یک مربی هم چیزی بدتر از این نیست که بازیکنانش روی بازی متمرکز نباشند و حتی در لحظه‌هایی که اشتباه می‌کنند،‌ احساس راحتی کنند.

بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست در 2 ست ابتدای بازی مقابل روسیه، همچنان به اشتباهات خود ادامه دادند و به جای اینکه عصبی یا ناراحت شوند، خیلی راحت بودند و می‌خندیدند.

اسلوبودان کواچ(Slobodan Kovač)، سرمربی صرب تیم ملی ایران از این رفتار شاگردانش مخصوصاً مجتبی میرزاجانپور عصبانی بود. او به میرزاجانپور گفت: «به چه چیزی می‌خندی؟ ما در حال باختن این ست هستیم و باید گریه کنیم.»

منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

گرت بیل به همراه نامزد غیر رسمی‌اش در یک رستوران در مادرید مشاهده شدند.

این ستاره ولزی تیم رئال مادرید و اما ریز جونز(Emma Rhys-Jones) به صرف ناهار به این رستوران آمدند. این زوج پس از پیوستن خواهر ریز جونز و لذت بردن از ناهارشان، با همدیگر رستوران را ترک کردند.

گرت بیل(Gareth Bale) و هم تیمی هایش در رئال مادرید(Real Madrid) به تمرینات بازگشته و خود را برای دیدار برابر شاختار(Shakhtar Donetsk) در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند.

عکس گرت بیل و نامزدشعکس گرت بیل و نامزدش

 

آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

پس از مدت‌ها کش و قوس سرانجام سرمربی تیم ملی فوتسال طی نشستی در دفتر رییس فدراسیون انتخاب شد.

نشستی با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون، عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال و اعضای کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار و سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شد.

با توجه به نشست پیشین هیات رییسه فدراسیون و مصوبه آن مبنی بر انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال توسط رییس فدراسیون و روسای کمیته های فوتسال و فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، نشست تخصصی برای انتخاب تیم ملی فوتسال تشکیل و محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی انتخاب و معرفی شد.

همچنین علی صانعی به عنوان مدیرفنی، محمد هاشم زاده به عنوان مربی، ناصر پیروردی زاده به عنوان مربی بدنساز و امین فراشی به عنوان مربی دروازبانی انتخاب شدند.

منبع:isna.ir

آتیش بازدید : 68 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید برای ۶ مسابقه بعدی انگیزه خود را چندین برابر کنیم و به دنبال کسب مدال در جام جهانی باشیم.

اسلوبودان کواچ درباره شرایط تیم ایران پیش از بازی با ایتالیا و همچنین مسابقه با این تیم اظهار داشت: در خصوص تیم ایتالیا باید بگویم که تا به اینجای کار توانسته نتایج خوبی کسب کند. این تیم مقابل آمریکا خیلی خوب بازی کرد و از عهده ژاپن هم برآمد. آنها بازیکنان خوبی دارند. به همین خاطر باید حریف را تحت فشار قرار بدهیم.

او ادامه داد: زایتسف و برخی دیگر از بازیکنان ایتالیا سرویس‌زن‌های خوبی هستند. هر چقدر هم خوب بازی کنیم اما اگر نبریم، کاری نکرده‌ایم. باید برای ۶ مسابقه بعدی انگیزه خود را چندین برابر کنیم. باید برای کسب مدال تلاش کنیم و امیدوارم بازی فردا را ببریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت شهرام محمودی تصریح کرد: هم لیگ جهانی امسال و هم سال گذشته با شهرام محمودی بازی کردیم. در دو بازی جام جهانی هم با ما همراه بود. به هر حال زیاد نباید تحت تاثیر یک بازیکن باشیم. ما باید توان تطبیق خود را با شرایط جدید داشته باشیم و برابر تغییرات آمادگی لازم را کسب کنیم. امیدوارم که وضعیت جسمانی او هر چه زودتر بهبود یابد و به جمع تیم بپیوندد. پزشک تیم هم همه تدابیر لازم را برای بهبودی او به خرج داده است. 

 
مرجع : تسنيم
آتیش بازدید : 65 نظرات (0)

محسن مسلمان پس از تکذیب تصادفش، روز گذشته عملا نشان داد که سلامت ماشین او حقیقت دارد.

از روز جمعه قبل شایعه تصادف شدید محسن مسلمان به گوش رسیده بود. پس از خوب بودن اوضاع جسمانی مسلمان این شائبه مطرح شده بود که ماشین مسلمان دست دوستانش بوده است.

روز شنبه که پرسپولیس مسابقه داشت و خبری از ماشین محسن نبود. ولی در تمرین روز گذشته مشخص شد که در این موضوع حق با مسلمان بود. فرم ماشین محسن سالم بود. برعکس خودش که بدنش فرم ایده‌آل ندارد. مسلمان پس از نمایش اسفناک مقابل پیکان لیگ یکی که مجبور به عذرخواهی شد، در تمرین یکشنبه پرسپولیس هم اصلا خوب نبود.

محسن با ذخیره‌ها به تمرین پرداخت و در چند نوبت هم صدای برانکو(Branko Ivanković) را درآورد. مسلمان باید هر چه زودتر فرم ایده‌آلش را به مردم ثابت کند. همان طوری که در قضیه تصادفش نشان داد.

بی ام و محسن مسلمانبی ام و محسن مسلمان


منبع:jamnews.ir

آتیش بازدید : 56 نظرات (0)

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رسیدند.

 

     استقلال خوزستان و صبای قم در دیداری از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

    این مسابقه که از ساعت 18 و 45 دقیقه آغاز شد در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

    در نیمه اول استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این تیم را در نیمه اول فرشاد جانفزا دقیقه 36 برای تیمش به ثمر رساند.

    در نیمه دوم هم محمد قاضی از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 96 گلزنی کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسئ.

    شاگردان عبدالله ویسی با این تساوی 11 امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند و صبا هم با 7 امتیاز موقتا به رده پنجم صعود کرد.

    آتیش بازدید : 172 نظرات (0)

    نیمار عکسی از خودش در کنار بئاتریس خواهر دوقلوی بوشار، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

    این روزها، نیویورک میزبان استعدادهای برتر ورزشی جهان از جمله نیمار(Neymar) ستاره تیم ملی برزیل و برخی ستاره های دنیای تنیس است. اما این دو ورزش شنبه شب با هم پیوند خوردند، زمانی که نیمار ستاره تیم ملی برزیل تصویری از خودش در کنار خواهران دوقلو و کانادایی بوشار(Eugenie Bouchard) در ورزشگاه رد باول آمریکا منتشر کرد.

    بوشاربوشار
    نیمار در کنار خواهر دوقلوی بوشارنیمار در کنار خواهر دوقلوی بوشار

    بئاتریس(Beatrice) که برای تماشای مسابقات خواهرش اوژنی بوشار به آمریکا رفته بود، در آنجا با نیمار که برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کاستاریکا در نیویورک حضور داشت، ملاقات کرد.

    خواهران دوقلو بوشارخواهران دوقلو بوشار

    نیمار تنها 8 دقیقه برای تیم ملی کشورش بازی کرد، مسابقه ای که با نتیجه 0-1 به نفع برزیل به پایان رسید، نیمار 21 ساله پس از این هشت دقیقه با خوشحالی از زمین خارج شد، جایی که توانست عکس های بسیاری بگیرد و در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.

    آتیش بازدید : 75 نظرات (1)

    ملی‌پوش وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: این که مطرح می‌شود من در آمریکا پناهنده شده‌ام به هیچ عنوان درست نیست و همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازمی‌گردم.

    به گزارش افکارخبر، محسن حاجی‌پور درباره عدم بازگشتش همراه تیم ملی کشتی فرنگی به ایران و شایعاتی که در این باره ایجاد شد گفت: با اجازه و هماهنگی مسئولان فدراسیون کشتی چند روز بیشتر برای دیدار با دوستانم در آمریکا ماندم.

    وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رسانه‌های داخلی عنوان کردند که من به آمریکا پناهنده شده‌ام که به هیچ عنوان درست نیست. متاسفانه این رسانه‌ها جوسازی کردند و فضای بدی ایجاد شد؛ چطور ندانسته و ندیده و بدون تحقیق، براساس چه سندی از خودشان چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

    حاجی‌پور تصریح کرد: من با اجازه مسئولان فدراسیون با توجه به اینکه تیم آزاد قرار بود دیرتر به ایران برگردد برای دیدار با دوستانم چند روز بیشتر در آمریکا ماندم و قرار شد همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران برگردم.

    وی تاکید کرد: هیچ زمان به دنبال چنین هدفی نبوده و نیستم. چرا که آبروی خودم و ایران از هر چیزی مهم‌تر است و نمی‌خواهم بهانه دست بیگانگان دهم.

    آتیش بازدید : 74 نظرات (0)

    وقتی استقلال تهران بر اساس قرعه‌کشی جام حذفی کشور به شهرداری سمنان می‌خورد و پرسپولیس باید به مصاف پیکان صدرنشین لیگ دسته اول برود...


    زماني كه شاگردان برانكو در همان ابتداي ليگ بالاجبار دو مرتبه به استان خوزستان رفته و در اصفهان و تهران با تيم‌هاي مدعي سپاهان و ذوب‌آهن مصاف مي‌دهند. ظريفي مي‌گفت پرسپوليس بدشانس‌تر از سعيد عبدولي است كه چندان هم بيراه نبوده است.
    پرسپوليس با پنالتي طارمي پيكان را برد و حالا با ملوان بازي مي‌كند.

    و اما بد نيست اضافه كنيم پرسپوليس در صورت غلبه بر ملوان هم بايد دوباره با ذوب‌آهن اصفهان يكي از تيم‌هاي بابرنامه و زهردار فوتبال ايران بازي كند.

    تصورش را بكنيد همين پرسپوليس چنانچه از سد ذوب‌آهن بگذرد، احتمالاً در مرحله نيمه‌نهايي بايد با سپاهان؛ ديگر تيم‌ قدرتمند اصفهاني مصاف بدهد. بدشانسي‌هاي پرسپوليس زماني تكميل مي‌شود كه بار ديگر يادآور شويم درست زماني كه پرسپوليس پس از چند شكست متوالي داشت روي غلتك مي‌افتاد و فولادخوزستان را در اهواز شكست داد، ليگ تعطيل شد تا وقفه‌اي در روند رو به رشد سرخپوشان به وجود بيايد.

    البته اين يك روي سكه است. روي ديگر سكه، خودباوري جوانان باانگيزه پرسپوليس است. مهدي طارمي به يكي از اميدهاي بزرگ تيم ملي براي گلزني تبديل شده و رامين رضاييان و اميد عاليشاه هم نشان دادند مي‌توانند تعويض‌هاي طلايي باشند و دست كارلوس كروش را بگيرند.

    احمد نوراللهي هم از ستون‌هاي تيم اميد به شمار مي‌رود و ميلاد كمنداني نيز بازي‌هاي خوبي را در اردوي هلند به نمايش گذاشت. اين ۵ بازيكن جوان و باروحيه - ناشي از حضور در تيم ملي - سرمايه‌هاي كنوني پرسپوليس و برانكو محسوب مي‌شوند و اين نكته مثبتي در اين تيم پرطرفدار و مردمي است.
    در اينكه پرسپوليس تاكنون بدشانس بوده، شكي نيست اما شانس هم در خانه افراد لايق را مي‌زند و به اعتقاد ما تيم برانكو شايستگي برخورداري از شانس را هم دارد.

    نكته: معمولاً در كشورهاي صاحب فوتبال، رسم بر اين است كه تيم‌هاي بزرگ به منظور تبليغ و دلگرمي تيم‌هاي كوچكتر در جام حذفي مهمان هستند، منتهاي مراتب به نظر مي‌رسد در كشورمان عكس اين تفكر حاكم باشد. راستي كسي مي‌داند چرا در بازي‌هاي مرحله يك‌شانزدهم همه تيم‌هاي ليگ برتري جلوي تيم‌هاي كوچك ميزبان بودند؟!

    آتیش بازدید : 111 نظرات (0)

     

    کشتی‌گیر زن ژاپنی در رقابت های قهرمانی جهان که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد، به شانزدهمین مدال طلای خود دست پیدا کرد. او در این مسابقات 200 برد خود را بدست آورد.

    سائوری یوشیدا(Saori Yoshida) ۳۲ ساله تا به حال موفق شده ۱۳ مدال جهانی و سه مدال طلای المپیک را از آن خود کند. یوشیدا از سال ۱۹۹۸ کشتی خود را آغاز کرد و تا به امروز در هر رویدادی که به میدان رفته موفق به کسب مدال طلا شده است.

    جالب است که در کارنامه این کشتی‎گیر هیچ مدالی جز طلا دیده نمی شود. سائوری دختر 'ایکاتسو یوشیدا'، قهرمان پیشین کشتی ژاپن است. وی از سه سالگی زیر نظر پدرش کشتی را آغاز کرده است و امروز از وی به عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ یاد می شود. سائوری یوشیدا پرچمدار کاروان ژاپن در بازی های آسیایی ۲۰۰۶ و المپیک ۲۰۱۲ بود.

    ستاره کشتی زنانستاره کشتی زنان

    فهرست مدال های یوشیدا به شرح زیر است:

    بازی های المپیک:

    آتن ۲۰۰۴ - ۵۵ کیلوگرم
    پکن ۲۰۰۸ - ۵۵ کیلوگرم
    لندن ۲۰۱۲ - ۵۵ کیلوگرم

    قهرمانی جهان:

    ۲۰۰۲ چالکیدا - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۳ نیویورک - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۵ بوداپست - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۶ گوانگژو - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۷ باکو - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۸ توکیو - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۹ هرنینگ - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۰ مسکو  - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۱ استانبول - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۲ کانادا - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۳ بوداپست - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۴ تاشکند  - ۵۳ کیلوگرم
    ۲۰۱۵ لاس وگاس ۵۳ کیلوگرم

    بازی های آسیایی:

    ۲۰۰۲ بوسان - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۰۶ دوحه - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۰ گوانگژو - ۵۵ کیلوگرم
    ۲۰۱۴ اینچئون - ۵۵ کیلوگرم


    منبع:jamnews.ir

    آتیش بازدید : 59 نظرات (0)

    مصطفی کارخانه معتقد است نتایج تیم والیبال ایران قابل قبول است.


    سرمربی سابق تیم ملی والیبال در این باره توضیح می دهد: «تیم والیبال ایران در حال حاضر بهترین تیم آسیا است که می تواند حرف سختی برای تیم های بزرگ جهان باشد.  بضاعت مان همینی است که می بینیم. نباید از این تیم انتظارات زیادی داشته باشیم. ما مقابل قهرمان المپیک قرار گرفته بودیم که با تغییر در کادر فنی توانسته بودند جزو مدعیان قرار بگیرند. اگر مقابل لهستان شکست نمی خوردیم با امتیاز و روحیه بالاتر به مصاف روسیه می رفتیم و می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما باید بدانیم  تیم خوبی داریم و باید از آن حمایت کنیم.» کارخانه ادامه می دهد: «روسیه مربی خود را عوض کرده بود و با مربی ای پای به این مسابقات گذاشت که توانسته بود روسیه را در المپیک قهرمان کند. موزرسکی و میخاییلوف هرکدام برای خود یک تیم هستند و می توانند در زمین مسابقه نتیجه بازی را رقم بزنند. والیبال ایران در حال رشد است و همچنان جای رشد دارد. کارد فنی و بازیکنان خوب و جوانی به تیم اضافه شده اند که می توانند آینده والیبال ایران را بسازند. ما در حال حاضر مشکلاتی داریم که باید آنها را برزرف کنیم اما نباید از والیبال رو به رشد ایران توقع قهرمان داشته باشیم.»

    آتیش بازدید : 76 نظرات (0)

    تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی مقابل روسیه شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد. تیم کشورمان که در سال جاری ۵ بار روسیه را برده بود این بار حتی یک ست هم از این تیم نگرفت.

    به گزارش  تیم ملی والیبال ایران بعد از ظهر امروز یکشنبه پنجمین دیدار خود در جام جهانی ژاپن را مقابل روسیه برگزار کرد و در پایان نتیجه را ۳ بر صفر به قهرمان المپیک لندن واگذار کرد. این سومین باخت تیم ایران در پنج بازی برگزار شده بود.

    آلکنو سرمربی تیم روسیه موزرسکی را به عنوان بازیکن سرعتی بکار نگرفت و او را تحت عنوان پشت خط زن در ارنج خود استفاده کرد تا با اتکا با اسپک‌ها و سرویس‌های این بازیکن به ترتیب با امتیازات ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ برنده شود. تیم ایران در سال جاری سه بار در لیگ جهانی و دو بار هم در دیدارهای دوستانه‌ای که در خاک روسیه برگزار شده بود این تیم را شکست داد اما این بار در بازی‌هایی که جنبه انتخابی المپیک را دارد روسیه برنده شد.

    موزرسکی بازی را تغییر داد

    تیم ایران در شروع این ست با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) به مصاف حریف رفت. در طرف دیگر نیز آرتم وولویخ، ماکسیم میخائیلوف، سرگی تتیوخین، الکساندر بوتکو، دیمیتری موزرسکی، ایلاس کورکائف و الکساندر یانتوف (لیبرو) در ارنج اولیه قرار گرفتند که در این بین موزرسکی در پست پشت خط زن به کار گرفته شد.

    تیم ایران ست نخست را با سرویس‌های خوب عبادی‌پور شروع کرد و سه امتیاز متوالی کسب کرد. در طرف دیگر روس‌ها که دریافت های اول خوبی نداشتند تلاش کردند مانع شکاف بیشتر دو تیم شوند اما این تیم ایران بود که وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۵ به نفع خود ثبت کرد. با تغییر آرایش روسیه و قرار گرفتن موزرسکی در سه نفر جلوی رسیه کار مهاجمان ایران روی تور سخت شد و این تیم در امتیاز ۹ به کشورمان رسید.

    تیم ایران پس از آن دو امتیاز از روسیه پیش افتاد و آن را تا وقت دوم استراحت فنی که روی تابلو امتیاز ۱۶ بر ۱۴ برای ایران ثبت شده بود حفظ کرد. ایران ۱۸ بر ۱۵ پیش افتاده بود که روسیه سرویس را تغییر داد و موزرسکی هم با سرویس‌های سهمگین خود برابری در عدد ۱۸ را رقم زد. کواچ تقاضای تایم اوت کرد اما موزرسکی تیمش را به امتیاز ۲۰ رساند و بار دیگر کواچ تایم اوت را تقاضا کرد اما مورزسکی پوئن سرویس دیگری گرفت.

    روسیه برتری ۲۲ بر ۱۸ را با سرویس‌های موزرسکی رقم زده بود که بازیکنان ایران سرانجام سرویس را تغییر دادند و یک امتیاز بعد گرفتند تا شرایط حساس‌تر شود. ایران فاصله یک امتیازی خود را حفظ کرد اما در نهایت روسیه ۲۶ بر ۲۴ برنده شد.

    اعتماد به نفس روس‌ها

    در ست دوم تیم روسیه از همان ابتدای کار با سرویس‌های خوب خود دریافت کننده‌های تیم کشورمان را تحت فشار قرار داد. این تیم برتری دو امتیازی که از ابتدای ست دوم ایجاد کرده بود را تا وقت نخست استراحت فنی حفظ کرد و ۸ بر ۶ این وقت را به نام خود ثبت کرد.

    تیم ایران با دفاع‌های خوبی که روی تور داشت در امتیاز دوازدهم با روسیه برابر شد و با پوئن سرویس موسوی ۱۳ بر ۱۲ پیش افتاد. در ادامه روسیه بار دیگر دو امتیاز متوالی گرفت و وقت دوم استراحت فنی را هم ۱۶ بر ۱۵ پیشی گرفت. در بازگشت به زمین اشتباهات متوالی را از تیم ایران شاهد بودیم و روسیه برتری ۲۰ بر ۱۶ خود را روی تابلو امتیازات ثبت کرد. روسیه این برتری را حفظ کرد و کاری از کواچ ساخته نبود تا نتیجه این ست ۲۵ بر ۱۸ به سود روسیه تمام شود.

    شروع خوب، پایان بد

    برتری ۴ بر یک تیم ایران در ابتدای ست سوم حکایت از شروع خوب تیم کشورمان داشت که آلکنو را مجاب به درخواست تایم اوت کرد. با این حال تیم ایران در وقت اول استراحت فنی ۸ بر ۵ پیش افتاد تا فاصله خوبی را ایحاد کند اما روس‌ها در امتیاز ۸ با کشورمان برابر شدند.

    بازیکنان با تجربه روسیه که نمی‌خواستند ایران بر بازی مسلط شود خود را در زمین پیدا کردند و فاصله را نیز کاهش دادند تا در امتیاز ۱۵ به ایران برسند اما وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران رقم خورد. درست مثل دو ست قبل روسیه بعد از اتمام وقت استراحت فنی دوم شرایط را تغییر داد و با دفاع‌های خوب خود عرصه را بر شاگردان کواچ تنگ کرد. اگرچه سرمربی تیم ایران با تایم اوت خود بدنبال تغییر وضعیت بود اما روسیه این ست را هم به راحتی ۲۵ بر ۲۰ برنده شد تا در سه ست متوالی این بازی را برنده شود.

    تیم ایران بازی بعدی خود را روز ۲۵ شهریورماه مقابل ایتالیا برگزار می‌کند. تیم‌های حاضر در جام دو روز آینده را به استراحت خواهند پرداخت.

    آتیش بازدید : 64 نظرات (0)

    تیم العربی قطر که اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی را در خدمت خود دارد، مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.


    در این مسابقه که مقابل تیم الوکره تیم سال گذشته رضا قوچان نژاد برگزار می شد، العربی با مربی ایتالیایی اش جیان فرانکو زولا با یک گل به پیروزی رسید. اما نکته مهم این مسابقه اخراج اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی در دقیقه ۷۱ مسابقه بود.

    دژاگه که در اولین بازی العربی در این فصل لیگ ستارگان قطر ۲۰دقیقه به پایان مسابقه تیمش را ۱۰ نفره کرد تا شروع خوبی در این مسابقات نداشته باشد.

    تک گل این بازی هم توسط بازیکن تیم الوکره وارد درواز خودی شد تا ۳ امتیاز این مسابقه به شاگردان زولا برسد.

     

    آتیش بازدید : 66 نظرات (0)

      تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روسیه در چهل و ششمین دوره پیکارهای کشتی قهرمانی سال 2015 جهان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و 4 برنز قهرمان جهان شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران بدون کسب طلا در جایگاه دوم جهان قرار گرفت.

     

    قابتهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک روزهای 19 تا 22 شهریور در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد.
    تیم کشتی آزاد ایران در این رقابت ها دو مدال نقره از سوی حسن رحیمی (57 کیلوگرم)، حسن یزدانی (70 کیلوگرم) و دو مدال برنز توسط سید احمد محمدی (65 کیلوگرم) و علیرضا کریمی (86 کیلوگرم) و دو عنوان پنجمی توسط عباس طحان (97 کیلوگرم) و علیرضا قاسمی (74 کیلوگرم) کسب کرد.
    تیم ایران در این رقابت ها از مجموع شش سهمیه المپیک توانست در وزنهای 57، 65، 74، 86 و 97 سهمیه حضور در المپیک را به دست آورد و تنها در وزن 125 کیلوگرم این امر محقق نشد.
    رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن های57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم برگزار می شود و به غیر از وزن های 61 و 70 کیلوگرم، سایر وزن ها می توانند سهمیه المپیک برزیل را از آن خود کنند.
    تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران همواره در پیکارهای جهانی جزو مدعیان بوده و تا سال 2013 پنج مرتبه در سال های 1961 یوکوهاما ژاپن، 1965 منچستر انگلیس، 1998 تهران، 2002 تهران و 2013 بوداپست مجارستان بر سکوی قهرمانی جهان ایستاده است.
    دلاورمردان کشتی آزاد ایران هفت مرتبه در سال های 1971، 1973، 1995، 2006، 2011 ، 2014 و 2015 عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورده و 11 مرتبه هم در مکان سوم قرار گرفته اند.
    تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران در رقابتهای قهرمانی سال 2014 در تاشکند ازبکستان از سوی مسعود اسماعیل پور در وزن 61 کیلوگرم، سید احمد محمدی در وزن 65کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن 125کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم و محمد حسین محمدیان در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند و نایب قهرمان جهان شد و روسیه و ترکیه در این رقابت ها اول و سوم شدند.

    * رده بندی انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:

    57 کیلوگرم:
    1- ولادیمیر خینچگاشویلی (گرجستان) 2- حسن رحیمی (ایران) 3- ویکتور لبدوف (روسیه) و بخبایار اردنبات (مغولستان) 5- هاک جین جانگ (کره شمالی) و آرتاس سانا (قزاقستان)

    61 کیلوگرم:
    1- حاجی علی یف (آذربایجان) 2- نومین باتبولد (مغولستان) 3- ولادیمیر دوبوف (بلغارستان) و واسیل شوپتار (اوکراین) 5- ماساکازو کاموی (ژاپن) و باجرانگ (هند)... 18- بهنام احسان پور (ایران)

    65 کیلوگرم:
    1- فرانک چامیزو (ایتالیا) 2- اختیار نوروزوف (ازبکستان) 3- سیداحمد محمدی (ایران) و سوسلان رامونوف (روسیه) 5- طغرل عسگروف (آذربایجان) و گانزوریک (مغولستان)

    70 کیلوگرم:
    1- ماگومدرسول حاجی ماگومدوف (روسیه) 2- حسن یزدانی (ایران) 3- جیمز گرین (آمریکا) و یاکوب گور (ترکیه) 5- میروسلاو کایروف (لهستان) و عظمت نوریکوف (بلاروس)

    74 کیلوگرم:
    1- جردن باروفس (آمریکا) 2- اونوربات پوروجاو (مغولستان) 3- انور گدویف (روسیه) و نارسینگ یاداو (هند) 5- علیرضا قاسمی (ایران) و زلیم خان خاجی یف (فرانسه)

    86 کیلوگرم:
    1- عبدالرشید سعدالله یف (روسیه) 2- سلیم یاشار (ترکیه) 3- علیرضا کریمی (ایران) و ساندرو امیناشویلی (گرجستان) 5- میهایل گانف (بلغارستان) و ماگومدگاجی خاتی یف (آذربایجان)

    97 کیلوگرم:
    1- کِیل اسنایدر (آمریکا) 2- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 3- پاولو اولینیک (اوکراین) و ختاگ گازیموف (آذربایجان) 5- عباس طحان (ایران) و الیزبار اودیکادزه (گرجستان)

    125 کیلوگرم:
    1- طاها آکگول (ترکیه) 2- جمال الدین ماگومدوف (آذربایجان) 3- بلال ماخوف (روسیه) و گنو پتریاشویلی (گرجستان) 5- لوان بریانیدزه (ارمنستان) و چولونبات جارگالسایخان (مغولستان)... 9- پرویز هادی (ایران)

    آتیش بازدید : 124 نظرات (0)

    طی امروز و دیروز نام نیلوفر اردلان را زیاد شنیده ایم، در این مطلب نگاهی داریم به زندگی این ورزشکار حرفه ای فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان که افتخارات بسیاری تا کنون کسب کرده است.

    فوتبال بانوان دیر شروع شد اما کسانی که به این ورزش علاقه داشتند آنقدر با دل و جان پشت هدفشان ایستادند که توانستند در کمترین زمان پله های پیشرفت را طی کنند. نیلوفر اردلان یکی از بازیکن های تیم ملی فوتسال است که در کنار بازی در این تیم، کاپیتانی تیم ملی فوتبال بانوان ایران را هم بر عهده دارد و جزو سرآمدهای این رشته در کشور می باشد.

    وی از دوران کودکی به ورزش علاقه خاصی داشته و تابستان ها، در کلاس والیبال و بسکتبال ثبت نام می کرد. تابستان سال 75 زمانی که می خواست برای والیبال ثبت نام کند، متوجه شدکه در کنار والیبال، فوتسال هم هست و در رشته فوتسال نیز ثبت نام کرد. از همان زمان بازی در تیم فوتسال برای اردلان شروع شد و از سال 75 به طور رسمی فعالیت ورزشی خود را در سالن حجاب آغاز کرد.

    مشوق اصلی اردلان پدرش بود. اسماعیل اردلان در فوتبالیست شدن نیلوفر هم نقش زیادی داشته. فوتبالیست بودن پدر، دلیل اصلی راغب شدنش به فوتبال بود. علاقه شدید نیلوفر به فوتسال باعث شد که در همان دوران نوجوانی که تمام شهرستان ها و شهرهای توابع تهران تیم تشکیل دادند و بازی ها بین آنها شروع شد، همان دوره در نوجوانان کشوری مقام اول را به دست آورد و در بزرگسالان دوم شد. بعد از این بازی ها بهترین بازیکن های تهران و شهرستان ها برای تیم ملی انتخاب شد. تیم ملی سال 78 تشکیل شد و در سال 79 هم اولین دوره بازی کشورهای اسلامی بود که در آن دوره از مسابقات مقام اول را به دست آورد.

    وی در سال ۱۳۸۸ پیشنهاداتی برای بازی در باشگاه‌ های اماراتی داشت. باشگاه ابوظبی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با حقوق ماهیانه ۵ هزار دلار را به او پیشنهاد داد. ولی امارات اعتقاد داشت که باید بدون حجاب بازی کند و وی هم قبول نکرد. علاوه بر این گفتند که به فرزند و همسرش اقامت نمی دهند و فقط خودش می تواند در این کشور اقامت داشته باشد که وی هم نپذیرفت.

    حدود یک سال و چند ماه به خاطر بارداری از میادین ورزش دور بود اما به خاطر همت خود و تشویق های نزدیکانش انگیزه پیدا کرد تا دوباره به ورزش حرفه ای برگردد. اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتسال، نزدیک 5 سال است که مسئولیت مادر بودن هم به گردنش است؛ اردلان نه تنها در این مدت فوتسال را کنار نگذاشته که همزمان درس هم می‌ خواند. او دانشجوی دوره کارشناسی ارشد است و مدیریت در ورزش می‌ خواند.

    حال این روزها اتفاق عجیبی برای این ورزشکار بانوی کشورمان افتاده و وی به خاطر برخی مشکلات و مخالفت همسرش در آستانه از دست دادن رقابت های حساس قهرمانی آسیا قرار گرفته است.

    آتیش بازدید : 59 نظرات (0)

    سعید معروف گفت: بازی با لهستان آسان نیست اما می‌توانستیم برنده باشیم.

    سعید معروف کاپیتان تیم ‌ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل تیم ‌ملی لهستان، اظها‌ر کرد: این یک مسابقه بزرگ بود، زیرا هر دو تیم خیلی خوب والیبال بازی کردند. ما شروع خوبی داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم، اما در پایان حریف بهتر از ما کار کرد.

    وی افزود: لهستان تیم بزرگی است و بازی با این تیم بسیار سخت است. امروز ما مبارزه کردیم و بازیکنانمان تلاش بزرگی انجام دادند، ولی در نهایت ناامید شدیم.


    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 67 نظرات (0)

    تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در چارچوب جام جهانی والیبال از ساعت 7:40 به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی لهستان به پایان رسید.

    تیم ملی والیبال ایران در چهارمین روز جام جهانی برای ششمین بار در سال جاری به مصاف لهستان رفت. لهستانی که یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان است. تیم ملی والیبال ایران در دو ست اول بسیار خوب عمل کرد و توانست دو بر صفر از لهستان جلو بیفتد اما لهستانی ها در ادامه به خودشان آمدند و با یک بازی برتر نتیجه را به نفع خود تغییر دادند. تیم ملی والیبال لهستان با نتیجه سه بر دو پیروز این دیدار شد.

    ست اول 25 بر 18 ایران

    دو تیم تا امتیاز 6 برابر پیش می رفتند اما اشتباه لهستانی ها در اسپک باعث شد تا ایران دو امتیاز پیاپی کسب کند و با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول برود. ملی پوشان ایران در دفاع روی تور و اسپک از لهستانی ها برتر بودند و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم رفتند.

    بازیکنان ایران فاصله امتیازی را حفظ کردند و با یک بازی کاملا برتر نسبت به لهستانی ها با نتیجه 22 بر 16 از حریف جلو بودند. تیم ملی والیبال ایران در نهایت توانست با نتیجه 25 بر 18 در این ست پیروز شود.

    ست دوم 25 بر 23 ایران

    دو تیم در این ست تا امتیاز 7 برابر پیش می رفتند و لهستانی ها کمی عصبی بازی را دنبال می کردند. اشتباه میرزاجانپور در سرویس باعث شد تا لهستان با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول برود.

    اشتباه در سرویس لهستانی ها و اسپک های خوب بازیکنان ایران فاصله را به سه امتیاز افزایش داد تا والیبال ایران 12 بر 9 از لهستان جلو بیفتد. بی دقتی در دریافت باعث شد تا لهستان در امتیاز 15 بازی را برابر کند و اشتباه غلامی در اسپک زدن امتیاز 16 را به لهستان داد تا تیم ملی والیبال لهستان با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم برود.

    دریافت های خوب ایران کار را برای مهاجمان لهستان سخت کرده بود و با اسپک های خوب غفور و غلامی ایران توانست با نتیجه 19 بر 18 از لهستان جلو بیفتد. پاس های معروف، مهاجمان را به خوبی تغذیه می کرد و با اسپک های خوب بازیکنان ایران فاصله امتیازی حفظ شد تا ملی پوشان والیبال ایران با نتیجه 25 بر 23 در این ست هم پیروز شوند.

    ست سوم 25 بر 15 لهستان

    لهستانی ها با اشتباه در سرویس و اسپک دو امتیاز پیاپی را به ایران تقدیم کردند اما در ادامه با دفاع های خوب اشتباهات خود را جبران کردند و با نتیجه 4 بر 2 از ایران جلو افتادند. بازیکنان ایران با دریافت های خوب بازی را در نتیجه 5 برابر کردند. اسپک های قدرتی بازیکنان لهستان باعث شد تا تیم ملی والیبال لهستان با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول برود.

    دفاع های روی تور خوب لهستانی به اسپک های قدرتی شان اضافه شد تا آن ها با نتیجه 10 بر 5 از ایران جلو بیفتند و فاصله امتیازی خوبی را ایجاد کردند. لهستانی ها با حفظ فاصله امتیازی و با برتری 16 بر 10 به استراحت فنی دوم رفتند.

    بازیکنان لهستان از فاصله امتیازی به وجود آمده روحیه گرفته بودند و از آن نهایت استفاده را بردند تا با حفظ فاصله امتیازی در این ست پیروز شوند. ست سوم با نتیجه 25 بر 15 به نفع لهستان به پایان رسید.

    ست چهارم 25 بر 20 لهستان

    دریافت های ضعیف بازیکنان ایران شرایط را سخت کرده بود و اسپک لهستانی ها در زمین ایران قرار می گرفت. تیم ملی والیبال لهستان با نتیجه 5 بر 2 از ایران جلو افتاد. امیر غفور در ادامه با سرویس های هدف دار و اسپک های قدرتمندش به تنهایی چهار امتیاز برای ایران کسب کرد تا ایران 6 بر 5 از لهستان جلو بیفتد.

    در ادامه لهستانی ها با دریافت های عالی به خوبی مهاجمان را تغذیه می کردند و آن ها یکی پس از دیگری توپ ها را به امتیاز تبدیل می کردند تا با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول بروند.

    بازیکنان لهستان که نمی خواستند در این ست بازنده شوند و این دیدار را واگذار کنند فاصله امتیازی را حفظ کردند و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم رفتند. اشتباه بازیکنان ایران در سرویس ها باعث شد تا فاصله امتیازی باقی بماند و ایران نتواند نتیجه را برابر کند. با سرویس های خوب غفور و دفاع های عالی و اسپک های هدفمند قائمی، ایران به بازی برگشت و نتیجه را 21 بر 20 کرد تا اختلاف به یک امتیاز کاهش پیدا کند.

    لهستانی ها با سرویس های پرشی موجی و اسپک های قدرتمند بازهم فاصله امتیازی را افزایش دادند و با نتیجه 25 بر 20 پیروز این ست شدند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

    ست پنجم 15 بر 11 لهستان

    در ابتدای این ست خطای جای گیری بازیکنان ایران گرفته شد تا یک امتیاز ساده به لهستان داده شود. اشتباه میرزاجانپور در اسپک در ادامه کار را دشوار کرد تا ایران 3 بر 1 از لهستان عقب بیفتد. دفاع خوب موسوی ایران را به امتیاز سه رساند تا بازی با نتیجه 3 بر 3 مساوی شود. لهستانی ها با دفاع و اسپک های خوب فاصله امتیازی را افزایش دادند و با نتیجه 6 بر 3 از ایران جلو افتادند.

    بازیکنان ایران تلاش زیادی کردند تا نتیجه را جبران کنند اما لهستانی ها فاصله امتیازی را حفظ کردند و با نتیجه 15 بر 11 پیروز این ست شدند. تیم ملی والیبال لهستان در مجموع با نتیجه سه بر دو پیروز این دیدار شد.

    آتیش بازدید : 70 نظرات (0)

    تیم ملی والیبال ایران در چهارمین روز جام جهانی برای ششمین بار در سال جاری به مصاف لهستان می رود تا انتقام چهار شکست قبلی را از این تیم بگیرد.

    در چهارمین روز جام جهانی والیبال ملی پوشان ایران باید به مصاف لهستان یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان بروند. تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در سال های اخیر در قالب دیدارهای رسمی و تدارکاتی بارها با هم دیدار کرده اند. اما امسال لهستانی ها از مجموع چهار رویارویی در لیگ جهانی تنها یک بار در تهران مقابل ایران تسلیم شدند. شکست ایران در خانه مقابل لهستان موجب ناکامی ملی پوشان از صعود به دور نهایی لیگ جهانی شد.

    در جام واگنر هم آن ها بار دیگر ایران را شکست دادند. حالا والیبالیست های ایران به دنبال انتقام از ستاره های لهستانی هستند. قطعا آنها کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.

    تیم ملی والیبال لهستان پیش از این تمام بازی های خود را در جام جهانی با برد پشت سر گذاشته است. ایران اما با یک باخت مقابل آرژانتین و دو برد مقابل تونس و ونزوئلا در تعقیب مدعیان این مسابقات است.

    لهستانی ها در سخت ترین دیدارشان روسیه آماده را با تمام ستارگانش 3 بر یک شکست دادند. لهستان تیمی است که در تالار افتخاراتش هفت مدال از رقابت های المپیک و جهان را دارد؛ سه طلا، سه نقره و یک برنز.

    قدرت لهستان که بعد از دوران طلایی دهه 1970 در جهان و دهه 1980 در اروپا کم کم رو به افول گذاشته بود، از ابتدای قرن بیست و یکم با یک سیاستگذاری جدید اوج گرفت و با مربی نامدار آرژانتینی؛ رائول لوزانو(Raúl Lozano) این غول خفته، دوباره بیدار شد و تا نایب قهرمانی جهان در سال 2006 پیش آمد. سپس نوبت آرژانتینی دیگر؛ دانیل کاستلانی(Daniel Castellani) بود که لهستان را به قهرمانی اروپا (2009) برساند و دست آخر هم لهستان با آندره آناستازی(Andrea Anastasi) ایتالیایی مدال طلای لیگ جهانی 2012 را بر گردن انداخت تا بر همگان ثابت شود لهستان به دوران اوج خود بازگشته است.

    والیبال در لهستان یک ورزش ملی و حتی بیش از یک ورزش به مثابه راهی برای زندگی است. علاقه وافر مردم این سرزمین به والیبال باعث شد که مسئولین کشورشان نه تنها میزبانی عظیم مسابقات قهرمانی جهان 2014 را برعهده بگیرند، بلکه استادیوم اصلی فوتبال ورشو را نیز به سالن والیبال تغییر کاربری دهند تا بازی افتتاحیه این مسابقات با حضور 63 هزار تماشاچی برگزار شود و رکوردی دست نیافتنی در جهان والیبال از این حیث به ثبت برسد.

    لهستانی ها به دنبال اجرای برنامه بلندپروازانه خود برای کسب مدال های طلای جهان و المپیک، از ابتدای سال 2014 هدایت تیم شان را به استفان آنتیگا(Stéphane Antiga) کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه سپردند. بازیکن 37 ساله ای که تا زمان انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی مردان لهستان، هیچ تجربه مربیگری ملی – باشگاهی نداشت و اتفاقا تا همان سال یعنی فصل 2013 – 2014 در ترکیب تیم 'اسکرا بِلهاتوف'، مشغول توپ زدن در لیگ لهستان بود.

    او سپس سرمربی سابقش در تیم ملی فرانسه یعنی فیلیپ بلان(Philippe Blain) را که هدایت تیم مون پلیه فرانسه(Montpellier Hérault Sport Club) را برعهده داشت، به دستیاری خود برگزید و لهستان با کادرفنی جدیدش به خوشرنگ ترین مدال مسابقات قهرمانی جهان 2014 یعنی طلا دست یافت.

    حالا لهستان با بازیکنانی که عمدتا در لیگ داخلی اش و بعضا در ایتالیا توپ می زنند، به دنبال حضور موفق در المپیک است و یکی از مدعیان طراز اول صعود مستقیم به ریو 2016 از راه جام جهانی.

    این تیم در تاریخ جام جهانی تاکنون به دو مدال نقره دست یافته که دومی اش در دوره گذشته این مسابقات به دست آمد. در همین مسابقات بود که اولین پیروزی تاریخ والیبال ایران مقابل لهستان رقم خورد و ایران موفق شد در جدالی نفسگیر و پرهیاهو با حساب سه بر دو از لهستان مدعی، یک مغلوب بسازد.

    مارسین موزدونِک(Marcin Możdżonek) بهترین مدافع دوره گذشته جام جهانی امسال هم با لهستان در این رقابت ها حاضر است. هرچند که حالا نیمکت نشین شده. لهستان همچنان ماریوش وِلازلی(Mariusz Wlazły) مرد سال والیبال جهان (2014) را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و بارتوش کورک(Bartosz Kamil Kurek) ارزشمندترین بازیکن جهان در سال 2012 را به جای او و در پست او به زمین می فرستد.

    اما تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در سومین مسابقه خود موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد ونزوئلا عبور کند. در حالی که امروز هیچ مسابقه ای برگزار نمی شود، ملی پوشان ایران صبح امروز جمعه یک جلسه تمرین توپی را برگزار کردند.

    امیر غفور هم که دچار مصدومیت و درد از ناحیه زانو شده بود، در این جلسه تمرینی حضور داشت و پا به پای سایر بازیکنان زیر نظر کادرفنی تمرین کرد. به نظر می رسد که مشکل وی برطرف شده و غفور برای حضور در ترکیب ایران مقابل لهستان و روسیه مشکلی نخواهد داشت.

    در تیم ملی والیبال ایران هم ستاره کم نیست. بازیکنان ایران بارها ثابت کرده اند که چیزی کمتر از بهترین های جهان ندارند و می توانند مقابل هر تیمی خوب کار کنند. در پایان روز سوم جام جهانی 2015 والیبال در ژاپن بهترین‌های هر پست بر اساس عملکرد انفرادی آنها در سه دیدار برگزار شده معرفی شدند. در بخش بهترین اسپکرها، سید محمد موسوی موفق شد در صدر جدول قرار بگیرد و پس از آن امیر غفور در رتبه دوم ایستاد. همچنین والیبالیست‌های ایرانی در بخش بهترین دریافت کننده جایگاه‌های اول و دوم را نیز به خود اختصاص دادند که صدر جدول از آن میلاد عبادی‌پور شد و مهدی مرندی نیز در رتبه دوم قرار گرفت.

    در پایان دور نخست جام جهانی والیبال تیم های آمریکا، ایتالیا و لهستان با 9 امتیاز از سه پیروزی در رتبه های اول تا سوم جدول این رقابت ها قرار دارند. ملی پوشان روسیه با 6 امتیاز در جایگاه چهارم و تیم ملی والیبال ایران نیز با شکست سه بر صفر ونزوئلا و کسب 6 امتیاز از دو پیروزی در جایگاه پنجم قرار دارد که نسبت به روز گذشته یک پله صعود را تجربه کرد.

    همچنین تیم های آرژانتین و ژاپن میزبان این رقابت ها با پنج امتیاز در رتبه های ششم و هفتم و تیم های کانادا و مصر با دو امتیاز رتبه های هشتم و نهم را در اختیار دارند. تیم های ونزوئلا (یک امتیاز)، تونس و استرالیا (بدون امتیاز) بدون پیروزی در جایگاه های دهم تا دوازدهم جدول جام جهانی قرار دارند.

    چهارمین روز از جام جهانی والیبال با شش دیدار در دو شهر هیروشیما و هاماماتسو در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در چهارمین روز جام جهانی به مصاف لهستان قهرمان 2014 جهان می رود.

    *برنامه کامل چهارمین روز جام جهانی:

    هاماماتسو:

    ایران – لهستان ساعت 7 و 30 دقیقه

    تونس – ونزوئلا ساعت 10 و 30 دقیقه

    آرژانتین – روسیه ساعت 14

    هیروشیما:

    آمریکا – ایتالیا ساعت 7 و 30 دقیقه

    استرالیا – مصر ساعت 10 و 30 دقیقه

    ژاپن – کانادا ساعت 14 و 40 دقیقه


    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 97 نظرات (0)

    مورینیو در مراسم مرد سال مجله GQ شرکت کرد.

    سرمربی تیم فوتبال چلسی در مراسم مرد سال مجله GQ شرکت کرد. مورینیو(José Mourinho) و دختر نوجوانش ماتیلده(Matilde Mourinho) را در مراسم فرش قرمز مشاهده می‌کنید. سرمربی آبی‌ها در میان چهره‌های معروفی چون لوئیس همیلتون(Lewis Hamilton) و 'گری لینه‌کر' در این مراسم حضور داشت.

    عکس مورینیو و دخترشعکس مورینیو و دخترش


    منبع:bankvarzesh.com

    آتیش بازدید : 73 نظرات (0)

    اسامی بازیکنان استقلال که برای بازی با شهرداری سمنان از سوی پرویز مظلومی انتخاب شده اند به شرح زیر است:

    وحید طالب لو، حنیف عمران زاده،امین حاج محمدی،  محمدرضا خرسندنیا،روزبه چشمی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، میثم مجیدی، علیرضا رمضانی، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده

    همچنین خسرو حیدری و امید ابراهیمی که ظهر امروز به اردوی تیم استقلال اضافه شدند به صلاحدید مظلومی در ترکیب اصلی قرار نگرفتند.

    این بازی از ساعت 18:45 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

    آتیش بازدید : 91 نظرات (0)

    سرمربی پرسپولیس می گوید هنوز به این سوال فکر نکرده که بین تیم ملی کشورش و پرسپولیس کدام را باید انتخاب کند.

     

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: فردا اولین بازی ما در جام حذفی خواهد بود. ما در لیگ و جام حذفی به دنبال بالاترین مکان هستیم و طبیعی است که در جام حذفی هم با شوق زیاد وارد می شویم و می دانیم که در ایران و همه جای جهان دیدارهای حذفی اهمیت خاص خودش را دارد و خیلی پیش می آید که گزینه های اول فوتبال در این جام برنده نمی شوند. به همین دلیل خودمان را آماده می کنیم تا غافلگیر نشویم و در کنار تمام احترامی که به پیکان می گذاریم به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

    وی ادامه داد: البته هنوز بازیکنان ملی پوش ما به تیم اضافه نشده اند و روز گذشته دبی بوده اند. آقای بنتسون هم دیشب به تهران آمدند اما امروز همگی جمع خواهیم شد و خواهیم دید که وضعیتمان چگونه خواهد بود. کسانی که در تهران بودند خیلی عالی کار کردند و از جدیت آنها در کارشان راضی هستم. بازیکنانی که در کورس رقابت برای بازی فردای ما نیستند، لوکا ماریچ است که بعد از مصدومیت تنها دو جلسه تمرین کرده و بنتسون هم نمی تواند به میدان برود چراکه درگیر مسائل شخصی است. حیدریه هم به دلیل مصدومیت ناشی از تیم ملی امید در این دیدار نمی تواند بازی کنند. با این حال رضاییان و عالیشاه و طارمی مشکلی ندارند و می توانند بازی کنند.

    او در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از پیکان دارد، گفت: بله بازی آخر آنها را دیده ام. به آن نظری که داشتم رسیدم. قبل از بازی فکر می کردم که این تیم خیلی سریع بعد از سقوط از لیگ برتر خودش را جمع کرده است و در لیگ یک قرار دارد و طبیعی است که انتظار یک بازی خیلی سخت داشته باشیم.

    سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی اش از این تیم عنوان کرد: وقتی درباره کرواسی صحبت می کنیم باید بگوییم آنها سرمربی خودشان را عوض کرده اند و طبیعی است که همواره در این موارد اسم من هم به میان بیاید. من مربی کروات هستم که بهترین نتایج را در کشورم داشته ام. طبیعی است که افکار عمومی به اسم من می پردازند. تا به حال کسی با من تماس نداشته است و دقیقا نمی دانم چه اتفاقی آنجا رخ می دهد.

    او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه یکی از مطبوعات کشورش عنوان کرده برانکو مربی به صرفه تری برای تیم ملی کشورش محسوب می شود، بیان کرد: این یک اظهار نظر است. طبیعی است که مربیان خوبی وجود دارند و قطعا مربیان خارجی ارزش خاص خودشان را دارند وقتی به کشوری دیگر می روند. حتی انگلستان که خواستگاه فوتبال است مربی خارجی مثل کاپلو را داشته است. طبیعی است که مربی بومی ارزان تر از مربی خارجی است. این در انگلیس، ایران، روسیه و کرواسی و همه جا صادق است.

    برانکو در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد جدی به او شود بین پرسپولیس و کرواسی کدام را انتخاب می کند، بیان کرد: نمی توانم به این سوال جواب دهم چراکه به آن فکر نکرده ام و همه چیز در حد حدس و گمان است.

    آتیش بازدید : 95 نظرات (0)

    سید احمد محمدی با پیروزی مقابل قهرمان المپیک لندن در دیدار رده بندی، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

    سید احمد محمدی آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است برای کسب مدال برنز در دیداری حساس رو در روی 'طغرل عسگر اف' از آذربایجان و دارنده مدال طلای المپیک لندن رفت و در پایان موفق شد حریف نامدار خود را مقتدرانه و با نتیجه 15 بر 5 از پیش رو بردارد و گردن آویز برنز را از آن خود کند.

    محمدی در رقابت‌های جام جهانی موفق به شکست این کشتی‌گیر شده بود. سید احمد محمدی که پیش از این با صعود به مرحله نیمه نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود، در دور نخست 'داوید هابات' از اسلوونی را با نتیجه 12 بر صفر شکست داد، سپس در مرحله یک شانزدهم 'فرانکلین مارن کاتسیلو' قهرمان پان آمریکن از کوبا را 6 بر صفر برد. وی در مرحله یک هشتم نهایی نیز 'برنت هارولد متکالف' از آمریکا را در دیداری نزدیک 6 بر 5 از پیش رو برداشت و سپس در دیدار یک چهارم نهایی، 'گئورگی بوکور' از رومانی را 6 بر یک شکست داد.

    محمدی سپس در مرحله نیمه نهایی مقابل 'فرانک چامیزو مارکز' کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و دارنده مدال برنز جهان به روی تشک مبارزه رفت و در حالی که 2 بر صفر از حریف پیش بود ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

    'طغرل عسگر اف' نیز در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 5 مغلوب 'فرانک چامیزو' کشتی‌گیر کوبایی الاصل ایتالیا شد تا او نیز از رسیدن به مراحل بالاتر بازبماند. دیگر دیدار رده بندی این وزن نیز میان 'سوسلان رامونوف' روس قهرمان سال گذشته جهان و 'مانداختاران گانزوریج' از مغولستان برگزار شد که در پایان 'رامونوف' روس به برتری 6 بر یک دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

    دیدار نهایی این وزن میان 'فرانک چامیزو مارکز' کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و 'اختیار نوروز اف' از ازبکستان برگزار خواهد شد.

    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 68 نظرات (0)

    کارشناسان فوتبال جهان در پایگاه فوتبال پولس عنوان کردند: تنها نیمار ستاره جوان بارسلونا می‌تواند رکورد علی دایی، برترین گلزن تاریخ جهان را بشکند.

    به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  کارشناسان فوتبال جهان عنوان کردند: باید قبول کرد که وین رونی با 50 گل زده، 59 گل با رکورد علی دایی فاصله دارد و با توجه به سن و سال رونی بعید به نظر می‌رسد که  وی بتواند رکورد این فوتبالیست قهار ایرانی را بشکند.

     

    همچنین میروسلاوکلوزه برترین گلزن تاریخ ادوار جام جهانی، با ثمر رساندن بیش از  70 گل ملی به تازگی از میادین ملی بازنشست شده و فرانس پوشکاش، پله، گردمولر،زلاتان ابراهیموویج و تیری آنری دیگر نمی‌توانند به گل‌های ملی علی دایی فکر کنند.

     

    این گزارش حاکی از آن است  که، نیمار ستاره برزیلی با 46 گل ملی در 67 بازی سرعت زیادی برای رسیدن به رکورد جاودانه علی دایی در پیش گرفته است.

     

    گفتنی است، بیشتر گل‌های علی دایی  به تیم هایی مانند پاکستان، گوام  و لائوس به ثمر رسیده است.

    آتیش بازدید : 72 نظرات (0)

    فوتبالیست گلستانی تیم ملی نوجوانان با بیان اینکه آرزویش کاپیتانی تیم ملی بزرگسالان است، گفت: سردار آزمون گفته است، بهتر از او خواهم شد.

    «عبدالرئوف نجاری» ۱۵ سال پیش در شهرستان گنبدکاووس به دنیا آمد اما به خاطر شرایط شغلی پدرش راهی تهران شده و هم اکنون در پایتخت زندگی می کند. سکونت در مرکز کشور، موجب شد شرایط وی برای پیمودن پله های ترقی بیشتر شود به طوری که با وجود سن کم، سابقه بالایی در تیم های ملی دارد. او همچنین در تیم نوجوانان سایپا تهران بازی می کند.

    این فوتبالیست گلستانی در ابتدا به آغاز و سابقه فوتبالی خود اشاره کرد و گفت: فوتبالم را از ۶ سالگی در مدرسه فوتبال پرسپولیس زیر نظر آقای «قلعه دار» شروع کردم. سپس در سنین ۷ تا ۱۰ سالگی در عضویت تیم «آرمین» بودم و در سن ۱۲ سالگی به تیم نفت تهران رفتم که در تیم نونهالان نفت به مدت یک سال بازی کردم.

    نجاری که هم اکنون در عضویت تیم نوجوانان سایپا است افزود: ابتدا در تیم نونهالان سایپا در پست دفاع چپ بازی می کردم و خدا را شکر در این رده توانستم با ۲۲ گل زده و ۱۸ پاس گل بهترین بازیکن تیم باشم و بازوبند کاپیتان را به بازو ببندم.

    وی در مورد چگونگی بستن بازوبند کاپیتانی بیان کرد: سال اولی که به تیم سایپا آمدم از همه بازیکنان یک سال کوچکتر بودم ولی با بازی خوب توانستم در سال بعد حضورم، نظر مربی خود آقای «حسن عبدی» را جلب کنم و کاپیتان شوم.

    وی با بیان اینکه گاهی اوقات پیگیر فوتبال گلستان می شوم اظهار کرد: تیم های اتکا گلستان، شهدای بندر ترکمن، عقاب گنبد، امیدگلستان و شهید آسیابی کلاله را می شناسم. همچنین آقایان وحید تجری و حکیم قره جه را می شناسم که به من لطف زیادی داشته اند.

    عبدالرئوف نجاری

    این فوتبالیست ملی پوش به ارتباطش با «سردار آزمون» ملی پوش گلستانی تیم بزرگسالان اشاره کرد و گفت: تلفنی با هم در ارتباط هستیم. اردوی قبل ما با تمرینات بزرگسالان همزمان شد و با هم ارتباط خوبی برقرار کردیم.

    نجاری در پاسخ به این سوال که نظر آزمون درباره فوتبالش چه بوده است بیان کرد: نظر خاصی نداده اما گفته است که بهتر از خودش می شوم.

    وی در ادامه از پیوستن به تیم بزرگسالان سایپا خبر داد و اظهار کرد: پارسال به مدت ۴۰ روز با تیم بزرگسالان تمرین کردم و امسال برای قرارداد با بزرگسالان در حال تلاش هستم.پارسال به مدت ۴۰ روز با تیم بزرگسالان تمرین کردم و امسال برای قرارداد با بزرگسالان در حال تلاش هستم.

    وی در مورد میزان شانس حضورش در تیم بزرگسالان سایپا گفت: بستگی به تلاش خودم و برنامه های باشگاه دارد که چه زمانی اجازه پیوستن بازیکن به بزرگسالان را بدهد.

    این فوتبالیست ملی پوش با بیان اینکه به مدت ۴ سال در تیم های ملی حضور دارم اظهار کرد: در رده زیر ۱۲ سال در استعدادیابی ها توانستم خودم را نشان بدهم. در زیر ۱۲ سال مربی من «رضا مهدجو» بود که در مرحله استعدادیابی توانستم نظر وی را جلب کنم و اکنون در تیم ملی نوجوانان هستم.

    عبدالرئوف نجاری به رویداد مهم تیم ملی اشاره و تصریح کرد: ۲۵ شهریور مسابقات انتخابی جام جهانی و آسیایی در تبریز خواهیم داشت. پارسال توانستیم رتبه سوم آسیا را کسب کنیم و خدا کند امسال هم بتوانیم به جام جهانی برویم. بعد از اینکه از مرحله گروهی به عنوان تیم اول بالا برویم، مسابقات اصلی در هند است و ۴ تیم برتر آسیا به جام جهانی خواهند رفت.

    کاپیتانی تیم ملی و رئال مادرید آرزوی من است

    نجاری به بیان الگوهای فوتبالی خود در داخل و خارج پرداخت و گفت: داوید آلابا بایکن تیم بایرن مونیخ آلمان و احسان حاج صفی فوتبالیست تیم ملی بزرگسالان الگوهای فوتبالی خارجی و داخلی من هستند.

    وی در پایان به آرزو و اهداف فوتبالی خود اشاره کرد و گفت: من خیلی دوست دارم به صورت فیکس در تیم رئال مادرید بازی کنم و کاپیتان این تیم شوم.

    وی افزود: همچنین خیلی مشتاقم که در تیم ملی بزرگسالان کاپیتان شوم. کاپیتانی تیم ملی و بازی در تیم رئال مادرید دو آرزوی مهم من هستند.

    آتیش بازدید : 74 نظرات (0)

     

    در پایان بازی تیم ‌ملی والیبال ایران و ونزوئلا در سومین روز از مسابقات جا‌م جها‌نی امیر غفور و سید محمد موسوی به عنوان بهترین‌های میدان معرفی شدند.

    تیم ‌ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش کاملا برتر در سومین روز از مسابقات جا‌م جها‌نی ونزوئلا را شکست داد. ملی‌پوشان ایران در سه ست پیاپی حریف را مغلوب کردند. ایران در این مسابقه 41 امتیاز اسپک، هشت دفاع و پنج سرویس داشت.

    در مقابل تیم ‌ملی ونزوئلا تنها 36 اسپک، چهار دفاع و یک امتیاز سرویس را ثبت کرد. ایران در توپ گیری و دریافت برتر از حریف بود. 23 توپ گیری و 23 دریافت سالم برای ایران به ثبت رسید. در مقابل ونزوئلا 19 توپ گیری و 21 دریافت سالم داشت.

    البته آمار اشتباه‌های فنی ایران نیز دو برابر حریف بود. ایران 21 خطا در برابر یازده خطای ونزوئلا را ثبت کرد. در پایان این مسابقه امیر غفور با 13 و سید محمد موسوی با 12 امتیاز بهترین‌های میدان بودند. موسوی که یکی از ستاره ها و بهترین های تیم ایران در سه مسابقه تیم ملی بود، در این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد. 'کروین پینروا' ستاره تیم ‌ملی ونزوئلا نیز در این بازی 10 امتیاز را کسب کرد.


    منبع:isna.ir

    آتیش بازدید : 114 نظرات (0)

    تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف تونس رفت و این تیم را با حساب ۳ بر یک پشت سر گذاشت. شاگردان کواچ در ست دوم بازی حریف را دست کم گرفتند و یک ست را به این تیم اهدا کردند.

    تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰:۴۰ امروز چهارشنبه دومین بازی خود در جام جهانی ژاپن را مقابل تونس برگزار کرد و این تیم نه چندان قدرتمند آفریقایی را با حساب ۳ بر یک شکست داد تا بعد از باخت برابر آرژانتین به نخستین پیروزی خود در این تورنمنت دست یابد.

    شاگردان کواچ که در طول بازی در دفاع روی تور حریف را کاملا تحت فشار قرار داده بودند ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند و ست دوم را ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند. با توجه به پتانسیل دو تیم انتظار نمی‌رفت ایران یک ست را به حریف خود واگذار کند و امیدواریم در ادامه رقابتها این ست از دست رفته در رده‌بندی کلی تیم‌ها برای کشورمان دردسر ساز نشود.

    بازگشت میرزاجانپور و غفور به ترکیب

    تیم ایران در این دیدار دو تغییر در ارنج اصلی خود داشت. امیر غفور در پست پشت خط زن جانشین شهرام محمودی شد که روز گذشته مصدوم شده بود و مجتبی میرزاجانپور هم به عنوان دریافت کننده جانشین فرهاد قائمی شد. سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) دیگر بازیکنان کشورمان در شروع بازی بودند.

    دو تیم در ابتدای بازی سعی داشتند بیشتر همدیگر را آنالیز کنند به همین خاطر پا به پای هم پیش رفتند. از امتیاز پنجم بود که تونس از اشتباهات بازیکنان کشورمان استفاده کرد و با کسب چند امتیاز توانست وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۶ به سود خود ثبت کند.

    با تجزیه و تحلیلی که آنالیزورهای ایران در اختیار کواچ قرار داده بودند و نکاتی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان منتقل کرد در ادامه کار تیم ایران حریف را تحت فشار قرار داد و در دفاع روی تور مهاجمان تونسی را کنترل کرد تا وقت دوم استراحت فنی این ست ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران تغییر کند. تیم کشورمان که سرویس‌های خوبی را روانه زمین حریف می کرد فاصله را افزایش داد و در نهایت این ست را ۲۵ بر ۱۷ برنده شد.

    دست کم گرفتن تونس کار دست ایران داد

    تیم ایران ست دوم را نیز با سرویس‌های خوب و دفاع منسجم روی تور آغاز کرد و ۴ بر یک پیش افتاد تا سرمربی تونس خیلی زود تقاضای تایم اوت کند. در ادامه کار تونسی‌ها اندکی شرایط را بهبود بخشیدند اما وقت نخست استراحت فنی با برتری ۸ بر ۵ کشورمان همراه بود.

    به نظر می‌رسید بازیکنان کشورمان حریف را دست کم گرفته بودند که به راحتی تونس امتیازگیری می‌کرد و حتی دو پوئن سرویس از بازیکن تونس باعث شد این تیم در امتیاز یازده به ایران برسد. پس از آن دو تیم برابر پیش رفتند تا اینکه ایران در وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۵ برتری خفیف خود را روی تابلوی امتیازات ثبت کرد.

    دو تیم تا امتیاز ۱۹ برابر پیش رفتند تا اینکه یک دفاع از میرزاجانپور باعث شد ایران یک امتیاز پیش بیفتد اما دو امتیاز متوالی از تونس کفه ترازو را به سود این تیم بازگرداند و در برتری ۲۲ بر ۲۰ تونس بود که کواچ تقاضای وقت استراحت کرد. روند دو تیم در امتیازات پایانی تغییری نکرد و تونس این ست را ۲۵ بر ۲۱ برنده شد.

    بازگشت ایران به فرم عادی

    در شروع ست سوم مهدوی جایگزین معروف شد و بازیکنان ایران این ست را با دو دفاع عالی و یک پوئن سرویس آغاز کردند تا ۳ بر صفر پیش بیفتند اما تایم اوت سرمربی تونس، بازیکنان این تیم را به بازی بازگرداند تا دو تیم در امتیاز ۳ برابر شوند. با این حال تیم کشورمان شرایط را خیلی زود تغییر داد و دفاع مستحکم روی تور وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۴ به سود خود رقم زد.

    تونس که پشت دفاع روی تور ایران مانده بود نتوانست پا به پای ایران پیش بیاید و وقت دوم استراحت فنی هم برتری ۱۶ بر ۸ تیم کشورمان را به دنبال داشت. سرمربی تیم تونس در ادامه با تغییرات خود تلاش می‌کرد فاصله را کاهش دهد اما بازی خوب تیم ایران برتری ۲۵ بر ۱۴ کشورمان را در این ست در پی داشت تا ایران در پایان ست سوم ۲ بر یک پیش بیفتد.

    ذخیره‌ها خودنمایی کردند

    در ست چهارم معنوی‌نژاد ۲۰ ساله هم فرصت بازی پیدا کرد و از ابتدا به میدان رفت. تونس ابتدا ۶ بر ۳ پیش افتاد اما وقتی موسوی به خط سرویس رفت ایران شرایط را کاملا برگرداند و با دفاع روی تور عالی در وقت اول استراحت فنی ۸ بر ۶ از رقیب خود پیشی گرفت. با وجود اینکه تونس در امتیاز ۱۰ با ایران برابر شد اما دفاع روی تور خوب شاگردان کواچ وقت دوم استراحت فنی را هم با برتری ۱۶ بر ۱۲ به سود کشورمان ثبت کرد.

    تیم ایران در ادامه این ست سعی کرد فاصله امتیازی خود را حفظ کند و تلاش تونس برای جبران این فاصله تاثیری نداشت تا در نهایت ست چهارم را شاگردان کواچ با حساب ۲۵ بر ۲۰ برنده شوند و بازی را ۳ بر یک به سود خود خاتمه دهند.

    آتیش بازدید : 70 نظرات (0)

    نماینده ایران در روز دوم مقابل حریفان خود قرار گرفتند و هیچ یک موفق یه حضور در فینال نشدند. شکست ناعادلانه سوریان برابر روشن بایراموف از آذربایجان و حذف این قهرمان از مهم ترین حوادث روز دوم بود.

    گروه ورزشی مشرق - پنجاه و هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از شامگاه دوشنبه 17 شهریور به وقت تهران در لاس وگاس آمریکا آغاز شد. شش نفر برتر هر وزن سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل را کسب می کنند.
    در روز نخست کشتی گیران سه وزن 66، 75 و 98 کیلوگرم روی تشک رفتند و در پایان اولین روز تیم ایران یک مدال نقره توسط قاسم رضایی کسب کرد. رضایی به همراه سعید عبدولی موفق شدند دو سهمیه المپیک را نیز برای ایران کسب کنند.

    در روز دوم 4 نماینده دیگر ایران یعنی حمید سوریان، افشین بیابانگرد، یوسف قادریان و مهدی علیاری بر روی تشک رفتند. نتایج کامل نمایندگان ایران در چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان را در زیر دنبال کنید:

    59کیلوگرم؛ حمید سوریان (حذف شد)
    نتایج کامل روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ شروع طوفانی سوریان و بیابانگردنماینده اولین وزن تیم ایران حمید سوریان نابغه کشتی جهان و المپیک است.

    دور اول
    سوریان دور اول با قرعه استراحت روبرو شد.

    یک شانزدهم نهایی
    حمید سوریان در اولین دیدار خود موفق شد در کمتر از 1:30 ثانیه حریف ونزوئلایی خود را با نتیجه قاطع 8-0 و امتیاز عالی شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود.

    یک هشتم نهایی
    نابغه کشتی ایران و جهان موفق شد در کمتر از یک دقیقه حریف فنلاندی خود را با ضربه فنی شکست دهد و به یک چهارم نهایی صعود کند.

    یک چهارم نهایی
    سوریان که در صورت برد در این دیدار به نیمه نهایی می رسید با رای داوران دیسکالیفه شد. سوریان در حالی‌که 2 اخطار دریافت کرده بود از سوی داوران مقابل روشن بایراموف، دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک از آذربایجان بازنده اعلام شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. این اتفاق در حالی‌ رخ داد که معمولا یک کشتی‌گیر با دریافت سه اخطار بازنده خواهد شد. (فیلم باخت ناعادلانه سوریان مقابل بایراموف)

    با صعود بایراموف به فینال، سوریان در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف کشتی گیر کره شمالی که سابقه قهرمانی جهان را دارد رفت.

    سوریان در این مبارزه با نتیجه 6 بر 5 مغلوب وو چول یون از کره شمالی شد و نه تنها شانس حضور در دیدار رده‌بندی بلکه جواز حضور در المپیک برزیل را نیز از دست داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که سوریان با نتیجه 5 بر صفر از حریفش پیش بود، اما در نهایت بازنده شد.

    روشن بایراموف در فینال 8-0 به مولینا کوبایی باخت و به مدال نقره بسنده کرد.


    71 کیلوگرم؛ افشین بیابانگرد (حذف شد)
    نتایج کامل روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ شروع طوفانی سوریان و بیابانگرددومین نماینده ایران در روز دوم افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم بود. در این وزن 31 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند که کشتی‌گیران کرواسی، قزاقستان، گرجستان و اوکراین در گروه بیابانگرد حضور داشتند.

    دور اول
    افشین بیابانگرد در دور اول با نتیجه 5 بر صفر مقابل آلکساندر ماکسیموویچ از صربستان به برتری دست یافت و راهی دور بعد شد.

    دور دوم
    افشین در این مرحله با ماتیاس ماش از آلمان روبرو شد و در حالی که تا ثانیه های پایانی 3-1 جلو بود به علت اخطار فنی و خطا کشتی برده را 5-3 واگذار کرد و از صعود به جمع 8 نفر برتر بازماند.

    با شکست کشتی گیر آلمانی در نیمه نهایی و عدم صعود وی به فینال، افشین شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک را از دست داد.


    80 کیلوگرم؛ یوسف قادریان (مدال برنز)
    نتایج کامل روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ شروع طوفانی سوریان و حذف علیارینماینده ایران در وزن پنجم یوسف قادریان است که با 22 سال سن اولین حضور جهانی خود را تجربه می کند و در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد.

    یک هشتم نهایی
    در این مرحله قادریان کشتی گیر گمنام ساموایی را با نتیجه 11-0 شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید. قادریان در صورت برد مقابل حریف کره ای در مرحله بعد سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.

    یک چهارم نهایی
    قادریان در این مرحله نیز با نتیجه8 بر صفر از سد جین هیوک کیم از کره جنوبی گذشت و گام یه نیمه‌‌نهایی گذاشت. قادریان برای حضور در فینال با برنده دیدار بلاروس و قزاقستان دیدار خواهد کرد. قادریان با این برد سهمیه المپیک را نیز قطعی کرد.

    نیمه نهایی

    قادریان برای حضور در فینال به مصاف ویکتار ساسونوسکی از بلاروس رفت و با نتیجه 3بر3 مغلوب شد و شانس حضور در دیدار پایانی و کسب مدال طلا را از دست داد. قادریان در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که قادریان هم مانند بیابانگرد تا ثانیه های پایانی با نتیجه سه بر یک از حریفش پیش بود، اما در نهایت بازنده شد.

    رده بندی

     

    فرنگی‌کار وزن 80 کیلوگرم کشورمان در دیدار رده‌بندی با پیروزی 2 بر صفر مقابل آسخات دیلماخمدوف از قزاقستان صاحب مدال برنز شد تا پرونده فرنگی‌کاران ایران در روز دوم تنها با یک مدال برنز بسته شود.


    130 کیلوگرم؛ مهدی علیاری (حذف شد)
    نتایج کامل روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ شروع طوفانی سوریان و حذف علیارینماینده سنگین وزن ایران در کشتی ابتدایی خود دور از انتظار ضعیف شد و با نتیجه ضعیف 5-0 به بالینت لام مجارستانی باخت.

    با شکست لام مقابل صباح شریعتی علیاری هم از دور مسابقات کنار رفت.

    صباح شریعتی فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل آذربایجان و نایب قهرمان بازی‌های اروپایی و رضا کایالپ کشتی‌گیر نامدار ترکیه در گروه علیاری حضور دارند. در این وزن 29 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

    از نکات جالب توجه این وزن رویارویی بلال ماخوف از روسیه و میجان لوپز کوبایی در دور نخست است. در این وزن 29 کشتی‌گیر وزن کشی کرده‌اند.

    تیم ایران نیز با کسب 23 امتیاز بعد از تیم‌های روسیه و آذربایجان در رده سوم تیمی قرار گرفت.

    روسیه با یک طلا و 4 برنز و 45 امتیاز اول است و آذربایجان با وجود کسب نتایج نه چندان مطلوب در روز اول، در روز دوم با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 31 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. اوکراین با یک مدال نقره، 2 برنز و 25 امتیاز سوم است. ایران هم با نقره رضایی، برنز قادریان و پنجمی عبدولی با 23 امتیاز چهارم است. قزاقستان با 2 برنز و 23 امتیاز پنجم است.

    * رده‌بندی چهار وزن دوم به شرح زیر است:

    59 کیلوگرم:

    1- اسماعیل بوررو مولینا (کوبا) 2- روشن بایراموف (آذربایجان)‌ 3- وون چول یو (کره‌جنوبی) و لمات کبیسپایف (قزاقستان) 5- آرسن ارالی‌یف (قرقیزستان) و سوسلان دائوروف (بلاروس)... حمید سوریان هم به علت دیسکالیفه شدن عنوانی بدست نیاورد.

    71 کیلوگرم:

    1- رسول چونایف (آذربایجان) 2- آرمن واردانیان (اوکراین) 3- آدام کوراک (روسیه) و زکریا (سوئیس) 5- تسمیر بردیف (بلاروس) و ماتیاس ماش (آلمان)... 14- افشین بیابانگرد (ایران)

    80 کیلوگرم:

    1- سلجوق سبی (ترکیه) 2- ویکتار ساسونوسکی (بلاروس) 3- یوسف قادریان (ایران) و لاشا گوبادزه (گرجستان) 5- آسخات دیلموخامدوف (قزاقستان) و صمت شیرداکوف (قرقیزستان)

    130 کیلوگرم:

    1- میجان لوپز نونز (کوبا) 2- رضا کایالپ (ترکیه) 3- بلال ماخوف (روسیه) و آلکساندر چرنیتسکی (اوکراین) 5- رابرت اسمیت (آمریکا) و صباح شریعتی (آذربایجان)... 26- مهدی علیاری (ایران)

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    بروز ترین اتفاقات ایران و جهان
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 6,972
  • بازدید سال : 32,247
  • بازدید کلی : 140,141